-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
свинцово-кислотні акумуляторні батареї
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання документів, складених мовою іншою, ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Переклад повинен бути здійснений бюро перекладів або центром перекладів та завірений підписом уповноваженої особи і печаткою такого центру або бюро. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою
мін. крок: 0.5% або 1 033.66 UAH
Неправомірне рішення Замовника щодо відхилення пропозиції
- Звіт 9001.pdf 13.03.2024 11:21
- Звіт №2 14001.pdf 13.03.2024 11:21
- Скарга_на_відхилення_UA_2024_02_27_003488_a.docx 13.03.2024 11:21
- Скарга_на_відхилення_UA_2024_02_27_003488_a.pdf 13.03.2024 11:21
- sign.p7s 13.03.2024 11:24
- Рішення від 15.03.2024 №4747.pdf 15.03.2024 16:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.03.2024 №5302.pdf 26.03.2024 11:28
- Рішення від 25.03.2024 №5302.pdf 28.03.2024 09:39
- 181-Протокол.pdf 18.03.2024 12:11
- НОВА редакція Додаток 5.docx 18.03.2024 12:11
- Положення.pdf 18.03.2024 12:11
- Пояснення до скарги.pdf 18.03.2024 12:11
- НОВА редакція Додаток 6.pdf 18.03.2024 12:11
- НОВА редакція Тендерна документація.docx 18.03.2024 12:11
- НОВА редакція Додаток 1.docx 18.03.2024 12:11
- НОВА редакція Тендерна документація.pdf 18.03.2024 12:11
- Перелік змін.pdf 18.03.2024 12:11
- Перелік змін.docx 18.03.2024 12:11
- НОВА редакція Додаток 3.docx 18.03.2024 12:11
- НОВА редакція Додаток 4.pdf 18.03.2024 12:11
- 181-О Протокол про відхилення згідно абз. 2 підп. 2 п. 44 Особливотсей (5).docx 18.03.2024 12:11
- НОВА редакція Додаток 2.pdf 18.03.2024 12:11
- НОВА редакція Додаток 2.docx 18.03.2024 12:11
- НОВА редакція Додаток 6.docx 18.03.2024 12:11
- НОВА редакція Додаток 1.pdf 18.03.2024 12:11
- НОВА редакція Додаток 4.docx 18.03.2024 12:11
- Пояснення до скарги.doc 18.03.2024 12:11
- НОВА редакція Додаток 3.pdf 18.03.2024 12:11
- НОВА редакція Додаток 5.pdf 18.03.2024 12:11
- про виконання рішення АМКУ від 25.03.2024 №5302.pdf 29.03.2024 14:25
- 213-О Протокол.pdf 29.03.2024 14:25
Пункт скарги
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення пропозиції, та керуючись абзацом 3 пункту 59 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю, ТОВ "СИГУРАНТА" реалізує своє право на подання скарги.
Скаржник не погоджується із твердженням Замовника, адже керуючись п. 43 Особливостей, Замовник був зобов’язаний надати Скаржнику 24 години на усунення невідповідностей, що на думку Замовника містяться у пропозиції Скаржника. Тому тендерна пропозиція Скаржника не може бути відхилена за наведених Замовником підстав.
Пункт 43 Особливостей чітко визначає, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Адже не надання Скаржником звітів до зазначених сертифікатів не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Виправлення даної невідповідності протягом 24 годин жодним чином не стосується інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Крім того, у Скаржника наявні відповідні звіти, що вимагаються тендерною документацією, які за умови надання 24 годин для виправлення недоліків, Скаржник мав змогу додати до Пропозиції шляхом завантаження на електронний майданчик.
Отже Замовник, незаконно відхиливши Пропозицію Скаржника, не надавши 24 годин на виправлення невідповідностей, порушив право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його Пропозиції, об’єктивного та неупередженого визначення переможця Процедури закупівлі.
Додатково у якості Доказу до даного пункту Скарги наводимо Рішення АКМУ №4120-р/пк-пзвід 05.03.2024, що містить позицію Комісії щодо аналогічної підстави відхилення тендерної пропозиції учасника.
Отже, тендерна пропозиція Скаржника не може бути відхилена за наведених Замовником підстав. Вимагаємо надати можливість Скаржнику усунути невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, з огляду на вимоги п. 43 Особливостей.
Замовник, відхиливши пропозицію Скаржника, порушує принципи проведення процедур закупівель, зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Керуючись п. 59 Постанови Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості), ми звертаємося до Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено наші права та законні інтереси. На підставі вищезазначеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника