-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з організації лікувального харчування хворим в дитячих лікарнях)
Завершена
17 655 705.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 176 557.05 UAH
мін. крок: 1% або 176 557.05 UAH
Період оскарження:
26.02.2024 20:50 - 24.03.2024 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Оскарження дискримінаційних умов документації
Номер:
3260a590e1cd4f0a96416b2bd31b44e8
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-26-013023-a.c2
Назва:
Оскарження дискримінаційних умов документації
Скарга:
Скаржник вважає, що положення документації не відповідають вимогам законодавства, у тому числі Закону, порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, у тому числі права та інтереси Скаржника, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію.
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД нова редакція 2.docx 20.03.2024 12:23
- Додаток 4 ТД.docx 20.03.2024 12:24
- Додаток 1 ТД.docx 20.03.2024 12:24
- Додаток 3 ТД нова редакція 2.docx 20.03.2024 12:24
- Додаток 2 ТД нова редакція.docx 20.03.2024 12:24
- Додаток 5 ТД.docx 20.03.2024 12:24
- Додаток 6 ТД.docx 20.03.2024 12:24
- Додаток 7 ТД.docx 20.03.2024 12:24
- Додаток 8 ТД.docx 20.03.2024 12:24
- Додаток 9 ТД.docx 20.03.2024 12:24
- Договір № 8 від 01.09.2023 р.про складське та транспортне - експедиційне обслуговування.pdf 20.03.2024 12:24
- перелік змін.docx 20.03.2024 12:25
- протокол і перелік змін.docx 20.03.2024 12:25
- Протоколи вимірювання димності відпрацьованих газів № 12341 від 21.07.2023 р., № 12340 від 21.07.2023 р..pdf 20.03.2024 12:25
- ДСТУ 4277-2004.pdf 20.03.2024 12:25
- Рішення АМККУ від 14.03.2024 № 4731.pdf 20.03.2024 12:25
- ДСТУ 4276-2004.pdf 20.03.2024 12:25
- Скарга на зміни до АМКУ.pdf 20.03.2024 12:37
- sign.p7s 20.03.2024 12:50
- ЛИСТ антимонопольний 17 млн.docx 20.03.2024 17:20
- лист антимонопольний 17 млн.pdf 20.03.2024 17:20
- рішення від 22.03.2024 № 5204.pdf 22.03.2024 16:20
- інформація про резолютивну частину рішення від 01.04.2024 № 5784.pdf 02.04.2024 11:51
- рішення від 01.04.2024 № 5784.pdf 04.04.2024 18:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.03.2024 13:07
Дата розгляду скарги:
01.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.03.2024 16:20
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
04.04.2024 18:28
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
04.04.2024 18:28
Пункт скарги
Номер:
445bba6759d04a88a58b0ce17d26d7c2
Заголовок пункту скарги:
Умови тендерної документації є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі.
Опис заперечення:
Пунктом 16 розділу Документи, які Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції ДОДАТКУ 2 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ встановлено вимогу щодо надання наступного документу
«Протокол (свідоцтво), наданий відповідною установою екологічного контролю, про атестацію автомобільного транспорту (власного або орендованого Учасником) відповідно ДСТУ 4277:2004 або ДСТУ 4276:2004.
«Протокол (свідоцтво), наданий відповідною установою екологічного контролю, про атестацію автомобільного транспорту (власного або орендованого Учасником) відповідно ДСТУ 4277:2004 або ДСТУ 4276:2004.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник вважає таку вимогу дискримінаційною та такою, що порушує його охоронювані Законом права та інтереси з наступних підстав.
Як ДСТУ 4277:2004 так і ДСТУ 4276:2004 встановлюють не лише норми і методи вимірювань, але і перелік випадків, в яких може здійснюватися такий контроль та перелік суб’єктів господарювання, які можуть його здійснювати:
ДСТУ 4277:2004
Контролювання вмісту оксиду вуглецю та вуглеводнів у відпрацьованих газах автомобілів здійснюють:
а) на підприємствах, які експлуатують та обслуговують автомобілі: під час технічного обслуговування, після ремонту чи регулювання агрегатів, систем і вузлів, що впливають на вміст оксиду вуглецю і вуглеводнів у відпрацьованих газах, під час вибіркових перевірянь автомобілів, а також на вимогу водіїв;
б) на підприємствах технічного обслуговування і ремонту автомобілів: під час технічного обслуговування автомобілів, після ремонту систем і вузлів, що впливають на вміст оксиду вуглецю і вуглеводнів у відпрацьованих газах, а також на вимогу власників автомобілів;
в) на підприємствах, які виготовляють двигуни і автомобілі: під час випробовування готової продукції;
г) під час сертифікаційних випробовувань та технічного нагляду за сертифікованою продукцією;
д) під час державних технічних оглядів автомобілів;
е) під час перевіряння автомобілів у дорожніх умовах.
ДСТУ 4276:2004
Контролювання димності на відповідність нормам здійснюють:
а) на підприємствах, які експлуатують та обслуговують автомобілі: під час технічного обслуговування; після ремонту чи регулювання агрегатів, систем і вузлів, що впливають на димність; під час вибіркових перевірок автомобілів; на вимогу водіїв;
б) на підприємствах технічного обслуговування і ремонту автомобілів: під час технічного обслуговування автомобілів; після ремонту агрегатів, систем і вузлів, що впливають на димність; на вимогу власників автомобілів;
в) на підприємствах, які виготовляють двигуни і автомобілі: під час випробовувань готової продукції;
г) під час сертифікаційних випробовувань та технічного нагляду за сертифікованою продукцією;
д) під час державних технічних оглядів автомобілів;
е) під час перевіряння автомобілів у дорожніх умовах.
Як вбачається із вищенаведеного, вимоги ДСТУ 4277:2004 та ДСТУ 4276:2004 щодо переліку випадків здійснення контролю та суб’єктів господарювання, які такий контроль можуть здійснювати, є ідентичними. При цьому наголошуємо, що вказані ДСТУ не надають виключного права на контролювання «установам екологічного контролю».
Відповідно до статті 83 Цивільного кодексу України установою є окрема організаційно-правова форма юридичної особи, а саме організація, яка створена однією або кількома особами (засновниками), які не беруть участі в управлінні нею, шляхом об'єднання (виділення) їхнього майна для досягнення мети, визначеної засновниками, за рахунок цього майна. Таким чином Замовник штучно та безпідставно обмежив коло юридичних осіб, які можуть надати Скаржнику відповідні протоколи випробувань, лише тими юридичними особами, які за своєю організаційно-правовою формою будуть відповідати визначенню «установа», встановленому у статті 83 Цивільного кодексу України, хоча вказана стаття Цивільного кодексу України передбачає і інші організаційно-правові форми, зокрема таку організаційно правову форму, як товариство.
Скаржник у своїй діяльності залучає для перевезення вантажів на підставі Договору № 8 від 1 вересня 2023 року про складське та транспортно-експедиційне обслуговування, автотранспортні засоби Товариства з обмеженою відповідальністю «Одесапродукт». Зазначені автотранспортні засоби були обстежені Приватним підприємством «Випробувальний центр технічної діагностики» на предмет їх відповідності вимогам ДСТУ 4276:2004, що підтверджується протоколами вимірювання димності відпрацьованих газів встановленого ДСТУ 4276:2004 зразка (додаються).
Однак, враховуючи що поняття «приватне підприємство» вказує лише на форму власності, а не на особливості у заснуванні чи управлінні підприємством, а також що поняття «приватне підприємство» як окрема організаційно-правова форма власності статтею 83 Цивільного кодексу України не врегульоване, Скаржник не має можливості підтвердити, що за своєю організаційно-правовою формою Приватне підприємство «Випробувальний центр технічної діагностики» є саме установою в розумінні статті 83 Цивільного кодексу України.
Крім того, як вже зазначалось вище, ДСТУ 4276:2004 затверджена форма протоколу випробувань, а саме «Протокол вимірювання димності відпрацьованих газів», в той же час Замовник вимагає надати у складі тендерної пропозиції протокол(свідоцтво) про атестацію автомобільного транспорту.
Це положення стало одним із предметів оскарження цієї процедури закупівлі (скарга UA-2024-02-26-013023-a.b1) та за результатами розгляду якої колегією АМКУ – рішення від 14.03.2024 № 4731 було визначено:
«Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати протокол (свідоцтво), наданий відповідною установою екологічного контролю, про атестацію автомобільного транспорту (власного або орендованого Учасником) відповідно ДСТУ 4277:2004 або ДСТУ 4276:2004, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.»
Замовником не виконано рішення колегії АМКУ від 14.03.2024 № 4731
За таких умов Скаржник позбавлений можливості взяти участь у процедурі закупівлі, оскільки не може надати у складі своєї пропозиції протокол(свідоцтво) про атестацію автомобільного транспорту, який наданий саме установою екологічного контролю.
Як ДСТУ 4277:2004 так і ДСТУ 4276:2004 встановлюють не лише норми і методи вимірювань, але і перелік випадків, в яких може здійснюватися такий контроль та перелік суб’єктів господарювання, які можуть його здійснювати:
ДСТУ 4277:2004
Контролювання вмісту оксиду вуглецю та вуглеводнів у відпрацьованих газах автомобілів здійснюють:
а) на підприємствах, які експлуатують та обслуговують автомобілі: під час технічного обслуговування, після ремонту чи регулювання агрегатів, систем і вузлів, що впливають на вміст оксиду вуглецю і вуглеводнів у відпрацьованих газах, під час вибіркових перевірянь автомобілів, а також на вимогу водіїв;
б) на підприємствах технічного обслуговування і ремонту автомобілів: під час технічного обслуговування автомобілів, після ремонту систем і вузлів, що впливають на вміст оксиду вуглецю і вуглеводнів у відпрацьованих газах, а також на вимогу власників автомобілів;
в) на підприємствах, які виготовляють двигуни і автомобілі: під час випробовування готової продукції;
г) під час сертифікаційних випробовувань та технічного нагляду за сертифікованою продукцією;
д) під час державних технічних оглядів автомобілів;
е) під час перевіряння автомобілів у дорожніх умовах.
ДСТУ 4276:2004
Контролювання димності на відповідність нормам здійснюють:
а) на підприємствах, які експлуатують та обслуговують автомобілі: під час технічного обслуговування; після ремонту чи регулювання агрегатів, систем і вузлів, що впливають на димність; під час вибіркових перевірок автомобілів; на вимогу водіїв;
б) на підприємствах технічного обслуговування і ремонту автомобілів: під час технічного обслуговування автомобілів; після ремонту агрегатів, систем і вузлів, що впливають на димність; на вимогу власників автомобілів;
в) на підприємствах, які виготовляють двигуни і автомобілі: під час випробовувань готової продукції;
г) під час сертифікаційних випробовувань та технічного нагляду за сертифікованою продукцією;
д) під час державних технічних оглядів автомобілів;
е) під час перевіряння автомобілів у дорожніх умовах.
Як вбачається із вищенаведеного, вимоги ДСТУ 4277:2004 та ДСТУ 4276:2004 щодо переліку випадків здійснення контролю та суб’єктів господарювання, які такий контроль можуть здійснювати, є ідентичними. При цьому наголошуємо, що вказані ДСТУ не надають виключного права на контролювання «установам екологічного контролю».
Відповідно до статті 83 Цивільного кодексу України установою є окрема організаційно-правова форма юридичної особи, а саме організація, яка створена однією або кількома особами (засновниками), які не беруть участі в управлінні нею, шляхом об'єднання (виділення) їхнього майна для досягнення мети, визначеної засновниками, за рахунок цього майна. Таким чином Замовник штучно та безпідставно обмежив коло юридичних осіб, які можуть надати Скаржнику відповідні протоколи випробувань, лише тими юридичними особами, які за своєю організаційно-правовою формою будуть відповідати визначенню «установа», встановленому у статті 83 Цивільного кодексу України, хоча вказана стаття Цивільного кодексу України передбачає і інші організаційно-правові форми, зокрема таку організаційно правову форму, як товариство.
Скаржник у своїй діяльності залучає для перевезення вантажів на підставі Договору № 8 від 1 вересня 2023 року про складське та транспортно-експедиційне обслуговування, автотранспортні засоби Товариства з обмеженою відповідальністю «Одесапродукт». Зазначені автотранспортні засоби були обстежені Приватним підприємством «Випробувальний центр технічної діагностики» на предмет їх відповідності вимогам ДСТУ 4276:2004, що підтверджується протоколами вимірювання димності відпрацьованих газів встановленого ДСТУ 4276:2004 зразка (додаються).
Однак, враховуючи що поняття «приватне підприємство» вказує лише на форму власності, а не на особливості у заснуванні чи управлінні підприємством, а також що поняття «приватне підприємство» як окрема організаційно-правова форма власності статтею 83 Цивільного кодексу України не врегульоване, Скаржник не має можливості підтвердити, що за своєю організаційно-правовою формою Приватне підприємство «Випробувальний центр технічної діагностики» є саме установою в розумінні статті 83 Цивільного кодексу України.
Крім того, як вже зазначалось вище, ДСТУ 4276:2004 затверджена форма протоколу випробувань, а саме «Протокол вимірювання димності відпрацьованих газів», в той же час Замовник вимагає надати у складі тендерної пропозиції протокол(свідоцтво) про атестацію автомобільного транспорту.
Це положення стало одним із предметів оскарження цієї процедури закупівлі (скарга UA-2024-02-26-013023-a.b1) та за результатами розгляду якої колегією АМКУ – рішення від 14.03.2024 № 4731 було визначено:
«Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати протокол (свідоцтво), наданий відповідною установою екологічного контролю, про атестацію автомобільного транспорту (власного або орендованого Учасником) відповідно ДСТУ 4277:2004 або ДСТУ 4276:2004, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.»
Замовником не виконано рішення колегії АМКУ від 14.03.2024 № 4731
За таких умов Скаржник позбавлений можливості взяти участь у процедурі закупівлі, оскільки не може надати у складі своєї пропозиції протокол(свідоцтво) про атестацію автомобільного транспорту, який наданий саме установою екологічного контролю.
×
-
Назва доказу:
Рішення АМКУ від 14.03.2024 № 4731
-
Опис доказу:
Рішення АМКУ щодо внесення відповідних змін до Документації
-
Повʼязаний документ:
Рішення АМККУ від 14.03.2024 № 4731.pdf
-
-
Назва доказу:
Протоколи вимірювання димності відпрацьованих газів № 12341 від 21.07.2023 р., № 12340 від 21.07.2023 р.
-
Опис доказу:
Документи про обстеження автотранспортних засобів Приватним підприємством «Випробувальний центр технічної діагностики» на предмет їх відповідності вимогам ДСТУ 4276:2004.
-
Повʼязаний документ:
Протоколи вимірювання димності відпрацьованих газів № 12341 від 21.07.2023 р., № 12340 від 21.07.2023 р..pdf
-
-
Назва доказу:
Договір № 8 від 01.09.2023 р. про складське та транспортне - експедиційне обслуговування
-
Опис доказу:
Документ про надання транспортних послуг Скаржнику
-
Повʼязаний документ:
Договір № 8 від 01.09.2023 р.про складське та транспортне - експедиційне обслуговування.pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ 4277-2004
-
Опис доказу:
Норми і методи вимірювання вмісту оксиду вуглецю та вуглеводнів у відпрацьованих газах автомобілів з двигунами, що працюють на бензині або газовому паливі.
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ 4277-2004.pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ 4276-2004
-
Опис доказу:
Норми і методи вимірювання димності відпрацьованих газів автомобілів з дизелями або газодизелями
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ 4276-2004.pdf
-
-
Назва доказу:
Перелік змін
-
Опис доказу:
Перелік змін,які містять внесені зміни
-
Повʼязаний документ:
перелік змін.docx
-
-
Назва доказу:
протокол і перелік змін
-
Опис доказу:
Протокол і перелік змін,які містять внесені зміни
-
Повʼязаний документ:
протокол і перелік змін.docx
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 ТД нова редакція
-
Опис доказу:
Додаток 2 до Тендерної документації Замовника, який містить оскаржувані умови документації
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 ТД нова редакція.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні та незаконні умови тендерної документації
Номер:
f45c94a3d05e4392bfd607b86cadd1af
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-26-013023-a.b1
Назва:
Скарга на дискримінаційні та незаконні умови тендерної документації
Скарга:
Скаржник вважає, що положення документації не відповідають вимогам законодавства, у тому числі Закону, порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, у тому числі права та інтереси Скаржника, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію.
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД нова редакція.docx 01.03.2024 16:42
- Додаток 3 ТД нова редакція.docx 01.03.2024 16:43
- Додаток 2 ТД.docx 01.03.2024 16:43
- Додаток 1 ТД.docx 01.03.2024 16:43
- Додаток 4 ТД.docx 01.03.2024 16:43
- Додаток 8 ТД.docx 01.03.2024 16:43
- Додаток 5 ТД.docx 01.03.2024 16:43
- Додаток 6 ТД.docx 01.03.2024 16:43
- Додаток 7 ТД.docx 01.03.2024 16:43
- Додаток 9 ТД.docx 01.03.2024 16:43
- Копія видаткової накладної № 57 від 28.02.2024.pdf 01.03.2024 16:44
- Сертифікати на калібрування 01-07-0539-24 від 15.02.24 р, 01-07-0540-24 від 15.02.24 р, 07-6089-23 від 30.11.23 р.pdf 01.03.2024 16:44
- Атестат акредитації № 40052 від 22.01.2024 року (дата первинної акредитації 14.08.2017р) с додатком.pdf 01.03.2024 16:44
- ДСТУ 4277-2004.pdf 01.03.2024 16:45
- ДСТУ 4276-2004.pdf 01.03.2024 16:45
- Договір № 8 від 01.09.2023 р.про складське та транспортне - експедиційне обслуговування.pdf 01.03.2024 16:45
- Протоколи вимірювання димності відпрацьованих газів № 12341 від 21.07.2023 р., № 12340 від 21.07.2023 р..pdf 01.03.2024 16:46
- Рішення АМКУ від 09.08.2023 № 12406-3 UA-2023-07-21-007092-a.pdf 01.03.2024 16:46
- Рішення АМКУ від 07.08.2023 № 12187-1 UA-2023-07-18-007267-a.pdf 01.03.2024 16:46
- ПКМУ 9 серпня 1993 р. N 611.docx 01.03.2024 16:47
- Скарга до АМКУ.pdf 01.03.2024 16:47
- sign.p7s 01.03.2024 17:06
- Рішення від 05.03.2024 № 4061.pdf 05.03.2024 15:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.03.2024 № 4731.pdf 15.03.2024 12:11
- Рішення від 14.03.2024 № 4731.pdf 19.03.2024 14:27
- ЛИСТ антимонопольний 1.docx 07.03.2024 20:07
- антимонопольний пояснення.pdf 07.03.2024 20:07
- протокол і перелік змін.docx 19.03.2024 18:55
- протокол і перелік змін.docx 19.03.2024 19:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.03.2024 17:23
Дата розгляду скарги:
14.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.03.2024 15:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.03.2024 14:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано Рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4731-р/пк-пз від 14.03.2024 р. шляхом прийняття рішення про внесення змін до розділу IV пункту 1 ТД, додатку 2 та додатку 3 до ТД.
Пункт скарги
Номер:
1a734c44226a49428ac0306c3a3a35dd
Заголовок пункту скарги:
Окремі умови тендерної документації суперечать вимогам документів до тендерної документації.
Опис заперечення:
Відповідну до п. п. 9 п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
«Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме
9)лист-згода на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» заповнений та підписаний учасником відповідно до вимог Додатку № 8 до цієї тендерної документації;»
Відповідно до Додатку 8 встановлено форму письмової згоди, за якої:
«Я_________________________________ (прізвище, ім’я, по-батькові працівника Учасника, чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника) даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (в т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, електронні ідентифікаційні дані (номери телефонів, електронні адреси) або інша необхідна інформація, передбачена законодавством) відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі _______________(назва учасника) у процедурі закупівлі, цивільно-правових та господарських відносинах.
«____»__________20___ року _______________________ _______________________
(дата) (підпис) (прізвище, ініціали)»
«Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме
9)лист-згода на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» заповнений та підписаний учасником відповідно до вимог Додатку № 8 до цієї тендерної документації;»
Відповідно до Додатку 8 встановлено форму письмової згоди, за якої:
«Я_________________________________ (прізвище, ім’я, по-батькові працівника Учасника, чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника) даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (в т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, електронні ідентифікаційні дані (номери телефонів, електронні адреси) або інша необхідна інформація, передбачена законодавством) відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі _______________(назва учасника) у процедурі закупівлі, цивільно-правових та господарських відносинах.
«____»__________20___ року _______________________ _______________________
(дата) (підпис) (прізвище, ініціали)»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Встановлена вимога щодо надання цього документу відповідно до п. п. 9 п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції суперечить вимогам Додатку 8 в частині підписанта цього документу. Одже у відповідності до зазначеного пункту підписантом є сам Учасник, а у відповідності до Додатку 8 цей документ підписує безпосередньо працівник Учасника. Крім того вимогами тендерної документації не зазначено які самі працівники Учасника надають вищезазначену згодом. Таким чином скаржник під час підготовки своєї пропозиції не має можливості визначити саме підписанта цього документу та у разі невірного підписання документу його пропозицію буде відхилено.
×
-
Назва доказу:
Додаток 8 ТД
-
Опис доказу:
Додаток 8 до Тендерної документації Замовника, який містить оскаржувані умови документації
-
Повʼязаний документ:
Додаток 8 ТД.docx
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація Замовника
-
Опис доказу:
Тендерна документація Замовника, яка містить оскаржувані умови документації
-
Повʼязаний документ:
ТД нова редакція.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Номер:
9a088992fda84449a04ff65691444fbb
Заголовок пункту скарги:
Умови тендерної документації є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі
Опис заперечення:
Розділом 2.Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку 3 до тендерної документації 1.Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” встановлено наступне:
«Для підтвердження дотримання температурного режиму у транспортному засобі та складському приміщенні Учасник подає наступні документи: свідоцтво, або атестат, або сертифікат про калібрування, видане на засіб вимірювання температури, видане органом із калібрування, акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, та дійсний на момент подання пропозиції атестат про акредитацію органу із калібрування.»
«Для підтвердження дотримання температурного режиму у транспортному засобі та складському приміщенні Учасник подає наступні документи: свідоцтво, або атестат, або сертифікат про калібрування, видане на засіб вимірювання температури, видане органом із калібрування, акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, та дійсний на момент подання пропозиції атестат про акредитацію органу із калібрування.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги:
Скаржник використовує у виробничій діяльності лише нове придбане обладнання (видаткова накладна № 57 від 28.02.2024 року) з калібруванням, проведеним постачальником обладнання. Сертифікат про калібрування, виданий на кожний окремий засіб вимірювання температури на ім’я постачальника обладнання. Калібрування проведено відповідним органом із калібрування, акредитованим Національним агентством з акредитації України.
Зазначена вище вимоги Замовника є необґрунтованою і дискримінаційною, а відтак незаконною та такою, що обмежує коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, оскільки у процедурі закупівлі можуть прийняти Учасники, які мають свідоцтво, або атестат, або сертифікат про калібрування, видане на засіб вимірювання температури, видане органом із калібрування, акредитованим Національним агентством з акредитації України, лише на ім’я учасника. Ненадання зазначеного документу на ім’я учасника є підставою для відхилення Учасника.
Зазначена вище вимоги Замовника є необґрунтованою і дискримінаційною, а відтак незаконною та такою, що обмежує коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, оскільки у процедурі закупівлі можуть прийняти Учасники, які мають свідоцтво, або атестат, або сертифікат про калібрування, видане на засіб вимірювання температури, видане органом із калібрування, акредитованим Національним агентством з акредитації України, лише на ім’я учасника. Ненадання зазначеного документу на ім’я учасника є підставою для відхилення Учасника.
×
-
Назва доказу:
Атестат акредитації № 40052 від 22.01.2024 року (дата первинної акредитації 14.08.2017р) с додатком
-
Опис доказу:
Документ на акредитацію органу із калібрування, виданий Національним агентством з акредитації України
-
Повʼязаний документ:
Атестат акредитації № 40052 від 22.01.2024 року (дата первинної акредитації 14.08.2017р) с додатком.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікати на калібрування 01-07-0539-24 від 15.02.24 р, 01-07-0540-24 від 15.02.24 р, 07-6089-23 від 30.11.23 р
-
Опис доказу:
Документи на проведення калібрування, видані органом із калібрування, акредитованим Національним агентством з акредитації України на засоби вимірювання температури
-
Повʼязаний документ:
Сертифікати на калібрування 01-07-0539-24 від 15.02.24 р, 01-07-0540-24 від 15.02.24 р, 07-6089-23 від 30.11.23 р.pdf
-
-
Назва доказу:
Копія видаткової накладної № 57 від 28.02.2024
-
Опис доказу:
Документ на право власності обладнання
-
Повʼязаний документ:
Копія видаткової накладної № 57 від 28.02.2024.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток № 3 ТД нова редакція
-
Опис доказу:
Додаток 3 до Тендерної документації Замовника, який містить оскаржувані умови документації
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3 ТД нова редакція.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Номер:
a6dfbeabc4f54ee48e20a2cf32c2b62b
Заголовок пункту скарги:
Умови тендерної документації є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі.
Опис заперечення:
Пунктом 19 розділу Документи, які Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції ДОДАТКУ 2 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ встановлено вимогу щодо надання наступного документу
«Протокол (свідоцтво), наданий відповідною установою екологічного контролю, про атестацію автомобільного транспорту (власного або орендованого Учасником) відповідно ДСТУ 4277:2004 або ДСТУ 4276:2004.»
«Протокол (свідоцтво), наданий відповідною установою екологічного контролю, про атестацію автомобільного транспорту (власного або орендованого Учасником) відповідно ДСТУ 4277:2004 або ДСТУ 4276:2004.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник вважає таку вимогу дискримінаційною та такою, що порушує його охоронювані Законом права та інтереси з наступних підстав.
Як ДСТУ 4277:2004 так і ДСТУ 4276:2004 встановлюють не лише норми і методи вимірювань, але і перелік випадків, в яких може здійснюватися такий контроль та перелік суб’єктів господарювання, які можуть його здійснювати:
ДСТУ 4277:2004
Контролювання вмісту оксиду вуглецю та вуглеводнів у відпрацьованих газах автомобілів здійснюють:
а) на підприємствах, які експлуатують та обслуговують автомобілі: під час технічного обслуговування, після ремонту чи регулювання агрегатів, систем і вузлів, що впливають на вміст оксиду вуглецю і вуглеводнів у відпрацьованих газах, під час вибіркових перевірянь автомобілів, а також на вимогу водіїв;
б) на підприємствах технічного обслуговування і ремонту автомобілів: під час технічного обслуговування автомобілів, після ремонту систем і вузлів, що впливають на вміст оксиду вуглецю і вуглеводнів у відпрацьованих газах, а також на вимогу власників автомобілів;
в) на підприємствах, які виготовляють двигуни і автомобілі: під час випробовування готової продукції;
г) під час сертифікаційних випробовувань та технічного нагляду за сертифікованою продукцією;
д) під час державних технічних оглядів автомобілів;
е) під час перевіряння автомобілів у дорожніх умовах.
ДСТУ 4276:2004
Контролювання димності на відповідність нормам здійснюють:
а) на підприємствах, які експлуатують та обслуговують автомобілі: під час технічного обслуговування; після ремонту чи регулювання агрегатів, систем і вузлів, що впливають на димність; під час вибіркових перевірок автомобілів; на вимогу водіїв;
б) на підприємствах технічного обслуговування і ремонту автомобілів: під час технічного обслуговування автомобілів; після ремонту агрегатів, систем і вузлів, що впливають на димність; на вимогу власників автомобілів;
в) на підприємствах, які виготовляють двигуни і автомобілі: під час випробовувань готової продукції;
г) під час сертифікаційних випробовувань та технічного нагляду за сертифікованою продукцією;
д) під час державних технічних оглядів автомобілів;
е) під час перевіряння автомобілів у дорожніх умовах.
Як вбачається із вищенаведеного, вимоги ДСТУ 4277:2004 та ДСТУ 4276:2004 щодо переліку випадків здійснення контролю та суб’єктів господарювання, які такий контроль можуть здійснювати, є ідентичними. При цьому наголошуємо, що вказані ДСТУ не надають виключного права на контролювання «установам екологічного контролю».
Відповідно до статті 83 Цивільного кодексу України установою є окрема організаційно-правова форма юридичної особи, а саме організація, яка створена однією або кількома особами (засновниками), які не беруть участі в управлінні нею, шляхом об'єднання (виділення) їхнього майна для досягнення мети, визначеної засновниками, за рахунок цього майна. Таким чином Замовник штучно та безпідставно обмежив коло юридичних осіб, які можуть надати Скаржнику відповідні протоколи випробувань, лише тими юридичними особами, які за своєю організаційно-правовою формою будуть відповідати визначенню «установа», встановленому у статті 83 Цивільного кодексу України, хоча вказана стаття Цивільного кодексу України передбачає і інші організаційно-правові форми, зокрема таку організаційно правову форму, як товариство.
Скаржник у своїй діяльності залучає для перевезення вантажів на підставі Договору № 8 від 1 вересня 2023 року про складське та транспортно-експедиційне обслуговування, автотранспортні засоби Товариства з обмеженою відповідальністю «Одесапродукт». Зазначені автотранспортні засоби були обстежені Приватним підприємством «Випробувальний центр технічної діагностики» на предмет їх відповідності вимогам ДСТУ 4276:2004, що підтверджується протоколами вимірювання димності відпрацьованих газів встановленого ДСТУ 4276:2004 зразка (додаються).
Однак, враховуючи що поняття «приватне підприємство» вказує лише на форму власності, а не на особливості у заснуванні чи управлінні підприємством, а також що поняття «приватне підприємство» як окрема організаційно-правова форма власності статтею 83 Цивільного кодексу України не врегульоване, Скаржник не має можливості підтвердити, що за своєю організаційно-правовою формою Приватне підприємство «Випробувальний центр технічної діагностики» є саме установою в розумінні статті 83 Цивільного кодексу України.
Крім того, як вже зазначалось вище, ДСТУ 4276:2004 затверджена форма протоколу випробувань, а саме «Протокол вимірювання димності відпрацьованих газів», в той же час Замовник вимагає надати у складі тендерної пропозиції протокол(свідоцтво) про атестацію автомобільного транспорту.
Аналогічне питання стало предметом розгляду постійно діючої комісії АМКУ за процедурами закупівлі UA-2023-07-18-007267-a та UA-2023-07-21-007092-a, рішеннями якої за результати розгляду було встановлено,що «прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати протокол (свідоцтво), наданий Службою екологічного контролю про атестацію автомобільного транспорту (власного або орендованого Учасником ) відповідно ДСТУ 4277:2004 або ДСТУ 4276:2004, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника» та визначено: «Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.»
За таких умов Скаржник позбавлений можливості взяти участь у процедурі закупівлі, оскільки не може надати у складі своєї пропозиції протокол(свідоцтво) про атестацію автомобільного транспорту, який наданий саме установою екологічного контролю.
Як ДСТУ 4277:2004 так і ДСТУ 4276:2004 встановлюють не лише норми і методи вимірювань, але і перелік випадків, в яких може здійснюватися такий контроль та перелік суб’єктів господарювання, які можуть його здійснювати:
ДСТУ 4277:2004
Контролювання вмісту оксиду вуглецю та вуглеводнів у відпрацьованих газах автомобілів здійснюють:
а) на підприємствах, які експлуатують та обслуговують автомобілі: під час технічного обслуговування, після ремонту чи регулювання агрегатів, систем і вузлів, що впливають на вміст оксиду вуглецю і вуглеводнів у відпрацьованих газах, під час вибіркових перевірянь автомобілів, а також на вимогу водіїв;
б) на підприємствах технічного обслуговування і ремонту автомобілів: під час технічного обслуговування автомобілів, після ремонту систем і вузлів, що впливають на вміст оксиду вуглецю і вуглеводнів у відпрацьованих газах, а також на вимогу власників автомобілів;
в) на підприємствах, які виготовляють двигуни і автомобілі: під час випробовування готової продукції;
г) під час сертифікаційних випробовувань та технічного нагляду за сертифікованою продукцією;
д) під час державних технічних оглядів автомобілів;
е) під час перевіряння автомобілів у дорожніх умовах.
ДСТУ 4276:2004
Контролювання димності на відповідність нормам здійснюють:
а) на підприємствах, які експлуатують та обслуговують автомобілі: під час технічного обслуговування; після ремонту чи регулювання агрегатів, систем і вузлів, що впливають на димність; під час вибіркових перевірок автомобілів; на вимогу водіїв;
б) на підприємствах технічного обслуговування і ремонту автомобілів: під час технічного обслуговування автомобілів; після ремонту агрегатів, систем і вузлів, що впливають на димність; на вимогу власників автомобілів;
в) на підприємствах, які виготовляють двигуни і автомобілі: під час випробовувань готової продукції;
г) під час сертифікаційних випробовувань та технічного нагляду за сертифікованою продукцією;
д) під час державних технічних оглядів автомобілів;
е) під час перевіряння автомобілів у дорожніх умовах.
Як вбачається із вищенаведеного, вимоги ДСТУ 4277:2004 та ДСТУ 4276:2004 щодо переліку випадків здійснення контролю та суб’єктів господарювання, які такий контроль можуть здійснювати, є ідентичними. При цьому наголошуємо, що вказані ДСТУ не надають виключного права на контролювання «установам екологічного контролю».
Відповідно до статті 83 Цивільного кодексу України установою є окрема організаційно-правова форма юридичної особи, а саме організація, яка створена однією або кількома особами (засновниками), які не беруть участі в управлінні нею, шляхом об'єднання (виділення) їхнього майна для досягнення мети, визначеної засновниками, за рахунок цього майна. Таким чином Замовник штучно та безпідставно обмежив коло юридичних осіб, які можуть надати Скаржнику відповідні протоколи випробувань, лише тими юридичними особами, які за своєю організаційно-правовою формою будуть відповідати визначенню «установа», встановленому у статті 83 Цивільного кодексу України, хоча вказана стаття Цивільного кодексу України передбачає і інші організаційно-правові форми, зокрема таку організаційно правову форму, як товариство.
Скаржник у своїй діяльності залучає для перевезення вантажів на підставі Договору № 8 від 1 вересня 2023 року про складське та транспортно-експедиційне обслуговування, автотранспортні засоби Товариства з обмеженою відповідальністю «Одесапродукт». Зазначені автотранспортні засоби були обстежені Приватним підприємством «Випробувальний центр технічної діагностики» на предмет їх відповідності вимогам ДСТУ 4276:2004, що підтверджується протоколами вимірювання димності відпрацьованих газів встановленого ДСТУ 4276:2004 зразка (додаються).
Однак, враховуючи що поняття «приватне підприємство» вказує лише на форму власності, а не на особливості у заснуванні чи управлінні підприємством, а також що поняття «приватне підприємство» як окрема організаційно-правова форма власності статтею 83 Цивільного кодексу України не врегульоване, Скаржник не має можливості підтвердити, що за своєю організаційно-правовою формою Приватне підприємство «Випробувальний центр технічної діагностики» є саме установою в розумінні статті 83 Цивільного кодексу України.
Крім того, як вже зазначалось вище, ДСТУ 4276:2004 затверджена форма протоколу випробувань, а саме «Протокол вимірювання димності відпрацьованих газів», в той же час Замовник вимагає надати у складі тендерної пропозиції протокол(свідоцтво) про атестацію автомобільного транспорту.
Аналогічне питання стало предметом розгляду постійно діючої комісії АМКУ за процедурами закупівлі UA-2023-07-18-007267-a та UA-2023-07-21-007092-a, рішеннями якої за результати розгляду було встановлено,що «прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати протокол (свідоцтво), наданий Службою екологічного контролю про атестацію автомобільного транспорту (власного або орендованого Учасником ) відповідно ДСТУ 4277:2004 або ДСТУ 4276:2004, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника» та визначено: «Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.»
За таких умов Скаржник позбавлений можливості взяти участь у процедурі закупівлі, оскільки не може надати у складі своєї пропозиції протокол(свідоцтво) про атестацію автомобільного транспорту, який наданий саме установою екологічного контролю.
×
-
Назва доказу:
Рішення АМКУ від 09.08.2023 № 12406-3 UA-2023-07-21-007092-a
-
Опис доказу:
Рішення АМКУ щодо аналогічного питання.
-
Повʼязаний документ:
Рішення АМКУ від 09.08.2023 № 12406-3 UA-2023-07-21-007092-a.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення АМКУ від 07.08.2023 № 12187-1 UA-2023-07-18-007267-a
-
Опис доказу:
Рішення АМКУ щодо аналогічного питання.
-
Повʼязаний документ:
Рішення АМКУ від 07.08.2023 № 12187-1 UA-2023-07-18-007267-a.pdf
-
-
Назва доказу:
Протоколи вимірювання димності відпрацьованих газів № 12341 від 21.07.2023 р., № 12340 від 21.07.2023 р.
-
Опис доказу:
Документи про обстеження автотранспортних засобів Приватним підприємством «Випробувальний центр технічної діагностики» на предмет їх відповідності вимогам ДСТУ 4276:2004
-
Повʼязаний документ:
Протоколи вимірювання димності відпрацьованих газів № 12341 від 21.07.2023 р., № 12340 від 21.07.2023 р..pdf
-
-
Назва доказу:
Договір № 8 від 01.09.2023 р. про складське та транспортне - експедиційне обслуговування
-
Опис доказу:
Документ про надання транспортних послуг Скаржнику
-
Повʼязаний документ:
Договір № 8 від 01.09.2023 р.про складське та транспортне - експедиційне обслуговування.pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ 4277-2004
-
Опис доказу:
Норми і методи вимірювання вмісту оксиду вуглецю та вуглеводнів у відпрацьованих газах автомобілів з двигунами, що працюють на бензині або газовому паливі.
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ 4277-2004.pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ 4276-2004
-
Опис доказу:
Норми і методи вимірювання димності відпрацьованих газів автомобілів з дизелями або газодизелями
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ 4276-2004.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток № 2 ТД
-
Опис доказу:
Додаток 2 до Тендерної документації Замовника, який містить оскаржувані умови документації
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 ТД.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Номер:
1aeb24031c3e48fdbc20f797fc70ec14
Заголовок пункту скарги:
Умови тендерної документації суперечать ЗУ "Про публічні закупівлі"
Опис заперечення:
Відповідну до п. п. 8 п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції встановлено, що учасником надається:
«8) лист-згода, який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору (Додаток № 6) та гарантує свої зобов’язання за ним, згідно з Додатком № 7 до тендерної документації»
Проект договору передбачає серед інших умов договору наступне
«13.4. Положення даного Договору є комерційною таємницею і не можуть передаватись третім особам без попередньої письмової згоди на це іншої Сторони, крім випадків, прямо передбачених чинним законодавством України. У разі, якщо одній із Сторін при виконанні Договору стала відома інформація, що належить до комерційної таємниці іншої Сторони, то така Сторона не має права її розголошувати.»
«8) лист-згода, який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору (Додаток № 6) та гарантує свої зобов’язання за ним, згідно з Додатком № 7 до тендерної документації»
Проект договору передбачає серед інших умов договору наступне
«13.4. Положення даного Договору є комерційною таємницею і не можуть передаватись третім особам без попередньої письмової згоди на це іншої Сторони, крім випадків, прямо передбачених чинним законодавством України. У разі, якщо одній із Сторін при виконанні Договору стала відома інформація, що належить до комерційної таємниці іншої Сторони, то така Сторона не має права її розголошувати.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови договору
Тип порушення:
Інші умови договору
Опис суті пункту скарги:
Учасник підписанням листа-згоди (додаток № 7) гарантує, «що ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ буде підписаний на умовах, викладених в ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ» та «виконання своїх зобов’язань за ним».
Тобто у разі визначення Учасника переможцем процедури закупівлі, Учасник зобов’язаний підписати Договір про закупівлю «на умовах, викладених в ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ»
Вимога п. «13.4. Положення даного Договору є комерційною таємницею і не можуть передаватись третім особам без попередньої письмової згоди на це іншої Сторони, крім випадків, прямо передбачених чинним законодавством України. У разі, якщо одній із Сторін при виконанні Договору стала відома інформація, що належить до комерційної таємниці іншої Сторони, то така Сторона не має права її розголошувати.» суперечить:
1. ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме принципу: «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;»
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону, у т.ч. договору.
2. Постанові КМУ № 611 від 09.08.2013 року «Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці», якою визначено, що «комерційну таємницю не становлять»:
«відомості, що відповідно до чинного законодавства підлягають
оголошенню».
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю повинен оприлюднюватися через систему PROZZORO.
Ненадання листа згоди у відповідності до Додатку 7 учасником є підставою для відхилення Учасника.
Тобто у разі визначення Учасника переможцем процедури закупівлі, Учасник зобов’язаний підписати Договір про закупівлю «на умовах, викладених в ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ»
Вимога п. «13.4. Положення даного Договору є комерційною таємницею і не можуть передаватись третім особам без попередньої письмової згоди на це іншої Сторони, крім випадків, прямо передбачених чинним законодавством України. У разі, якщо одній із Сторін при виконанні Договору стала відома інформація, що належить до комерційної таємниці іншої Сторони, то така Сторона не має права її розголошувати.» суперечить:
1. ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме принципу: «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;»
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону, у т.ч. договору.
2. Постанові КМУ № 611 від 09.08.2013 року «Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці», якою визначено, що «комерційну таємницю не становлять»:
«відомості, що відповідно до чинного законодавства підлягають
оголошенню».
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю повинен оприлюднюватися через систему PROZZORO.
Ненадання листа згоди у відповідності до Додатку 7 учасником є підставою для відхилення Учасника.
×
-
Назва доказу:
ПКМУ 9 серпня 1993 р.
-
Опис доказу:
Нормативний документ
-
Повʼязаний документ:
ПКМУ 9 серпня 1993 р. N 611.docx
-
-
Назва доказу:
Додаток7 ТД
-
Опис доказу:
Документ, який містить умови оскарження
-
Повʼязаний документ:
Додаток 7 ТД.docx
-
-
Назва доказу:
Додаток 6 ТД
-
Опис доказу:
Документи,які містять умови оскарження
-
Повʼязаний документ:
Додаток 6 ТД.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації