• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з аварійної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної каналізаційної мережі, очищення колодязів та зливоприймачів, код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів»

Завершена

1 242 685.33 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 213.43 UAH
Період оскарження: 26.02.2024 18:50 - 02.03.2024 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП

Скарга на дії Замовника

Номер: 5b0689dd60b2403db9556c9e97a63c4a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-26-012869-a.c3
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Замовник незаконно дискваліфікує Учасника - ТОВ "ЕКОТЕХТРАНС" при тому, що Учасник повністю відповідає вимогам Замовника і обирає переможцем іншого Учасника - ТОВ "КНС-К"
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.03.2024 16:56
Автор: ТОВ Екотехтранс, Некрич Анна Юріївна +380443612738 677070@ukr.net

Пункт скарги

Номер: af2bb6daca784fd8b2e29c08ffa1e8fa
Заголовок пункту скарги: Дискримінаційний підхід до Учасників закупівлі (незаконна дискваліфікація і обрання переможцем іншого Учасника)
Опис заперечення: Дискримінаційний підхід до Учасників закупівлі (незаконна дискваліфікація і обрання переможцем іншого Учасника)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення: Учасником ТОВ "ЕКОТЕХТРАНС" надані всі відповідні документи, що підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, при цьому його дискваліфікують та незаконно обирають переможцем іншого Учасника.
Опис суті пункту скарги: Згідно тендерної документації пункту 1.1.1. пункту 1.1.2. пункту 1.1.3. та пункту 1.2. Таблиці № 1 Додатку № 2, Замовником вимагалось:
1.1.1. Наявність у Учасника гідроочисної техніки на базі автомобіля для прочистки
трубопроводів під високим тиском (не менш ніж 2 од.) з наступними технічними характеристиками:
• тиск насоса не менш ніж 60 МПа;
• витрати води не менш ніж 300 л/хв.
1.1.2. Наявність у Учасника мулососної техніки (не менш ніж 2 од.) з наступними технічними характеристиками:
• ємність не менше 5 м3;
• продуктивність одного з них не менше 2000 м3/год.
1.1.3. Наявність у Учасника гідравлічного пістолету на кожну гідроочисну техніку;
1.2. Для підтвердження технічних характеристик, наведених в довідці машин, механізмів,
техніки та обладнання, надати копії інструкції з експлуатації від заводів виробників АБО паспортів з технічними характеристиками на машини, обладнання, механізми, устаткування та техніку, що зазначені у довідці. Зазначені документи повинні містити опис, технічні характеристики наведеної техніки/обладнання.»

На виконання вимог вищезазначених пунктів Таблиці № 1 Додатку № 2
ТОВ «ЕКОТЕХТРАНС» надало:

1. Документ «Технічний паспорт спеціального автомобіля «CHEVROLET EXPRESS»», що містить в собі детальний опис про технічне обладнання, що встановлено на спеціалізованому автомобілі, а саме: насос високого тиску «URACA KD724», окремим файлом додано інструкцію з експлуатації від виробника в якій зазначені технічні характеристики даного обладнання;

2. Документ «Технічний паспорт спеціального автомобіля «CHEVROLET SILVERADO»», що містить в собі детальний опис про технічне обладнання, що встановлено на спеціалізованому автомобілі, а саме: насос високого тиску «URACA KD724», окремим файлом додано інструкцію з експлуатації від виробника в якій зазначені технічні характеристики даного обладнання.

Згідно інформації, що викладена у інструкції експлуатації обладнання (насосу)
«URACA KD724» його характеристики повністю відповідають вимогам тендерної документації, а саме: тиск насоса не менше ніж 700 Атм.

3. Документ «Технічний паспорт спеціального автомобіля «МАЗ 544008»», що містить в собі детальний опис про технічне обладнання, що встановлено на спеціалізованому автомобілі, а саме: насос високого тиску «RotTec 200 DVL», окремим файлом додано інструкцію з експлуатації від виробника в якій зазначені технічні характеристики даного обладнання;

4. Документ «Технічний паспорт спеціального автомобіля «SCANIA Р400», що містить в собі детальний опис про технічне обладнання, що встановлено на спеціалізованому автомобілі, а саме: насос високого тиску «RotTec 200 DVL», окремим файлом додано інструкцію з експлуатації від виробника в якій зазначені технічні характеристики даного обладнання.

Згідно інформації, що викладена у інструкції експлуатації обладнання (насосу)
«RotTec 200 DVL» його характеристики повністю відповідають вимогам тендерної документації, а саме: продуктивність одного з насосів не менше ніж 2000 м3/год.

5. Документ «Технічний паспорт ручного розпилюючого пістолету високого тиску» в кількості – 2 одиниці (на кожний пістолет). У документах зазначені принципи їх роботи та характеристики. Оскільки є наявна інструкція експлуатації виробника насосу «URACA KD724», що встановлений на обох гідроочистних автомобілях до якого буде під’єднуватись кожен пістолет то наданий нами документ відповідає вимогам тендерної документації, щодо наявності технічного обладнання.

Тобто, нами надано вичерпний пакет документів, що містять і інструкції експлуатації від заводу виробника на обладнання і технічний паспорт на техніку, всі документи містять опис та технічні характеристики наведеної техніки/обладнання, що зазначене у довідці, а саме:
- на обидва автомобіля каналопромивних (гідродинамічні установки високого тиску);
- на мулососну техніку (не менш ніж 2 одиниці);
- на гідравлічні пістолети на кожну очисну техніку у кількості 2 одиниці.

Оскільки, вимоги тендерної документації не містять посилання на надання іншого документального підтвердження наявності обладнання, зазначеного у інформації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а вимоги п. 1.2. Таблиці № 1 Додатку № 2 тендерної документації, містять перелік з чітким визначенням «АБО», нами, як Учасником виконано вимоги Замовника у повному обсязі.
Також враховуючи те, що законодавство України не містить чіткого поняття технічного паспорта та не має затвердженого регламентованого зразку, технічний паспорт має бути документом, що, зокрема, містить основні параметри й характеристики або властивості обладнання, що надає Учасник.
Зважаючи на вищевикладене, всі надані документи нашим підприємством про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, відповідають вимогам Замовника.
Але не дивлячись на вищезазначене Замовник вважає, що ми, як Учасник не надали:
1. копії паспортів з технічними характеристиками від заводів виробників на
обидва автомобіля каналопромивних (гідродинамічні установки високого тиску);
2. копії паспортів з технічними характеристиками від заводів виробників на
обидва асенізаційних автомобіля;
3. копії паспортів з технічними характеристиками на обидва розпилюючі
гідродинамічні пістолети.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Номер: c15dfb4469ad4a57b08dbf08e11ec2f1
Заголовок пункту скарги: Дискримінаційний підхід до Учасників закупівлі (незаконна дискваліфікація і обрання переможцем іншого Учасника)
Опис заперечення: Дискримінаційний підхід до Учасників закупівлі (незаконна дискваліфікація і обрання переможцем іншого Учасника)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення: Учасником ТОВ "ЕКОТЕХТРАНС" надані всі відповідні документи, що підтверджують наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, при цьому його дискваліфікують та незаконно обирають переможцем іншого Учасника.
Опис суті пункту скарги: Згідно тендерної документації пункту 2.4. Таблиці № 1 Додатку № 2, Замовником вимагалось:
2.4. Для всіх працівників, зазначених у довідці, надати посвідчення та протоколи комісії з перевірки знань з загального курсу ОП, НПАОП 0.00-1.71-13 «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; НПАОП 0.00-5.11-85 «Типової інструкції з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт», НПАОП 0.00-1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, НПАОП 41.0-1.01-79 «Правила техніки безпеки при експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених місць». За умови навчання вказаних в довідці працівників на підприємстві учасника, надати посвідчення та протоколи комісії з перевірки знань по вказаним напрямкам на всіх членів комісії цього підприємства, які увійшли до складу комісії.

На виконання вимог вищезазначеного пункту Таблиці № 1 Додатку № 2
ТОВ «ЕКОТЕХТРАНС» надало:
Протокол № 11-ОП від «09» січня 2024 р. про засідання комісії з перевірки знань з
питань охорони праці на наступних працівників:
Гекало С.О; Міхно В.В; Санталов С.В; Близнюк С.Г; Сіренко М.В.
Оскільки навчання вищезазначених працівників проводилося на підприємстві Учасника, у складі пропозиції було надано посвідчення та протоколи на всіх членів комісії, які до неї увійшли, а саме: Олексієнко Т.О, Олексієнко В.О, Кубов В.К.
Це доводять надані нами Витяги з протоколів ТОВ «Навчально-курсовий центр «БУДМАШОСНОВА» - № 2-1301-22 від 13.01.2022 р. та - № 4-2212-22 від 22.12.2022 р. з засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці про проведення навчання і перевірку знань з питань охорони праці.
Пройшовши відповідне навчання і перевірку знань працівники:
Олексієнко Т.О, Олексієнко В.О, Кубов В.К. отримали посвідчення, які ми також надали у складі своєї пропозиції.
Оскільки працівники: Гекало С.О; Міхно В.В; Санталов С.В; Близнюк С.Г; Сіренко М.В. проходили навчання на підприємстві, що доводить наданий нами Протокол № 11-ОП від «09» січня 2024 р. про засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, окремо було надано протоколи та посвідчення від ТОВ «Навчально-курсовий центр «БУДМАШОСНОВА» на всіх членів комісії Протоколу від підприємства: Олексієнко Т.О, Олексієнко В.О, Кубов В.К., які зазначені в ньому зазначені.
Всі вимоги тендерної документації, щодо надання протоколів і посвідчень нами дотримані!
Але, не дивлячись на вищезазначене, Замовник вважає, що ми, як Учасник не надали:
- посвідчення та протоколи комісії з перевірки знань з загального курсу ОП на всіх працівників.
Отже, враховуючи вищевикладену інформацію можна зробити висновок, що відсутні будь-які формальні підстави для відхилення пропозиції ТОВ «ЕКОТЕХТРАНС». Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію нашого підприємства яка повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Номер: e7fc4892c3f24b2ba7ad30d636aaf6e9
Заголовок пункту скарги: Дискримінаційний підхід до Учасників, Замовник вимагає документи абсолютно недоцільні до предмету закупівлі
Опис заперечення: Дискримінаційний підхід до Учасників, Замовник вимагає документи абсолютно недоцільні до предмету закупівлі тим самим дискримінує інших Учасників.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Дискримінаційний підхід до Учасників, Замовник вимагає документи абсолютно недоцільні до предмету закупівлі тим самим дискримінує інших Учасників дискваліфікуючи на цій основі Учасника, який надав всі необхідні документи, що стосуються предмету закупівлі і підтвердив свою спроможність виконати роботи.
Опис суті пункту скарги: Згідно тендерної документації пункту 5.1. Додатку № 5, Замовником вимагалось надати:
5.1. Дозвіл (декларація) на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме:
- роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо);
- злив, очистка, нейтралізація резервуарів, тари та інших ємностей з-під нафтопродуктів, кислот, лугів та інших небезпечних речовин.
- монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском, яке зазначене:
- у технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою КМУ від 16.01.2019 №27.
Наголошуємо, що даними вимогами з надання Дозволів (декларацій) на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме:
- злив, очистка, нейтралізація резервуарів, тари та інших ємностей з-під нафтопродуктів, кислот, лугів та інших небезпечних речовин.
- монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском, яке зазначене:
- у технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою КМУ від 16.01.2019 №27
Замовник повністю дискримінує Учасників закупівлі.
Оскільки, Предметом закупівлі є: «Послуги з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів та зливоприймачів, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 показників), код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів»», тож Дозвіл (декларація) на роботу в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо) і є дозвільним документом, що надає право виконувати роботи, що зазначені у технічній специфікації. Крім цього документу законодавство не вимагає наявність інших Дозволів (декларацій) на виконання даних робіт, саме цей Дозвіл (декларація) є єдиним, необхідним і законним документом.

Дозвіл (декларація) на монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском, яке зазначене:
- у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою КМУ від 16.01.2019 №27;
Вищезазначений Дозвіл (декларація) передбачає роботи з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки і ці машини та механізми зазначені у вищезазначеному Технічному регламенті.
Відповідно Технічний регламент визначає вимоги щодо проектування, виготовлення та проведення оцінки відповідності обладнання, що працює під тиском, та агрегатів з максимальним допустимим тиском (PS) понад 0,5 бара. Технічний регламент розроблено з метою імплементації положень Директиви 2014/68/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 15 травня 2014 р. про гармонізацію законодавства держав-членів стосовно надання на ринку обладнання, що працює під тиском.
Тобто якщо проводяться роботи пов’язані з монтажем, демонтажем, налагодженням, ремонтом, технічним обслуговуванням, реконструкцією машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, то дані роботи повинні відповідати вимогам, що зазначені у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою КМУ від 16.01.2019 №27, якщо звісно в ньому передбачені такі машини та механізми або устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском.
Дія Технічного регламенту № 27 поширюється на обладнання, що працює під тиском, та агрегати з максимальним робочим тиском (PS) понад 0,5 бара:
- посудини для газів, зріджених газів, розчинених під тиском газів, парів таких робочих
середовищ, у яких тиск пари за максимально допустимої температури
перевищує нормальний атмосферний тиск (1013 мілібар) більш як на 0,5 бара;
- обладнання, що працює під тиском, місткістю більш як 2 літри та призначене
для утворення пари або перегрітої води за температури більш як 110° C, яке підігрівається полум’ям або іншим чином і якому загрожує небезпека перегріву, зокрема автоклави;
- трубопроводи для газів, зріджених газів, розчинених під тиском,
пари і робочого середовища з тиском пари за максимально допустимої температури
не вище нормального атмосферного тиску (1013 мілібар) більш як на 0,5 бара;
- запобіжні пристрої, а також ті, що працюють під тиском і призначені
для наведеного вище обладнання;
- агрегати, які включають не менш як одну одиницю обладнання,
що працює під тиском, зазначеного вище, та які повинні задовольняти суттєвим вимогам щодо безпечності.
Як дана закупівля пов’язана з даним Дозволом (декларацією) на роботи з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском, яке зазначене: у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою КМУ від 16.01.2019 №27?
Згідно технічної специфікації Замовник не потребуєте проведення робіт з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском.
Тому ні даний Дозвіл (декларація), ні Технічний регламент обладнання, що працює під тиском, який ДОДАЄТЬСЯ до даного Дозволу (декларації) ВЗАГАЛІ НЕ СТОСУЄТЬСЯ цієї закупівлі.
Також відмічаємо, що у технічній специфікації тендерної документації відсутні будь які посилання щодо наявності на філії Замовника резервуарів, тари та інших ємностей в яких би зберігались нафтопродукти, кислоти, луги та інших небезпечні речовини, які потребували би зливу, очистки чи нейтралізації.
Технічною специфікацією передбачено наявність відстійника очисних споруд зливової каналізаційної мереж та відстійника очисних споруд мийки рухомого складу, які потребують очистки але згідно технічної специфікації вони не передбачають у собі ЗБЕРІГАННЯ нафтопродуктів, кислот, лугів та інших небезпечних речовин. Тим паче у технічний специфікації чітко зазначено, що Замовнику необхідні роботи з утилізації МУЛУ а не зі зливу, очистки чи нейтралізації нафтопродуктів, кислот, лугів та інших небезпечних речовин.
Відповідно, на яких підставах Замовник вимагає Дозвіл (декларацію) на злив, очистку, нейтралізацію резервуарів, тари та інших ємностей з-під нафтопродуктів, кислот, лугів та інших небезпечних речовин?
Також зауважуємо, що нами, як Учасником на етапі Оскарження умов закупівлі була подана скарга Замовнику щодо умов тендерної документації, а саме щодо вищезазначеного пункту 5.1. абзацу 2,3,4 Додатку № 5, наше підприємство повністю обґрунтувало, що дані дозвільні документи абсолютно ні як не стосуються предмету закупівлі, на що Замовник так і не обґрунтував доцільно свої вимоги і пов’язав між собою два абсолютно різних дозвільні документа, а саме: Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском регламентуються як і наказом Міністерства соціальної політики України від 05.03.2018 № 333 - документ, що представляє собою на дозвіл на експлуатацію обладнання, що працює під тиском, вищим 0,5 бар (далі - обладнання під тиском), а саме: цистерни і посудини для транспортування і збереження зріджених, стиснутих газів, РІДИН і сипких тіл, у яких тиск вище 0,5 бар утворюється періодично для їх спорожнення, що є абсолютно логічним, оскільки для виконання робіт, необхідна експлуатація мулососної техніки та Технічний регламент обладнання, що працює під тиском, затвердженим постановою КМУ від 16.01.2019 №27 який призначений для вимог щодо проектування, виготовлення та проведення оцінки відповідності обладнання, що працює під тиском, та агрегатів з максимальним допустимим тиском (PS) понад 0,5 бара.
Також, Замовник пов’язав необхідність Дозволу (декларації) на злив, очистку, нейтралізацію резервуарів, тари та інших ємностей з-під нафтопродуктів, кислот, лугів та інших небезпечних речовин з небезпечними речовинами, що містяться у каналізаційній мережі (стічних водах). Крім того, Замовник чомусь вважає, що очисна споруда зливової каналізаційної мережі та відстійника очисних споруд мийки рухомого складу мають містити у собі нафтопродукти, хоча дані споруди зовсім не передбачають у собі зберігання нафтопродуктів і у технічній специфікації не має вимог, щодо очистки споруд від нафтопродуктів.
Відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.

Виходячи із дій Замовника, документально підтверджено дискримінаційний підхід до Учасників, оскільки, як вже зазначалось вище:
1. тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ЕКОТЕХТРАНС» повністю відповідає вимогам тендерної документації, а дії Замовника упереджено направлені на усунення від участі у поставці «Послуг з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів та зливоприймачів, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 показників), код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів»» нашу компанію;
2. викладені вимоги у тендерній документації згідно до пункту 5.1. абзацу 2,3,4 Додатку № 5, є абсолютно недоцільними та взагалі не стосуються предмету закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга на дії Замовника

Номер: 7ba4a9024c314da99f1da499714cd755
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-26-012869-a.c2
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Дискримінаційний підхід до Учасників закупівлі
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.03.2024 18:25
Автор: ТОВ Екотехтранс, Некрич Анна Юріївна +380443612738 677070@ukr.net
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: ae2929ac6fc54e3a9dbe72baae09e5d9
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-26-012869-a.b1
Назва: Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник, деякі вимоги, які Ви внесли у тендерну документацію є абсолютно не правовими та суперечать чинному законодавству України. Предметом закупівлі є Послуги з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів та зливоприймачів, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 показників), код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів», тож Дозвіл (декларація) на роботу в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо) і є дозвільним документом, що надає право виконувати роботи, що зазначені у технічній специфікації. Крім цього документу законодавство не вимагає наявність інших Дозволів (декларацій) на виконання даних робіт, саме цей Дозвіл (декларація) є єдиним, необхідним і законним документом. Також згідно Технічних вимог до тендерної документації Ви вимагаєте наявність у Учасника Дозволу (декларації) на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: - монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском, яке зазначене: - у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою КМУ від 16.01.2019 №27; - злив, очистка, нейтралізація резервуарів, тари та інших ємностей з-під нафтопродуктів, кислот, лугів та інших небезпечних речовин. Дозвіл (декларація) передбачає роботи з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки і ці машини та механізми зазначені у вищезазначеному Технічному регламенті. Відповідно Технічний регламент визначає вимоги щодо проектування, виготовлення та проведення оцінки відповідності обладнання, що працює під тиском, та агрегатів з максимальним допустимим тиском (PS) понад 0,5 бара. Технічний регламент розроблено з метою імплементації положень Директиви 2014/68/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 15 травня 2014 р. про гармонізацію законодавства держав-членів стосовно надання на ринку обладнання, що працює під тиском. Тобто якщо проводяться роботи пов’язані з монтажем, демонтажем, налагодженням, ремонтом, технічним обслуговуванням, реконструкцією машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, то дані роботи повинні відповідати вимогам, що зазначені у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою КМУ від 16.01.2019 №27, якщо звісно в ньому передбачені такі машини та механізми або устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском. Дія Технічного регламенту № 27 поширюється на обладнання, що працює під тиском, та агрегати з максимальним робочим тиском (PS) понад 0,5 бара: - посудини для газів, зріджених газів, розчинених під тиском газів, парів таких робочих середовищ, у яких тиск пари за максимально допустимої температури перевищує нормальний атмосферний тиск (1013 мілібар) більш як на 0,5 бара; - обладнання, що працює під тиском, місткістю більш як 2 літри та призначене для утворення пари або перегрітої води за температури більш як 110° C, яке підігрівається полум’ям або іншим чином і якому загрожує небезпека перегріву, зокрема автоклави; - трубопроводи для газів, зріджених газів, розчинених під тиском, пари і робочого середовища з тиском пари за максимально допустимої температури не вище нормального атмосферного тиску (1013 мілібар) більш як на 0,5 бара; - запобіжні пристрої, а також ті, що працюють під тиском і призначені для наведеного вище обладнання; - агрегати, які включають не менш як одну одиницю обладнання, що працює під тиском, зазначеного вище, та які повинні задовольняти суттєвим вимогам щодо безпечності. Як Ваша закупівля пов’язана з вищевказаним Дозволом (декларацією) на роботи з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском, яке зазначене: у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою КМУ від 16.01.2019 №27? Ви, як Замовник не потребуєте проведення робіт з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском. Тому ні даний Дозвіл (декларація), ні Технічний регламент обладнання, що працює під тиском, який ДОДАЄТЬСЯ до даного Дозволу (декларації) ВЗАГАЛІ НЕ СТОСУЄТЬСЯ Вашої закупівлі. Також експлуатація спец. техніки, для виконання робіт згідно технічної специфікації, а саме: гідроочисна техніка на базі автомобіля для прочистки трубопроводів під високим тиском та мулососи, які вимагаються тендерною документацією НІЯК НЕ ВІДНОСЯТЬСЯ до вищезазначених Дозволу (декларації) та Технічного регламенту: По перше, тому ще це експлуатація, яка ніяк не відноситься до робіт з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском, що зазначені у Дозволі (декларації), який Ви вимагаєте, цього вже насправді достатньо аби зрозуміти, що даний Дозвіл (декларація) не стосується предмету закупівлі та робіт, які Ви потребуєте; По друге, у перелік Технічного регламенту навіть не входять машини, механізми та устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском, по типу гідроочисної техніки або мулососів (цистерн), що працюють під високим тиском, на який Ви посилаєтесь у Ваших вимогах. Для експлуатації вищевказаної спец. техніки при виконанні робіт, які вказані у технічний специфікації необхідне проходження навчання працівниками відповідно до НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском», згідно чинного законодавства України, а саме: Наказу від 05.03.2018 № 333 «Про затвердження Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» правила поширюються на всіх працівників та суб’єктів господарювання незалежно від форм власності та організаційно-правових форм, що займаються не тільки монтажем та демонтажем, а і ЕКСПЛУАТАЦІЄЮ (використання за призначенням, технічне обслуговування, ремонт) обладнання, що працює під тиском, вищим 0,5 бар, а саме: цистерни і посудини для транспортування і збереження зріджених, стиснутих газів, рідин і сипких тіл, у яких тиск вище 0,5 бар утворюється періодично для їх спорожнення. Оскільки спец. техніка виключно експлуатується і не проводяться жодних монтажних, демонтажних, робіт з налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском то надання посвідчень про проходження навчання працівниками відповідно до НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» єдиний документ який Ви, як Замовник маєте вимагати у Учасників, у контексті саме дозволу, який надає право на експлуатацію обладнання, що працює під тиском. Також у технічній специфікації відсутні будь які посилання щодо наявності на Вашій філії резервуарів, тари та інших ємностей в яких би зберігались нафтопродукти, кислоти, луги та інших небезпечні речовини, які потребували би зливу, очистки чи нейтралізації. Відстійник очисних споруд зливової каналізаційної мереж та відстійник очисних споруд мийки рухомого складу, які потребують очистки згідно технічної специфікації не передбачають у собі ЗБЕРІГАННЯ нафтопродуктів, кислот, лугів та інших небезпечних речовин. Тим паче у технічний специфікації чітко зазначено, що Вам необхідні роботи з утилізації МУЛУ а не зі зливу, очистки чи нейтралізації нафтопродуктів, кислот, лугів та інших небезпечних речовин. Окремо зауважуємо, що згідно ЗУ «Про публічні закупівлі», статті 16 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі», пункту 3 передбачена вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), але дана вимога взагалі відсутня у тендерній документації. Яким чином Учасник має підтвердити досвід виконання аналогічних робіт за предметом закупівлі? Також звертаємо Вашу увагу, що згідно до переліку послуг у технічній специфікації є наявна послуга «Гідрохімічний аналіз стічних вод після прочистки каналізаційної системи (30 інгредієнтів)», але не дивлячись на це Ви не вимагаєте у Учасників жодних підтверджуючих, дозвільних документів, таких як: договір Учасника з лабораторією та копію, чинного на період надання послуг, свідоцтва або сертифікату акредитації (атестації) лабораторії із галуззю акредитації (атестації). Тож як у такому випадку, Ви можете переконатись, що Учасник торгів має даний договір із лабораторією, яка має чинну акредитацію на проведення гідрохімічного аналізу стічних вод і в ході виконання договірних відносин Вам, як Замовнику нададуть дану послугу та розгорнутий протокол на 30 інгредієнтів? Зважаючи на всю вищевикладену інформацію, надайте будь ласка роз’яснення на якій підставі Ви, як Замовник вимагаєте перелік документів, які абсолютно не стосуються предмету закупівлі та не вимагаєте тих документів, які обов’язково мають бути наявні у Учасника? Враховуючи те, що деякі задані Вами критерії є абсолютно нецільовими до предмету закупівлі, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та прибрати необхідність подання наступних документів: - надання Дозволу (декларації) на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: - злив, очистка, нейтралізація резервуарів, тари та інших ємностей з-під нафтопродуктів, кислот, лугів та інших небезпечних речовин. - монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском, яке зазначене: у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою КМУ від 16.01.2019 №27 та додати необхідність подання наступних документів: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та акту (актів) виконаних робіт до даних договорів; - наявність договору з лабораторією та копію, чинного на період надання послуг, свідоцтва або сертифікату акредитації (атестації) лабораторії із галуззю акредитації (атестації).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! По-перше, згідно п.2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює ОДИН або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Замовник на власний розсуд не установив 3 та 4-й кваліфікаційні критерії, що не є порушенням вимог щодо оформлення тендерної документації. По-друге, наявність договору з лабораторією та копію, чинного на період надання послуг, свідоцтва або сертифікату акредитації (атестації) лабораторії із галуззю акредитації (атестації) не є обов’язковою вимогою для надання послуг. Згідно Додатку 5 до тендерної документації необхідно виконати Гідрохімічний аналіз стічних вод після прочистки каналізаційної системи (30 інгредієнтів). Підрядник самостійно на власний розсуд обирає сертифіковану лабораторію, яка виконає зазначені роботи. По-третє, Відповідно до Додатку 5 необхідно виконати: Прочищання каналізаційних оглядових колодязів, зливоприймачів та відстійників (в тч мийки рухомого складу). За своєю назвою каналізаційний оглядовий колодязь це назва камери під землею, яка є частиною системи водопостачання, водовідведення (дощового чи фекального), газопостачання, теплопостачання, кабельної каналізації. Назва камера є синонімом за структурою до слова ємність або резервуар. Каналізаційний оглядовий колодязь є елементом системи водовідведення (в даному випадку фекального). Побутова каналізація або Господарсько-побутова каналізація — система каналізації призначена для приймання і транспортування стічних вод, їхнього очищення і знешкодження, утилізації корисних речовин, що утримуються в них, і скидання очищених вод. Стічні води забруднені різними домішками — мінеральними, органічними, а також містять патогенні (хвороботворні) мікроорганізми. Тобто, фекальні стоки, які проходять через каналізаційні оглядові колодязі містять небезпечні речовини. Теж саме відноситься і до відстійників. Крім того, відстійники мийки рухомого складу, відстійники очисних споруд призначені для збору стічних вод, що містять нафтопродукти. Враховуючи зазначене, надання послуг по прочищанню каналізаційних колодязів, зливоприймачів та відстійників містить у собі очистку резервуарів (камер) та інших ємностей з-під інших небезпечних речовин. Тому, вимога щодо надання дозволу на «Злив, очистку, нейтралізація резервуарів, тари та інших ємностей з-під нафтопродуктів, кислот, лугів та інших небезпечних речовин» є законною. По-четверте, Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском регламентуються як і наказом Міністерства соціальної політики України від 05.03.2018 № 333, так і Технічним регламентом обладнання, що працює під тиском, затвердженим постановою КМУ від 16.01.2019 №27. Згідно роз’яснень до законодавчих документів: Правила обов’язкові для виконання всіма працівниками, що займаються модифікацією (модернізацією, реконструкцією), монтажем, демонтажем, налагодженням, технічним обслуговуванням, ремонтом, технічним оглядом та експлуатацією обладнання, що працює під тиском, вищим 0,5 бар (далі - обладнання під тиском), а саме: цистерни і посудини для транспортування і збереження зріджених, стиснутих газів, РІДИН і сипких тіл, у яких тиск вище 0,5 бар утворюється періодично для їх спорожнення. Згідно кваліфікаційних вимог Учасник повинен мати гідроочисну та мулососну техніку, які мають обладнання, що працює під тиском, вищим 0,5 бар. Гідроочисна техніка з технічними характеристиками щодо тиску насоса не менш ніж 70 МПа є обладнанням підвищеної небезпеки, що може травмувати і навіть призвести до загибелі працівників. Враховуючи вищезазначене, Замовник несе відповідальність за дотримання Підрядною організацією вимог з Питань охорони праці та охорони навколишнього середовища, за організацію безпечної роботи та недопущенню травматизму працівників Підрядника, тому вимоги щодо наявності у Учасника зазначеного дозволу та навченого персоналу Правил безпеки є одними з найвідповідальнішими. Виходячи з вищезазначеного, філія комунального підприємства "КИЇВПАСТРАНС" Автобусний парк №8 вважає, жодних дискримінаційних вимог не встановлено.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.03.2024 10:00