-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
Заохочувальні відзнаки, почесні нагрудні знаки для ЗСУ (39290000-1 Фурнітура різна)
Строк поставки товару зазначено у ДОДАТКУ №3
Завершена
223 821 850.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 21 642.50 UAH
мін. крок: 0% або 21 642.50 UAH
Період оскарження:
26.02.2024 18:04 - 01.03.2024 00:00
Вимога
Вирішена
Терміни постачання
Номер:
d5b9381506094d53b6c5ce5b510a514e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-26-012679-a.c4
Назва:
Терміни постачання
Вимога:
Шановний замовнику!
Просимо переглянути термін поставки першої партії частини предмету закупівлі, а саме "кількість до 31.03.2024", зазначені у Додатку №3 "Технічні, якісні та кількісні характеристики", та подовжити строк поставки першої партії до 15 травня 2024 року.
Враховуючи процедуру закупівлі, терміни її проведення та документальне оформлення, на саме виготовлення товарів, що є частинами предмету закупівлі, залишається 10-15 календарних днів, що є нереальним, навіть для підприємств з великим досвідом у виготовленні великих тиражів продукції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.02.2024 14:44
Вирішення:
Шановний учасник! Дякуємо за увагу до закупівлі.
Повідомляємо, що до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі будуть внесені зміни в частині термінів постачання. Відповідні зміни будуть оприлюднені після періоду уточнення.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Терміни постачання
Номер:
0cf10a8174ef4bf2b18bcda085c9daa8
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-26-012679-a.a3
Назва:
Терміни постачання
Вимога:
Шановний замовнику,
Уважно ознайомившись з Додатком №3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», хочемо повідомити, що заявлені в документації закупівлі терміни постачання не є реальними до виконання в частині поставки продукції до 31 березня 2024 року відповідно до наступного.
Якщо врахувати термін, відведений сукупно на проведення торгів, кваліфікацію та укладення договору із переможцем, то орієнтовно процедура завершиться не раніше 20 березня. При цьому здати перші партії потрібно вже до 31 березня, а фактично 29 березня, бо 31.03 – це неділя. Тобто в проміжок часу з 20 березня до 29 березня виконавець має встигнути замовити всі необхідні матеріали, виготовити робочі зразки на кожну позицію, провести лабораторні випробовування зразків, затвердити робочі зразки, виготовити партію продукції, провести виїмку та лабораторне випробовування примірників з партії, пройти процес приймального контролю та здачі продукції тощо. Спираючись на власний досвід, наголошуємо, що реалізація всіх цих та інших необхідних процесів, які мають супровожувати поставку, в строки до 31 березня 2024 року не є реальною, і більш реалістично виглядає поставка перших партій продукції до 30 червня 2024 року.
З огляду на зазначене, просимо вас врахувати надані нами та іншим учасником зауваження та внести відповідні зміни в тендерну документацію в частині термінів постачання у зв’язку з їх нереальністю до виконання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.02.2024 13:17
Вирішення:
Шановний учасник! Дякуємо за увагу до закупівлі.
Повідомляємо, що до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі будуть внесені зміни в частині термінів постачання. Відповідні зміни будуть оприлюднені після періоду уточнення.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Кваліфікаційні критерії до учасників: аналогічний досвід (ЛОТ 2)
Номер:
d5a04e69198a4265913082884278b351
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-26-012679-a.b2
Назва:
Кваліфікаційні критерії до учасників: аналогічний досвід (ЛОТ 2)
Вимога:
Шановний замовнику,
Відповідно до вимог Додатку №4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», обов’язковою є наявність в учасника спрощеної закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання протягом останніх трьох років аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), загальним обсягом не менше 20% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Аналогічним договором в розумінні документації цієї спрощеної закупівлі визначено «договір за предметом закупівлі цього оголошення «Заохочувальні відзнаки, почесні нагрудні знаки для ЗСУ» або інші відзнаки, нагороди, медалі тощо».
Спрощена закупівля за кодом ДК 021:2015: 39290000-1 Фурнітура різна поділяється на 3 лоти, і продукція, яка планується до закупівлі за Лотом 2 відповідно до Додатку №3, а саме Типове посвідчення до почесного нагрудного знака (в асортименті), Посвідчення до відзнаки (в асортименті), Сертифікат до відомчої заохочувальної відзнаки, а також Грамота Головнокомандувача ЗСУ та Подяка Головнокомандувача ЗСУ, відповідно до своїх технічних характеристик є суто друкованою продукцією, тобто різновидами паперової продукції, і не може бути віднесена до фурнітури, медалей, нагрудних знаків або інших відзнак у вигляді предметів.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням тощо.
Визначивши аналогічний договір як договір на виготовлення та (або) постачання заохочувальних відзнак, почесних нагрудних знаків для ЗСУ або інших відзнак, нагород, медалей тощо, та зазначивши наявність такого договору як єдину для всіх лотів кваліфікаційну вимогу, ви створюєте дискримінаційні умови закупівлі та суттєво обмежуєте кількість потенційних учасників безпосередньо по Лоту 2, тим самим порушуючи принципи публічних закупівель, в тому числі положення щодо недискримінації учасників та рівності їх прав під час участі в процедурі закупівлі, оскільки досвідчені виробники та (або) постачальники різноманітної паперової продукції, зокрема, друкованої продукції з елементами захисту (код ДК 021:2015: 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту), до якої відносяться різні типи посвідчень державних установ та організацій, бланкової продукції (код ДК 021:2015: 22820000-4) та (або) друкованої продукції на замовлення (код ДК 021:2015: 22458000-5), до якої можна віднести бланки подяк, грамот та (або) сертифікатів, які також складають предмет цього лоту, не зможуть прийняти участь в зазначеному лоті за наявності такої загальної вимоги щодо досвіду.
Відповідно до зазначеного вище, просимо вас переглянути «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині розуміння аналогічного досвіду для різних за типами продукції лотів, та внести відповідні зміни, які відображатимуть вимоги до реального досвіду виробників продукції, що закуповується, у відповідності до продукції конкретного лоту, зокрема, лоту 2 цієї спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.02.2024 15:43
Вирішення:
Шановний учасник! Дякуємо за увагу до закупівлі.
Повідомляємо, що до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Терміни постачання
Номер:
687f70e94c9446ccba1dea1562a2bd17
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-26-012679-a.a1
Назва:
Терміни постачання
Вимога:
Ми є підприємством, яке протягом багатьох років виготовляє нагородну продукцію, тому маємо величезний досвід і знаємо, як зробити якісно, в потрібній кількості та в зазначені строки. Не вперше виготовляємо продукцію для Міністерства оборони України у великих тиражах. Маючи досвід в даному питанні, звертаємо Вашу увагу на те, що при всьому нашому бажанні, виготовити та поставити продукцію вчасно не матимемо можливості.
У випадку даної закупівлі надаємо орієнтовні терміни по порядку:
1. Проведення закупівлі (самих торгів) - 8 березня;
2. Кваліфікація – (5 днів) до 13 березня;
3. Заключення договору – (10 днів) до 23 березня;
4. Затвердження робочих зразків, враховуючи велику кількість найменувань – (10 днів) до 31 березня;
5. Підготовка виробництва, закупівля сировини та її доставка, виробництво першої партії при 2-3 змінному завантаженні – (30 днів) до 30 квітня;
6. Перевірка продукції (вилучення з підготовленої партії певної кількості зразків, відправка до лабораторії на перевірку і лише після отримання протоколів про результати перевірки, партія готова до приймального контролю) – (10 днів) до 10 травня.
Тобто від моменту проведення закупівлі до відвантаження першої партії продукції потрібно щонайменше 65 днів.
Виходячи з викладених фактів, із самого початку в умови тендеру закладені нездійсненні умови, щодо термінів постачання першої партії продукції. Перша реальна поставка можлива орієнтовно 15 травня. Просимо внести зміни до тендерної документації в частині термінів поставки першої партії, а саме з 31.03.2024р. на 15.05.2024р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.02.2024 14:45
Вирішення:
Шановний учасник! Дякуємо за увагу до закупівлі.
Повідомляємо, що до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі будуть внесені зміни в частині термінів постачання. Відповідні зміни будуть оприлюднені після періоду уточнення.
Статус вимоги:
Задоволено