-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Послуги пожежних і рятувальних служб»
Завершена
179 266.67
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 792.67 UAH
мін. крок: 1% або 1 792.67 UAH
Період оскарження:
26.02.2024 14:56 - 01.03.2024 12:00
Вимога
Відхилено
СКАРГА (ВИМОГА) на неправомірне та незаконне рішення Замовника, щодо визначення Переможця процедури закупівлі на закупівлю Обслуговування систем протипожежного захисту, за код ДК 021:2015–75250000-3, «Послуги пожежних і рятувальних служб».
Номер:
eb238da109564a999e5f7495ea9749fe
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-26-008691-a.c6
Назва:
СКАРГА (ВИМОГА)
на неправомірне та незаконне рішення Замовника, щодо визначення
Переможця процедури закупівлі
на закупівлю
Обслуговування систем протипожежного захисту, за код ДК 021:2015–75250000-3, «Послуги пожежних і рятувальних служб».
Вимога:
Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, закупівлі здійснюються за такими принципами та недискримінації Учасників:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником – в особі уповноваженої особи з питань проведення процедури закупівлі Бан-дури Олександра Анатолійовича 13 березня 2024 року о 18:29 відповідно до Протокольно-го рішення без № (номеру) від 13.03.2024р. за ідентифікатором UA-2024-02-26-008691-a код за кодом ДК 021:2015–75250000-3, «Послуги пожежних і рятувальних служб» (далі – Заку-півля), було визнано Переможцем учасника Управління поліції охорони в м.Києві.
Відповідно до ч.4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є віль-ним.
Керуючись ч.8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропо-зицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної доку-ментації.
Відповідно до абзацу третього пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупі-вель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»
13. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
15.03.2024 11:46
Вирішення:
Доброго дня. У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне.
В тендерній пропозиції учасник процедури закупівлі - Управління поліції охорони в м. Києві надало файли під назвою - «Аналогічний договір.pdf» та «Відгук Акти.pdf» в складі яких визначені наступні документи:
скан - копію Договору № 33/29/17/2/ОБ/ПС-2022 на надання послуг з спостереження та обслуговування пожежної сигналізації від 01 лютого 2022 року;
скан - копії актів прийому – здачі виконаних послуг згідно договору № 33/29/17/2/ОБ/ПС-2022р. на надання послуг з спостереження та обслуговування пожежної сигналізації від 01 лютого 2022 року.
Надані скан-копії актів прийому здачі виконаних послуг повністю підтверджують виконання послуг наданих учасником процедури закупівлі в період з лютого по грудень місяць (в січні послуги не надавались за вказаним вище договором так як він ще не був укладений) безпосередньо та згідно з договором № 33/29/17/2/ОБ/ПС-2022 від 01.02.2022 р. на надання послуг з спостереження та обслуговування пожежної сигналізації, що й зазначено в наданих актах.
На підставі зазначеного, повідомляємо, що документи надані учасником процедури закупівлі – Управлінням поліції охорони в м. Києві повністю відповідають вимогам, що передбачені в оголошенні про проведення спрощеної процедури та предметом закупівлі та вимогам діючого законодавства України в сфері здійснення публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Наявність однієї вимоги, натомість з незрозумілих на те причин відсутність іншої, яка передабчаченна чинним законодавством України та повинна узгоджуватися з чинним законодавством України!!!
Номер:
fba96e3f81c1475aa83aa85a74609722
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-26-008691-a.b5
Назва:
Наявність однієї вимоги, натомість з незрозумілих на те причин відсутність іншої, яка передабчаченна чинним законодавством України та повинна узгоджуватися з чинним законодавством України!!!
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
В Оголошенні про проведення закупівлі за допомогою системи електронних закупівель зазначена наступна вимога до учасників процедури закупівлі, а саме:
на працівника(ів) який(і) будуть залучатися до виконання робіт (надання послуг) надати копію дійсного (чинного) посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці щодо робіт на висоті та електробезпеки (допуск до робіт в електроустановках напругою до 1000 В).
Доводимо до Вашого відома, що спеціальне навчання та перевірку знань з питань охорони праці щодо робіт на висоті, здійснюють відповідно до «Типовоого положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» НПАОП 0.00-4.12-05 з дотримання вимог та норм чинного НПАОП 0.00-1.15-07 "Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті"!!!
Доводимо до вашого відома, що відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 "Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті"
п.1.3. До виконання робіт на висоті допускаються особи, не молодше 18 років та які пройшли:
- професійний добір відповідно до Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі, затвердженого спільним наказом Міністерства охорони здоров'я України та Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 23.09.94 N 263/121 ( z0018-95 ), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.01.95
за N 18/554;
медичний огляд відповідно до вимог Положення про медичний огляд працівників певних категорій, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 31.03.94 N 45 ( z0136-94 ), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21.06.94 за N 136/345;
- спеціальне навчання та перевірку знань з охорони праці відповідно до вимог Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 N 15 ( z0231-05 ), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 за N 231/10511.
Акцентуємо вашу увагу, ще раз - медичний огляд відповідно до вимог Положення про медичний огляд працівників певних категорій, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 31.03.94 N 45 ( z0136-94 ), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21.06.94 за N 136/345!!!
Ви, як Замовник звичайно можете зауважити наступне: що Замовник ппроцедури закупівлі Управлінням державної охорони України оголошена процедура - спрощена процедура закупівлі!!! Яка по суті, а саме виходячи з норм та вимог Закону України "Про публічні закупівлі" не є процедурою, як такою!!! Іще у вас може бути гарна дуже відмазка (як і в інших аналогічних Замовників) що Замовник, самостійно формує кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі, згідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" і включає в перелік такі вимоги до учасників, які вважає за потрібне включити!!!
Але у нас відразу виникає ряд наступних запитань до вас:
1. Тоді навіщо ви взагалі проводите процедуру закупівлі (нехай навіть і тип закупівлі - спрощена)???
2. На основі яких критеріїв і навіщо тоді ви вимагаєте від учасника - "якісного" надання послуг, які є предметом закупівлі, а також дотримання учасником вимог, які передбаченні чинним законодавством України при виконання робіт на висоті???
3. Чому ви тоді вимагаєте від учасників процедури - надати копію дійсного (чинного) посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці щодо робіт на висоті і в той же час не вимагає від учасників надання документу, який підтверджує їхній стан здоровя та відповідно можливості, щодо законного виконання робіт з підвищеною небезпекою - а саме, виконання робіт на висоті, який є ОБОВЯЗКОВИМ, згідно чинного законодавства України???
4. ЦІкаво за якими взагалі кваліфікаційними критеріями, відповідно до чинного законодавства України ви взагалі збираєтеся для себе визначати гідного Потенційного Переможця??? Якщо вони у вас майже взагалі відсутні будь-які вимоги, щодо відповідних дозвільних документів для виконання робіт з підвищеної небезпеки, який повинен мати без сумніву будь-який субєкт господарювання, який надає послуги протипожежного призначенння!, які є предметом закупівлі!!
Відповідно до вищезазначеної інформації наполягаємо на долучені вимоги до учасників процедури закупівлі, щодо надання ними в с воїх тендерних пропрзиціях - копії особових медичних книжок форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150 та/або медичні довідки/ медичної карти про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій)!!!
Медичні огляди - первинні та періодичні, з метою дотримання норм чинного законодаства України "зобовязані" проходити всі без винятку керівники робіт та виконавці робіт, будь-якого субєкту господарювання, який дбає за здоровя своїх працівників та дотримується Закону України "Про охорону праці", а саме Статті 17. Обов'язкові медичні огляди працівників певних категорій та чинного НПАОП 0.00-1.15-07 "Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті"!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.02.2024 14:08
Вирішення:
Доброго дня!
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. Ви у своїй вимозі посилаєтесь на нормативний документ, який втратив чинність, а саме наказ Міністерства охорони здоров'я України від 31.03.94
№ 45 «Про затвердження Положення про порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21.06.94 за № 136/345. На заміну його діє Порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затверджений наказом Міністерства охорони здоров’я 21.05.2007 № 246, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.07.2007 за № 846/14113.
2. Так, відповідно до пункту 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
В Оголошенні до закупівлі однією з вимог до кваліфікації учасників є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме:
довідка в довільній формі щодо досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Аналогічний договір буде визначатись за кодом ДК 021-2015 –75250000-3 «Послуги пожежних і рятувальних служб» або за назвою предмета закупівлі, а саме: Обслуговування систем протипожежного захисту. Довідка повинна містити наступну інформацію: назва організації, з якою укладено договір; предмет договору; обсяги та ціна договору; стан виконання договору (з одночасним поданням копії договорів(у) та актів(а) приймання-передачі або видаткових(ої) накладних(ої);
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Наявність однієї вимоги, натомість з незрозумілих на те причин відсутність іншої, яка передабчаченна чинним законодавством України та повинна узгоджуватися з чинним законодавством України!!!
Номер:
05cad53a7dbc43a8adb782fc6677d522
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-26-008691-a.b4
Назва:
Наявність однієї вимоги, натомість з незрозумілих на те причин відсутність іншої, яка передабчаченна чинним законодавством України та повинна узгоджуватися з чинним законодавством України!!!
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
В Оголошенні про проведення закупівлі за допомогою системи електронних закупівель зазначена наступна вимога до учасників процедури закупівлі, а саме:
на працівника(ів) який(і) будуть залучатися до виконання робіт (надання послуг) надати копію дійсного (чинного) посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці щодо робіт на висоті та електробезпеки (допуск до робіт в електроустановках напругою до 1000 В).
Доводимо до вашого відома, що відповідно до чинного законодавства України, а саме чинної Постанови №77 від 3 лютого 2021 р. "Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України": роботи на висоті відносяться до робіт з підвищеною небезпекою і здійснюються тільки і на основі - Дозвільного документу!!!
Яким відповідно до чинного законодавства України є Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, відповідно до Додатку 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77), Група Б, п.3. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра!!!
Відповідно до вищезазначеної інформації виникає чітке запитання до вас, чому ви недотримуєтеся в своїй тендерній документації вимог чинного законодавства України??? Чому у вас наявна вимога - щодо наданя копії дійсного (чинного) посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці щодо робіт на висоті, а вимога щодо надання учасниками процедури закупівлі дозвільного документу, який є "обовязковим" згідно чинного законодавтва України у вас чомусь відсутня!!!
Ви, як Замовник звичайно можете зауважити наступне: що Замовник ппроцедури закупівлі Управлінням державної охорони України оголошена процедура - спрощена процедура закупівлі!!! Яка по суті, а саме виходячи з норм та вимог Закону України "Про публічні закупівлі" не є процедурою, як такою!!! Іще у вас може бути гарна дуже відмазка (як і в інших аналогічних Замовників) що Замовник, самостійно формує кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі, згідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" і включає в перелік такі вимоги до учасників, які вважає за потрібне включити!!!
Але у нас відразу виникає ряд наступних запитань до вас:
1. Тоді навіщо ви взагалі проводите процедуру закупівлі (нехай навіть і тип закупівлі - спрощена)???
2. На основі яких критеріїв і навіщо тоді ви вимагаєте від учасника - "якісного" надання послуг, які є предметом закупівлі, а також дотримання учасником вимог, які зазначені в Технічних вимогах щодо предмету закупівлі, які зазначені нами вище!!!
3. Чому ви тоді вимагаєте від учасників процедури - надати копію дійсного (чинного) посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці щодо робіт на висоті і в той же час не вимагає від учасників відповідний дозвільний документ, який є ОБОВЯЗКОВИМ, згідно чинного законодавства України, і є безкоштовним???
4. ЦІкаво за якими взагалі кваліфікаційними критеріями, відповідно до чинного законодавства України ви взагалі збираєтеся для себе визначати гідного Потенційного Переможця??? Якщо вони у вас майже взагалі відсутні будь-які вимоги, щодо відповідних дозвільних документів для виконання робіт з підвищеної небезпеки, який повинен мати без сумніву будь-який субєкт господарювання, який надає послуги протипожежного призначенння!!!
Наполягаємо, щоб ви, як Замовника процедури закупівлі дотримуватися норм чинного законодавства України і включити вимогу, щодо надання учасниками процедури закупівлі дозвільного документу - Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, відповідно до Додатку 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77), Група Б, п.3. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра!!!
Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці до-речі без проблем та абсолютно безкоштовно може отримати і повинен мати, будь-який без винятку субєкт господарювання, який сумлінно дотримується вимог Закону України "Про охорону праці" та відповідно виконує роботи з підвищеною небезпекою, до яких зрозуміло відносяться і Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.02.2024 12:58
Вирішення:
Доброго дня!
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо.
Що у п. 7 Оголошення про проведення закупівлі за допомогою системи електронних закупівель, закупівлі Обслуговування систем протипожежного захисту ми зазначаємо, що нас цікавить наявність діючої ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, виданої Державною службою України з надзвичайних ситуацій відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23 листопада 2016 р. № 852.
У п. 16 постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23 листопада 2016 р. № 852, зазначаються технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази.
Разом з цим повідомляємо що відповідно до Статті 19 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.05.2015 №222-VIII, державний нагляд за додержанням органами ліцензування вимог законодавства у сфері ліцензування здійснює спеціально уповноважений орган з питань ліцензування шляхом проведення планових та позапланових перевірок у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Спеціально уповноважений орган з питань ліцензування може проводити позапланові перевірки додержання органами ліцензування вимог законодавства у сфері ліцензування на підставах:
1) наявності обґрунтованого повідомлення в письмовій формі про порушення органом ліцензування вимог законодавства у сфері ліцензування;
2) видання розпорядження про усунення порушень законодавства у сфері ліцензування з метою перевірки його виконання органом ліцензування;
3) виявлення інформації, що вказує на порушення органом ліцензування вимог законодавства у сфері ліцензування (зокрема, в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, листах, щорічних звітах та на офіційних інформаційних ресурсах органів ліцензування);
4) за дорученням Прем’єр-міністра України.
Також повторно акцентуємо Вашу увагу на тому що Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 має назву «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», а не «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» так як ви зазначаєте у своїй Вимозі.
Хочемо наголосити на п. 5. Статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Наявність однієї вимоги, натомість з незрозумілих на те причин відсутність іншої, яка передабчаченна чинним законодавством України та повинна узгоджуватися з чинним законодавством України!!!
Номер:
9f8854ca9fe843919e531dfdd07c1688
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-26-008691-a.a3
Назва:
Наявність однієї вимоги, натомість з незрозумілих на те причин відсутність іншої, яка передабчаченна чинним законодавством України та повинна узгоджуватися з чинним законодавством України!!!
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
Аналізуючи вимоги вашої тендерної документації, задаєшся наступним запитанням.
З якою метою ви проводите дану процедуру закупівлі, адже ваші вимоги не відповідають, а саме не узгоджуються з нормами чинного законодавства України, а також з вимогами ваших же Технічних вимог тендерної документації, чому ми маємо на увазі:
В Додатку 1 до оголошення процедури закупівлі "Технічні вимоги" до предмету закупівлі" ДК 021:2015 – 5250000-3, «Послуги пожежних і рятувальних служб» вами, як Замовником зазначене наступне:
Технічне обслуговування (далі – ТО) систем протипожежного захисту (далі – СПЗ) здійснюється щомісяця шляхом виїзду кваліфікованого спеціаліста (електромонтера тощо) на об’єкти УДО України, згідно Таблиці 1 Додатку 1 до оголошення.
Наголошуємо - згідно вимог Таблиці 1 !!!
Проаналізуємо декілька з них: Система пожежної сигналізації:
п.3. Перевірка працездатності складових частин системи;
п.4. Перевірка функціонування складових частин системи відповідно з інструкцією користувача;
п.5. Контроль працездатності робочого та резервного джерела живлення. Перевірка автоматичного перемикання живлення з робочого на резервний
п.6. Вимірювання електричних параметрів системи.
Система оповіщення про пожежу та управління евакуацією при пожежі:
п.3. Контроль працездатності робочого та резервного джерела живлення. Перевірка автоматичного перемикання живлення з робочого на резервний;
п.4. Профілактичні послуги (за необхідністю);
п.6. Перевірка плавких запобіжників, номінальне значення напруги в електричних мережах основного і резервного джерела живлення, а також у електричних мережах, що з’єднує джерело повідомлень з оповіщувачами.
Відповідно до інформації, яка зазначена в ДОГОВОРІ про надання послуг п.5.1.1. Своєчасно та якісно надавати Послуги, передбачені пунктами 1.1, 1.2 цього Договору; Наголошуємо на ключовому "якісно надавати Послуги"!!!
Для нас, як потенційного учасника процедури закупівлі цікавить наступне:
По-перше, яким чином ви для визначите чи є в учасника, а відповідно і Потенційного Переможця - та необхідна "обовязкова" мінімальна кількість обладнання, яка необхідна йому для як того ви вимагаєте "якісного" надання Послуг, відповідно до норм чинного законодавства України???
По-друге, Доводимо до вашого відома, що згідно законодавства України, а саме чинної Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року (і ніхто вимоги даної Постанови КМУ №852 до цього часу ще не відміняв), розділу "Загальні вимоги щодо провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення":
п.6. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг)!!!
Відповідно до розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" в якому чітко зазначене наступне:
п.16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
Доводимо також до вашого відома, що відповідно до затвердженого наказу №12/6/1537 від 21.05.2003р. Держдепартаменту ДСНС України, пристрій для прове-дення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму) повинен відповідати вимогам ТУ У 31.6-31141955.001-2003 і бути визнаним придатним до експлуа-тації. Пристрій для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму) У випадку якщо, з дати виготовлення пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму) пройшло більше 1 року, надати підтверджуючий(і) документ(и), з відповідною відміткою проходження його перевірки (технічного обслуговування), щодо придатності та можливості подальшого його експлуатації, від підприємства виробника або іншого підприємства, що отримало відповідний письмовий дозвіл від підприємства виробника.
Для підтвердженя "обовязкової" наявності в учасника процедури закупівлі (імітатор тепла та диму) надати сканкопію технічного паспорту (усі сторінки) із інформацією, щодо дати виготовлення та серійного номеру!!! Технічний паспорту (усі сторінки) в якому вказується серійний номер пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму) вказується в технічному паспорті на пристрій при 100% його придбанні у офіційного завода-виробника на території України!!!
Ви, як Замовник звичайно можете зауважити наступне: що Замовник ппроцедури закупівлі Управлінням державної охорони України оголошена процедура - спрощена процедура закупівлі!!! Яка по суті, а саме виходячи з норм та вимог Закону України "Про публічні закупівлі" не є процедурою, як такою!!! Іще у вас може бути гарна дуже відмазка (як і в інших аналогічних Замовників) що Замовник, самостійно формує кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі, згідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" і включає в перелік такі вимоги до учасників, які вважає за потрібне включити!!!
Але у нас відразу виникає ряд наступних запитань до вас:
1. Тоді навіщо ви взагалі проводите процедуру закупівлі (нехай навіть і тип закупівлі - спрощена)???
2. На основі яких критеріїв і навіщо тоді ви вимагаєте від учасника - "якісного" надання послуг, які є предметом закупівлі, а також дотримання учасником вимог, які зазначені в Технічних вимогах щодо предмету закупівлі, які зазначені нами вище!!!
3. Чому ви тоді вимагаєте від учасників процедури, відповідно до Додатку 1 до оголошення процедури закупівлі "Технічні вимоги" щоб Послуги з Технічного обслуговування систем протипожежного захисту здійснюються згідно чинного законодавства України, адже у вас відсутні вимоги, які є обовязковими, щодо якісного надання послуг, які є предметом закупівлі!!!
4. ЦІкаво за якими взагалі кваліфікаційними критеріями, відповідно до чинного законодавства України ви взагалі збираєтеся для себе визначати гідного Потенційного Переможця??? Якщо вони у вас майже взагалі відсутні будь-які вимоги, щодо наявності відповідного мінімального матеріально-техніччного забезпечення, який повинен мати без сумніву будь-який субєкт господарювання, який надає послуги протипожежного призначенння!!!
5. Чинна Постанова КМУ №852 від 23.11.2016 року маю назву - ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення!!! Хочемо також черговий раз наголосити - "з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", тобто її вимоги обовязково "поширюються" при наданні послуг протипожежного призначення, послуги, які і є Предметом закупівлі" відповідними субєктами господарювання, які мають чинну паперову або електронну Ліцензію!!!
На основі вищезазначеної інформації, яка грунтується на опирається на нормах чинного законодавства України та є "обовязковою" щодо дотримання всіма субєктами Державного управління, наполягаємо на долучені вимоги до учасників процедури закупівлі, щодо наявності в них - відповідної мінімальної матеріально-технічної бази, яка "обовязково" необхідна для дотримання вмиог чинного законодавства України та Ваших же вимог щодо "якісного" надання Послуг, згідно Проекту Договору та Ваших же вимог, які зазначені в Таблиці 1 Додатку 1 до оголошення, яка повинна відповідати п.16 та п.16 Постанови КМУ №852 від 23.11.2016р.!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.02.2024 16:29
Вирішення:
Доброго дня!
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо.
Що у п. 7 Оголошення про проведення закупівлі за допомогою системи електронних закупівель, закупівлі Обслуговування систем протипожежного захисту ми зазначаємо, що нас цікавить наявність діючої ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, виданої Державною службою України з надзвичайних ситуацій відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23 листопада 2016 р. № 852.
У п. 16 постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23 листопада 2016 р. № 852, зазначаються технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази.
Разом з цим повідомляємо що відповідно до Статті 19 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.05.2015 №222-VIII, державний нагляд за додержанням органами ліцензування вимог законодавства у сфері ліцензування здійснює спеціально уповноважений орган з питань ліцензування шляхом проведення планових та позапланових перевірок у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Спеціально уповноважений орган з питань ліцензування може проводити позапланові перевірки додержання органами ліцензування вимог законодавства у сфері ліцензування на підставах:
1) наявності обґрунтованого повідомлення в письмовій формі про порушення органом ліцензування вимог законодавства у сфері ліцензування;
2) видання розпорядження про усунення порушень законодавства у сфері ліцензування з метою перевірки його виконання органом ліцензування;
3) виявлення інформації, що вказує на порушення органом ліцензування вимог законодавства у сфері ліцензування (зокрема, в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, листах, щорічних звітах та на офіційних інформаційних ресурсах органів ліцензування);
4) за дорученням Прем’єр-міністра України.
Також повторно акцентуємо Вашу увагу на тому що Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 має назву «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», а не «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» так як ви зазначаєте у своїй Вимозі.
Хочемо наголосити на п. 5. Статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Наявність однієї вимоги, натомість з незрозумілих на те причин відсутність іншої, яка передабчаченна чинним законодавством України та повинна узгоджуватися з чинним законодавством України!!!
Номер:
77eaa901f58b43778b7fb0493aa7b3e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-26-008691-a.c2
Назва:
Наявність однієї вимоги, натомість з незрозумілих на те причин відсутність іншої, яка передабчаченна чинним законодавством України та повинна узгоджуватися з чинним законодавством України!!!
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
Аналізуючи вимоги вашої тендерної документації, задаєшся наступним запитанням.
З якою метою ви проводите дану процедуру закупівлі, адже ваші вимоги не відповідають, а саме не узгоджуються з нормами чинного законодавства України, а також з вимогами ваших же Технічних вимог тендерної документації, чому ми маємо на увазі:
В Додатку 1 до оголошення процедури закупівлі "Технічні вимоги" до предмету закупівлі" ДК 021:2015 – 5250000-3, «Послуги пожежних і рятувальних служб» вами, як Замовником зазначене наступне:
Технічне обслуговування (далі – ТО) систем протипожежного захисту (далі – СПЗ) здійснюється щомісяця шляхом виїзду кваліфікованого спеціаліста (електромонтера тощо) на об’єкти УДО України, згідно Таблиці 1 Додатку 1 до оголошення.
У разі виявлення несправності системи протипожежного захисту на одному із об’єктів УДО України, замовник (уповноважена особа або особа, яка виявила несправність) має право викликати за номером телефону кваліфікованого спеціаліста надавача послуг (електромонтера тощо) для усунення несправностей, які виникли в ході експлуатації систем протипожежного захисту. Замовник в свою чергу забезпечує доступ спеціаліста на об’єкт УДО України.
Послуги з Технічного обслуговування систем протипожежного захисту здійснюються згідно чинного законодавства України, а саме: ДБН В 2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» (зі змінами); ДСТУ 9047:2020 Системи протипожежного захисту. Настанова з підтримання експлуатаційної придатності; ДСТУ-Н CEN/TS 54-14 для систем пожежної сигналізації та оповіщування та інших. Також підтримання експлуатаційної придатності відбуваються відповідно проектної та експлуатаційної документації виробників компонентів.
Для нас, як потенційного учасника процедури закупівлі цікавить наступне:
По-перше, яким чином ви для визначите чи є в учасника, а відповідно і Потенційного Переможця - кваліфіковані спеціалісти (електромонтери тощо), якщо у вас взагалі відсутні вимога до учасників процедури закупівлі, щодо наявності відповідних висококваліфікованих спеціалістів (фахівців), відповідно до чинного законодавства України???
По-друге, Послуги з Технічного обслуговування систем протипожежного захисту здійснюються згідно чинного законодавства України, а саме: ДСТУ 9047:2020 Системи протипожежного захисту. Настанова з підтримання експлуатаційної придатності;
Доводимо до Вашого відома, що відповідно до ДСТУ 9047:2020 розділу 5. Порядок підтримання експлуатаційної придатності, "чорним по-білому" зазначене наступне: роботи з підтримання експлуатаційної придатності систем протипожежного захисту здісйснюється на основі дозвільного документу, яким є паперова чи електронна Ліцензія на надання послуг протипожежного призначення з дотриманням вимог чинних нормативних документів та за наявності відповідної необхідної мінімальної кількості висококваліфікованих працівників (фахівців)!!!
Відповідно до розділу 10 "ПІДТРИМАННЯ ЕКСПЛУАТАЦІЙНОЇ ПРИДАТНОСТІ" ДСТУ-Н CEN/TS 54-14-2021 на який ви також посилаєтеся в технічному завданні, п.10.2 "Технічне обслуговування" п.10.2.4.1 Загальні положення
Як правило, потрібно укладати договір між користувачем і (або) власником та організацією, яка має компетенцію, необхідну для проведення технічного обслуговування (у тому числі тестування, регламентних робіт і ремонту) змонтованої системи. Компетентність такої організації підтверджується її відповідністю вимогам ДСТУ EN 16763. Наголошуємо для вас - має "компетенцію"!!!
п.10.7 Кваліфікаційні вимоги ДСТУ-Н CEN/TS 54-14-2021 "Технічне обслуговування повинна проводити тільки організація, яка має кваліфікацію, необхідну для технічного обслуговування (у тому числі проведення тестування, регламентних робіт і ремонту) змонтованої системи. Наголошуємо спеціально для вас - "кваліфікацію"!!!
По-третє, Доводимо до вашого відома, що згідно законодавства України, а саме чинної Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року (і ніхто вимоги даної Постанови КМУ №852 до цього часу ще не відміняв) розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" в якому чітко зазначене наступне:
п.14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
п.15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Ви, як Замовник звичайно можете зауважити наступне: що Замовник ппроцедури закупівлі Управлінням державної охорони України оголошена процедура - спрощена процедура закупівлі!!! Яка по суті, а саме виходячи з норм та вимог Закону України "Про публічні закупівлі" не є процедурою, як такою!!! Іще у вас може бути гарна дуже відмазка (як і в інших аналогічних Замовників) що Замовник, самостійно формує кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі, згідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" і включає в перелік такі вимоги до учасників, які вважає за потрібне включити!!!
Але у нас відразу виникає ряд наступних запитань до вас:
1. Тоді навіщо ви взагалі проводите процедуру закупівлі (нехай навіть і тип закупівлі - спрощена)???
2. На основі яких критеріїв і навіщо тоді ви вимагаєте від учасника - виїзд кваліфікованого спеціаліста (електромонтера тощо) на об’єкти УДО України!!! Тобто іншими словами учасник не зобовязаний вам надавати будь-яку інформацію про наявність кваліфікованих спеціалістів(фахівців) в тому числі і електромонтерів тощо!!!
3. Чому ви тоді вимагаєте від учасників процедури, відповідно до Додатку 1 до оголошення процедури закупівлі "Технічні вимоги" щоб Послуги з Технічного обслуговування систем протипожежного захисту здійснюються згідно чинного законодавства України, а саме: ДСТУ 9047:2020 Системи протипожежного захисту. Настанова з підтримання експлуатаційної придатності та ДСТУ-Н CEN/TS 54-14-2021 і той же час самі не дотримуєтеся вимог, які зазначені в даних чинних Державних стандартах, що наявності в учасника процедури закупівлі "обовязкової" - "компетенції та кваліфікації", зрозуміло що квалікованого персоналу, який буде здійснювати вищезазначене Технічне обслуговуваня систем протипожежного захисту (далі – СПЗ)!!!
4. ЦІкаво за якими взагалі кваліфікаційними критеріями, відповідно до чинного законодавства України ви взагалі збираєтеся для себе визначати достойного Потенційного Переможця??? Якщо вони у вас майже взагалі відсутні!!!
5. Чинна Постанова КМУ №852 від 23.11.2016 року маю назву - ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення!!! Хочемо також черговий раз наголосити - "з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", тобто її вимоги обовязково "поширюються" при наданні послуг протипожежного призначення, послуги, які і є Предметом закупівлі" відповідними субєктами господарювання, які мають чинну паперову або електронну Ліцензію!!!
На основі вищезазначеної інформації, яка грунтується на опирається на нормах чинного законодавства України та чинних Державних стандартів та є "обовязковою" щодо дотримання всіма субєктами Державного управління, наполягаємо на долучені вимоги до учасників процедури закупівлі, щодо наявності в них - працівників кваліфікованих спеціалістів, які мають відповідну - "компетенцію та кваліфікацію", яка відповідає п.п.14-15 Постанови КМУ №852 від 23.11.2016р.!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.02.2024 15:08
Вирішення:
Доброго дня!
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо.
Що у п. 7 Оголошення про проведення закупівлі за допомогою системи електронних закупівель, закупівлі Обслуговування систем протипожежного захисту ми зазначаємо, що нас цікавить наявність діючої ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, виданої Державною службою України з надзвичайних ситуацій відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23 листопада 2016 р. № 852.
Також в п. 7 оголошення про проведення закупівлі за допомогою системи електронних закупівель в закупівлі UA-2024-02-26-008691-a, за кодом ДК 021:2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб, наявні вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження що необхідні для технічного обслуговування (підтримання експлуатаційної придатності) систем протипожежного захисту на об’єктах УДО України.
Інформуємо Вас про те що у п. 14 постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23 листопада 2016 р. № 852, чітко зазначаються усі кадрові вимоги до керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень. Кадрові вимоги до виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, зазначені у п. 15 постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23 листопада 2016 р. № 852.
Хочемо наголосити на п. 5. Статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також акцентуємо Вашу увагу на тому що Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 має назву «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», а не «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» так як ви зазначаєте у своїй Вимозі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Наявність однієї вимоги, натомість з незрозумілих на те причин відсутність іншої, яка передабчаченна чинним законодавством України та повинна узгоджуватися з чинним законодавством України!!!
Номер:
970ca0da95c14645afa2ecb70efeea8f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-26-008691-a.c1
Назва:
Наявність однієї вимоги, натомість з незрозумілих на те причин відсутність іншої, яка передабчаченна чинним законодавством України та повинна узгоджуватися з чинним законодавством України!!!
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
Аналізуючи вимоги вашої тендерної документації, задаєшся наступним запитанням.
З якою метою ви проводите дану процедуру закупівлі, адже ваші вимоги не відповідають, а саме не узгоджуються з нормами чинного законодавства України, чому ми маємо на увазі:
В Додатку 1 до оголошення процедури закупівлі "Технічні вимоги" до предмету закупівлі" ДК 021:2015 – 5250000-3, «Послуги пожежних і рятувальних служб» вами, як Замовником зазначене наступне:
Технічне обслуговування (далі – ТО) систем протипожежного захисту (далі – СПЗ) здійснюється щомісяця шляхом виїзду кваліфікованого спеціаліста (електромонтера тощо) на об’єкти УДО України, згідно Таблиці 1 Додатку 1 до оголошення.
У разі виявлення несправності системи протипожежного захисту на одному із об’єктів УДО України, замовник (уповноважена особа або особа, яка виявила несправність) має право викликати за номером телефону кваліфікованого спеціаліста надавача послуг (електромонтера тощо) для усунення несправностей, які виникли в ході експлуатації систем протипожежного захисту. Замовник в свою чергу забезпечує доступ спеціаліста на об’єкт УДО України.
Послуги з Технічного обслуговування систем протипожежного захисту здійснюються згідно чинного законодавства України, а саме: ДБН В 2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» (зі змінами); ДСТУ 9047:2020 Системи протипожежного захисту. Настанова з підтримання експлуатаційної придатності; ДСТУ-Н CEN/TS 54-14 для систем пожежної сигналізації та оповіщування та інших. Також підтримання експлуатаційної придатності відбуваються відповідно проектної та експлуатаційної документації виробників компонентів.
Для нас, як потенційного учасника процедури закупівлі цікавить наступне:
По-перше, яким чином ви для визначите чи є в учасника, а відповідно і Потенційного Переможця - кваліфіковані спеціалісти (електромонтери тощо), якщо у вас взагалі відсутні вимога до учасників процедури закупівлі, щодо наявності відповідних висококваліфікованих спеціалістів (фахівців), відповідно до чинного законодавства України???
По-друге, Послуги з Технічного обслуговування систем протипожежного захисту здійснюються згідно чинного законодавства України, а саме: ДСТУ 9047:2020 Системи протипожежного захисту. Настанова з підтримання експлуатаційної придатності;
Доводимо до Вашого відома, що відповідно до ДСТУ 9047:2020 розділу 5. Порядок підтримання експлуатаційної придатності, "чорним по-білому" зазначене наступне: роботи з підтримання експлуатаційної придатності систем протипожежного захисту здісйснюється на основі дозвільного документу, яким є паперова чи електронна Ліцензія на надання послуг протипожежного призначення з дотриманням вимог чинних нормативних документів та за наявності відповідної необхідної мінімальної кількості висококваліфікованих працівників (фахівців)!!!
Відповідно до розділу 10 "ПІДТРИМАННЯ ЕКСПЛУАТАЦІЙНОЇ ПРИДАТНОСТІ" ДСТУ-Н CEN/TS 54-14-2021 на який ви також посилаєтеся в технічному завданні, п.10.2 "Технічне обслуговування" п.10.2.4.1 Загальні положення
Як правило, потрібно укладати договір між користувачем і (або) власником та організацією, яка має компетенцію, необхідну для проведення технічного обслуговування (у тому числі тестування, регламентних робіт і ремонту) змонтованої системи. Компетентність такої організації підтверджується її відповідністю вимогам ДСТУ EN 16763.
По-третє, Доводимо до вашого відома, що згідно законодавства України,а саме чинної Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року (і ніхто вимоги даної Постанови КМУ №852 до цього часу ще не відміняв) розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" в якому чітко зазначене наступне:
п.14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
п.15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Ви, як Замовник звичайно можете зауважити наступне: що Замовник ппроцедури закупівлі Управлінням державної охорони України оголошена процедура - спрощена процедура закупівлі!!! Яка по суті, а саме виходячи з норм та вимог Закону України "Про публічні закупівлі" не є процедурою, як такою!!! Іще у вас може бути гарна дуже відмазка (як і в інших аналогічних Замовників) що Замовник, самостійно формує кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі, згідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" і включає в перелік такі вимоги до учасників, які вважає за потрібне включити!!!
Але у нас відразу виникає ряд наступних запитань до вас:
1. Тоді навіщо ви взагалі проводите процедуру закупівлі (нехай навіть і тип закупівлі - спрощена)???
2. На основі яких критеріїв і навіщо тоді ви вимагаєте від учасника - виїзд кваліфікованого спеціаліста (електромонтера тощо) на об’єкти УДО України!!! Тобто іншими словами учасник не зобовязаний вам надавати будь-яку інформацію про наявність кваліфікованих спеціалістів(фахівців) в тому числі і електромонтерів тощо!!!
3. Чому ви тоді вимагаєте від учасників процедури, відповідно до Додатку 1 до оголошення процедури закупівлі "Технічні вимоги" щоб Послуги з Технічного обслуговування систем протипожежного захисту здійснюються згідно чинного законодавства України, а саме: ДСТУ 9047:2020 Системи протипожежного захисту. Настанова з підтримання експлуатаційної придатності;
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.02.2024 14:45
Опис причини скасування:
Помилково створена
Дата скасування:
27.02.2024 14:46