• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

18420000-9 – Аксесуари для одягу, 2 лоти: лот №1 – рукавички зимові, лот №2 – рукавички тактичні

Завершена

64 211 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 148 122.00 UAH
Період оскарження: 26.02.2024 14:34 - 01.03.2024 00:00
Вимога
Відхилено

Порушення законодавства

Номер: 47001e7a1e0046a4a8abf812690a24ad
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-26-008022-a.a10
Назва: Порушення законодавства
Вимога:
В статті 16 Закону України "Про публічні закуіпівлі" про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Ваша вимога не відповідає Закону України "Про публічні закуіпівлі" а саме: "Для підтвердження наданої інформації у складі пропозиції учасник додає сканований оригінал/копію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04 липня 2022 року № 189) без додатків, поданий за останній звітний період до дати Оголошення. Контрольна цифра – рядок 101 колонки 3 вказаного вище Податкового розрахунку." Вимагаємо прибрати цю вимогу як таку що не підтверджує кваліфікацію, знання та досвід
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику. Ви поширюєте неправдиву інформацію так як вимога викладена в наступні редакції: «Наявність в учасника спрощеної закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – учаснику необхідно надати у складі пропозиції сканований оригінал в кольоровому вигляді за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) ДОВІДКИ у довільній формі про наявність в учасника спрощеної закупівлі працівників на останній звітний період до дати Оголошення.», а для підтвердження ДОВІДКИ «Для підтвердження наданої інформації у складі пропозиції учасник додає сканований оригінал/копію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04 липня 2022 року № 189) без додатків, поданий за останній звітний період до дати Оголошення. Контрольна цифра – рядок 101 колонки 3 вказаного вище Податкового розрахунку.» Шановний Учаснику, будь ласка, не спотворюйте текст оголошення та не поширюйте неправдиву інформацію. Враховуючи викладене, та неправдивість Вашого твердження вимушені відмовити Вам у задоволені вимоги. Дякуємо!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація ст 16

Номер: db7ae693c8ac4adf83719471d9b52bca
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-26-008022-a.b9
Назва: Дискримінація ст 16
Вимога:
Вимога Замовника щодо терміну дії договорів оренди складських або виробничих приміщень повинен бути не меншим ніж до кінця 2024 року є дискримінаційною, лскільки термін постачання товару по лоту 2 по 01.07.2024 року. Вимагаємо замінити слова "до кінця 2024 року" на слова " до 01.07.2024 року"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Термін постачання не є кінцевою датою договірних зобов’язань. Термін дії договору до 01.12.2024р. Враховуючи відсутність детального обґрунтування вимушені відмовити Вам у задоволені вимоги. Дякуємо!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Лот 2 дискримінація

Номер: 8b29ef0d80734de782bfe146c577601e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-26-008022-a.a8
Назва: Лот 2 дискримінація
Вимога:
Замовник вимагає "Сканований оригінал в кольоровому вигляді протоколу(ів) випробувань, виданого(их) (не раніше 2024 року на ім’я учасника або виробника) лабораторією(ями), акредитованою(ними) НААУ у відповідній сфері, разом із підтверджуючим(ми) документом(тами) про акредитацію, за Переліком №12 лабораторних випробувань для перевірки предметів речового майна на відповідність вимогам нормативної або технічної документації**". В Учасника є протокол випробувань отриманий після внесення усіх змін до таких документів як TC A01XJ.68845-254:2020(01) зі зміною №1: вид 1, особливості застосування №13, роз’яснення до вимог координат кольору №3. Тому вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу у 2024 році.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Доводимо да Вашого відома, що особливості застосування №13, роз’яснення до вимог координат кольору №3 затверджені у 2024 році, тому ви поширюєте неправдиву інформацію про Ваш протокол випробувань! Враховуючи викладене, та неправдивість Вашого твердження вимушені відмовити Вам у задоволені вимоги. Дякуємо!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Порушення законодавства України

Номер: 82355c75723f4c4283f7d02099bbd728
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-26-008022-a.b7
Назва: Порушення законодавства України
Вимога:
Відповідно до законодавства України, зокрема Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" виконати вимогу "Сканований оригінал в кольоровому вигляді чинного(их) сертифікату(ів) відповідності на предмет закупівлі, виданий Органом з сертифікації продукції, процесів та послуг, акредитованим НААУ у відповідній сфері на ім’я учасника або виробника з підтверджуючим документом відповідної акредитації" можливо при наявності технічного регламенту. Вимагаємо зазначити технічний регламент, відповідно до якого повинен бути виданий такий сертифікат
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Протокол випробування підтверджує лише якість конкретного одиничного виробу та ніяк не підтверджує спроможність підприємства до серійного виробництва. Лише Орган сертифікації, видавши сертифікат відповідності, може це підтвердити. Якщо продукція не підпадає під дію технічних регламентів, це означає, що замовник немає права вимагати контроль якості цієї продукції. Відповідно до Розділу VI «Оцінка відповідності» Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" Замовник може вимагати добровільну оцінку відповідності : Стаття 24. Добровільна оцінка відповідності 1. Здійснення добровільної оцінки відповідності не вимагається технічними регламентами. 2. Добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, у будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. 3. Орган з оцінки відповідності залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником та таким органом. Враховуючи викладене, вимушені відмовити Вам у задоволені вимоги. Дякуємо!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація лот 2

Номер: 49f02420c072460d87da7d0831731503
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-26-008022-a.a6
Назва: Дискримінація лот 2
Вимога:
Вимагаємо слова "акредитованим НААУ у відповідній сфері" замінити на слова "акредитованим у відповідній сфері".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Дана вимога не містить змісту та обґрунтування! Вимушені відмовити Вам у задоволені вимоги. Дякуємо!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація лот 2

Номер: 8d8f416289be4dfcb1e1861f0e91ed72
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-26-008022-a.a5
Назва: Дискримінація лот 2
Вимога:
З огляду на Рішення АМКУ N 17612-р/пк-пз від 02.11.2023 (UA-2023-10-23-010256-a) вимога: "Якщо учасник не є виробником даного товару, надається сканований оригінал в кольоровому вигляді документу який підтверджує взаємодію між виробником та учасником (Договір*, довідка (обов'язково повинні бути реквізити учасника, та виробника), інший документ який засвідчує співпрацю)." є дискримінаційною. Вимагаємо прибрати зазначену вимогу. Також звертаємо увагу Замовника, що проектом договору не передбачено такого договору як додатку до договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, Ви порівнюєте закупівлю паперу з закупівлею товарів для забезпечення захисту рук військовослужбовця під час виконання бойових завдань! Ви робите це порівняння під час війни в державі! Враховуючи важливість товару, ризики отримати не якісний товар або не отримати його взагалі, ми, як замовник, який забезпечує потреби оборони повинні бути впевнені у 100 відсотковій гарантії спроможності учасника виконати умови майбутнього договору без зривів та нарікань. Відсутність таких документів, договорів про співпрацю ставить під сумнів походження товару, методи виконання умов договору учасником та взагалі його спроможність. Враховуючи викладене, вимушені відмовити Вам у задоволені вимоги. Дякуємо!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація лот 2

Номер: 60fbfdaf7c884d26ac18877a3ef137d3
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-26-008022-a.b4
Назва: Дискримінація лот 2
Вимога:
Вимога: "Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки. У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) зазначаються у гарантійному листі та надається сканований оригінал в кольоровому вигляді зазначеного Договору*." є дискримінаційною, з огляду на Рішення АМКУ N 17612-р/пк-пз від 02.11.2023 (UA-2023-10-23-010256-a). Вимагаємо прибрати зазначену вимогу
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, Ви порівнюєте закупівлю паперу з закупівлею товарів для забезпечення захисту рук військовослужбовця під час виконання бойових завдань! Ви робите це порівняння під час війни в державі! Враховуючи важливість товару, ризики отримати не якісний товар або не отримати його взагалі, ми, як замовник, який забезпечує потреби оборони повинні бути впевнені у 100 відсотковій гарантії спроможності учасника виконати умови майбутнього договору без зривів та нарікань. Також, хотілось би зауважити, що інформація яка міститься в гарантійних листах не є конфіденційною та забороненою для оприлюднення, а лише дає нам впевненість у відносинах учасника та виробника. Відсутність таких гарантійних листів та договорів про співпрацю ставить під сумнів походження товару, методи виконання умов договору учасником та взагалі його спроможність. Враховуючи викладене, вимушені відмовити Вам у задоволені вимоги. Дякуємо!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація

Номер: e517f4e2da6e4c6fb69364c6eac5760c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-26-008022-a.a3
Назва: Дискримінація
Вимога:
Встановивши вимогу: "Сканований оригінал в кольоровому вигляді чинного сертифікату на систему управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 на товарну групу предмета закупівлі, виданий Органом з сертифікації систем менеджменту, акредитованим НААУ у відповідній сфері, на ім’я учасника та на виробника товару разом з підтверджуючим документом про акредитацію." Замовник встановив дискримінаційну вимогу оскільки орган сертифікації повинен бути в Україні, а відтак лишає учасника використовувати можливості підприємств, що знаходяться за її межами. З урахуванням викладеного вимагаємо слова " акредитованим НААУ у відповідній сфері" ЗАМІНИТИ НА СЛОВА "акредитованим у відповідній сфері",
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Будь ласка уважно ознайомлюйтесь з умовами оголошення. Так, пунктом 16.4. Оголошення передбачена можливість не надання документів, які не передбачені законом для відповідної категорії юр/фіз осіб, про що надається лист-роз’яснення. В свою чергу, сертифікат на систему управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 на товарну групу предмета закупівлі видається як на учасника так і на виробника. У конкретному випадку, коли місцезнаходження підприємства за межами України, виробнику надається сертифікат міжнародного рівня, про що відповідно учасник може надати просто лист-роз’яснення. Звертаємо увагу, що всі сертифікати ISO 9001, виданих як в Україні так і за її межами, мають єдиний реєстр. Враховуючи викладене, вимушені відмовити Вам у задоволені вимоги. Дякуємо!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація

Номер: 08bce00563d6438d98827c8631c27fcb
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-26-008022-a.c2
Назва: Дискримінація
Вимога:
Замовник в документації про проведення спрощеної закупівлі встановив вимогу: "Переможець спрощеної закупівлі під час укладання договору про закупівлю повинен надати:- копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на прибуток та свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (у разі наявності)". Тобто заздалегідь визначив, що учасником торгів не може бути Фізична особа - підприємець, яка є платником єдиного податку. Вимагаємо внести зміни до документації про проведення спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Умови, зазначені Замовником – не мають нічого спільного з дискримінацією, адже навіть не підпадають під кваліфікацію. Зазначений в оголошенні перелік документів визначений зокрема, але не виключно, Наказом командувача Національної гвардії України та є обов’язковий для надання постачальником при заключенні будь-якого договору закупівлі. Для детального роз’яснення, хочемо зауважити, що надання таких документів, як: копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на прибуток та свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (У РАЗІ НАЯВНОСТІ) вимагається від ТИХ переможців процедури, які відносяться до тієї категорії організацій, які є платниками податку на додану вартість.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Порушення законодавства

Номер: da36895b46fd4cea8e83cb66985ba6cb
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-26-008022-a.b1
Назва: Порушення законодавства
Вимога:
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не враховані вимоги визначені у абзаці другому пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції Постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178» від 09.02.2024 №131). Вимагаємо вести зміни до документації про проведення спрощеної закупівлі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Виконання чинного законодавства України покладено на Замовника незалежно від інформації яка міститься в оголошенні! Враховуючи викладене, вимушені відмовити Вам у задоволені вимоги. Дякуємо!
Статус вимоги: Відхилено