-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт терапевтичного корпусу (літера К) Комунального підприємства «Верхньодніпровська центральна міська лікарня» Верхньодніпровської міської ради» за адресою: Дніпропетровська обл., м. Верхньодніпровськ, вул. Європейська, буд. 16а»
Торги відмінено
2 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період оскарження:
26.02.2024 14:27 - 03.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення Замовника щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОЕКТНЕ БЮРО «АРХІТЕК ЕКСПЕРТ»
Номер:
2c0ae5e15855409ca199706e1520cae6
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-26-007814-a.a7
Назва:
Скарга на рішення Замовника щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОЕКТНЕ БЮРО «АРХІТЕК ЕКСПЕРТ»
Скарга:
У протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою КП «Верхньодніпровська ЦМЛ» ВМР» від 18.03.2024р. (надалі- Протокол), оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-26-007814-a) 18.03.2024р. о 15:22 зазначається, що тендерна пропозиція Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОЕКТНЕ БЮРО «АРХІТЕК ЕКСПЕРТ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. До такого висновку Замовник прийшов спираючись на думку, що під час розрахунків проектно-кошторисної документації Учасники мають використовувати поправочний коефіцієнт для установ охорони здоров’я зі збірника цін, який використовується для визначення вартості розробки проектно-кошторисної документації на нове будівництво, розширення, реконструкцію та технічне переоснащення, у той час як предметом оголошеної Замовником закупівлі є «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт терапевтичного корпусу (літера К) Комунального підприємства «Верхньодніпровська центральна міська лікарня» Верхньодніпровської міської ради» за адресою: Дніпропетровська обл., м. Верхньодніпровськ, вул. Європейська, буд. 16а». Оскільки Скаржник виконував розрахунки згідно чинного законодавства України, зокрема, відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, під час складання проектно-кошторисної документації було використано поправочний коефіцієнт зі збірника цін на проектні роботи для капітального ремонту будинків та споруд, що відповідає предмету закупівлі. Таким чином, підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника у Замовника відсутні.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Протокол відхилення від 18.03.2024 року.pdf 22.03.2024 13:38
- 2. Настанова.pdf 22.03.2024 13:38
- 3. Додаток 7 до Настанови.pdf 22.03.2024 13:38
- СКАРГА.docx 22.03.2024 13:38
- СКАРГА.pdf 22.03.2024 13:38
- sign.p7s 22.03.2024 13:40
- Додаткові пояснення.docx 30.03.2024 15:45
- Додаткові пояснення.pdf 30.03.2024 15:45
- рішення від 26.03.2024 № 5434.pdf 26.03.2024 16:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.04.2024 № 6089.pdf 05.04.2024 13:46
- рішення від 04.04.2024 № 6089.pdf 09.04.2024 11:57
- Пояснення по суті скарги від 28.03.2024 року.pdf 28.03.2024 15:35
- Пояснення по суті скарги від 28.03.2024 року.docx 28.03.2024 15:35
- Протокол скасування прийнятого рішення про відхилення від 17.04.2024 року.pdf 17.04.2024 12:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.03.2024 14:18
Дата розгляду скарги:
04.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.03.2024 16:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.04.2024 12:03
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 18.03.2024 року (далі – Рішення), згідно з яким пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНЕ БЮРО "АРХІТЕК ЕКСПЕРТ" підлягає відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.04.2024 року за № 6089 -р/пк-пз зобов’язано КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» скасувати Рішення.
Пункт скарги
Номер:
5824fe26d9984b6fb457b8ee0185f310
Заголовок пункту скарги:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОЕКТНЕ БЮРО «АРХІТЕК ЕКСПЕРТ» (Скаржник) не погоджується із прийнятим Замовником рішенням про відхилення його тендерної пропозиції, оскільки таке рішення є необґрунтованим, безпідставним та таким, що порушує законодавство у сфері публічних закупівель (що є підставою для подання скарги), а також права та інтереси Скаржника та підлягає скасуванню.
Опис заперечення:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОЕКТНЕ БЮРО «АРХІТЕК ЕКСПЕРТ» (Скаржник) не погоджується із прийнятим Замовником рішенням про відхилення його тендерної пропозиції, оскільки таке рішення є необґрунтованим, безпідставним та таким, що порушує законодавство у сфері публічних закупівель (що є підставою для подання скарги), а також права та інтереси Скаржника та підлягає скасуванню.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Додаток 2 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі) містить, зокрема, загальні вимоги, відповідно до яких:
«…Проектна документація на будівництво має відповідати положенням законодавства, вимогам містобудівної документації, будівельних норм, стандартів та правил. Проектна документація має бути розроблена з урахуванням будівельних норм та стандартів, чинних на час передачі її замовнику.
Учасник процедури закупівлі повинен виконати розрахунок ціни тендерної пропозиції відповідно до чинного законодавства та надати в складі тендерної пропозиції кошторис на проектні роботи (на об’єкт зазначений у Додатку 2 до тендерної документації)…».
Відтак, при складанні проектної документації та під час виконання розрахунків Учасник має керуватись чинним законодавством, вимогами містобудівної документації, будівельними нормами, стандартами та правилами, а також вихідними даними про об’єкт, наданими Замовником.
Згідно чинного законодавства України, кошторисна документація складається відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (надалі- Настанова). Абз.1 п.3.1. Розділу ІІІ Настанови (Визначення кошторисної вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт із застосуванням збірників цін) містить таке положення:
«3.1. За умови неможливості визначити вартість проектних робіт за розділом ІІ цієї Настанови, кошторисну вартість проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт можливо визначити на підставі показників збірників цін на проектні, науково-проектні і вишукувальні роботи (далі — збірники цін), які мають довідковий характер і можуть використовуватися при визначенні вартості зазначених робіт у будівництві із застосуванням відповідних коефіцієнтів, що наведені у в таблицях 1, 2 додатку 7 та індексів, що наведені у таблиці 3 додатку 7 цієї Настанови.»
Отже, для проведення коректних розрахунків Учасник спочатку має визначити, який саме з-поміж Збірників цін він має використовувати у своїх розрахунках. Згідно Таблиці 1 Додатку 7 до Настанови, для проектних робіт існують наступні збірники цін:
• Збірник цін на проектні роботи для будівництва (Москва, 1990 р.) (далі- ЗЦПРБ);
• Збірник цін на проектні роботи для капітального ремонту будинків та споруд (далі- ЗЦПР КРБС).
Абз. 1 Вступу («Введение»-рос.) до загальних вказівок щодо застосування ЗЦПРБ («Общие указания по применению сборника цен на проектные работы для строительства»- рос.) містить наступну інформацію щодо його застосування:
«…«Збірник цін на проектні роботи для будівництва (надалі -Збірник) призначений для визначення вартості розробки проектно-кошторисної документації на нове будівництво, розширення, реконструкцію та технічне переоснащення діючих підприємств, будівель та споруд галузей народного господарства, галузей промисловості…».
На думку Замовника, викладену у протоколі, під час складання кошторисної документації Скаржник мав застосувати поправочний коефіцієнт збірника цін на проектні роботи для будівництва для установи охорони здоров’я, а саме К=1,07.
Проте, Скаржник ніяк не може погодитись із таким твердженням Замовника, адже Замовником оголошено закупівлю на виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт терапевтичного корпусу (літера К) Комунального підприємства «Верхньодніпровська центральна міська лікарня» Верхньодніпровської міської ради» за адресою: Дніпропетровська обл., м. Верхньодніпровськ, вул. Європейська, буд. 16а».
Згідно пункту 8 наказу №45 від 16.05.2011 року «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів» Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України:
«8. Назва об’єкта будівництва за проектною документацією має відповідати завданню на проектування, не змінюватися на всіх стадіях проектування та відображати вид будівництва (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) та його місце розташування.»
Відтак, капітальний ремонт не є ані новим будівництвом, ані реставрацією, ані реконструкцією або технічним переоснащенням, і збірники цін, передбачені для цих видів робіт, не можуть бути використані під час підготовки проектно-кошторисної документації для капітального ремонту.
Окрім того, Примітка 1 до Додатку 7 Настанови визначає, що кошторисна вартість проектних робіт для будівництва, за винятком капітального ремонту, визначається у відповідності з «Загальними вказівками щодо застосування збірника цін на проектні роботи для будівництва»:
«Примітка 1 Кошторисна вартість проектних робіт для будівництва, за винятком капітального ремонту, визначається у відповідності з «Загальними вказівками щодо застосування збірника цін на проектні роботи для будівництва» (2-е вид., Москва, 1990 p.), що не суперечать правилам, встановленим цією Настановою.»
Таким чином, керуючись чинним законодавством України, Настановою та Додатком 7, на які у своєму протоколі посилається й Замовник, при здійсненні кошторисних розрахунків відповідно до предмету даної закупівлі не має жодних підстав для використання ЗЦПРБ та коефіцієнтів з нього, оскільки капітальний ремонт не відноситься до цього збірника цін.
Водночас, збірник цін на проектні роботи для капітального ремонту будинків та споруд (ЗЦПР КРБС) передбачає коефіцієнт саме для капітального ремонту, який і є предметом закупівлі.
Враховуючи все вищевикладене, Замовник некоректно провів оцінку тендерної пропозиції Скаржника та прийняв хибне рішення щодо його дискваліфікації, адже кошторисні розрахунки було складено компетентно та із дотриманням норм чинного законодавства України, тож підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника у Замовника відсутні.
«…Проектна документація на будівництво має відповідати положенням законодавства, вимогам містобудівної документації, будівельних норм, стандартів та правил. Проектна документація має бути розроблена з урахуванням будівельних норм та стандартів, чинних на час передачі її замовнику.
Учасник процедури закупівлі повинен виконати розрахунок ціни тендерної пропозиції відповідно до чинного законодавства та надати в складі тендерної пропозиції кошторис на проектні роботи (на об’єкт зазначений у Додатку 2 до тендерної документації)…».
Відтак, при складанні проектної документації та під час виконання розрахунків Учасник має керуватись чинним законодавством, вимогами містобудівної документації, будівельними нормами, стандартами та правилами, а також вихідними даними про об’єкт, наданими Замовником.
Згідно чинного законодавства України, кошторисна документація складається відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (надалі- Настанова). Абз.1 п.3.1. Розділу ІІІ Настанови (Визначення кошторисної вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт із застосуванням збірників цін) містить таке положення:
«3.1. За умови неможливості визначити вартість проектних робіт за розділом ІІ цієї Настанови, кошторисну вартість проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт можливо визначити на підставі показників збірників цін на проектні, науково-проектні і вишукувальні роботи (далі — збірники цін), які мають довідковий характер і можуть використовуватися при визначенні вартості зазначених робіт у будівництві із застосуванням відповідних коефіцієнтів, що наведені у в таблицях 1, 2 додатку 7 та індексів, що наведені у таблиці 3 додатку 7 цієї Настанови.»
Отже, для проведення коректних розрахунків Учасник спочатку має визначити, який саме з-поміж Збірників цін він має використовувати у своїх розрахунках. Згідно Таблиці 1 Додатку 7 до Настанови, для проектних робіт існують наступні збірники цін:
• Збірник цін на проектні роботи для будівництва (Москва, 1990 р.) (далі- ЗЦПРБ);
• Збірник цін на проектні роботи для капітального ремонту будинків та споруд (далі- ЗЦПР КРБС).
Абз. 1 Вступу («Введение»-рос.) до загальних вказівок щодо застосування ЗЦПРБ («Общие указания по применению сборника цен на проектные работы для строительства»- рос.) містить наступну інформацію щодо його застосування:
«…«Збірник цін на проектні роботи для будівництва (надалі -Збірник) призначений для визначення вартості розробки проектно-кошторисної документації на нове будівництво, розширення, реконструкцію та технічне переоснащення діючих підприємств, будівель та споруд галузей народного господарства, галузей промисловості…».
На думку Замовника, викладену у протоколі, під час складання кошторисної документації Скаржник мав застосувати поправочний коефіцієнт збірника цін на проектні роботи для будівництва для установи охорони здоров’я, а саме К=1,07.
Проте, Скаржник ніяк не може погодитись із таким твердженням Замовника, адже Замовником оголошено закупівлю на виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт терапевтичного корпусу (літера К) Комунального підприємства «Верхньодніпровська центральна міська лікарня» Верхньодніпровської міської ради» за адресою: Дніпропетровська обл., м. Верхньодніпровськ, вул. Європейська, буд. 16а».
Згідно пункту 8 наказу №45 від 16.05.2011 року «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів» Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України:
«8. Назва об’єкта будівництва за проектною документацією має відповідати завданню на проектування, не змінюватися на всіх стадіях проектування та відображати вид будівництва (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) та його місце розташування.»
Відтак, капітальний ремонт не є ані новим будівництвом, ані реставрацією, ані реконструкцією або технічним переоснащенням, і збірники цін, передбачені для цих видів робіт, не можуть бути використані під час підготовки проектно-кошторисної документації для капітального ремонту.
Окрім того, Примітка 1 до Додатку 7 Настанови визначає, що кошторисна вартість проектних робіт для будівництва, за винятком капітального ремонту, визначається у відповідності з «Загальними вказівками щодо застосування збірника цін на проектні роботи для будівництва»:
«Примітка 1 Кошторисна вартість проектних робіт для будівництва, за винятком капітального ремонту, визначається у відповідності з «Загальними вказівками щодо застосування збірника цін на проектні роботи для будівництва» (2-е вид., Москва, 1990 p.), що не суперечать правилам, встановленим цією Настановою.»
Таким чином, керуючись чинним законодавством України, Настановою та Додатком 7, на які у своєму протоколі посилається й Замовник, при здійсненні кошторисних розрахунків відповідно до предмету даної закупівлі не має жодних підстав для використання ЗЦПРБ та коефіцієнтів з нього, оскільки капітальний ремонт не відноситься до цього збірника цін.
Водночас, збірник цін на проектні роботи для капітального ремонту будинків та споруд (ЗЦПР КРБС) передбачає коефіцієнт саме для капітального ремонту, який і є предметом закупівлі.
Враховуючи все вищевикладене, Замовник некоректно провів оцінку тендерної пропозиції Скаржника та прийняв хибне рішення щодо його дискваліфікації, адже кошторисні розрахунки було складено компетентно та із дотриманням норм чинного законодавства України, тож підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника у Замовника відсутні.
×
-
Назва доказу:
3.Додаток 7 до Настанови
-
Опис доказу:
Додаток 7 до Настанови, який містить, зокрема, збірники цін, які мають використовуватись для розрахунків проектно-кошторисної документації
-
Повʼязаний документ:
3. Додаток 7 до Настанови.pdf
-
-
Назва доказу:
2. Настанова
-
Опис доказу:
Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281
-
Повʼязаний документ:
2. Настанова.pdf
-
-
Назва доказу:
1. Протокол відхилення від 18.03.2024 року
-
Опис доказу:
Протокол відхилення від 18.03.2024 року, який містить зазначені Замовником підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника та підтверджує порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
-
Повʼязаний документ:
1. Протокол відхилення від 18.03.2024 року.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга
-
Опис доказу:
Скарга ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОЕКТНЕ БЮРО «АРХІТЕК ЕКСПЕРТ»
-
Повʼязаний документ:
СКАРГА.docx
-
-
Назва доказу:
Скарга
-
Опис доказу:
Скарга ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОЕКТНЕ БЮРО «АРХІТЕК ЕКСПЕРТ»
-
Повʼязаний документ:
СКАРГА.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Відхилено
ліцензія 3
Номер:
a8689da06009450a903876815008aa1a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-26-007814-a.c6
Назва:
ліцензія 3
Вимога:
Як було зазначено в попередній вимозі "ліцензія" щодо ліцензійного програмного забезпечення яку Замовник проігнорував, в ЗУ Про регулювання містобудівної діяльності, ЗУ Про архітектурну діяльність, та Наказу Мінрегіону №45 ПОРЯДОК розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, не зазначено що розробляння проектної документації має здійснюватися виключно ліцензійним програмним забезпеченням.
Тобто проектувальник на свій розсуд визнаяає яким чином та за допомогою яких продуктів (платних чи безкоштовних) створювати проектну документацію. І це не буде порушенням жодного чинного у Україні закону.
Спроба Замовником протягнути явно дискваліфікаційну вимогу прописану під конкретного "свого" виконавця робіт, та відсилка до вимог закону про авторське право, ніяким чином не прибирає принцип не дискримінації будь якого учасника. Це спроба створити "гарну мину" при поганій грі. Та вчергове доводить що Замовник явно має на меті корупційну складову. Хоча в нас немає жодних доказів цього, так і у Замовника немає жодних доказів того, в чому він вже звинуватив всіх. Натякаючи на "...використання «піратського», не ліцензійного" та перебираючи на себе функції прокурора, та/або перебираючи на себе функції «державного інспектора з питань інтелектуальної власності Міністерства економіки». В епоху інтернету та електронного документообігу, немає необхідності мати якісь сертифікати та ліцензії. Вся ця інформація про вільне та безкоштовне використання опублікована на сайті виробника відповідного програмного забезпечення.
Так, можете зайти на сайт як вказувалося раніше http://tech-buy.pp.ua/bezkoshtovni-programi-dlya-kreslennya-ta-proektuvannya-cad/, або https://www.softpedia.com/dyn-search.php?search_term=free+cad, або https://www.softpedia.com/get/Science-CAD/A9CAD.shtml, або https://sourceforge.net/projects/librecad/files/Windows/, або https://sourceforge.net/projects/arquimedes/, чи вибрати щось інше https://www.softpedia.com/catList/75,1,3,0,1.html.
А ще є версії які є з обмеженим функціоналом по пам'яті, об'єму, кількості елементів, терміну використання https://info.allplan.com/en/cad-programs#trialform та тощо, але використання яких є безкоштовним та цілком законним.
То ще раз нагадуємо Замовнику, що дана вимога є дискримінаційною та такою що порушує п.5 ст.14 ЗУ Про публічні закупівлі, та підлягає оскарженню в Антимонопольному комітеті України. Вимагаємо прибрати вищевказану вимогу та внести зміни в Тендерну документацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.03.2024 21:26
Вирішення:
Замовник не обмежує у виборі програмного забезпечення для виконання робіт даної закупівлі, але доводимо до Вашого відома, що робота з неліцензійним програмним забезпеченням суперечить вимогам законодавства про дотримання прав інтелектуальної власності та може привести до кримінальної відповідальності (ст. 176 Кримінального кодексу України, ст. 51-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення). Також, відповідно до ст. 6, ст. 20 Закону України від 01.12.2022 року № 2811-IX «Про авторське право і суміжні права» та Пункту 8 Положення про державного інспектора з питань інтелектуальної власності Міністерства економіки, затвердженого постановою КМУ від 17.05.2002 р. № 674, використання «піратського» не ліцензійного ПО в документообороті установи заборонено, додатково для використання відкритого ПО надаються сертифікати та ліцензія вільного доступу.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ліцензія 2
Номер:
f2d984c53aa2471294511a37fdbb57d7
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-26-007814-a.b5
Назва:
ліцензія 2
Вимога:
Шановний замовник! ви відповідаєте частково на запитання та вимоги! те що використання неліцензійного програмного забезпечення заборонено відомо всім. Але вам задавали питання-вимогу, про те що крім ліцензійного є аналоги які взагалі розповсюджуються без ліцензії (тобто із вільним доступом). повторюємо вимогу: Крім того, слід зазначити що, окрім ліцензійних програмних комплексів, є багато абсолютно безкоштовних програмних комплексів які розповсюджуються без ліцензії і мають абсолютно ідентичні властивості як Автокад або аналог. приклади: http://tech-buy.pp.ua/bezkoshtovni-programi-dlya-kreslennya-ta-proektuvannya-cad/ Тобто вказана вами вимога є дискримінаційною згідно п.5 ст.14 ЗУ Про публічні закупівлі. Просимо видалити вказану вимогу та не порушувати закон.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.03.2024 13:54
Вирішення:
Замовник не обмежує у виборі програмного забезпечення для виконання робіт даної закупівлі, але доводимо до Вашого відома, що робота з неліцензійним програмним забезпеченням суперечить вимогам законодавства про дотримання прав інтелектуальної власності та може привести до кримінальної відповідальності (ст. 176 Кримінального кодексу України, ст. 51-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення). Також, відповідно до ст. 6, ст. 20 Закону України від 01.12.2022 року № 2811-IX «Про авторське право і суміжні права» та Пункту 8 Положення про державного інспектора з питань інтелектуальної власності Міністерства економіки, затвердженого постановою КМУ від 17.05.2002 р. № 674, використання «піратського» не ліцензійного ПО в документообороті установи заборонено, додатково для використання відкритого ПО надаються сертифікати та ліцензія вільного доступу.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
експертний висновок 2
Номер:
cb2b5b835f234ec589744c85c1071577
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-26-007814-a.c4
Назва:
експертний висновок 2
Вимога:
Шановна пані уповноважена особа Замовника, або всі інші хто причетний до даної закупівлі зі сторони замовника! просимо Вас більше ретельно та сумлінно ставитися до своїх посадових обов'язків, а саме, ретельно перевіряти документацію яку ви оприлюднюєте. Тому що: зауваження про "експертний висновок" в п.1.3 договору ви виправили і це добре, а глянути трошки далі в п. 2.3 договору, та в п.28 додатку №1 ви чомусь не глянули. Там теж експертний "висновок", а має бути "звіт". Отже просимо виправити і привести у відповідність до вимог чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.02.2024 17:22
Вирішення:
Замовником внесено зміни в Тендерну документацію.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Усунення дискримінаційних вимог
Номер:
530c91d1eede4265a4041f9ecef37a9c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-26-007814-a.b3
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Підпунктом 1.2. п. 1 Додатку 3 тендерної документації встановлена наступна вимога: «Наявність у ШТАТІ учасника сертифікованих архітекторів та інженерів-проєктувальників за наступними напрямками:
- архітектурне об’ємне проєктування;
- технічне обстеження будівель і споруд;
- інженерно-будівельне проектування у частині технології дотримання пожежної безпеки;
- інженер-проектувальник у частині кошторисної документації.
Учасник обов’язково повинен підтвердити факт працевлаштування сертифікованого працівника (- ів).»
Тобто дана вимога Замовника виключає залучення вище вказаних спеціалістів у інший спосіб, наприклад, на підставі договорів цивільно-правового характеру.
Необхідність встановлення вище зазначеної вимоги Замовником є безпідставною. Вважаємо таку вимогу дискримінаційною.
Відповідно до ч. 3 ст. 64 Господарського кодексу України, підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис.
Вимагаючи наявність у штаті певних працівників, Замовник втручається в господарську діяльність потенційних учасників, що є порушенням закону.
Проте, відповідно до умов тендерної документації, взяти участь у даній закупівлі зможуть не всі учасники, а лише ті суб'єкти господарювання, які мають перелічених спеціалістів саме у штаті підприємства.
Крім того, той факт чи є працівник у штаті, чи залучений на підставі договору цивільно-правового характеру, ніяким чином не впливає на якість виконання робіт.
Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог порушують принципи здійснення закупівель, а саме: недискримінація учасників.
Варто зазначити, що Рішення №17899 -р/пк-пз АМКУ від 04.08.2021 року встановлення Замовником певного способу залучення учасником працівників для виконання робіт вважає порушенням принципу недискримінації учасників.
Просимо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, а саме: «Наявність у штаті учасника/залучення на підставі договорів цивільно-правового характеру сертифікованих архітекторів та інженерів-проєктувальників за наступними напрямками:
- архітектурне об’ємне проєктування;
- технічне обстеження будівель і споруд;
- інженерно-будівельне проектування у частині технології дотримання пожежної безпеки;
- інженер-проектувальник у частині кошторисної документації.
Учасник обов’язково повинен підтвердити факт працевлаштування/залучення сертифікованого працівника (- ів).»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.02.2024 19:19
Вирішення:
Замовником внесено зміни в Тендерну документацію.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
експертний висновок
Номер:
5a026d7923d34c0d98928d3df63ffbd3
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-26-007814-a.c2
Назва:
експертний висновок
Вимога:
п. 1.2 договору не відповідає п1.3 договору. згідно ДСТУ 8907:2019 документом є "експертний звіт," а не експертний висновок. просимо усунути невідповідність.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.02.2024 19:35
Вирішення:
Замовником внесено зміни в Тендерну документацію.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
ліцензія
Номер:
0eac5119e0254ae189597fa4b45b8a06
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-26-007814-a.a1
Назва:
ліцензія
Вимога:
Зазначена в п.6 дод.2 вимога щодо надання тільки ліцензійного програмного забезпечення є дискримінаційною тому що: ЗУ Про регулювання містобудівної діяльності, ЗУ Про архітектурну діяльність, та Наказу Мінрегіону №45 ПОРЯДОК розроблення проектної документації на будівництво об'єктів не зазначено що розробляння проектної документації має здійснюватися виключно ліцензійним програмним забезпеченням. Тобто проектувальник може виконувати всі креслення хоч в ручну, тобто олівцем по паперу. І це не буде порушенням жодного чинного у Україні закону. Крім того, слід зазначити що, окрім ліцензійних програмних комплексів, є багато абсолютно безкоштовних програмних комплексів які розповсюджуються без ліцензії і мать абсолютно ідентичні властивості як Автокад або аналог. http://tech-buy.pp.ua/bezkoshtovni-programi-dlya-kreslennya-ta-proektuvannya-cad/ Тобто вказана вами вимога є дискримінаційною згідно п.5 ст.14 ЗУ Про публічні закупівлі. Просимо видалити вказану вимогу та не порушувати закон.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.02.2024 19:16
Вирішення:
Відповідно до ст. 8, ст. 18 Закону України «Про авторське право і суміжні права» від 23.12.1993 р. та Пунктом 8 Положення про державного інспектора з питань інтелектуальної власності Міністерства економіки, затвердженого постановою КМУ від 17.05.2002 р. № 674, використання «піратського», не ліцензійного, ПО в документообороті установи заборонено, також, додатково для використання відкритого ПО, надаються сертифікати та ліцензія вільного доступу.
Статус вимоги:
Відхилено