• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування та ремонту, монтажу, демонтажу, транспортування автоматичних контрольно-пропускних пунктів та огорож для турнікетів

Завершена

2 259 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 597.50 UAH
Період оскарження: 26.02.2024 13:52 - 02.03.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Лист на рішення Замовника

Номер: 889b980f6efd44c791940cf4d1d6989c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-26-006906-a.c1
Назва: Лист на рішення Замовника
Вимога:
прохання переглянути рішення Замовнкиа стосовно визнання переможця
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НЬЮ-ЯРД ТРЕЙДІНГ» (далі - Учасник) Уповноваженою особою КП ГІОЦ (далі - Замовник) встановлено невідповідності в документах, які відповідно до пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), підлягають виправленню. У зв’язку з цим 08.03.2024 о 18:10, Замовником було розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: Учаснику було надано можливість підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію щодо наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, передбаченого умовами тендерної документації, а саме: «Під аналогічним розуміється договір з обслуговування, монтажу та демонтажу, транспортування автоматичних контрольно-пропускних пунктів та металевих загорож.», шляхом надання аналогічного договору. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Електронною системою автоматично визначено термін, до закінчення якого Учасник повинен завантажити інформацію та документи на виправлення таких невідповідностей, тобто 09.03.2024 до 18:10. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. 11.03.2024 було розглянуто тендерну пропозицію в цілому, однак Учасник не скористався своїм правом, та не надав інформації та/або документів на усунення невідповідностей. Зважаючи на зазначене, Замовником 11.03.2024 було прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника на підставі підпунктів 1 та 2 пункту 44 Особливостей, яке відповідає вимогам законодавства у сфері публічних закупівель. Також слід зазначити, що згідно з статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону, є порушенням законодавства про закупівлі і тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Оскільки умовами тендерної документації встановлено чітке визначення, що є аналогічним договором, Замовник не мав правових підстав прийняти рішення щодо визнання Учасника переможцем закупівлі, так як наданий в складі тендерної пропозиції аналогічний договір не є аналогічним в розумінні тендерної документації Замовника, ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-26-006906-a.
Статус вимоги: Відхилено