• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ЦТСЛ-24Т_025_ВО: Ваги автомобільні тензометричні платформенні, код ДК 021-2015: 42920000-1 «Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання»

Інформація про технічні, якісні і кількісні характеристики предмета закупівлі та їх документальне підтвердження зазначено в ДОДАТОК 2 до тендерної документації

Торги відмінено

690 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 900.00 UAH
Період оскарження: 26.02.2024 13:18 - 02.03.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимоги тендеру - під одного постачальника

Номер: 20ae946657514f2d84227ddb680df0fa
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-26-006133-a.a1
Назва: Вимоги тендеру - під одного постачальника
Вимога:
Вимоги даного тендеру сформовані під одного постачальника. Усіх інших учасників торгів з набагато нижчими цінами було дискваліфіковано через вимогу: комплектацію автомобільної ваги датчиками С5 класу точності виробництва ЄС або США. Наголошуємо, що С5 датчики жодним чином не впливають на якість ваги та точність її показів. Відповідно до вимог чинного законодавства України ваги повинні забезпечувати точність показів відповідно до середнього класу точності, незалежно від того, які датчики використовуються у вазі. Пропозиція комплектації автомобільних ваг датчиками С5 класу є маркетинговим обманом постачальника. Тому включення даної вимоги у технічні характеристики тендеру не тільки створює переваги для обраного постачальника, надмірно та необґрунтовано звужує конкуренцію, але й підриває довіру до системи публічних закупівель "Прозоро" як до справедливого та непідкупного механізму відбору постачальників. У результаті таких дій, наша компанія, а також інші потенційні постачальники, які запропонували більш вигідні умови, були несправедливо виключені з процесу торгів. Це призводить до збільшення витрат держави на закупівлю та підтримує монополію окремого постачальників на ринку, що є неприпустимим. Враховуючи вищезазначене, ми вимагаємо відмінити даний тендер, оголосити новий з рівними умовами для всіх учасників та вжити заходів щодо недопущення подібних порушень у майбутньому. Крім того, закликаємо відповідні органи забезпечити дотримання законодавства України про публічні закупівлі та засад прозорості та конкуренції. Наша компанія, готуючись до участі у торгах, не зверталася з питаннями стосовно класу точності датчиків, оскільки не могли передбачити, що маркетингова характеристика - така як С5 клас точності датчиків виявиться - суттєвою вимогою. Суттєвою вимогою може бути тільки точність показів ваги, а не датчиків.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вітаємо! Дякуємо за звернення! Відповідно до п. 28. «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Зокрема ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Окрім того, ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що технічна специфікація (як частина тендерної документації) повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Будь- яка фізична чи юридична особа, згідно п. 54 Особливостей, має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. На цьому етапі суб’єкти оскарження мають право оскаржувати неправомірність (з їх точки зору) умов, визначених тендерною документацією, наприклад, якщо технічні специфікації призводять до дискримінації постачальників. У встановлений законодавством термін жодних звернень щодо надання роз’яснень чи вимог щодо усунення порушень, в тому числі щодо технічної специфікації надходило. Керуючись чинним Законодавством (п.п.2, п. 44 Особливостей), Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи викладене Замовник діяв відповідно до вимог чинного законодавства
Статус вимоги: Відхилено