• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з аварійної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної каналізаційної мережі, очищення колодязів та зливоприймачів, код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів»

Завершена

594 685.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 973.43 UAH
Період оскарження: 26.02.2024 10:12 - 02.03.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на дії Замовника

Номер: 47f4b1d411914b6492c6c23c7c14229b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-26-001666-a.c3
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Дискримінаційний підхід до Учасників, Замовник вимагає документи абсолютно недоцільні до предмету закупівлі на основі вимоги надання даних документів Учасниками відхиляє найбільш економічно вигідну цінову пропозицію і обирає переможцем іншого Учасника.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 04.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.03.2024 16:41
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 09.04.2024 11:05
Автор: ТОВ Екотехтранс, Некрич Анна Юріївна +380443612738 677070@ukr.net

Пункт скарги

Номер: 2d795465e23e44f88b67224e9170d41e
Заголовок пункту скарги: Вимоги ТД а саме: п. 2, Таблиці № 1 щодо вимог Дозволів (декларацій) – 2) та 3) пунктів та Додаток № 2 п. 5.1. абзацу 2,3 Додатку № 5
Опис заперечення: На основі даних дискримінаційних вимог, які взагалі не стосуються предмету закупівлі, що зазначені: п. 2, Таблиці № 1 щодо вимог Дозволів (декларацій) – 2) та 3) пунктів та Додатку № 2 п. 5.1. абзацу 2,3 Додатку № 5 (вимоги згідно обох пунктів аналогічні) Замовник начебто має "законну" причину для відхилення більш економічно вигідної цінової пропозиції - ТОВ "ЕКОТЕХТРАНС" і обирає у якості переможця іншого Учасника - ТОВ "КНС-К".
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення: Замовник не зважаючи на вимогу Учасника внести зміни до ТД (на етапі Оскарження ТД) встановив незаконні вимоги, що дискримінують інших Учасників, в зв'язку з цим Замовник має начебто «законну» причину для відхилення пропозиції Учасника – ТОВ «ЕКОТЕХТРАНС», обравши переможцем зручну для нього компанію – ТОВ «КНС-К». При цьому Учасник - ТОВ "ЕКОТЕХТРАНС" повністю відповідає вимогам Замовника та повністю підтвердив свою спроможність виконати роботи до предмету закупівлі надавши всі необхідні дозвільні документи.
Опис суті пункту скарги: Згідно тендерної документації пункту 2, Таблиці № 1, Додатку № 2 (в частині надання Дозволу (декларації) на виконання робіт підвищеної небезпеки) та пункту 5.1. абзацу 2,3 Додатку № 5 (вимоги згідно обох пунктів аналогічні, далі посилання на пункт 5.1. абзаци 2,3 Додатку № 5). , Замовником вимагалось надати:
5.1. Дозвіл (декларація) на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме:
- роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо);
- злив, очистка, нейтралізація резервуарів, тари та інших ємностей з-під нафтопродуктів, кислот, лугів та інших небезпечних речовин.
- монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском, яке зазначене: у технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою КМУ від 16.01.2019 №27.
Наголошуємо, що даними вимогами з надання Дозволів (декларацій) на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме:
- злив, очистка, нейтралізація резервуарів, тари та інших ємностей з-під нафтопродуктів, кислот, лугів та інших небезпечних речовин.
- монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском, яке зазначене: у технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою КМУ від 16.01.2019 №27
Замовник повністю дискримінує Учасників закупівлі.
Оскільки, Предметом закупівлі є: «Послуги з аварійної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної каналізаційної мережі, очищення колодязів та зливоприймачів, код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів», тож Дозвіл (декларація) на роботу в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо) і є дозвільним документом, що надає право виконувати роботи, що зазначені у технічній специфікації. Крім цього документу законодавство не вимагає наявність інших Дозволів (декларацій) на виконання даних робіт, саме цей Дозвіл (декларація) є єдиним, необхідним і законним документом.

Дозвіл (декларація) на монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском, яке зазначене:
- у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою КМУ від 16.01.2019 №27;
Вищезазначений Дозвіл (декларація) передбачає роботи з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки і ці машини та механізми зазначені у вищезазначеному Технічному регламенті.
Відповідно Технічний регламент визначає вимоги щодо проектування, виготовлення та проведення оцінки відповідності обладнання, що працює під тиском, та агрегатів з максимальним допустимим тиском (PS) понад 0,5 бара. Технічний регламент розроблено з метою імплементації положень Директиви 2014/68/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 15 травня 2014 р. про гармонізацію законодавства держав-членів стосовно надання на ринку обладнання, що працює під тиском.
Тобто якщо проводяться роботи пов’язані з монтажем, демонтажем, налагодженням, ремонтом, технічним обслуговуванням, реконструкцією машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, то дані роботи повинні відповідати вимогам, що зазначені у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою КМУ від 16.01.2019 №27, якщо звісно в ньому передбачені такі машини та механізми або устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском.
Дія Технічного регламенту № 27 поширюється на обладнання, що працює під тиском, та агрегати з максимальним робочим тиском (PS) понад 0,5 бара:
- посудини для газів, зріджених газів, розчинених під тиском газів, парів таких робочих
середовищ, у яких тиск пари за максимально допустимої температури
перевищує нормальний атмосферний тиск (1013 мілібар) більш як на 0,5 бара;
- обладнання, що працює під тиском, місткістю більш як 2 літри та призначене
для утворення пари або перегрітої води за температури більш як 110° C, яке підігрівається полум’ям або іншим чином і якому загрожує небезпека перегріву, зокрема автоклави;
- трубопроводи для газів, зріджених газів, розчинених під тиском,
пари і робочого середовища з тиском пари за максимально допустимої температури
не вище нормального атмосферного тиску (1013 мілібар) більш як на 0,5 бара;
- запобіжні пристрої, а також ті, що працюють під тиском і призначені
для наведеного вище обладнання;
- агрегати, які включають не менш як одну одиницю обладнання,
що працює під тиском, зазначеного вище, та які повинні задовольняти суттєвим вимогам щодо безпечності.
Як дана закупівля пов’язана з даним Дозволом (декларацією) на роботи з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском, яке зазначене: у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою КМУ від 16.01.2019 №27?
Згідно технічної специфікації Замовник не потребує проведення робіт з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском.
Тому ні даний Дозвіл (декларація), ні Технічний регламент обладнання, що працює під тиском, який ДОДАЄТЬСЯ до даного Дозволу (декларації) ВЗАГАЛІ НЕ СТОСУЄТЬСЯ цієї закупівлі.
Також відмічаємо, що у технічній специфікації тендерної документації відсутні будь які посилання щодо наявності на філії Замовника резервуарів, тари та інших ємностей в яких би зберігались нафтопродукти, кислоти, луги та інших небезпечні речовини, які потребували би зливу, очистки чи нейтралізації.
Технічною специфікацією передбачено наявність каналізаційно-насосної станції, відстійника очисних споруд мийки рухомого складу, маслоуловлювача очисних споруд мийки рухомого складу, які потребують очистки але згідно технічної специфікації вони не передбачають у собі ЗБЕРІГАННЯ нафтопродуктів, кислот, лугів та інших небезпечних речовин. Тим паче у технічний специфікації чітко зазначено, що Замовнику необхідні роботи з утилізації МУЛУ а не зі зливу, очистки чи нейтралізації нафтопродуктів, кислот, лугів та інших небезпечних речовин. Навіть при частковому уловлюванні мастил на мийці рухомого складу вимога такого Дозволу (декларації) недоцільна, бо він передбачає глобальну очистку/нейтралізацію резервуарів де зберігаються нафтопродукти (до прикладу резервуари АЗС).
Відповідно, на яких підставах Замовник вимагає Дозвіл (декларацію) на злив, очистку, нейтралізацію резервуарів, тари та інших ємностей з-під нафтопродуктів, кислот, лугів та інших небезпечних речовин?
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Номер: 826357a8a96749678305ca73c984204b
Заголовок пункту скарги: Незаконна дискваліфікація Учасника - ТОВ "ЕКОТЕХТРАНС"
Опис заперечення: Незаконна дискваліфікація Учасника - ТОВ "ЕКОТЕХТРАНС" (відповідно до протоколу № 88 від 12.03.2024 року «Про прийняття рішення уповноваженою особою філії КП «Київпастранс» Автобусного парку № 5», а саме: про відхилення тендерної пропозиції Учасника – ТОВ «ЕКОТЕХТРАНС»)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення: Учасник - ТОВ "ЕКОТЕХТРАНС" повністю підтвердив наявність у нього відповідної кваліфікації надавши всі дозвільні документи, які стосуються предмета закупівлі та чинного законодавства у частині виконання робіт, які потребує Замовник, але його було дискваліфіковано із-за встановлених Замовником дискримінаційних вимог
Опис суті пункту скарги: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКОТЕХТРАНС» (далі-Скаржник, товариство, компанія, підприємство, ТОВ) виявило бажання взяти участь у відповідній закупівлі та згідно тендерної документації подало свою тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: «Послуги з аварійної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної каналізаційної мережі, очищення колодязів та зливоприймачів, код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів», що зазначено у оголошенні та тендерній документації.
Відповідно до результатів аукціону, який відбувся 05.03.2024 року, було проведено оцінку найбільш економічно вигідної пропозиції (за ціною), а саме пропозиції:
ТОВ «ЕКОТЕХТРАНС».
За результатами розгляду пропозиції Замовником було прийнято рішення, щодо надання нам, як Учаснику 24 годин на усунення невідповідностей.
Підставою для прийняття такого рішення, на думку тендерного комітету Замовника, став факт, начебто невідповідності тендерної пропозиції нашого підприємства до критерій умов тендерної документації згідно пункту 2, Таблиці № 1, Додатку № 2, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідне знання та досвід та пункту 5.1. абзацу 2,3 Додатку №5 (вимоги згідно обох пунктів аналогічні).
Зауважуємо, що нами, як Учасником на етапі Оскарження умов закупівлі була подана скарга/вимога Замовнику щодо умов тендерної документації, а саме щодо вищезазначених пункту 2, Таблиці № 1, Додатку № 2 та пункту 5.1. абзацу 2,3 Додатку № 5, наше підприємство повністю обґрунтувало, що дані дозвільні документи абсолютно ні як не стосуються предмету закупівлі, на що Замовник так і не обґрунтував доцільно свої вимоги і пов’язав між собою два абсолютно різних дозвільні документа, а саме: Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском регламентуються як і наказом Міністерства соціальної політики України від 05.03.2018 № 333 - документ, що представляє собою на дозвіл на експлуатацію обладнання, що працює під тиском, вищим 0,5 бар (далі - обладнання під тиском), а саме: цистерни і посудини для транспортування і збереження зріджених, стиснутих газів, РІДИН і сипких тіл, у яких тиск вище 0,5 бар утворюється періодично для їх спорожнення, що є абсолютно логічним, оскільки для виконання робіт, необхідна експлуатація мулососної техніки та Технічний регламент обладнання, що працює під тиском, затвердженим постановою КМУ від 16.01.2019 №27 який призначений для вимог щодо проектування, виготовлення та проведення оцінки відповідності обладнання, що працює під тиском, та агрегатів з максимальним допустимим тиском (PS) понад 0,5 бара.
Також, Замовник пов’язав необхідність Дозволу (декларації) на злив, очистку, нейтралізацію резервуарів, тари та інших ємностей з-під нафтопродуктів, кислот, лугів та інших небезпечних речовин з небезпечними речовинами, що містяться у каналізаційній мережі (стічних водах). Крім того, Замовник чомусь вважає, що каналізаційно-насосна станція, відстійник очисних споруд мийки рухомого складу, маслоуловлювач очисних споруд мийки рухомого складу, мають містити у собі нафтопродукти, хоча дані споруди зовсім не передбачають у собі саме зберігання нафтопродуктів і у технічній специфікації не має вимог, щодо очистки споруд від нафтопродуктів, визначені роботи саме з утилізації мулу.
Впродовж 24 годин наша компанія надала дозвільні документи (завантаживши їх на електронний майданчик), а саме: Дозвіл (декларацію) на роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо), що є єдиним необхідним документом в частині дозвільних документів, що стосуються виконання робіт до предмету закупівлі. Також окремо нами було завантажено детальне роз’яснення, щодо недоцільності та незаконності вимоги Замовника Дозволу (декларацій) на:
- злив, очистка, нейтралізація резервуарів, тари та інших ємностей з-під нафтопродуктів, кислот, лугів та інших небезпечних речовин.
- монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском, яке зазначене: у технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою КМУ від 16.01.2019 №27.
У свою чергу, Замовник, не дивлячись на повне обґрунтування недоцільності вищезазначених дозвільних документів не змінив вимоги тендерної документації на етапі Оскарження та на основі даних дискримінаційних вимог прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОТЕХТРАНС» (відповідно до протоколу № 88 від 12.03.2024 року «Про прийняття рішення уповноваженою особою філії КП «Київпастранс» Автобусного парку № 5», а саме: про відхилення тендерної пропозиції Учасника –
ТОВ «ЕКОТЕХТРАНС»), посилаючись на пункт 44 Особливостей, Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 – Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: 8c3cb78e75c94091b0d1200b8247198e
Заголовок пункту скарги: Незаконне визначення переможцем Учасника - ТОВ "КНС-К"
Опис заперечення: Незаконне визначення переможцем Учасника - ТОВ "КНС-К" (відповідно до протоколу № 97 від 20.03.2024 року «Про прийняття рішення уповноваженою особою філії КП «Київпастранс» Автобусного парку № 5», а саме: про визначення переможцем закупівлі Учасника – ТОВ «КНС-К»)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: 20.03.2024 р. Замовником було прийнято рішення обрати переможцем іншого Учасника, а саме: ТОВ «КНС-К», чия цінова пропозиція є менш економічно вигідною для Замовника
Опис суті пункту скарги: Виходячи із дій Замовника, документально підтверджено дискримінаційний підхід до Учасників, оскільки:
Викладені вимоги у тендерній документації згідно до п. 2, Таблиці № 1, Додатку № 2 п.
5.1. абзацу 2,3 Додатку № 5, є абсолютно недоцільними та взагалі не стосуються предмету закупівлі: «Послуги з аварійної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної каналізаційної мережі, очищення колодязів та зливоприймачів, код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів». Посилаючись на дані вимоги, які є повністю упередженні до інших Учасників, Замовник має начебто «законну» причину для відхилення пропозиції Учасника – ТОВ «ЕКОТЕХТРАНС», обравши переможцем зручну для нього компанію – ТОВ «КНС-К».

Оскільки, компанія "ЕКОТЕХТРАНС" повністю підтвердила свою спроможність виконати роботи встановлені даною закупівлею надавши всі необхідні документи, що вимагає чинне законодавство України у частині предмету даної закупівлі і наша цінова пропозиція є найбільш економічно вигідною, що для державних закупівель є найвагомішим, з урахуванням викладеного, відповідно до вимог статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга на дії Замовника

Номер: c94572feebf34f47b8eb4fedfa2b03d6
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-26-001666-a.a2
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Дискримінаційний підхід до Учасників закупівлі
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.03.2024 17:01
Автор: ТОВ Екотехтранс, Некрич Анна Юріївна +380443612738 677070@ukr.net
Вимога
Відхилено

Вимога щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: b684bbeca0d942e4bc2be8af28db4f27
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-26-001666-a.b1
Назва: Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник, деякі вимоги, які Ви внесли у тендерну документацію є абсолютно не правовими та суперечать чинному законодавству України. Предметом закупівлі є Послуги з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів та зливоприймачів, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 показників), код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів», тож Дозвіл (декларація) на роботу в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо) і є дозвільним документом, що надає право виконувати роботи, що зазначені у технічній специфікації. Крім цього документу законодавство не вимагає наявність інших Дозволів (декларацій) на виконання даних робіт, саме цей Дозвіл (декларація) є єдиним, необхідним і законним документом. Також згідно Технічних вимог до тендерної документації Ви вимагаєте наявність у Учасника Дозволу (декларації) на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: - монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском, яке зазначене: - у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою КМУ від 16.01.2019 №27; - злив, очистка, нейтралізація резервуарів, тари та інших ємностей з-під нафтопродуктів, кислот, лугів та інших небезпечних речовин. Дозвіл (декларація) передбачає роботи з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки і ці машини та механізми зазначені у вищезазначеному Технічному регламенті. Відповідно Технічний регламент визначає вимоги щодо проектування, виготовлення та проведення оцінки відповідності обладнання, що працює під тиском, та агрегатів з максимальним допустимим тиском (PS) понад 0,5 бара. Технічний регламент розроблено з метою імплементації положень Директиви 2014/68/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 15 травня 2014 р. про гармонізацію законодавства держав-членів стосовно надання на ринку обладнання, що працює під тиском. Тобто якщо проводяться роботи пов’язані з монтажем, демонтажем, налагодженням, ремонтом, технічним обслуговуванням, реконструкцією машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, то дані роботи повинні відповідати вимогам, що зазначені у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою КМУ від 16.01.2019 №27, якщо звісно в ньому передбачені такі машини та механізми або устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском. Дія Технічного регламенту № 27 поширюється на обладнання, що працює під тиском, та агрегати з максимальним робочим тиском (PS) понад 0,5 бара: - посудини для газів, зріджених газів, розчинених під тиском газів, парів таких робочих середовищ, у яких тиск пари за максимально допустимої температури перевищує нормальний атмосферний тиск (1013 мілібар) більш як на 0,5 бара; - обладнання, що працює під тиском, місткістю більш як 2 літри та призначене для утворення пари або перегрітої води за температури більш як 110° C, яке підігрівається полум’ям або іншим чином і якому загрожує небезпека перегріву, зокрема автоклави; - трубопроводи для газів, зріджених газів, розчинених під тиском, пари і робочого середовища з тиском пари за максимально допустимої температури не вище нормального атмосферного тиску (1013 мілібар) більш як на 0,5 бара; - запобіжні пристрої, а також ті, що працюють під тиском і призначені для наведеного вище обладнання; - агрегати, які включають не менш як одну одиницю обладнання, що працює під тиском, зазначеного вище, та які повинні задовольняти суттєвим вимогам щодо безпечності. Як Ваша закупівля пов’язана з вищевказаним Дозволом (декларацією) на роботи з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском, яке зазначене: у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою КМУ від 16.01.2019 №27? Ви, як Замовник не потребуєте проведення робіт з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском. Тому ні даний Дозвіл (декларація), ні Технічний регламент обладнання, що працює під тиском, який ДОДАЄТЬСЯ до даного Дозволу (декларації) ВЗАГАЛІ НЕ СТОСУЄТЬСЯ Вашої закупівлі. Також експлуатація спец. техніки, для виконання робіт згідно технічної специфікації, а саме: гідроочисна техніка на базі автомобіля для прочистки трубопроводів під високим тиском та мулососи, які вимагаються тендерною документацією НІЯК НЕ ВІДНОСЯТЬСЯ до вищезазначених Дозволу (декларації) та Технічного регламенту: По перше, тому ще це експлуатація, яка ніяк не відноситься до робіт з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском, що зазначені у Дозволі (декларації), який Ви вимагаєте, цього вже насправді достатньо аби зрозуміти, що даний Дозвіл (декларація) не стосується предмету закупівлі та робіт, які Ви потребуєте; По друге, у перелік Технічного регламенту навіть не входять машини, механізми та устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском, по типу гідроочисної техніки або мулососів (цистерн), що працюють під високим тиском, на який Ви посилаєтесь у Ваших вимогах. Для експлуатації вищевказаної спец. техніки при виконанні робіт, які вказані у технічний специфікації необхідне проходження навчання працівниками відповідно до НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском», згідно чинного законодавства України, а саме: Наказу від 05.03.2018 № 333 «Про затвердження Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» правила поширюються на всіх працівників та суб’єктів господарювання незалежно від форм власності та організаційно-правових форм, що займаються не тільки монтажем та демонтажем, а і ЕКСПЛУАТАЦІЄЮ (використання за призначенням, технічне обслуговування, ремонт) обладнання, що працює під тиском, вищим 0,5 бар, а саме: цистерни і посудини для транспортування і збереження зріджених, стиснутих газів, рідин і сипких тіл, у яких тиск вище 0,5 бар утворюється періодично для їх спорожнення. Оскільки спец. техніка виключно експлуатується і не проводяться жодних монтажних, демонтажних, робіт з налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском то надання посвідчень про проходження навчання працівниками відповідно до НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» єдиний документ який Ви, як Замовник маєте вимагати у Учасників, у контексті саме дозволу, який надає право на експлуатацію обладнання, що працює під тиском. Також у технічній специфікації відсутні будь які посилання щодо наявності на Вашій філії резервуарів, тари та інших ємностей в яких би зберігались нафтопродукти, кислоти, луги та інших небезпечні речовини, які потребували би зливу, очистки чи нейтралізації. Відстійник очисних споруд зливової каналізаційної мереж та відстійник очисних споруд мийки рухомого складу, які потребують очистки згідно технічної специфікації не передбачають у собі ЗБЕРІГАННЯ нафтопродуктів, кислот, лугів та інших небезпечних речовин. Тим паче у технічний специфікації чітко зазначено, що Вам необхідні роботи з утилізації МУЛУ а не зі зливу, очистки чи нейтралізації нафтопродуктів, кислот, лугів та інших небезпечних речовин. Окремо зауважуємо, що згідно ЗУ «Про публічні закупівлі», статті 16 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі», пункту 3 передбачена вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), але дана вимога взагалі відсутня у тендерній документації. Яким чином Учасник має підтвердити досвід виконання аналогічних робіт за предметом закупівлі? Також звертаємо Вашу увагу, що згідно до переліку послуг у технічній специфікації є наявна послуга «Гідрохімічний аналіз стічних вод після прочистки каналізаційної системи (30 інгредієнтів)», але не дивлячись на це Ви не вимагаєте у Учасників жодних підтверджуючих, дозвільних документів, таких як: договір Учасника з лабораторією та копію, чинного на період надання послуг, свідоцтва або сертифікату акредитації (атестації) лабораторії із галуззю акредитації (атестації). Тож як у такому випадку, Ви можете переконатись, що Учасник торгів має даний договір із лабораторією, яка має чинну акредитацію на проведення гідрохімічного аналізу стічних вод і в ході виконання договірних відносин Вам, як Замовнику нададуть дану послугу та розгорнутий протокол на 30 інгредієнтів? Зважаючи на всю вищевикладену інформацію, надайте будь ласка роз’яснення на якій підставі Ви, як Замовник вимагаєте перелік документів, які абсолютно не стосуються предмету закупівлі та не вимагаєте тих документів, які обов’язково мають бути наявні у Учасника? Враховуючи те, що деякі задані Вами критерії є абсолютно нецільовими до предмету закупівлі, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та прибрати необхідність подання наступних документів: - надання Дозволу (декларації) на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: - злив, очистка, нейтралізація резервуарів, тари та інших ємностей з-під нафтопродуктів, кислот, лугів та інших небезпечних речовин. - монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском, яке зазначене: у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою КМУ від 16.01.2019 №27 та додати необхідність подання наступних документів: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та акту (актів) виконаних робіт до даних договорів; - наявність договору з лабораторією та копію, чинного на період надання послуг, свідоцтва або сертифікату акредитації (атестації) лабораторії із галуззю акредитації (атестації).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! По-перше, згідно п.2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює ОДИН або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Замовник на власний розсуд не установив 3 та 4-й кваліфікаційні критерії, що не є порушенням вимог щодо оформлення тендерної документації. По-друге, наявність договору з лабораторією та копію, чинного на період надання послуг, свідоцтва або сертифікату акредитації (атестації) лабораторії із галуззю акредитації (атестації) не є обов’язковою вимогою для надання послуг. Згідно Додатку 5 до тендерної документації необхідно виконати Гідрохімічний аналіз стічних вод після прочистки каналізаційної системи (30 інгредієнтів). Підрядник самостійно на власний розсуд обирає сертифіковану лабораторію, яка виконає зазначені роботи. По-третє, Відповідно до Додатку 5 необхідно виконати: Прочищання каналізаційних оглядових колодязів, зливоприймачів та відстійників (в тч мийки рухомого складу). За своєю назвою каналізаційний оглядовий колодязь це назва камери під землею, яка є частиною системи водопостачання, водовідведення (дощового чи фекального), газопостачання, теплопостачання, кабельної каналізації. Назва камера є синонімом за структурою до слова ємність або резервуар. Каналізаційний оглядовий колодязь є елементом системи водовідведення (в даному випадку фекального). Побутова каналізація або Господарсько-побутова каналізація — система каналізації призначена для приймання і транспортування стічних вод, їхнього очищення і знешкодження, утилізації корисних речовин, що утримуються в них, і скидання очищених вод. Стічні води забруднені різними домішками — мінеральними, органічними, а також містять патогенні (хвороботворні) мікроорганізми. Тобто, фекальні стоки, які проходять через каналізаційні оглядові колодязі містять небезпечні речовини. Теж саме відноситься і до відстійників. Крім того, відстійники мийки рухомого складу, відстійники очисних споруд призначені для збору стічних вод, що містять нафтопродукти. Враховуючи зазначене, надання послуг по прочищанню каналізаційних колодязів, зливоприймачів та відстійників містить у собі очистку резервуарів (камер) та інших ємностей з-під інших небезпечних речовин. Тому, вимога щодо надання дозволу на «Злив, очистку, нейтралізація резервуарів, тари та інших ємностей з-під нафтопродуктів, кислот, лугів та інших небезпечних речовин» є законною. По-четверте, Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском регламентуються як і наказом Міністерства соціальної політики України від 05.03.2018 № 333, так і Технічним регламентом обладнання, що працює під тиском, затвердженим постановою КМУ від 16.01.2019 №27. Згідно роз’яснень до законодавчих документів: Правила обов’язкові для виконання всіма працівниками, що займаються модифікацією (модернізацією, реконструкцією), монтажем, демонтажем, налагодженням, технічним обслуговуванням, ремонтом, технічним оглядом та експлуатацією обладнання, що працює під тиском, вищим 0,5 бар (далі - обладнання під тиском), а саме: цистерни і посудини для транспортування і збереження зріджених, стиснутих газів, РІДИН і сипких тіл, у яких тиск вище 0,5 бар утворюється періодично для їх спорожнення. Згідно кваліфікаційних вимог Учасник повинен мати гідроочисну та мулососну техніку, які мають обладнання, що працює під тиском, вищим 0,5 бар. Гідроочисна техніка з технічними характеристиками щодо тиску насоса не менш ніж 70 МПа є обладнанням підвищеної небезпеки, що може травмувати і навіть призвести до загибелі працівників. Враховуючи вищезазначене, Замовник несе відповідальність за дотримання Підрядною організацією вимог з Питань охорони праці та охорони навколишнього середовища, за організацію безпечної роботи та недопущенню травматизму працівників Підрядника, тому вимоги щодо наявності у Учасника зазначеного дозволу та навченого персоналу Правил безпеки є одними з найвідповідальнішими. Виходячи з вищезазначеного, філія комунального підприємства "КИЇВПАСТРАНС" Автобусний парк №5 вважає, жодних дискримінаційних вимог не встановлено.
Статус вимоги: Відхилено