-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 (CPV) – 16700000-2 Трактори (Косарка роторна КРР-1,9*; фронтальний навантажувач швидкозмінний МКДУ-82Б* з ковшем, лопатою (бульдозерний відвал) та навіска вантажопідйомна (гак) до фронтального навантажувача) (або "еквівалент"))
Постачання Товару здійснюється за адресою: Київська область, Миронівський район, село Росава, вулиця Центральна, будинок 2 або на вимогу Замовника на іншу адресу в межах с.Росава Миронівського району Київської області. Постачання за рахунок продавця. Гарантійний термін на Товар повинен складати не менше ніж 1 рік. Учасник забезпечує здійснення технічного нагляду, гарантійного та сервісного обслуговування техніки на протязі гарантійного терміну експлуатації на території Київської, або Житомирської, або Чернігівської, або Черкаської області.
Завершена
285 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 425.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 425.00 UAH
Період оскарження:
26.04.2018 14:33 - 20.05.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
276c24bdc1aa4e489c84e171994d015c
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-26-000853-b.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Відповідно до ст.5 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. №1644-VII, приписів абз. 4 п.2) частини першої розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014 р. №829-р, а також вимог Указу Президента України №133/2017 від 15.05.2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Указу Президента України №63/2017 від 15.03.2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 15 березня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та Указу Президента України №254/2016 від 15.06.2016 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 20 травня 2016 року "Про виконання резолюції Ради Безпеки Організації Об'єднаних Націй від 20 липня 2015 року N 2231 щодо Спільного всеосяжного плану дій в частині персональних санкцій», з метою забезпечення реалізації персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), заборонено здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі
Так як переможець тендеру ПП Ніжин Агро Пром і другий учасник ТОВ "АПК БЄЛАГРОСЕРВІС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ" обидва запропонували косарки російського виробництва, вважаємо, що в даному випадку грубо порушені положення вище наведених нормативних актів України.
Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможця в тендері.
Пов'язані документи:
Замовник
- № 55 Протокол надання відповіді на вимогу.docx 05.06.2018 16:57
- Додаток до протоколу № 55.docx 05.06.2018 16:57
Дата подачі:
04.06.2018 13:03
Вирішення:
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12 2015 № 922-VIII (далі — Закон №922) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Законом України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі — Закон № 1644) визначено порядок реалізації суверенного права України на захист національних інтересів, національної безпеки, суверенітету і територіальної цілісності України, протидії терористичній діяльності, а також запобігання порушенню, відновлення порушених прав, свобод та законних інтересів громадян України, суспільства та держави шляхом застосовування санкцій (як певних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів). Згідно із положеннями Закону №1644 персональні санкції - це санкцій щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність, а секторальні санкції - це санкцій щодо іноземної держави або невизначеного кола осіб певного виду діяльності. Відповідно до частини першої статті 5 Закону про санкції пропозиції щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій виносяться на розгляд Ради національної безпеки та оборони України Верховною Радою України, Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Національним банком України, Службою безпеки України.
Закон № 1644 детермінує юридичних осіб, на яких можна накладати санкції. Тобто, він не поширюється на всіх таких суб’єктів одразу. Отже, дія Закону № 1644 поширюється не на всі товари походженням із Російської Федерації.
Відповідно до статті 5 Закону про санкції, 28.04.2017 Радою національної безпеки і оборони України прийнято рішення “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”, яке введено в дію Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 (далі - Рішення), та відповідно до якого застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) до низки фізичних та юридичних осіб згідно з додатками 1 - 2 до зазначеного Рішення.
На Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=2&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc розміщено лист від 07.06.2017 № 3304-06/18970-06 “Щодо застосування санкцій”, в якому розглянуті питання застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) до фізичних та юридичних осіб.
РНБО, відколи набрав чинності Закон № 1644, сім разів затверджувала списки юридичних та фізичних осіб, на яких поширюються санкції. Останній, чинний на сьогоднішній день, перелік таких суб’єктів містить рішення РНБО від 02.05.2018р., введене в дію Указом Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 14.05.2018р. № 126/2018, який набрав чинності 19.05.2018р. (далі — Указ № 126). У його додатку 1 — перелік фізичних осіб, а в додатку 2 — юридичних осіб, що потрапили під персональні санкції. І як наслідок — заборона проводити державні закупівлі товарів, робіт і послуг у таких юридичних осіб — резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державні закупівлі у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно вищевказаних додатків.
Однак цей санкційний механізм — не єдиний, що діє на території України до суб’єктів країни-агресора. Адже санкції не забороняють застосувати інші заходи захисту національних інтересів, національної безпеки, суверенітету і територіальної цілісності України, її економічної самостійності, прав, свобод та законних інтересів громадян України, суспільства та держави (ч. 3 с. 1 Закону № 1644).
Так, КМУ своєю постановою «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» від 30.12.2015 № 1147 (далі — Постанова № 1147) заборонив до 31.12.2018 (включно) ввозити на митну територію України товари, що походять з РФ, за встановленим переліком.
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11.09.2014 № 829-р “Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів” відповідно до частини першої статті 5 Закону про санкції було схвалено Урядові пропозиції щодо застосування низки персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), у тому числі у вигляді заборони здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації. Зазначені Урядові пропозиції відповідно до встановленого порядку були направлені на розгляд Ради національної безпеки та оборони України, водночас не були нею затверджені.
На основі вищевикладеного, «Переможець» процедури відкритих торгів на закупівлю за предметом ДК 021:2015 (CPV) – 16700000-2 Трактори (Косарка роторна КРР-1,9*; фронтальний навантажувач швидкозмінний МКДУ-82Б* з ковшем, лопатою (бульдозерний відвал) та навіска вантажопідйомна (гак) до фронтального навантажувача) (або "еквівалент")), оголошення UA-2018-04-26-000853-b, ПП «Ніжин Агро Пром» (ЄДРПОУ 35057218) не підпадає під дію рішення РНБО, чинного на момент проведення процедури закупівлі (від 28.04.2017р., введеного в дію Указом №133,) та діючого на сьогоднішній день (від 02.05.2018р., введеного Указом №126 від 14.05.2018р.), згідно з додатками до рішень.
Відповідно до вищенаведених роз’яснень, відсутні підстави для скасування рішення про визнання «Переможця» ПП «Ніжин Агро Пром» (ЄДРПОУ 35057218).
Статус вимоги:
Не задоволено