• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Зарядна станція EcoFlow DELTA Max 2000 (DELTA2000-EU) (або еквівалент) (31681500-8) (код за ДК 021:2015: 31680000-6 - Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання)

Зарядна станція EcoFlow DELTA Max 2000 (DELTA2000-EU) (або еквівалент) у кількості 15 (п'ятнадцяти) одиниць (31681500-8) (код за ДК 021:2015: 31680000-6 - Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання). Більш детально викладено у файлах: "31680000 - 6 _ Тендерна документація _ EcoFlow_ІІ.pdf.p7s.zip","31680000 - 6 _ Проєкт договору про закупівлю _ EcoFlow_ІІ.pdf.p7s.zip". Строк поставки товару: не пізніше 29.03.2024 року (включно).

Завершена

959 175.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 14 387.63 UAH
Період оскарження: 23.02.2024 22:06 - 01.03.2024 00:00
Скарга
Скасована
КЕП

Щодо оскарження відхилення пропозиції та визнання іншого Учасника переможцен.

Номер: 4bd7145434234cdaba1c752258394bfe
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-23-012440-a.b2
Назва: Щодо оскарження відхилення пропозиції та визнання іншого Учасника переможцен.
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 11.03.2024 00:04
Автор: ТОВ "СТОРГОМ", Олексій Чечель +380671972672, +380673497500 dseva@storgom.ua http://storgom.ua

Пункт скарги

Номер: 162b994ad68a4cc8a5aa6e29deb58f3c
Заголовок пункту скарги: Відповідно до ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА, розміщеної на майданчикі проведення процедури закупівлі 05.03.2024 року об 11 год - 19 хв, були оприлюднені незаконні та необгрунтовані підстави для відхилення нашої тендерної пропозиції, після чого, без будь-якого обгрунтування (при наявності грубих порушень з боку другого Учасника тендерної документації) без прийняття відповідного протокольного рішення о 13 год. – 01 хв оприлюднюють «ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ» без прийняття будь-якого рішення, передбаченого ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», чим грубо порушили встановлені чинним законодавством норми проведення тендерних закупівель в частині обгрунтування та прийняття рішення щодо визначення Переможця та завершення процедури закупівлі, відповідно до чинного законодавства.
Опис заперечення: Незаконне та необгрунтоване застосування повноважень Упрвноваженої особи при проведенні процедури закупівель.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Тип порушення: Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: На підставі вищевикладеного, керуючись ст. ст. 11 та 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст.ст. 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та Конституцією України
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 417038a8539745888f83ce231c2914ff
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-23-012440-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за №4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA2019-03-14-000597-a) та №4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання авторизаційного листа від виробника товару, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників, скасовується принцип добросовісної конкуренції та ставить в нерівні умови учасників закупівель. Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Виходячи з вищевикладеного, для отримання найбільш економічно вигідних пропозицій, економії державних коштів та ефективнішої допомоги нашим захисникам та захисницям ВИМАГАЄМО встановити умови, що збільшують конкурентоспроможність та коло потенційних Учасників, прибрати всі дискримінаційні вимоги і внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: РОЗ’ЯСНЕННЯ У відповідь на подану Вами вимогу щодо оголошеної Боратинською сільською радою процедури закупівлі – відкриті торги (з особливостями), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-23-012440-a за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – код ДК 021:2015: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання), предмет: «Зарядна станція EcoFlow DELTA Max 2000 (DELTA2000-EU) (або еквівалент) (31681500-8) (код за ДК 021:2015: 31680000-6 - Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання)», проведеної відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами) (далі - Особливостей), з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII (далі – Закону) та керуючись положеннями пункту 1 статті 24 Закону та пунктом 54 Особливостей, згідно яких Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель, повідомляємо наступне: Боратинською сільською радою (Код ЄДРПОУ 04332207) у порядку, визначеному пунктами 24-54 Особливостей та Розділом ІV Закону, з метою створення необхідних умов для проходження військовослужбовцями, в цілому, та жителями громади, зокрема, військової служби у складі особового складу Сил оборони України, на виконання отриманих від військових частин запитів, існує нагальна потреба у закупівлі зарядних станцій EcoFlow DELTA Max 2000 (DELTA2000-EU) (або еквіваленту), що використовуються військовими при виконання бойових завдань та несенні служби, 23.02.2024 року оголошено процедуру закупівлі – відкриті торги (з особливостями) за номером: UA-2024-02-23-012440-a, щодо предмета закупівлі: «Зарядна станція EcoFlow DELTA Max 2000 (DELTA2000-EU) (або еквівалент) (31681500-8) (код за ДК 021:2015: 31680000-6 - Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання)» (Ідентифікатор Річного плану закупівлі: UA-P-2024-02-23-005202-b). Очікувану вартість визначено шляхом отримання та дослідження у день оприлюднення оголошення про закупівлю комерційних пропозицій щодо очікуваної вартості даного товару. З метою створення конкурентних умов та залучення до участі у зазначеній вище процедурі закупівлі максимальної кількості суб’єктів господарювання (потенційних учасників), які здійснюють свою діяльність на території України легітимно, що, в свою чергу, має наслідком проведення аукціону, за результатами якого Замовник отримає можливість обрати найбільш економічно вигідну із запропонованих пропозицію, уповноваженою особою Боратинської сільської ради затверджено Тендерну документацію та перелік вимог, яким повинні відповідати учасники. У ході формування Тендерної документації Замовником було визначено, що в силу встановлення мінімальних передбачених діючим законодавством України у сфері публічних закупівель строків подання тендерних пропозицій учасниками, зумовленого нагальністю та крайньою необхідністю у поставці предмету закупівлі для військовослужбовців Сил оборони України, а тому, вимога щодо надання авторизаційного листа від офіційного виробника або дистриб’ютора Замовником – Боратинською сільською радою, в положеннях Тендерної документації та оголошення про проведення процедури закупівлі не передбачалося. Таким чином, відповідно до зазначеного вище, Боратинська сільська рада акцентує увагу на тому, що заявлені Вами зауваження та вимоги щодо усунення неправомірних дискримінаційних умов, зокрема, в частині скасування вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного виробника або дистриб’ютора є необгрунтованими, оскільки, сформовані попередньо вимоги до учасників процедури закупівлі є об’єктивно аргументованими, не містять дискримінаційних умов та зазначеного скаржником положення.
Статус вимоги: Відхилено