• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг (ДК 021:2015 -72410000-7 - Послуги провайдерів)

Завершена

499 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 990.00 UAH
Період оскарження: 23.02.2024 15:58 - 28.02.2024 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога про усунення порушення та внесення змін до Тендерної документації щодо документів, які підтверджують прямий доступ до точок обміну трафіком DATAIX, Giganet, та UA-IX

Номер: 6c71c35291894f4dbea076594ee23ba6
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-23-010837-a.c1
Назва: Вимога про усунення порушення та внесення змін до Тендерної документації щодо документів, які підтверджують прямий доступ до точок обміну трафіком DATAIX, Giganet, та UA-IX
Вимога:
Закупівля за предметом: Послуги з підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг (ДК 021:2015 -72410000-7 - Послуги провайдерів) Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Одеській області в пункті 11 Додатку №2 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, зазначає, що учасник Закупівлі повинен надати: «Засвідчені копії діючих договорів, що підтверджують прямий доступ до точок обміну трафіком DATAIX, Giganet, та UA-IX. Точка обміну Інтернет трафіком являє собою мережеву інфраструктуру, призначену для оперативної організації з'єднань і міжоператорського обміну IP-трафіком (пірингу) між незалежними мережами в Інтернеті. Підключення до точки обміну Інтернет- трафіком дозволяє встановлювати пірингову взаємодію між Учасниками з меншими витратами і більшою оперативністю щодо організації попарних фізичних стиків. При цьому, встановлення відносини між суб’єктами господарювання, що встановлюють та підтримують технічне з’єднання для пірингу (паритетного обміну) Інтернет-трафіком без виходу до електронної комунікаційної мережі загального користування може мати різну форму, що передбачена законодавством України. Цивільне законодавство України, так і практика його застосування виходить з того, що головною підставою для виникнення зобов'язання між сторонами є воля його сторін, а не форма її зовнішнього вираження. Слід зазначити, що аналіз багатьох тендерних пропозицій різних Замовників за аналогічним предметом закупівлі свідчить про те, що вимога щодо доступу до точок обміну трафіком викладається таким чином: «Учасник має бути включений в наступні точки обміну трафіком: UA-IX, Giganet, DataIX, Dtel-IX, про що надається відповідний підтверджуючий документ». Тобто, підтверджуючим документом, може бути будь-який документ у письмовій чи електронній формі, у тому числі і інформація, що викладена у відкритих публікаціях: газетах, журналах, Інтернет сайтах і.т.і. Зважаючи на це, підтверджуючим документом прямого доступу до точок обміну трафіком DATAIX, Giganet, та UA-IX може бути, як договір, так і будь-яка інформація надана Учасником на підтвердження такого доступу, зокрема довідка про доступ до точок обміну трафіком, інформація ресурсу RIPE NCC, https://bgp.he.net/AS6849#_ix посилання на інші джерела. Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Окрім встановлення вимог до учасників, які прямо передбачені законодавством, замовник також має право встановлювати й інші вимоги/умови, які замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, з урахуванням норм чинного законодавства та основних принципів здійснення публічних закупівель, зокрема принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Під час встановлення додаткових вимог чи умов у тендерній документації слід мати законодавче підґрунтя –така вимога має бути правомірною та обов’язковою на території України, також замовник має обґрунтувати необхідність такої вимоги для конкретного предмета закупівлі. У тендерній документацій обґрунтування для підтвердження доступу до точок обміну трафіком саме за допомогою засвідчених копій діючих договорів, що підтверджують прямий доступ до точок обміну трафіком DATAIX, Giganet, та UA-IX, відсутнє. Встановивши, на нашу думку дискримінаційну вимогу, щодо надання Учасниками «засвідчених копій діючих договорів, що підтверджують прямий доступ до точок обміну трафіком DATAIX, Giganet, та UA-IX, Замовник порушує основні принципи публічних закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Така умова дозволяє Учасникам, які оформили письмовий договір, взяти участь у Закупівлі, а ті Учасники , які мають доступ до точок обміну трафіком DATAIX, Giganet, та UA-IX, але не оформляти такі відносини письмовим договором позбавляються участі у закупівлі. Дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них, встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) дискримінація учасників заборонена. Зважаючи на вище наведене вимагаємо: (1) виключити дискримінаційну вимогу щодо надання «засвідчених копій діючих договорів, що підтверджують прямий доступ до точок обміну трафіком DATAIX, Giganet, та UA-IX» (2) внести зміни до абзацу 5 пункту 11 додатку 2 до Тендерної документації, виклавши його наступним чином: «надати відповідний підтверджуючий документ про прямий доступ до точок обміну трафіком DATAIX, Giganet, та UA-IX».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, на Вашу вимогу щодо предмету закупівлі: Послуги з підключення до мережі Інтернет та надання послуг (ДК 021:2015-72410000-7 - Послуги провайдерів), керуючись ч. 3, ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", повідомляю наступне. Вимога на завідчені копії діючих договорів, що підтверджують прямий доступ до точок обміну трафіком DATAIX, Giganet та UA-IX не є дискримінаційною, оскільки провівши аналіз інтернет сторінок операторів, зокрема "UA-IX" (за посиланням : https://ix.net.ua/zayavka-na-pidklyuchennya-do-ua-ix) та "Giganet" (за посиланням: https://giganet.ua/uk), де операторами зазначається, що для встановлення відносин між суб’єктами господарювання (а саме оператора та учасника), що встановлюють та підтримують технічне з’єднання для пірингу (паритетного обміну) Інтернет-трафіком без виходу до електронної комунікаційної мережі загального користування з прямим доступом до точок обміну трафіком DATAIX, Giganet, та UA-IX, - існує необхідність укладати відповідні договори. Так, зважаючи на викладене, саме укладення відповідного договору є формою зовнішнього вираження волевиявлення сторін (оператора та учасника), а також виникнення правових зобов'язань між ними. Тобто кожен з учасників має укласти відповідний договір, саме цей факт виключає дискримінацію потенційних учасників закупівлі. У разі укладення договору у встановленому Законом порядку та наявності прав та обов'язків за ним, надати копію такого договору, як вимагає тендерна документація також не є дискримінаційною вимогою. Зазначений Вами інтернет-ресурс (https: //bgp. he. net/AS6849#_ix) не відображає публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації». Публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом. Також відображена на зазначеній веб-сторінці інформація не є вичерпною, зокрема невідомий термін дії договорів, що унеможливлює Замовника впевнитись в тому, що виконання зобов'язань між Сторонами (оператором та учасником) не завершиться раніше, ніж потенційний договір, укладений за результатами проведення цієї процедури закупівлі. Отже, зважаючи на викладене, Ваша вимога не може бути задоволена, оскільки відповідно до норм чинного законодавства України не є дискримінаційною.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.03.2024 00:01