-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 90910000-9 «Послуги з прибирання» (Послуги з прибирання приміщень)
Завершена
7 801 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 005.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 39 005.00 UAH
Період оскарження:
23.02.2024 15:43 - 10.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
c9ff2621f1904a7aa0a3dd515a80339c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-23-010543-a.b5
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_UA-2024-02-23-010543-a.pdf 20.03.2024 13:38
- 4ДФ_СЛ.zip 20.03.2024 13:38
- sign.p7s 20.03.2024 13:39
- Рішення від 22.03.2024 №5214.pdf 22.03.2024 17:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.04.2024 №5810.pdf 02.04.2024 12:11
- Рішення від 01.04.2024 №5810.pdf 04.04.2024 15:19
- ВідповідьАМКУ26.03.docx 26.03.2024 12:57
- ВідповідьАМКУ_2603.pdf 26.03.2024 12:57
- Протокол_79_Внес.ЗмінКлініг_.pdf 08.04.2024 15:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.03.2024 14:18
Дата розгляду скарги:
01.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.03.2024 17:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.04.2024 15:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесено зміни в тендерну документацію
Пункт скарги
Номер:
3c804056b3e7419081ad8aa8f36934a4
Заголовок пункту скарги:
надання копії звітності «Додаток 1 Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам поданої до відповідного контролюючого органу за останній квартал 2023 року з відміткою відповідного органу про прийняття. Загальна кількість працівників повинна бути не менша ніж 100% (59 осіб) від необхідної кількості працівників за вимогою даної закупівлі.
Опис заперечення:
пп.2.7 п.2 дод.1 до тендерної документації, стор.23
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
Станом на сьогодні для ПОГ «СЕРВІС ЛЕНД» така вимога є дискримінаційною оскільки відповідно до поданої нами звітності «Додаток 1 Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам поданої до відповідного контролюючого органу за останній квартал 2023 року кількість працівників у такій є меншою аніж 59 осіб, що унеможливлює нашу участь на рівних умовах
×
-
Назва доказу:
4ДФ_СЛ.pdf
-
Опис доказу:
Неможливість виконати вимогу тендерної документації, наявність дискримінаційних вимог у такій
-
Повʼязаний документ:
4ДФ_СЛ.zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства у сфері публічних закупівель з урахуванням Особливостей шляхом внесення змін до тендерної документації.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації щодо надання аналогічного договору
Номер:
ea767a60b0f14134b55aeda13c368db3
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-23-010543-a.a4
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації щодо надання аналогічного договору
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД_Прибирання.docx 27.02.2024 16:36
- рішення № 791- рпк-пз від 14.01.2022.pdf 27.02.2024 16:36
- Скарга дитяча лікарня документація.pdf 27.02.2024 16:36
- Буча, відгук, акти всі.pdf 27.02.2024 16:36
- Договір Центр розбудови миру відгук.pdf 27.02.2024 16:36
- Ірпінь ориг, відгук, акти.pdf 27.02.2024 16:36
- sign.p7s 27.02.2024 18:14
- рішення від 29.02.2024 № 3804.pdf 29.02.2024 17:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.03.2024 № 4368.pdf 12.03.2024 12:08
- рішення від 11.03.2024 № 4368.pdf 13.03.2024 19:02
- ВідповідьАМКУ_0403.pdf 04.03.2024 15:41
- ВідповідьАМКУ.docx 04.03.2024 15:41
- Протокол_56_Внес.ЗмінТД.pdf 19.03.2024 15:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.02.2024 18:57
Дата розгляду скарги:
11.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.02.2024 17:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.03.2024 19:02
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесено зміни до тендерної документації
Пункт скарги
Номер:
3738ba27f3a240f2b5f23b1d6f48818e
Заголовок пункту скарги:
Підстави для оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛІН ТОН» (надалі по тексту – «Скаржник») у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду надання послуг з прибирання, що відповідають предмету Закупівлі, виявили бажання взяти участь у Закупівлі. Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 90910000-9 «Послуги з прибирання» (Послуги з прибирання приміщень).
Однак, ознайомившись із Документацією, Скаржником було виявлено дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству України у сфері публічних закупівель, порушують права та законні інтереси Скаржника, значно обмежують коло потенційних учасників Закупівлі, зокрема, унеможливлюють участь у ній Скаржника.
У зв’язку з цим, з метою недопущення дискримінації учасників, а також недопущення порушень чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, вважаємо за необхідне зазначити наступне.
1. Дискримінаційна вимога щодо надання Учасником аналогічного договору
Відповідно до п.1 розділу 3 ТД тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації (подається в окремому файлі).
У Додатку 1 до ТД встановлена наступна вимога (п. 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) р.1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”):
«3.1 На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані:
- довідка про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* (у довільній формі);
- копія(-ї) аналогічного(-их) договору(-ів) з додатком(-ами) при наявності, та копія(-ії) додаткової(-их) угоди(д) при наявності за договором(-ами) інформація про який(-і) зазначено в довідці.
На підтвердження виконання наданого(-их) договору(-ів) учасник надає: не менше одного акту виконаних робіт/ наданих послуг.
- не менше 3 актів виконаних робіт/наданих послуг
- не менше 3 документів які підтверджують оплату за договором.
- Лист відгук який підтверджує якісне надання послуг на об'єкті замовника
*Аналогічним договором вважається договір, який відповідає всім перерахованим вимогам:
- послуг з прибирання мають надаватись у медичному(-их) закладі(-ах) та включати в себе прибирання в місцях де знаходяться пацієнти, в тому числі в палатах пацієнтів, реанімаційних залах та в хірургічних відділеннях;
- договір може бути виконаний повністю або таким, що виконується»
Опис заперечення:
У Додатку 1 до ТД встановлена наступна вимога (п. 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) р.1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”):
«3.1 На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані:
- довідка про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* (у довільній формі);
- копія(-ї) аналогічного(-их) договору(-ів) з додатком(-ами) при наявності, та копія(-ії) додаткової(-их) угоди(д) при наявності за договором(-ами) інформація про який(-і) зазначено в довідці.
На підтвердження виконання наданого(-их) договору(-ів) учасник надає: не менше одного акту виконаних робіт/ наданих послуг.
- не менше 3 актів виконаних робіт/наданих послуг
- не менше 3 документів які підтверджують оплату за договором.
- Лист відгук який підтверджує якісне надання послуг на об'єкті замовника
*Аналогічним договором вважається договір, який відповідає всім перерахованим вимогам:
- послуг з прибирання мають надаватись у медичному(-их) закладі(-ах) та включати в себе прибирання в місцях де знаходяться пацієнти, в тому числі в палатах пацієнтів, реанімаційних залах та в хірургічних відділеннях;
- договір може бути виконаний повністю або таким, що виконується»
«3.1 На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані:
- довідка про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* (у довільній формі);
- копія(-ї) аналогічного(-их) договору(-ів) з додатком(-ами) при наявності, та копія(-ії) додаткової(-их) угоди(д) при наявності за договором(-ами) інформація про який(-і) зазначено в довідці.
На підтвердження виконання наданого(-их) договору(-ів) учасник надає: не менше одного акту виконаних робіт/ наданих послуг.
- не менше 3 актів виконаних робіт/наданих послуг
- не менше 3 документів які підтверджують оплату за договором.
- Лист відгук який підтверджує якісне надання послуг на об'єкті замовника
*Аналогічним договором вважається договір, який відповідає всім перерахованим вимогам:
- послуг з прибирання мають надаватись у медичному(-их) закладі(-ах) та включати в себе прибирання в місцях де знаходяться пацієнти, в тому числі в палатах пацієнтів, реанімаційних залах та в хірургічних відділеннях;
- договір може бути виконаний повністю або таким, що виконується»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги:
Окрім того, в ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (далі – ТЗ) прибирання в реанімаційній зали не передбачено. Дана вимога є необґрунтованою та такою що не відповідає ТЗ.
Вважаємо, що вимога щодо надання аналогічного договору щодо послуг з прибирання у медичному(-их) закладі(-ах) та включати в себе прибирання в місцях де знаходяться пацієнти, в тому числі в палатах пацієнтів, реанімаційних залах та в хірургічних відділеннях є дискримінаційною з огляду на наступне.
Відповідно до п. 4.1. розділу 1 ТД назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 90910000-9 «Послуги з прибирання» (Послуги з прибирання приміщень).
Вважаємо, що Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
Встановлюючи дану вимогу, Замовник свідомо чи не свідомо обмежує коло учасників закупівлі. Адже не зможуть приймати участі у закупівлі ті Учасники, зокрема і сам Скаржник, які мають досвід виконання аналогічних договорів згідно ДК 021:2015 90910000-9 «Послуги з прибирання» (Послуги з прибирання приміщень), зокрема і таких, які виконані в повному обсязі і належним чином в медичному закладі, але не включають в себе прибирання в місцях де знаходяться пацієнти, в тому числі в палатах пацієнтів, реанімаційних залах та в хірургічних відділеннях. Закон України «Про публічні закупівлі» не містить обмежень щодо надання аналогічних договорів за видами приміщень та/чи установ. Потенційний Учасник може надати підтвердження аналогічних договорів щодо надання послуг з прибирання і навіть послуг з прибирання у медичних закладах, але не в місцях де знаходяться пацієнти, в тому числі в палатах пацієнтів, реанімаційних залах та в хірургічних відділеннях. Як доказ, надаємо виконані в повному обсязі аналогічні договори на підтвердження:
- аналогічний договір з комунальним некомерційним підприємством «Ірпінський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області з актами та відгуком.
- аналогічний договір з комунальним некомерційним підприємством "Бучанський центр первинної медико-санітарної допомоги" Бучанської міської ради з актами та відгуком.
- аналогічний договір з державним підприємством «Український національний центр розбудови миру» з відгуком.
×
-
Назва доказу:
ТД
-
Опис доказу:
Відсутність в ТЗ вимоги щодо прибирання реанімаційних залів
-
Повʼязаний документ:
ТД_Прибирання.docx
Вважаємо, що вимога щодо надання аналогічного договору щодо послуг з прибирання у медичному(-их) закладі(-ах) та включати в себе прибирання в місцях де знаходяться пацієнти, в тому числі в палатах пацієнтів, реанімаційних залах та в хірургічних відділеннях є дискримінаційною з огляду на наступне.
Відповідно до п. 4.1. розділу 1 ТД назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 90910000-9 «Послуги з прибирання» (Послуги з прибирання приміщень).
Вважаємо, що Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
Встановлюючи дану вимогу, Замовник свідомо чи не свідомо обмежує коло учасників закупівлі. Адже не зможуть приймати участі у закупівлі ті Учасники, зокрема і сам Скаржник, які мають досвід виконання аналогічних договорів згідно ДК 021:2015 90910000-9 «Послуги з прибирання» (Послуги з прибирання приміщень), зокрема і таких, які виконані в повному обсязі і належним чином в медичному закладі, але не включають в себе прибирання в місцях де знаходяться пацієнти, в тому числі в палатах пацієнтів, реанімаційних залах та в хірургічних відділеннях. Закон України «Про публічні закупівлі» не містить обмежень щодо надання аналогічних договорів за видами приміщень та/чи установ. Потенційний Учасник може надати підтвердження аналогічних договорів щодо надання послуг з прибирання і навіть послуг з прибирання у медичних закладах, але не в місцях де знаходяться пацієнти, в тому числі в палатах пацієнтів, реанімаційних залах та в хірургічних відділеннях. Як доказ, надаємо виконані в повному обсязі аналогічні договори на підтвердження:
- аналогічний договір з комунальним некомерційним підприємством «Ірпінський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області з актами та відгуком.
- аналогічний договір з комунальним некомерційним підприємством "Бучанський центр первинної медико-санітарної допомоги" Бучанської міської ради з актами та відгуком.
- аналогічний договір з державним підприємством «Український національний центр розбудови миру» з відгуком.
×
-
Назва доказу:
рішення АМКУ № 791- рпк-пз від 14.01.2022
-
Опис доказу:
Рішення - прецедент по аналогічній ситуації
-
Повʼязаний документ:
рішення № 791- рпк-пз від 14.01.2022.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний договір з державним підприємством «Український національний центр розбудови миру» з відгуком
-
Опис доказу:
підтверджує досвід виконання Скаржником аналогічного договору та відповідно спроможність надати належним чином послуги згідно умов ТД та проекту договору оголошеної закупівлі
-
Повʼязаний документ:
Договір Центр розбудови миру відгук.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний договір з комунальним некомерційним підприємством "Бучанський центр первинної медико-санітарної допомоги" Бучанської міської ради з актами та відгуком
-
Опис доказу:
підтверджує досвід виконання Скаржником аналогічного договору та відповідно спроможність надати належним чином послуги згідно умов ТД та проекту договору оголошеної закупівлі
-
Повʼязаний документ:
Буча, відгук, акти всі.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний договір з комунальним некомерційним підприємством «Ірпінський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області з актами та відгуком
-
Опис доказу:
підтверджує досвід виконання Скаржником аналогічного договору та відповідно спроможність надати належним чином послуги згідно умов ТД та проекту договору оголошеної закупівлі
-
Повʼязаний документ:
Ірпінь ориг, відгук, акти.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Опис доказу:
Підтверджує неправомірну та дискримінаційну вимогу
-
Повʼязаний документ:
ТД_Прибирання.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
У зв’язку з цим необхідно зобов’язати Замовника усунути порушення чинного законодавства України шляхом внесення відповідних змін до Документації, а саме виключити з Документації положення про те, що послуги з прибирання мають надаватись у медичному(-их) закладі(-ах) та включати в себе прибирання в місцях де знаходяться пацієнти, в тому числі в палатах пацієнтів, реанімаційних залах та в хірургічних відділеннях. Відповідне рішення АМКУ по аналогічній ситуації надаємо у складі пропозиції: - Рішенням АМКУ № 791- р/пк-пз від 14.01.2022 року по аналогічному питанню. ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до ТД з усіх вищезазначених підстав. До скарги додаємо наступні докази: - ТД. - Рішення 791-р/пк-пз від 14.01.2022. - Аналогічний договір з комунальним некомерційним підприємством «Ірпінський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області з актами та відгуком. - Аналогічний договір з комунальним некомерційним підприємством "Бучанський центр первинної медико-санітарної допомоги" Бучанської міської ради з актами та відгуком. - Аналогічний договір з державним підприємством «Український національний центр розбудови миру» з відгуком.
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога стосовно аналогічних договорів
Номер:
274f08748e6240249c5ef0e52a541797
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-23-010543-a.a3
Назва:
Дискримінаційна вимога стосовно аналогічних договорів
Вимога:
Шановний замовнику. Відповідно до розділу 3 Додатку 1 Тендерної документації Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” вами зазначена наступна вимога: «На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані:
- довідка про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* (у довільній формі);
- копія(-ї) аналогічного(-их) договору(-ів) з додатком(-ами) при наявності, та копія(-ії) додаткової(-их) угоди(д) при наявності за договором(-ами) інформація про який(-і) зазначено в довідці.
На підтвердження виконання наданого(-их) договору(-ів) учасник надає: не менше одного акту виконаних робіт/ наданих послуг.
- не менше 3 актів виконаних робіт/наданих послуг
- не менше 3 документів які підтверджують оплату за договором.
- Лист відгук який підтверджує якісне надання послуг на об'єкті замовника
*Аналогічним договором вважається договір, який відповідає всім перерахованим вимогам:
- послуг з прибирання мають надаватись у медичному(-их) закладі(-ах) та включати в себе прибирання в місцях де знаходяться пацієнти, в тому числі в палатах пацієнтів, реанімаційних залах та в хірургічних відділеннях;
- договір може бути виконаний повністю або таким, що виконується»
Ми як потенційний Учасник надаємо послуги прибирання на багатьох об’єктах по Україні. Вимога про надання аналогічного договору послуг з прибирання медичних закладів є дискримінаційною, та такою що обмежує конкуренцію, порушує законодавство та перешкоджає взяти участь у процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками з наступних причин:
- Надання аналогічного договору виключно послуг з прибирання медичних закладів виключає можливість приймати участь нам, як потенційному учаснику, який має аналогічні договори послуг з прибирання ряду значущих об’єктів у різних регіонах України та маючи в наявності в достатній кількості матеріально-технічну базу для якісного та своєчасного надання послуг.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачені такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що вимога щодо надання аналогічного договору саме постуг з прибирання медичних закладів порушує Закон, та суттєво обмежує можливість приймати участь у закупівлі нас, як потенційного учасника.
Ми маємо змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами Процедури закупівлі. Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Учасника.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційного учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог.
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.02.2024 14:41
Вирішення:
Зазначаємо, що згідно п.28 Особливостей, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Стаття 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» регламентує встановлення Замовником одного або декількох з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Оскільки Замовником торгів виступає заклад охорони здоров’я, який цілодобово надає спеціалізовану та високоспеціалізовану медичну допомогу, вкрай важливим є можливість Замовника пересвідчитись у надійності, якості та гарантіях на своєчасне, якісне та належне надання Учасником послуг, що є предметом даної Закупівлі.
Наголошуємо, що встановлення вимог до аналогічних договорів є правом Замовника, не забороняється Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей та жодним чином не містить дискримінаційний характер для потенційних Учасників процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
вимога трудові відносини
Номер:
e922b619fd6d46c9a3f44fee75cfdf8d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-23-010543-a.c2
Назва:
вимога трудові відносини
Вимога:
Шановний Замовнику.
Так як Ви передбачаєте можливість залучення працівників за цивільно-правовими договорами згідно п. 2.1. Додатку 1 до тендерної документації, просимо внести зміни до п. 2.2. Додатку 1 до тендерної документації та передбачити можливість підтвердження документального не лише трудових відносин між учасником та працівниками, але й цивільно-правових для працівників залучених по цивільно-правовим договорам.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.02.2024 11:21
Вирішення:
Добрий день!
У таблиці п.2.1. щодо трудових відносин зазначено: «*(у штаті, та/або за трудовими договорами та/або цивільно-правовими договорами та/або працівники субпідрядника (зазначити назву субпідрядника)».
Крім того, п.2.2. Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен документально підтвердити трудові відносини між учасником та працівниками, які зазначені в таблиці п.2.1. шляхом надання будь-якого підтверджуючого документу.
Відповідно, у тендерній документації передбачено можливість підтвердження документального не лише трудових відносин між учасником та працівниками, але й цивільно-правових для працівників залучених по цивільно-правовим договорам.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.04.2024 01:00
Вимога
Відхилено
Вимога аналогічний договір по видам приміщення!
Номер:
1e6b500e8f134b69ad6ab0918267809f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-23-010543-a.c1
Назва:
Вимога аналогічний договір по видам приміщення!
Вимога:
Вимога аналогічний договір по видам приміщення!
Шановний Замовнику! У Тендерній документації присутня вимога щодо надання учасниками аналогічного договору та зазначено наступне уточнення:
«*Аналогічним договором вважається договір, який відповідає всім перерахованим вимогам:
- послуг з прибирання мають надаватись у медичному(-их) закладі(-ах) та включати в себе прибирання в місцях де знаходяться пацієнти, в тому числі в палатах пацієнтів, реанімаційних залах та в хірургічних відділеннях;»
Вважаємо, що вищезазначена вимога є дискримінаційною з огляду на наступне. Встановлюючи дану вимогу, Замовник свідомо чи не свідомо обмежує коло учасників закупівлі. Адже не зможуть приймати участі у закупівлі ті Учасники, зокрема і сам потенційний Учасник, які мають досвід виконання аналогічних договорів згідно ДК 021:2015 90910000-9 «Послуги з прибирання» (Послуги з прибирання приміщень), зокрема і таких, які виконані в повному обсязі і належним чином в медичному закладі, але не включають в себе прибирання в місцях де знаходяться пацієнти, в тому числі в палатах пацієнтів, реанімаційних залах та в хірургічних відділеннях. Закон України «Про публічні закупівлі» не містить обмежень щодо надання аналогічних договорів за видами приміщень та/чи установ. Потенційний Учасник може надати підтвердження аналогічних договорів щодо надання послуг з прибирання і навіть послуг з прибирання у медичних закладах, але не в місцях де знаходяться пацієнти, в тому числі в палатах пацієнтів, реанімаційних залах та в хірургічних відділеннях. Окрім того, в ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (далі – ТЗ) прибирання в реанімаційній зали не передбачено. Дана вимога є необґрунтованою та такою що не відповідає ТЗ.
Враховуючи викладене, дії Замовника в частині встановлення зазначеної вище умови Документації порушують вимоги ч.4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та основні принципи здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Прошу ознайомитися з Рішенням АМКУ № 791- р/пк-пз від 14.01.2022 року по аналогічному питанню. У разі не реагування на Скаргу, будемо звертатися до АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення договір з мед установою.pdf 26.02.2024 11:04
Дата подачі:
26.02.2024 11:04
Вирішення:
Згідно п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Послуга, що закуповується, передбачає прибирання наступних локацій: Приймальне відділення - відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги
Рентгенологічне відділення з кабінетом КТ
Цілодобовий травматологічний пункт + антирабічний кабінет
Фармацевтичний відділ (аптека)
Загальнолікарська частина
Клініко-діагностична лабораторія
Адміністративно-управлінська частина
Відділення відновного лікування та медичної реабілітації
Кабінет функціональної діагностики (УЗД, ЕКГ, спірографія)
Педіатричне відділення №1
Отоларингологічне відділення
Педіатричне відділення №2
Хірургічне відділення
Відділення травматології, ортопедії та нейрохірургії
Операційне відділення
Відділення анестезіології та інтенсивної терапії
Лікарняний банк крові
Центральне стерилізаційне відділення
Пункт отримання та видачі лікувального харчування
Відділення анестезіології та інтенсивної терапії для новонароджених з ліжками постінтенсивного лікування та виходжування
Інфекційне відділення,
в яких знаходяться пацієнти, тому замовнику важливо підтвердження кваліфікації з досвіду надання послуг саме у приміщеннях де знаходяться пацієнти і для підтвердження достатньо підтвердження досвіду надання послуг в місцях де знаходяться пацієнти, в тому числі в палатах пацієнтів, реанімаційних залах та в хірургічних відділеннях.
Зауважуємо, що Комунальне некомерційне підприємство "Ірпінський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" Ірпінської міської ради Київської області, проводило закупівлю на прибирання амбулаторій в яких не має стаціонарних та хірургічних відділень, де знаходяться пацієнти.
Звертаємо Вашу увагу, що в ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (далі – ТЗ) прибирання в реанімаційній зали передбачено п.16 Відділення анестезіології та інтенсивної терапії, 20. Відділення анестезіології та інтенсивної терапії для новонароджених з ліжками постінтенсивного лікування та виходжування.
Статус вимоги:
Відхилено