-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охорона приміщень та заходи із захисту цих приміщень
Охорона приміщень та заходи із захисту цих приміщень
Завершена
3 595 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 952.00 UAH
мін. крок: 1% або 35 952.00 UAH
Період оскарження:
23.02.2024 15:22 - 22.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), з урахуванням положень розділу «Порядок оскарження відритих торгів» Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості))
Номер:
64ba3013dd8a4893a9bd21f27d2a8c49
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-23-009383-a.b1
Назва:
Скарга
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), з урахуванням положень розділу «Порядок оскарження відритих торгів» Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості))
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Тендерна документація.docx 27.02.2024 21:33
- Докази 4 авто.rar 27.02.2024 21:33
- Рішення від 13.12.2019 №18550.pdf 27.02.2024 21:33
- Скарга АМКУ.pdf 27.02.2024 21:33
- рішення від 06.09.2022 №5702.pdf 27.02.2024 21:33
- рішення від 13.05.2020 № 9264.pdf 27.02.2024 21:33
- Договір оренди.pdf 27.02.2024 21:33
- Довідка про наявність ліцензії.pdf 27.02.2024 21:33
- охранники 3 р-1-2_ (1).pdf 27.02.2024 21:33
- Скарга Титаніус.docx 27.02.2024 21:33
- Скарга Титаніус (1).docx 27.02.2024 21:33
- sign.p7s 27.02.2024 21:34
- рішення від 29.02.2024 № 3815.pdf 29.02.2024 17:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.03.2024 №4413.pdf 12.03.2024 12:30
- рішення від 11.03.2024 №4413.pdf 14.03.2024 15:25
- Повідомлення.pdf 04.03.2024 14:50
- Пояснення по суті скарги.pdf 04.03.2024 15:05
- Пояснення по суті скарги.docx 04.03.2024 15:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.02.2024 21:42
Дата розгляду скарги:
11.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.02.2024 17:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.03.2024 15:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4413-р/пк-пз від 11.03.2024, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Зміни до тендерної документації оприлюднені в електронній системі закупівель у відповідності до вимог Закону та Особливостей.
Пункт скарги
Номер:
c1cb6b13a40740e4aa1ee89f12f67912
Заголовок пункту скарги:
1. Щодо взаємодії із Головним управлінням Національної поліції України в Одеській області.
Опис заперечення:
У зазначеному Додатку 3 вказана вимога: «При організації охорони об’єктів НУ «ОЮА» підтвердити довгострокову взаємодію з Головним управлінням Національної поліції України в Одеській області. На підтвердження надати сканкопії оригіналів документів, що підтверджують довгострокову взаємодію учасника з Головним управлінням Національної поліції України в Одеській області (угода, спільний протокол, меморандум, лист зобов’язання, тощо)».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення:
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Опис суті пункту скарги:
Дана вимога сформована на обмежене коло учасників, оскільки участь у Закупівлі можуть взяти лише ті учасники, що можуть підтвердити довгострокову взаємодію з Головним управлінням Національної поліції України в Одеській області та на підтвердження надати сканкопії оригіналів документів, що підтверджують довгострокову взаємодію учасника з Головним управлінням Національної поліції України в Одеській області (угода, спільний протокол, меморандум, лист зобов’язання, тощо).
Враховуючи зазначене вище, ті учасники, які мають довгострокову взаємодію з Головним управлінням Національної поліції України в інших областях, обмежені у праві взяти участь у закупівлі, оскільки зважаючи на наявність вимоги передбаченої цим пунктом, Замовник відхилить тендерну пропозицію учасника через невідповідність.
Скаржник повідомляє, що вказана вище вимога є дискримінаційною по відношенню до нього, як потенційного учасника Закупівлі, оскільки він не має змоги підтвердити довгострокову взаємодію з Головним управлінням Національної поліції України в Одеській області та на підтвердження надати сканкопії оригіналів документів, що підтверджують довгострокову взаємодію учасника з Головним управлінням Національної поліції України в Одеській області (угода, спільний протокол, меморандум, лист зобов’язання, тощо).
Скаржник упевнений, що наявність цієї дискримінаційної по відношенню до нього вимоги взагалі не впливає на можливість виконання ним послуг, що є предметом даної Закупівлі - Охорона приміщень та заходи із захисту цих приміщень ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги і навіть, якщо у потенційного учасника немає довгострокової взаємодії з Головним управлінням Національної поліції України в Одеській області.
Доказом надаємо документацію Замовника.
Замовником не обґрунтовано вказано вимогу передбачену цим пунктом, та також не роз’яснено, що мається на увазі під «довгостроковою взаємодією».
Враховуючи зазначене вище, ті учасники, які мають довгострокову взаємодію з Головним управлінням Національної поліції України в інших областях, обмежені у праві взяти участь у закупівлі, оскільки зважаючи на наявність вимоги передбаченої цим пунктом, Замовник відхилить тендерну пропозицію учасника через невідповідність.
Скаржник повідомляє, що вказана вище вимога є дискримінаційною по відношенню до нього, як потенційного учасника Закупівлі, оскільки він не має змоги підтвердити довгострокову взаємодію з Головним управлінням Національної поліції України в Одеській області та на підтвердження надати сканкопії оригіналів документів, що підтверджують довгострокову взаємодію учасника з Головним управлінням Національної поліції України в Одеській області (угода, спільний протокол, меморандум, лист зобов’язання, тощо).
Скаржник упевнений, що наявність цієї дискримінаційної по відношенню до нього вимоги взагалі не впливає на можливість виконання ним послуг, що є предметом даної Закупівлі - Охорона приміщень та заходи із захисту цих приміщень ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги і навіть, якщо у потенційного учасника немає довгострокової взаємодії з Головним управлінням Національної поліції України в Одеській області.
Доказом надаємо документацію Замовника.
Замовником не обґрунтовано вказано вимогу передбачену цим пунктом, та також не роз’яснено, що мається на увазі під «довгостроковою взаємодією».
×
-
Назва доказу:
5. Довідка про наявність ліцензії в електронній формі від 26.12.2023 р. №5
-
Опис доказу:
Наявність ліцензії
-
Повʼязаний документ:
Довідка про наявність ліцензії.pdf
-
-
Назва доказу:
1. Тендерна документація щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг;
-
Опис доказу:
Вимогу замовника
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи зазначене вище, просимо зобов’язати Замовника видалити дану вимогу: «При організації охорони об’єктів НУ «ОЮА» підтвердити довгострокову взаємодію з Головним управлінням Національної поліції України в Одеській області. На підтвердження надати сканкопії оригіналів документів, що підтверджують довгострокову взаємодію учасника з Головним управлінням Національної поліції України в Одеській області (угода, спільний протокол, меморандум, лист зобов’язання, тощо)» із Тендерної документації.
Номер:
23fe226f51924ccd9a6a15b286f5d9c5
Заголовок пункту скарги:
2. Щодо наявності транспортних засобів, у кількості не менше 13-ти одиниць.
Опис заперечення:
У зазначеному Додатку 3 вказана вимога: «Надати гарантійний лист про наявність транспортних засобів, у кількості не менше 13-ти одиниць.
Надати копії не менш ніж 13-ти свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (з них не менше 4-х машин має мати відмітку у свідоцтві про реєстрацію ТЗ як спеціалізованого (спеціального)), що заходяться у власності учасника - суб’єкта охоронної діяльності відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» з додаванням відповідних дозволів МВС на встановлення та використання на транспорті реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв авто жовтого (оранжевого) кольору. Додатково надати фото транспорту, так щоб було видно державний номер, кольорографічні схеми та написи, які ідентифікують суб'єкта охоронної діяльності й відповідні світлові сигнали».
Надати копії не менш ніж 13-ти свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (з них не менше 4-х машин має мати відмітку у свідоцтві про реєстрацію ТЗ як спеціалізованого (спеціального)), що заходяться у власності учасника - суб’єкта охоронної діяльності відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» з додаванням відповідних дозволів МВС на встановлення та використання на транспорті реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв авто жовтого (оранжевого) кольору. Додатково надати фото транспорту, так щоб було видно державний номер, кольорографічні схеми та написи, які ідентифікують суб'єкта охоронної діяльності й відповідні світлові сигнали».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги:
ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» повідомляє, що вказана вище вимога є дискримінаційною по відношенню до нього, як потенційного учасника Закупівлі, оскільки Учасник не має можливості підтвердити наявність власних транспортних засобів у кількості – 4 (чотири) машини із наданням фото такого транспорту і з додаванням відповідних дозволів МВС на встановлення та використання на транспорті реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв авто жовтого (оранжевого) кольору. ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» користується наступними транспортними засобами:
Автомобіль марки RENAULT DUSTER 2019 р. в., державний номер CXH741438;
Автомобіль марки RENAULT DUSTER 2021 р. в., державний номер CTX489279;
Автомобіль марки RENAULT DUSTER 2021 р. в., державний номер CTX489282;
Автомобіль марки RENAULT DUSTER 2021 р. в., державний номер CTX489285.
Як доказ, долучаємо до цієї Скарги документи: копію договору оренди № 6 від 25.12.2023 р.
Скаржник вважає, що зазначена вище вимога сформована на обмежене коло учасників, тобто лише на тих, що можуть підтвердити не менше 13-ти одиниць транспортних засобів із яких 4-ри транспортні засоби – власні. Вважаємо, що вказана вимога із порушенням принципів здійснення публічних закупівель, що впливає на неможливість взяти участь у закупівлі тим учасникам, які використовують транспортні засоби на законних підставах шляхом укладення договорів оренди чи іншим законним шляхом.
Як потенційний учасник із багаторічним досвідом роботи із надання послуг таких, та подібних до таких, що є предметом даної Закупівлі переконаний у тому, що наявність саме у власності у потенційного учасника Закупівлі транспортних засобів у кількості не менше 13-ти одиниць транспортних засобів із яких 4-ри транспортні засоби – власні, як вимагає Замовник – не впливає на можливість надання послуг, що є предметом Закупівлі. Тобто фактично у нас, як у потенційного учасника Закупівлі є транспортні засоби, які вимагає Замовник, однак чомусь Замовник вимагає їх не 4-ри, а 13 одиниць, 4-ри з яких має бути у власності.
Окрім того: Вважаємо дискримінаційною вимогу щодо наявності власних транспортних засобів у кількості 4-х одиниць.
У зазначеному Додатку 3 документації вказана вимога: «…Надати копії не менш ніж 13-ти свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (з них не менше 4-х машин має мати відмітку у свідоцтві про реєстрацію ТЗ як спеціалізованого (спеціального)), що заходяться у власності учасника - суб’єкта охоронної діяльності відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» з додаванням відповідних дозволів МВС на встановлення та використання на транспорті реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв авто жовтого (оранжевого) кольору. Додатково надати фото транспорту, так щоб було видно державний номер, кольорографічні схеми та написи, які ідентифікують суб'єкта охоронної діяльності й відповідні світлові сигнали».
Предметом Закупівлі є послуги - Охорона приміщень та заходи із захисту цих приміщень ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги, які здійснюються відповідно до вимог технічного завдання – Додаток № 3 до тендерної документації:
№ п/п Адреса Вид поста Кількість постів Кількість годин на добу - 1 пост Кількість годин на добу
1. Одеська обл., місто Одеса, вул. Академічна, 2 Цілодобовий 1 24 24
2. Одеська обл., місто Одеса, вул. Академічна, 8 Цілодобовий 1 24 24
3. Одеська обл., місто Одеса, вул. Академічна, 9 Цілодобовий 1 24 24
4. Одеська обл., місто Одеса, вул. Академічна, 30 Цілодобовий 2 24 48
5. Одеська обл., місто Одеса, вул. Рішельєвська, 28 Цілодобовий 2 24 48
6. Одеська обл., місто Одеса, вул. Мельницька, 24 «А» Цілодобовий 1 24 24
7. Одеська обл., місто Одеса, вул. Мечникова, 76-А Цілодобовий 1 24 24
8. Одеська обл., місто Одеса, вул. Фонтанська дорога, 23 Цілодобовий 1 24 24
9. Одеська обл., Білгород-Дністровський р-н, смт. Затока, вул. Лазурна 72 (Спортивно-оздоровчий)комплекс «Феміда» Цілодобовий 3 24 72
10. Кнопки тривожного виклику Цілодобовий 16 24 384
Відповідно до вказаного у технічному завданні – Додатку № 3 до тендерної документації, основним завданням охорони є:
- ведення спостереження за Об'єктом, прилеглої до нього території особисто та за допомогою системи відеоспостереження;
- забезпечення встановленого на Об'єкті контрольно-перепусткового режиму та припинення, в межах наданих законодавством України повноважень, порушень громадського порядку на Об'єкті;
- недопущення несанкціонованого проникнення сторонніх осіб на територію об'єкта;
- контроль за переміщенням товарно-матеріальних цінностей на/з території Об'єкта охорони;
- здійснення адекватного реагування при виникненні позаштатних ситуацій;
- підтримання громадського порядку на території поста охорони;
- контроль за дотриманням заходів пожежної безпеки на Об'єкті;
- ведення службової документації;
- ведення книги в’їзду-виїзду автотранспорту;
- при виїзді автотранспорту засобу оглядати автомобіль;
- виконання обов’язків у відповідності до Інструкції з охорони Об’єкту;
- здійснення технічно грамотної експлуатації (застосування) приладів охоронної та протипожежної сигналізації, мовного оповіщення, засобів керування освітленням, турнікетів, воріт, засобів гасіння пожежі, іншого обладнання, дотримання встановлених правил пожежної безпеки та вимог санітарно-гігієнічних норм на постах охорони.
Вимоги до Учасника встановлені технічним завданням згідно вимог Додатку № 3 тендерної документації:
- учасник зобов’язаний встановити КТВ (кнопки термінового виклику) за власний рахунок на всіх об’єктах охорони, що зазначені в технічній специфікації.
- забезпечення послуг по охороні приміщень, підтримання порядку в приміщеннях, збереження матеріальних цінностей;
- забезпечити якісний підбір, екіпіровку та інструктаж кадрів для виконання функцій охоронників;
- до несення служби залучати досвідчених працівників, які відповідають кваліфікаційним вимогам згідно з встановленими Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності;
- забезпечення реагування на тривожні сигнали з об'єкту охорони, в тому числі за допомогою службового автомобіля;
- забезпечення форменим одягом кожного охоронника, якого планується залучити до охорони об’єкта замовника;
- забезпечення засобами зв’язку та дозволеними до використання спеціальними засобами захисту (пневматичними пістолетами або пістолетами з шумовим ефектом, газовими балончиками тощо).
Із вищезазначеного, донесено до відома учасників, лише про необхідність забезпечення реагування на тривожні сигнали з об'єкту охорони, в тому числі за допомогою службового автомобіля, і звертаємо увагу, що вказано про наявність транспортного засобу у однині.
Тобто, не зрозуміла необхідність у наявності у потенційного учасника транспортних засобів саме у кількості 13-ти штук, а тим більше коли послуги надаються по відповідним вказаним адресам на постах, які влаштовані за цими адресами.
ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» повідомляє, що вказана вище вимога є дискримінаційною по відношенню до нього, як потенційного учасника Закупівлі, оскільки Учасник не має можливості підтвердити наявність власних транспортних засобів у кількості – 4 (чотири) машини із наданням фото такого транспорту і з додаванням відповідних дозволів МВС на встановлення та використання на транспорті реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв авто жовтого (оранжевого) кольору. ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» користується наступними транспортними засобами:
Автомобіль марки RENAULT DUSTER 2019 р. в., державний номер CXH741438;
Автомобіль марки RENAULT DUSTER 2021 р. в., державний номер CTX489279;
Автомобіль марки RENAULT DUSTER 2021 р. в., державний номер CTX489282;
Автомобіль марки RENAULT DUSTER 2021 р. в., державний номер CTX489285.
Як доказ, долучаємо до цієї Скарги документи: копію договору оренди № 6 від 25.12.2023 р.
Як потенційний учасник із багаторічним досвідом роботи із надання послуг таких, та подібних до таких, що є предметом даної Закупівлі переконаний у тому, що наявність саме у власності у потенційного учасника Закупівлі транспортних засобів у кількості 4-рьох транспортних засобів, як вимагає Замовник – не впливає на можливість надання послуг, що є предметом Закупівлі. Тобто фактично у нас, як у потенційного учасника Закупівлі є 4-ри орендовані транспортні засоби, які вимагає Замовник, однак чомусь Замовник вимагає 4-ри транспортні засоби у власності Учасника, хоча фактично на якому транспортному засобі будуть надаватися послуги жодним чином не вплине на якість таких послуг.
Автомобіль марки RENAULT DUSTER 2019 р. в., державний номер CXH741438;
Автомобіль марки RENAULT DUSTER 2021 р. в., державний номер CTX489279;
Автомобіль марки RENAULT DUSTER 2021 р. в., державний номер CTX489282;
Автомобіль марки RENAULT DUSTER 2021 р. в., державний номер CTX489285.
Як доказ, долучаємо до цієї Скарги документи: копію договору оренди № 6 від 25.12.2023 р.
Скаржник вважає, що зазначена вище вимога сформована на обмежене коло учасників, тобто лише на тих, що можуть підтвердити не менше 13-ти одиниць транспортних засобів із яких 4-ри транспортні засоби – власні. Вважаємо, що вказана вимога із порушенням принципів здійснення публічних закупівель, що впливає на неможливість взяти участь у закупівлі тим учасникам, які використовують транспортні засоби на законних підставах шляхом укладення договорів оренди чи іншим законним шляхом.
Як потенційний учасник із багаторічним досвідом роботи із надання послуг таких, та подібних до таких, що є предметом даної Закупівлі переконаний у тому, що наявність саме у власності у потенційного учасника Закупівлі транспортних засобів у кількості не менше 13-ти одиниць транспортних засобів із яких 4-ри транспортні засоби – власні, як вимагає Замовник – не впливає на можливість надання послуг, що є предметом Закупівлі. Тобто фактично у нас, як у потенційного учасника Закупівлі є транспортні засоби, які вимагає Замовник, однак чомусь Замовник вимагає їх не 4-ри, а 13 одиниць, 4-ри з яких має бути у власності.
Окрім того: Вважаємо дискримінаційною вимогу щодо наявності власних транспортних засобів у кількості 4-х одиниць.
У зазначеному Додатку 3 документації вказана вимога: «…Надати копії не менш ніж 13-ти свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (з них не менше 4-х машин має мати відмітку у свідоцтві про реєстрацію ТЗ як спеціалізованого (спеціального)), що заходяться у власності учасника - суб’єкта охоронної діяльності відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» з додаванням відповідних дозволів МВС на встановлення та використання на транспорті реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв авто жовтого (оранжевого) кольору. Додатково надати фото транспорту, так щоб було видно державний номер, кольорографічні схеми та написи, які ідентифікують суб'єкта охоронної діяльності й відповідні світлові сигнали».
Предметом Закупівлі є послуги - Охорона приміщень та заходи із захисту цих приміщень ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги, які здійснюються відповідно до вимог технічного завдання – Додаток № 3 до тендерної документації:
№ п/п Адреса Вид поста Кількість постів Кількість годин на добу - 1 пост Кількість годин на добу
1. Одеська обл., місто Одеса, вул. Академічна, 2 Цілодобовий 1 24 24
2. Одеська обл., місто Одеса, вул. Академічна, 8 Цілодобовий 1 24 24
3. Одеська обл., місто Одеса, вул. Академічна, 9 Цілодобовий 1 24 24
4. Одеська обл., місто Одеса, вул. Академічна, 30 Цілодобовий 2 24 48
5. Одеська обл., місто Одеса, вул. Рішельєвська, 28 Цілодобовий 2 24 48
6. Одеська обл., місто Одеса, вул. Мельницька, 24 «А» Цілодобовий 1 24 24
7. Одеська обл., місто Одеса, вул. Мечникова, 76-А Цілодобовий 1 24 24
8. Одеська обл., місто Одеса, вул. Фонтанська дорога, 23 Цілодобовий 1 24 24
9. Одеська обл., Білгород-Дністровський р-н, смт. Затока, вул. Лазурна 72 (Спортивно-оздоровчий)комплекс «Феміда» Цілодобовий 3 24 72
10. Кнопки тривожного виклику Цілодобовий 16 24 384
Відповідно до вказаного у технічному завданні – Додатку № 3 до тендерної документації, основним завданням охорони є:
- ведення спостереження за Об'єктом, прилеглої до нього території особисто та за допомогою системи відеоспостереження;
- забезпечення встановленого на Об'єкті контрольно-перепусткового режиму та припинення, в межах наданих законодавством України повноважень, порушень громадського порядку на Об'єкті;
- недопущення несанкціонованого проникнення сторонніх осіб на територію об'єкта;
- контроль за переміщенням товарно-матеріальних цінностей на/з території Об'єкта охорони;
- здійснення адекватного реагування при виникненні позаштатних ситуацій;
- підтримання громадського порядку на території поста охорони;
- контроль за дотриманням заходів пожежної безпеки на Об'єкті;
- ведення службової документації;
- ведення книги в’їзду-виїзду автотранспорту;
- при виїзді автотранспорту засобу оглядати автомобіль;
- виконання обов’язків у відповідності до Інструкції з охорони Об’єкту;
- здійснення технічно грамотної експлуатації (застосування) приладів охоронної та протипожежної сигналізації, мовного оповіщення, засобів керування освітленням, турнікетів, воріт, засобів гасіння пожежі, іншого обладнання, дотримання встановлених правил пожежної безпеки та вимог санітарно-гігієнічних норм на постах охорони.
Вимоги до Учасника встановлені технічним завданням згідно вимог Додатку № 3 тендерної документації:
- учасник зобов’язаний встановити КТВ (кнопки термінового виклику) за власний рахунок на всіх об’єктах охорони, що зазначені в технічній специфікації.
- забезпечення послуг по охороні приміщень, підтримання порядку в приміщеннях, збереження матеріальних цінностей;
- забезпечити якісний підбір, екіпіровку та інструктаж кадрів для виконання функцій охоронників;
- до несення служби залучати досвідчених працівників, які відповідають кваліфікаційним вимогам згідно з встановленими Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності;
- забезпечення реагування на тривожні сигнали з об'єкту охорони, в тому числі за допомогою службового автомобіля;
- забезпечення форменим одягом кожного охоронника, якого планується залучити до охорони об’єкта замовника;
- забезпечення засобами зв’язку та дозволеними до використання спеціальними засобами захисту (пневматичними пістолетами або пістолетами з шумовим ефектом, газовими балончиками тощо).
Із вищезазначеного, донесено до відома учасників, лише про необхідність забезпечення реагування на тривожні сигнали з об'єкту охорони, в тому числі за допомогою службового автомобіля, і звертаємо увагу, що вказано про наявність транспортного засобу у однині.
Тобто, не зрозуміла необхідність у наявності у потенційного учасника транспортних засобів саме у кількості 13-ти штук, а тим більше коли послуги надаються по відповідним вказаним адресам на постах, які влаштовані за цими адресами.
ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» повідомляє, що вказана вище вимога є дискримінаційною по відношенню до нього, як потенційного учасника Закупівлі, оскільки Учасник не має можливості підтвердити наявність власних транспортних засобів у кількості – 4 (чотири) машини із наданням фото такого транспорту і з додаванням відповідних дозволів МВС на встановлення та використання на транспорті реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв авто жовтого (оранжевого) кольору. ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» користується наступними транспортними засобами:
Автомобіль марки RENAULT DUSTER 2019 р. в., державний номер CXH741438;
Автомобіль марки RENAULT DUSTER 2021 р. в., державний номер CTX489279;
Автомобіль марки RENAULT DUSTER 2021 р. в., державний номер CTX489282;
Автомобіль марки RENAULT DUSTER 2021 р. в., державний номер CTX489285.
Як доказ, долучаємо до цієї Скарги документи: копію договору оренди № 6 від 25.12.2023 р.
Як потенційний учасник із багаторічним досвідом роботи із надання послуг таких, та подібних до таких, що є предметом даної Закупівлі переконаний у тому, що наявність саме у власності у потенційного учасника Закупівлі транспортних засобів у кількості 4-рьох транспортних засобів, як вимагає Замовник – не впливає на можливість надання послуг, що є предметом Закупівлі. Тобто фактично у нас, як у потенційного учасника Закупівлі є 4-ри орендовані транспортні засоби, які вимагає Замовник, однак чомусь Замовник вимагає 4-ри транспортні засоби у власності Учасника, хоча фактично на якому транспортному засобі будуть надаватися послуги жодним чином не вплине на якість таких послуг.
×
-
Назва доказу:
9. Докази наявності 4 автомобілів.
-
Опис доказу:
наявність авто
-
Повʼязаний документ:
Докази 4 авто.rar
-
-
Назва доказу:
5. Довідка про наявність ліцензії в електронній формі від 26.12.2023 р. №5
-
Опис доказу:
Наявність ліцензії
-
Повʼязаний документ:
Довідка про наявність ліцензії.pdf
-
-
Назва доказу:
1. Тендерна документація щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг;
-
Опис доказу:
Вимогу замовника
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вказане, вважаємо, що ця вимога є необґрунтованою щодо нас, як для Скаржника, тому, просимо зобов’язати Замовника видалити дану незаконну вимогу з тендерної документації Замовника.
Номер:
02adc0a6a24b463283b3fafca0a428aa
Заголовок пункту скарги:
3. Надати сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги».
Опис заперечення:
У зазначеному Додатку 3 вказана вимога: «Надати сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» учасника - сфера застосування - діяльність приватних охоронних служб або діяльність державних охоронних служб, обслуговування систем безпеки, виданий акредитованим органом сертифікації. Сертифікат повинен бути чинним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. У разі наявності у тендерній документації вимоги щодо акредитації органу сертифікації – такий сертифікат повинен містити національний знак акредитації у поєднанні з знаком міжнародної мережі органів з акредитації та/або знаки інших організацій, залучених до діяльності з оцінки відповідності.».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги:
З урахуванням існуючої вимоги, подати документи на участь у Закупівлі можуть лише ті учасники, які попередньо отримали (оформили) сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» учасника - сфера застосування - діяльність приватних охоронних служб або діяльність державних охоронних служб, обслуговування систем безпеки, і який виданий акредитованим органом сертифікації.
Як потенційний учасник процедури Закупівлі, ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» повідомляє, що отримання сертифікату ISO (Міжнародної організації зі стандартизації) не є обов'язковим в Україні, зокрема, ніде не прописано обов'язкове отримання сертифікату ISO для видів діяльності, що є предметом даної Закупівлі. Зважаючи на наведене, Скаржник не отримував (оформляв) вказаних у вимозі сертифікатів, а тому, це вказує на дискримінаційну складову щодо такого учасника у заявленій вимозі.
ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» має досвід у наданні послуг, що є предметом закупівлі, про що свідчать надані у якості доказів аналогічні договори і переконаний у тому, що наявність сертифікатів чи їх відсутність жодним чином не впливають на можливість, якість, процес надання послуг, що є предметом Закупівлі чи подібних.
Крім цього, інформуємо, що отримання сертифікату ISO може бути витратним за часом і грошима для нас, як потенційного учасника Закупівлі, що може вплинути на вартість продукту або послуги.
Від так, заявлена Замовником вимога щодо необхідності надати у складі тендерної пропозиції учасника сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» учасника - сфера застосування - діяльність приватних охоронних служб або діяльність державних охоронних служб, обслуговування систем безпеки, виданий акредитованим органом сертифікації є дискримінаційною, тобто такою, що направлена на відповідне обмежене коло учасників, що суттєво порушує принципи здійснення публічних закупівель.
Доказом надаємо документацію Замовника.
Як потенційний учасник процедури Закупівлі, ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» повідомляє, що отримання сертифікату ISO (Міжнародної організації зі стандартизації) не є обов'язковим в Україні, зокрема, ніде не прописано обов'язкове отримання сертифікату ISO для видів діяльності, що є предметом даної Закупівлі. Зважаючи на наведене, Скаржник не отримував (оформляв) вказаних у вимозі сертифікатів, а тому, це вказує на дискримінаційну складову щодо такого учасника у заявленій вимозі.
ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» має досвід у наданні послуг, що є предметом закупівлі, про що свідчать надані у якості доказів аналогічні договори і переконаний у тому, що наявність сертифікатів чи їх відсутність жодним чином не впливають на можливість, якість, процес надання послуг, що є предметом Закупівлі чи подібних.
Крім цього, інформуємо, що отримання сертифікату ISO може бути витратним за часом і грошима для нас, як потенційного учасника Закупівлі, що може вплинути на вартість продукту або послуги.
Від так, заявлена Замовником вимога щодо необхідності надати у складі тендерної пропозиції учасника сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» учасника - сфера застосування - діяльність приватних охоронних служб або діяльність державних охоронних служб, обслуговування систем безпеки, виданий акредитованим органом сертифікації є дискримінаційною, тобто такою, що направлена на відповідне обмежене коло учасників, що суттєво порушує принципи здійснення публічних закупівель.
Доказом надаємо документацію Замовника.
×
-
Назва доказу:
Доказом надаємо документацію Замовника.
-
Опис доказу:
Докуменація замовника
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи зазначене вище, просимо зобов’язати Замовника видалити дану вимогу: «Надати сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» учасника - сфера застосування - діяльність приватних охоронних служб або діяльність державних охоронних служб, обслуговування систем безпеки, виданий акредитованим органом сертифікації. Сертифікат повинен бути чинним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. У разі наявності у тендерній документації вимоги щодо акредитації органу сертифікації – такий сертифікат повинен містити національний знак акредитації у поєднанні з знаком міжнародної мережі органів з акредитації та/або знаки інших організацій, залучених до діяльності з оцінки відповідності.» шляхом внесення змін до тендерної документації.
Номер:
ed20df287e2d44e0866293add1b720b3
Заголовок пункту скарги:
4.ЩОДО НАДАННЯ ДОКУМЕНТУ, ЯКИЙ ПІДТВЕРДЖУЄ ОЗНАЙОМЛЕННЯ УЧАСНИКА З ОБ’ЄКТОМ ОХОРОНИ, ПІДПИСАНИЙ ПРЕДСТАВНИКАМИ УЧАСНИКА ТА ЗАМОВНИКА У ПЕРІОД ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ
Опис заперечення:
Відповідно до п. 4 Розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації, вимагається:
«Учасник має підтвердити повну та беззаперечну згоду з проектом договору, його умовами, розуміти обсяг та умови виконання договору. Для цього учасник у складі пропозиції має надати документ, який підтверджує ознайомлення учасника з об’єктом охорони, підписаний представниками учасника та замовника у період подання пропозицій. У разі відсутності такого документа у складі пропозиції, пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації та підлягає відхиленню».
«Учасник має підтвердити повну та беззаперечну згоду з проектом договору, його умовами, розуміти обсяг та умови виконання договору. Для цього учасник у складі пропозиції має надати документ, який підтверджує ознайомлення учасника з об’єктом охорони, підписаний представниками учасника та замовника у період подання пропозицій. У разі відсутності такого документа у складі пропозиції, пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації та підлягає відхиленню».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги:
Фактично, даний документ є актом огляду майбутніх місць охорони та дозволяє Замовнику встановити потенційне коло Учасників та створювати штучні перепони для потенційних учасників.
Ми, як Скаржник, вважаємо дану вимогу неправомірною, з огляду на наступне:
Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право Скаржника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно надати акт огляду об’єктів, підписаного учасником та представником замовника. Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушує права учасників та наступні принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання «Акту огляду об’єктів підписаного представниками Замовника», є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону № 922-VIII, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, зокрема Скаржника, Замовник може не надати наведені вище акти, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції.
Відповідно до ч.2 ст.25 Господарського кодексу України органам державної влади і органам місцевого самоврядування, що регулюють відносини у сфері господарювання, забороняється приймати акти або вчиняти дії, що визначають привілейоване становище суб'єктів господарювання тієї чи іншої форми власності, або ставлять у нерівне становище окремі категорії суб'єктів господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. У разі порушення цієї вимоги органи державної влади, до повноважень яких належить контроль та нагляд за додержанням антимонопольно-конкурентного законодавства, а також суб'єкти господарювання можуть оспорювати такі акти в установленому законом порядку.
Відповідно до ч.2 ст.31 Господарського кодексу України дискримінація суб'єктів господарювання не допускається.
Частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону № 922-VIII замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону № 922-VIII передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону № 922-VIII, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у даній процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII.
Звертаємо увагу Комісії, що у Додатку 3 до тендерної документації зазначено інформацію про 29 постів охорони Замовника, відповідно Учасникам, які ще не є Переможцями закупівлі потрібно витратити свій час та кошти щоб відвідати 29 постів та підписати відповідні зазначені документи в уповноважених осіб Замовника, яких до речі може не бути на робочому місці, та які з не залежних від нас причин можуть не підписати Акти огляду, що призведе до дискваліфікації нашої пропозиції як Учасника.
Тобто Замовник встановлює вимоги, які Учасники завідома не зможуть виконати. Таким чином Скаржник схиляється до думки, що «Акти огляду об’єктів», Замовником підписані не будуть.
На підставі викладеного просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації в частині інформації зазначеної в Додатку 3 до тендерної документації: « Учасник має підтвердити повну та беззаперечну згоду з проектом договору, його умовами, розуміти обсяг та умови виконання договору. Для цього учасник у складі пропозиції має надати документ, який підтверджує ознайомлення учасника з об’єктом охорони, підписаний представниками учасника та замовника у період подання пропозицій. У разі відсутності такого документа у складі пропозиції, пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації та підлягає відхиленню», виключивши їх.
Для нас, як для учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло потенційних учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Доказом надаємо документацію Замовника та довідку про наявність ліцензії в електронній формі від 26.12.2023 р. №5.
Додатково повідомляємо, що вимога щодо обов’язкового обстеження об’єктів з підписанням у Замовника актів огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 06.09.2022 №5702; (надаємо як Доказ до скарги).
Ми, як Скаржник, вважаємо дану вимогу неправомірною, з огляду на наступне:
Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право Скаржника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно надати акт огляду об’єктів, підписаного учасником та представником замовника. Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушує права учасників та наступні принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання «Акту огляду об’єктів підписаного представниками Замовника», є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону № 922-VIII, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, зокрема Скаржника, Замовник може не надати наведені вище акти, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції.
Відповідно до ч.2 ст.25 Господарського кодексу України органам державної влади і органам місцевого самоврядування, що регулюють відносини у сфері господарювання, забороняється приймати акти або вчиняти дії, що визначають привілейоване становище суб'єктів господарювання тієї чи іншої форми власності, або ставлять у нерівне становище окремі категорії суб'єктів господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. У разі порушення цієї вимоги органи державної влади, до повноважень яких належить контроль та нагляд за додержанням антимонопольно-конкурентного законодавства, а також суб'єкти господарювання можуть оспорювати такі акти в установленому законом порядку.
Відповідно до ч.2 ст.31 Господарського кодексу України дискримінація суб'єктів господарювання не допускається.
Частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону № 922-VIII замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону № 922-VIII передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону № 922-VIII, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у даній процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII.
Звертаємо увагу Комісії, що у Додатку 3 до тендерної документації зазначено інформацію про 29 постів охорони Замовника, відповідно Учасникам, які ще не є Переможцями закупівлі потрібно витратити свій час та кошти щоб відвідати 29 постів та підписати відповідні зазначені документи в уповноважених осіб Замовника, яких до речі може не бути на робочому місці, та які з не залежних від нас причин можуть не підписати Акти огляду, що призведе до дискваліфікації нашої пропозиції як Учасника.
Тобто Замовник встановлює вимоги, які Учасники завідома не зможуть виконати. Таким чином Скаржник схиляється до думки, що «Акти огляду об’єктів», Замовником підписані не будуть.
На підставі викладеного просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації в частині інформації зазначеної в Додатку 3 до тендерної документації: « Учасник має підтвердити повну та беззаперечну згоду з проектом договору, його умовами, розуміти обсяг та умови виконання договору. Для цього учасник у складі пропозиції має надати документ, який підтверджує ознайомлення учасника з об’єктом охорони, підписаний представниками учасника та замовника у період подання пропозицій. У разі відсутності такого документа у складі пропозиції, пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації та підлягає відхиленню», виключивши їх.
Для нас, як для учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло потенційних учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Доказом надаємо документацію Замовника та довідку про наявність ліцензії в електронній формі від 26.12.2023 р. №5.
Додатково повідомляємо, що вимога щодо обов’язкового обстеження об’єктів з підписанням у Замовника актів огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 06.09.2022 №5702; (надаємо як Доказ до скарги).
×
-
Назва доказу:
4. Рішення від 06.09.2022 №5702
-
Опис доказу:
4. Рішення від 06.09.2022 №5702
-
Повʼязаний документ:
рішення від 06.09.2022 №5702.pdf
-
-
Назва доказу:
3. Рішення від 13.05.2020 № 9264;
-
Опис доказу:
3. Рішення від 13.05.2020 № 9264;
-
Повʼязаний документ:
рішення від 13.05.2020 № 9264.pdf
-
-
Назва доказу:
2. Рішення від 13.12.2019 №18550;
-
Опис доказу:
2. Рішення від 13.12.2019 №18550;
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 13.12.2019 №18550.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вищезазначене, оскаржувана вимога не узгоджуються з вимогами чинного законодавства, тому просимо зобов’язати Замовника видалити дану незаконну вимогу шляхом внесення змін до тендерної документації.
Номер:
dcc47cb8431b4530a39604e4ab7a454e
Заголовок пункту скарги:
4. Надати документи на охоронників у кількості не менше 58 осіб
Опис заперечення:
У зазначеному Додатку 3 зазначена вимога: «Задіяти для виконання обов’язків по об’єктам, охоронників, що мають кваліфікацію не нижче 3-го розряду. На підтвердження Учасник повинен надати: сканкопії оригіналів свідоцтв, з додатками, про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник», не нижче 3-го розряду, осіб, яких Учасник планує залучити до надання послуг з охорони, в кількості не менше 58 осіб; на всіх охоронників надати чинні довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричного оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, АБО медичні довідки про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів разом з сертифікатами про проходження профілактичного наркологічного огляду; витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на всіх охоронників, яких учасник планує залучити до надання послуг; підтвердження працевлаштування (накази або трудові книжки тощо) всіх охоронників, яких учасник планує залучити до надання послуг».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення:
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Опис суті пункту скарги:
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки обмежує коло потенційних учасників для участі у Закупівлі, зважаючи на те, що участь у такій Закупівлі можуть взяти лише ті учасники, що можуть підтвердити працевлаштування (накази або трудові книжки тощо) всіх охоронників не менше 58 осіб.
Скаржник, який має багаторічний досвід роботи з надання послуг, що є подібними (аналогічними) до предмета Закупівлі переконаний, що для надання послуг, які є предметом Закупівлі не потребує наявності саме працевлаштованих у нього охоронників у кількості не менше 58 осіб. Охоронники Учасником можуть залучатись і на підставі укладення із такими особами цивільно-правових договорів, і залучатись на підставі субпідряду (субвиконання), для прикладу, як докази надаємо свідоцтва з додатками, які вимагає Замовник 2-х охоронців, Кравченко Миколи Миколайовича та Кедь Юрія Федоровича (додаються), крім того, охоронники можуть знаходитися «у резерві» та надати свої документи Скаржнику для участі у закупівлі, адже Скаржник не визнаний Переможцем закупівлі.
ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» підтверджує, що має можливість залучити для виконання вимог Закупівлі кваліфікованих працівників, однак вимога щодо підтвердження працевлаштування (накази або трудові книжки тощо) 58 охоронників, яких учасник планує залучити до надання послуг є дискримінаційною, оскільки по-перше Скаржник має працевлаштувати ще додаткову кількість працівників, платити їм заробітну платню під час проходження процедури закупівлі, по-друге – чому-саме Замовник вимагає 58 щонайменше охоронників, адже враховуючи зазначене вище, Скаржник вважає, що Замовником не обґрунтована вимога: «підтвердження працевлаштування (накази або трудові книжки тощо) всіх охоронників, яких учасник планує залучити до надання послуг» не менше 58 осіб, а тому, остання повинна бути вилучена Замовником із Тендерної документації, адже згідно технічної специфікації вбачається наявність 13 постів охорони (кнопки тривожного виклику мабуть не є постом, оскільки вони відповідно до Технічної специфікації до предмету закупівлі - встановлюються на об’єктах за рахунок Учасника переможця закупівлі).
Скаржник, який має багаторічний досвід роботи з надання послуг, що є подібними (аналогічними) до предмета Закупівлі переконаний, що для надання послуг, які є предметом Закупівлі не потребує наявності саме працевлаштованих у нього охоронників у кількості не менше 58 осіб. Охоронники Учасником можуть залучатись і на підставі укладення із такими особами цивільно-правових договорів, і залучатись на підставі субпідряду (субвиконання), для прикладу, як докази надаємо свідоцтва з додатками, які вимагає Замовник 2-х охоронців, Кравченко Миколи Миколайовича та Кедь Юрія Федоровича (додаються), крім того, охоронники можуть знаходитися «у резерві» та надати свої документи Скаржнику для участі у закупівлі, адже Скаржник не визнаний Переможцем закупівлі.
ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» підтверджує, що має можливість залучити для виконання вимог Закупівлі кваліфікованих працівників, однак вимога щодо підтвердження працевлаштування (накази або трудові книжки тощо) 58 охоронників, яких учасник планує залучити до надання послуг є дискримінаційною, оскільки по-перше Скаржник має працевлаштувати ще додаткову кількість працівників, платити їм заробітну платню під час проходження процедури закупівлі, по-друге – чому-саме Замовник вимагає 58 щонайменше охоронників, адже враховуючи зазначене вище, Скаржник вважає, що Замовником не обґрунтована вимога: «підтвердження працевлаштування (накази або трудові книжки тощо) всіх охоронників, яких учасник планує залучити до надання послуг» не менше 58 осіб, а тому, остання повинна бути вилучена Замовником із Тендерної документації, адже згідно технічної специфікації вбачається наявність 13 постів охорони (кнопки тривожного виклику мабуть не є постом, оскільки вони відповідно до Технічної специфікації до предмету закупівлі - встановлюються на об’єктах за рахунок Учасника переможця закупівлі).
×
-
Назва доказу:
8. Свідоцтва з додатками, на 2-х охоронців, Кравченко М.М. та Кедь Ю.Ф.
-
Опис доказу:
8. Свідоцтва з додатками, на 2-х охоронців, Кравченко М.М. та Кедь Ю.Ф.
-
Повʼязаний документ:
охранники 3 р-1-2_ (1).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Тобто вважаємо, що Замовником не обґрунтовано вимогу наявності не менше 58 осіб охоронників та не обґрунтовано вимогу щодо працевлаштування вказаних 58 осіб охоронників. Враховуючи вказане, просимо зобов’язати Замовника видалити дану незаконну вимогу «Задіяти для виконання обов’язків по об’єктам, охоронників, що мають кваліфікацію не нижче 3-го розряду. На підтвердження Учасник повинен надати: сканкопії оригіналів свідоцтв, з додатками, про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник», не нижче 3-го розряду, осіб, яких Учасник планує залучити до надання послуг з охорони, в кількості не менше 58 осіб; на всіх охоронників надати чинні довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричного оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, АБО медичні довідки про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів разом з сертифікатами про проходження профілактичного наркологічного огляду; витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на всіх охоронників, яких учасник планує залучити до надання послуг; підтвердження працевлаштування (накази або трудові книжки тощо) всіх охоронників, яких учасник планує залучити до надання послуг», шляхом внесення змін до тендерної документації, або змінити вимогу, та розумно зменшити кількість охоронників, документи яких вимагаються.