• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Канцелярське приладдя різне за кодом ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»»

Докладніше в Тендерній документації. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

1 713 624.10 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 568.12 UAH
Період оскарження: 23.02.2024 14:45 - 01.03.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" до Головного Управління Національної поліції в Запорізькій області

Номер: 9d9ee4944cfc4ae3b281f8059bbf6b7a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-23-008918-a.c3
Назва: Вимога ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" до Головного Управління Національної поліції в Запорізькій області
Вимога:
Просимо розглянути вимогу та надати відповідь
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Доброго дня! Відповідь на вашу вимогу у вкладенні
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 96a6af02cb774eafaa94eb102ea7b665
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-23-008918-a.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Во вкладенні
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: «Доброго дня! Шановний Учаснику, дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі. Додаток 2 до тендерної документації містить, зокрема, перелік документів, що вимагається від учасника процедури закупівлі та які обов'язково подаються у складі його тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 1 зазначено, що «Запропонований учасником товар повинен бути виготовлений з екологічно безпечних матеріалів відповідати висновкам державної санітарно-епідеміологічної експертизи, санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації і сертифікації та супроводжуватись відповідними документами, що підтверджують їх якість та придатність до використання Товару згідно чинного законодавства України, в тому числі у відповідності до державних стандартів України, технічних та/або інших умов, які пред’являються до Товару даного виду та підтверджуються відповідними документами» Тендерна документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання учасником сканованих копій або ж просто копій документів, які вказані в пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації. Законом не заборонено надавати додаткову інформацію учасником, та тим більше – Законом не встановлено, що надання додаткової інформації учасником, яка не вимагається замовником, є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Аналогічної думки Комісії Антимонопольного комітету України - рішення № 5715-р/пк-пз від 29.03.2024.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовником. Опис наведено у Скарзі № 003 від 07.03.2024 року. Відповідно до Протоколу № 5 від 06.03.2024 року Замовником НЕ ПРАВОМІРНО визнано переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС», ЄДРПОУ: 44994768 (далі – ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС»).

Номер: efe1190fc44d41d1bce442fe7b538c8e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-23-008918-a.b1
Назва: СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовником. Опис наведено у Скарзі № 003 від 07.03.2024 року. Відповідно до Протоколу № 5 від 06.03.2024 року Замовником НЕ ПРАВОМІРНО визнано переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС», ЄДРПОУ: 44994768 (далі – ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС»).
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 21.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.03.2024 16:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.04.2024 12:38
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ прийнято до уваги та буде виконано.
Автор: ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ", Світлана Житнікова +380504137427 ukrkanctorg@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 863ef9d22fc747a78a47c8083d7a2682
Заголовок пункту скарги: Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Укрканцторг» ЄДРПОУ 42227163 (далі - ТОВ "Компанія Укрканцторг") не погоджується з рішенням Замовника, а саме з Протоколом № 5 від 06.03.2024 року про визнання переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС», ЄДРПОУ: 44994768 (далі – ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС»), пропозиція та документи, якого не відповідають вимогам тендерної документації. Скасувати рішення як необ’єктивне та упереджене, щодо не рівного по відношенню до інших учасників ставлення Замовника до учасника ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС», та дискримінаційне по відношенню до ТОВ "Компанія Укрканцторг" під час процедури оцінки конкурсних торгів.
Опис заперечення: Переможець відкритих торгів, № оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-02-23-008918-a Закупівля на prozorro.gov.ua від 23.02.2024 року, в електронній системі PROZZORO, не виконав умов передбачених тендерною документацією та Додатку 2 до тендерної документації. Рішення Замовника, відповідно до Протоколу № 5 від 06.03.2024 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою про неправомірне визнання переможцем пропозиції – ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС», яка не відповідає вимогам тендерної документації. Скасувати рішення як необ’єктивне та упереджене, щодо не рівного по відношенню до інших учасників ставлення Замовника до учасника ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС», та дискримінаційне по відношенню до ТОВ «Компанія Укрканцторг» під час процедури оцінки конкурсних торгів.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Тип порушення: Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця - ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» не відповідає вимогам та умовам передбачених тендерною документацією у Додатку 2. Враховуючи наведене, пропозиція ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до пункту 44 Особливостей Замовник повинен був би відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Приймаючи до уваги, порушення встановленого порядку проведення процедури закупівлі, які впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечать законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України; пункту 3 статті 8 та статті 18 Закону.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір