-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Канцелярське приладдя різне за кодом ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»»
Докладніше в Тендерній документації. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
мін. крок: 0.5% або 8 568.12 UAH
Вимога ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" до Головного Управління Національної поліції в Запорізькій області
- Головне Управління Національної поліції в Запорізькій області UA-2024-02-23-008918-a.docx 25.04.2024 17:44
- Протокол 22 26.04.2024 15:30
Вимога
- Вимога.pdf 25.04.2024 15:03
- Протокол 21 26.04.2024 15:28
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовником. Опис наведено у Скарзі № 003 від 07.03.2024 року. Відповідно до Протоколу № 5 від 06.03.2024 року Замовником НЕ ПРАВОМІРНО визнано переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС», ЄДРПОУ: 44994768 (далі – ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС»).
- ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ__ДОДАТОК__2.pdf 07.03.2024 13:24
- Поз.21-22.pdf 07.03.2024 13:24
- Лист підтвердження тех.характеристик ТОВ Імпорт-Офіс.pdf 07.03.2024 13:24
- ТЕНДЕРНА ЦІНОВА_ПРОПОЗИЦІЯ__ДОДАТОК__1.pdf 07.03.2024 13:24
- Поз.24.pdf 07.03.2024 13:24
- СКАРГА на ТОВ ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС.pdf 07.03.2024 13:24
- СКАРГА на ТОВ ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС.doc 07.03.2024 13:24
- Додаток 2 тендерної документації.docx 07.03.2024 13:24
- ТЕХНІЧНА СПЕЦІФІКАЦІЯ__ДОДАТОК__2.pdf 07.03.2024 13:24
- sign.p7s 07.03.2024 13:36
- Доповнення до СКАРГИ на ТОВ ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС.doc 15.03.2024 15:01
- Доповнення до СКАРГИ на ТОВ ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС.pdf 15.03.2024 15:01
- Доповнення до СКАРГИ на ТОВ ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС.rar 15.03.2024 15:08
- рішення від 13.03.2024 № 4583.pdf 13.03.2024 16:12
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 21.03.2024 № 423.pdf 21.03.2024 18:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.03.2024 № 5715.pdf 01.04.2024 11:04
- рішення від 29.03.2024 № 5715.pdf 03.04.2024 12:37
- Пояснення ворд 15.03.2024 14:16
- Пояснення 15.03.2024 14:17
- Доповнення ворд 22.03.2024 12:23
- Доповнення 22.03.2024 12:23
Пункт скарги
-
Назва доказу:
Висновок СЕЕ № 12.2-18-3/905 від 17.02.2023 року та Додаток 2 тендерної документації Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі - «Канцелярське приладдя за кодом ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»»
-
Опис доказу:
Замовник вимагав, що увесь товар, який пропонують учасники, повинен відповідати Висновкам СЕЕ – пункт 1 Додатка 2 Запропонований учасником товар повинен бути виготовлений з екологічно безпечних матеріалів відповідати висновкам державної санітарно – епідеміологічної експертизи. ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» на товари №№ 21, 22 Додатка 2 надало: № 21 - Папір рулонний для плоттера, формат А2, Print Design Lux; № 22 - Папір рулонний для плоттера, формат А3, Print Design Lux та надало у складі своєї пропозиції Висновок СЕЕ № 12.2-18-3/905 від 17.02.2023 року. Але, пропонуємий товар не відповідає Висновку СЕЕ «Папір рулонний для плоттера» (вимога Додатка 2, пункт 1), також у складі пропозиції цього учасника відсутній будь-який підтверджуючий документ, стосовно якісних, технічних характеристик товарів №№ 21, 22 (вимога Додатку 2, пункт 1, 5). У вказаному Висновку СЕЕ № 12.2-18-3/905 від 17.02.2023 року вказане наступне: папір некрейдований для офсетного друку та офісної техніки в рулонах і форматах.
-
Повʼязаний документ:
Поз.21-22.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат якості на Папір товар № 24 Додатку 2 та Додаток 2 тендерної документації Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі - «Канцелярське приладдя за кодом ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»»
-
Опис доказу:
Сертифікатом якості на цей папір (товар № 24 Додатка 2) для друку формату А Premium Plus Paper FSC ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» не підтверджено також, що Тип відбілювання цього паперу – ЕCF. Згідно вимог тендерної документації Замовника, I розділ Загальні положення, пункт 7 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції, Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Тобто, цей учасник повинен був надати у складі своєї пропозиції сертифікат якості, який має автентичний переклад на українську мову, і відповідно не зрозуміло, чи має цей папір тип відбілювання ECF, згідно вимог Замовника.
-
Повʼязаний документ:
Поз.24.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист № 73 від 05.03.2024 року Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМПОРТ-ОФІС УКРАЇНА» та Додаток 2 тендерної документації Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі - «Канцелярське приладдя за кодом ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»»
-
Опис доказу:
ТОВм «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» надано у складі своєї пропозиції наступні документи: - «ТЕНДЕРНА (ЦІНОВА) ПРОПОЗИЦІЯ» Вих. № 01/01 від «29» лютого 2024р.; - Додаток 2 Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі Вих. № 02/01 від «29» лютого 2024р; - Порівняльна таблиця Вих. № 03/01 від «29» лютого 2024р. і в яких за позицією товару № 3 Додатка 2 зазначено, що цей учасник пропонує Маркер текстовий Buromax Jobmax артикул BM.8902-08 жовтий з наступними характеристиками: Вид текстовий. Корпус пластиковий. Поверхня для письма папір. Колір жовтий. Товщина лінії, мм 2-4. Накінечник клиноподібний. Виробник Buromax. Рік виготовлення 2023. Але, листом № 73 від 05.03.2024 року Товариство з обмеженою відповідальністю «ІМПОРТ-ОФІС УКРАЇНА» яке є ексклюзивним правовласником, виробником та постачальником в Україні українських торгових марок Buromax, Buromax серія Jobmax, Zibi, Buroclean, а також імпортером та/або постачальником торгових марок: Fellowes, Maped, Uni, Donau, Granit, Panta Plast, Bestar, Regal, Mondi, BIC, Brilliant, Citizen, Арника, Мрії збуваються підтверджує, що вказаний Маркер з артикулом BM.8902-08 має товщину лінії письма 1-5 мм. На підставі вказаного, ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» надало не правдиву інформацію, спотворило якісні, технічні характеристики по товару № 3 Додатка 2.
-
Повʼязаний документ:
Лист підтвердження тех.характеристик ТОВ Імпорт-Офіс.pdf
-
-
Назва доказу:
Додатку 2 тендерної документації Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі - «Канцелярське приладдя за кодом ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»» (далі – Додаток 2)
-
Опис доказу:
Також у складі пропозиції учасника ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» відсутні будь-які документи, які підтверджують якісні, технічні характеристики товарів, які цим учасником запропоновані (вимога Додатку 2, пункт 1 та 5) на всі товари №№ 1-23 Додатка 2, окрім товару позиція № 24 Додатка 2.
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 тендерної документації.docx
-
-
Назва доказу:
Додатку 2 тендерної документації Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі - «Канцелярське приладдя за кодом ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»» (далі – Додаток 2)
-
Опис доказу:
Замовник вимагав, згідно Додатку 2, пункт 1 - Запропонований учасником товар повинен бути виготовлений з екологічно безпечних матеріалів відповідати висновкам державної санітарно – епідеміологічної експертизи, санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації і сертифікації та супроводжуватись відповідними документами, що підтверджують їх якість та придатність до використання Товару згідно чинного законодавства України, в тому числі у відповідності до державних стандартів України, технічних та/або інших умов, які пред’являються до Товару даного виду та підтверджуються відповідними документами та пункту 5 - Якість товару повинна відповідати встановленим нормативним актам України, вимогам щодо якості такого роду/виду товарів. Тобто увесь товар, який запропоновано учасником, повинен був бути підтверджений відповідними документами. Цими документами є висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які підтверджують виготовлення всього товару, який запропоновано учасником, з екологічно безпечних матеріалів та які відповідають висновкам державної санітарно – епідеміологічної експертизи, санітарно-гігієнічним нормам, а також нормам стандартизації і сертифікації, тобто на увесь запропонований товар повинен бути паспорт якості або сертифікат якості, тощо, який підтверджує якісні, технічні характеристики товарів, які запропоновані. ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» на виконання вимог Додатку 2, пункту 1 у складі своєї пропозиції надало висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи (далі – Висновок СЕЕ) на увесь запропонований товар №№ 1-23 Додатку 2, за винятком товару позиція Додатка 2 № 24 Папір для друку формату А Premium Plus Paper FSC. Тобто Висновок СЕЕ на товар № 24 відсутній у складі пропозиції ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС».
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 тендерної документації.docx
-
Скасувати рішення як необ’єктивне та упереджене, щодо не рівного по відношенню до інших учасників ставлення Замовника до учасника ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» та дискримінаційне по відношенню до ТОВ «Компанія Укрканцторг» під час процедури оцінки конкурсних торгів. Зобов'язати Замовника скасувати рішення Протоколу № 5 від 06 березня 2024 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визнання переможцем ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» у процедури закупівлі Відкриті торги на закупівлю: «Канцелярське приладдя за кодом ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»», оголошення про проведення процедури закупівлі опубліковано в електронній системі PROZORRO № UA-2024-02-23-008918-a Закупівля на prozorro.gov.ua від 23.02.2024 року.