• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

(ПК-24П_057_ВО) Послуги з технічного обслуговування ліфтів

ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-02-23-003112-b про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24П_057_ВО) ДК 021:2015 – 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з технічного обслуговування ліфтів) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50750000-7 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 23 632,18 грн без ПДВ (двадцять три тисячі шістсот тридцять дві гривні 18 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04.03.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується. 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується. 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Дмитро ШАТОХІН

Завершена

23 632.18 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 236.32 UAH
Період оскарження: 23.02.2024 14:34 - 01.03.2024 00:00
Вимога
Вирішена

Внесення змін до строку надання послуги

Номер: 974433f61ece406d855bbfecfc3b15de
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-23-008597-a.b1
Назва: Внесення змін до строку надання послуги
Вимога:
Прохання встановити строк надання послуги 10 місяців до 31.12.2024 року замість 11 місяців до 31.12.2024 так як фактично в лбтому місяці надання послуги не буде , а буде тривати період тендерної процедури. Дана неточність в наданні послуг суперечить діючому законодавству України
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Очікувана вартість закупівлі визначена в розрахунку на 11 місяців, однак термін надання послуг за укладеним договором буде визначатися з моменту отримання Виконавцем Рознарядки, згідно п.5.1 проєкту договору, а оплата здійснюватися за фактично надані послуги на підставі Акта наданих послуг та виставленого Виконавцем рахунку-фактури, згідно умов розділу 4 проєкту договору. Плата за фактичний період відсутності послуг не нараховується. Внесення змін до тендерної документації не доцільно. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Задоволено