-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з повірки лічильників електричної енергії
Проект договору про закупівлю міститься в тендерній документації
Торги не відбулися
1 991 904.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 919.04 UAH
мін. крок: 1% або 19 919.04 UAH
Період оскарження:
23.02.2024 14:29 - 10.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на незаконне визначення переможця
Номер:
e20816b8f433403ba3043dac97d82834
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-23-008346-a.a8
Назва:
Скарга на незаконне визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- dstu_en_iec_62053-22_2022-1.pdf 30.03.2024 15:04
- 24VT-57VSO-0326-Protokol-RPU-1_.docx 30.03.2024 15:04
- 2-8 Керівництво з експлуатації (інструкція).pdf 30.03.2024 15:04
- Банківська гарантія Г.2024.158-40.pdf.p7s 30.03.2024 15:04
- 1-Скарга.docx 30.03.2024 15:04
- 7-1 Банківська гарантія Г.2024.158-40.pdf 30.03.2024 15:04
- Банківська гарантія Г.2024.158-40.pdf (1).p7s 30.03.2024 15:04
- 24VT-57VSO-0306-TD - povirka_ zm.docx 30.03.2024 15:04
- 17025 KL_19_02_2024 (2).xlsx 30.03.2024 15:04
- 5-Наказ Мінекономрозвитку (Положення про НААУ).pdf 30.03.2024 15:04
- 5-Закон України Про акредитацію органів з оцінки відповідності.pdf 30.03.2024 15:04
- 24VT-57VSO-0306-PR-TD_zm.docx 30.03.2024 15:04
- 4-3 Сертифікат калібрування на установку.pdf 30.03.2024 15:04
- 1-Скарга.pdf 30.03.2024 15:04
- 5-Наказ Мінекономрозвитку (забезпечення тендерної пропозиції).pdf 30.03.2024 15:04
- sign.p7s 30.03.2024 15:06
- 1-Додаткове пояснення.docx 09.04.2024 08:04
- ЕЦП.zip 09.04.2024 08:04
- 1-Додаткове пояснення.pdf 09.04.2024 08:04
- Лист (1).pdf 09.04.2024 08:04
- рішення від 02.04.2024 № 5833.pdf 02.04.2024 16:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.04.2024 № 6404.pdf 11.04.2024 14:55
- рішення від 10.04.2024 № 6404.pdf 15.04.2024 15:18
- Відповдь на скаргу 153-07-1957.pdf 04.04.2024 15:46
- Додаток 1 Атестат про акредитацію.pdf 04.04.2024 15:47
- Відповідь на скаргу 153-07-1957 від 04.04.2024 р.docx 04.04.2024 15:47
- 24VT-57VSO-0424-Protokol-PV-skas.docx 24.04.2024 13:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.03.2024 15:50
Дата розгляду скарги:
10.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.04.2024 17:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.04.2024 15:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення №6404-р/пк-пз від 10 квітня 2024 р. Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель є потреба скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРІНВЕСТПЛАСТ» переможцем процедури закупівлі, оформлене протокольним рішенням (протоколом) Уповноваженої особи з питань закупівель товарів, робіт і послуг ПрАТ «Львівобленерго» щодо визначення учасника переможцем процедури закупівлі від 26 березня 2024 р. №24-57/РПУ-2.
Скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРІНВЕСТПЛАСТ» переможцем процедури закупівлі, оформлене протокольним рішенням (протоколом) Уповноваженої особи з питань закупівель товарів, робіт і послуг ПрАТ «Львівобленерго щодо визначення учасника переможцем процедури закупівлі від 26 березня 2024 р. №24-57/РПУ-2.
Пункт скарги
Номер:
3237d0178eb74e75ac35316e75213930
Заголовок пункту скарги:
Замовник неправомірно визначив переможця закупівлі: сертифікат калібрування, що містив технічну специфікацію, виданий неакредитованою лабораторією (тендерна документація вимагала сертифікат калібрування виданий акредитованою лабораторією)
Опис заперечення:
Замовник протокольним рішенням (протоколом) від 26 березня 2024 р. №24-57/РПУ-2 визначив ТОВ «УКРІНВЕСТПЛАСТ» переможцем процедури закупівлі. Тенедрна пропозиція цього учасника не відповідала тендерній документації, зокрема п.10 розділу 3 ТД вимагав завантажити в електронну систему закупівель "документи: сертифікати калібрування видані акредитованими калібрувальними лабораторіями *cертифікат калібрування системи для повірки лічильників…". Учасник надав сертифікат калібрування, виданийний акредитованою лабораторією.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Неправомірно визначивши переможця закупівлі замоник порушив частину 1 статі 5 Закону України «Про публічні закупівлі», яка визначає, що "закупівлі здійснюються за такими принципами:.. 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі".
×
-
Назва доказу:
Реєстр акредитованих калібрувальних лабораторій
-
Опис доказу:
Відсутність в реєстрі акредиваних калібрувальних лабораторій на теперішній і минулий час підприємства, що видало сертифікат калібрування (ННЦ "Інститут метрології). Реєстр можна завантажити за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2407-14#Text (офійний сайт НААУ - Національного органу України з акредитації)
-
Повʼязаний документ:
17025 KL_19_02_2024 (2).xlsx
-
-
Назва доказу:
Наказ Мінекономрозвитку (Положення про НААУ)
-
Опис доказу:
Визначення що НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З АКРЕДИТАЦІЇ УКРАЇНИ (НААУ) є національним органом України з акредитації (із цього випливає, що саме НААУ веде реєстр акредитованих органів з оцінки відповідності)
-
Повʼязаний документ:
5-Наказ Мінекономрозвитку (Положення про НААУ).pdf
-
-
Назва доказу:
5-Закон України Про акредитацію органів з оцінки відповідності
-
Опис доказу:
1. Визначення, що акредитація (в тому числі калібрувальних лабораторій) здійснюється Національним органом України з акредитації. 2. Покладання на Національного органу України з акредитації функції ведення реєстру акредитованих органів з оцінки відповідності. 3. Посилання на Положення про національний орган України з акредитації.
-
Повʼязаний документ:
5-Закон України Про акредитацію органів з оцінки відповідності.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат калібрування виданий неакредитованою лабораторією
-
Опис доказу:
Наявність сертифіката, виданого неакредитованою лабораторією
-
Повʼязаний документ:
4-3 Сертифікат калібрування на установку.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі
Номер:
affa5b132d75444fa6e94b1b7cc83d2a
Заголовок пункту скарги:
Неправомірно визначивши переможця закупівлі замоник порушив частину 1 статі 5 Закону України «Про публічні закупівлі», яка визначає, що "закупівлі здійснюються за такими принципами:.. 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі".
Опис заперечення:
Замовник протокольним рішенням (протоколом) від 26 березня 2024 р. №24-57/РПУ-2 визначив ТОВ «УКРІНВЕСТПЛАСТ» переможцем процедури закупівлі. Тенедрна пропозиція цього учасника не відповідала тендерній документації, зокрема п.8 розділу 3 ТД (стор. 23) вимагав завантажити в електронну систему закупівель «…довідку про наявність системи для повірки однофазних та трифазних лічильників електроенергії (в тому числі шунтованих) класів точності 0,2S – 2,0». При цьому, «..для документального підтвердження наявності системи для повірки лічильників, учасник процедури закупівлі повинен надати:… інструкцію з експлуатації системи». Учасник завантажив інструкцію з екплуатації, де не зазначено клас точності 0,2S (виробник в інструкції зазначив класи точності 0,2, 0,5, 1, 2, що не є тотожними 0,2S).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Тенедрна пропозиція цього учасника не відповідала тендерній документації, зокрема п.8 розділу 3 ТД (стор. 23) вимагав завантажити в електронну систему закупівель «…довідку про наявність системи для повірки однофазних та трифазних лічильників електроенергії (в тому числі шунтованих) класів точності 0,2S – 2,0». При цьому, «..для документального підтвердження наявності системи для повірки лічильників, учасник процедури закупівлі повинен надати:… інструкцію з експлуатації системи». Учасник завантажив інструкцію з екплуатації, де не зазначено клас точності 0,2S (виробник в інструкції зазначив класи точності 0,2, 0,5, 1, 2, що не є тотожними 0,2S).
×
-
Назва доказу:
Протокол визначення переможця
-
Опис доказу:
Наявність неправомірного рішення про визначення переможця
-
Повʼязаний документ:
24VT-57VSO-0326-Protokol-RPU-1_.docx
-
-
Назва доказу:
Національний стандарт, в назві якого є 0,2S
-
Опис доказу:
Існування класу точності саме 0,2S.
-
Повʼязаний документ:
dstu_en_iec_62053-22_2022-1.pdf
-
-
Назва доказу:
Керівництво з експлуатації
-
Опис доказу:
Виробник на стор. 14 зазначає, що можна проводити випробування наступних лічильників класу точності 0,2, 0,5, 1, 2. Виробник не повідомляє про клас точності 0,2S.
-
Повʼязаний документ:
2-8 Керівництво з експлуатації (інструкція).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі.
Номер:
db4a4314a8664b5fa3139345dfa15387
Заголовок пункту скарги:
Оскаржується визначення переможцем ТОВ "Укрінвестпласт"
Опис заперечення:
Замовник неправомірно визначив переможцем ТОВ "Укрінвестпласт", не зважаючи на відстутність банківської гарантії.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Забезпечення тендерних пропозицій
Тип порушення:
Забезпечення тендерних пропозицій
Опис суті пункту скарги:
Учасник завантажив банківську гарантію, в полі «Інформація щодо тендерної документації» якої зазначена дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація: 23 лютого 2024 року. Відповідно до наказу Мінекономрозвитку від 14.12.2020 № 2628, розміщеному за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0275-21#Text) «ВИМОГИ до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» встановлено: «9) в інформації щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація…). Оскільки тендерна документація затверджена 06 березня 2024 року, банківська гарантія не відповідає вимогам, які встановлюються до неї.
×
-
Назва доказу:
Вимоги Мінекономрозвитку до банківських гарантій у сфері закупівель
-
Опис доказу:
Наявність вимоги "в інформації щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація…"
-
Повʼязаний документ:
5-Наказ Мінекономрозвитку (забезпечення тендерної пропозиції).pdf
-
-
Назва доказу:
Підпис банківської гарантії
-
Опис доказу:
Оригінальність файлу
-
Повʼязаний документ:
Банківська гарантія Г.2024.158-40.pdf (1).p7s
-
-
Назва доказу:
Банківська гарантія учасника
-
Опис доказу:
Наявність у полі «Інформація щодо тендерної документації» дати, що не відповідає дійсній даті затвердження тендерної документації, а саме: 23 лютого 2024 року замість 06 березня 2024 року.
-
Повʼязаний документ:
7-1 Банківська гарантія Г.2024.158-40.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Дискримінаційна вимога щодо надання сертифіката калібрування "взірцевого лічильника"
Номер:
58999856ea9c4ad7b788ac49a9bf9a1c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-23-008346-a.c7
Назва:
Дискримінаційна вимога щодо надання сертифіката калібрування "взірцевого лічильника"
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 2H332_РЭ UA8-01 (1).pdf 04.03.2024 21:06
- 1-Скарга.pdf 04.03.2024 21:06
- sign.p7s 04.03.2024 21:07
- рішення від 06.03.2024 № 4148.pdf 06.03.2024 17:10
- інформація про резолютивну частину рішення від 14.03.2024 № 4721.pdf 15.03.2024 11:18
- рішення від 14.03.2024 № 4721.pdf 18.03.2024 18:22
- Відповідь на скаргу 153-07-1341 від 08.03.2024 р..docx 08.03.2024 09:47
- Відповідь на скаргу 153-07-1341 від 08.03.2024 р. pdf.pdf 08.03.2024 09:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.03.2024 22:47
Дата розгляду скарги:
14.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.03.2024 17:11
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
18.03.2024 18:23
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
18.03.2024 18:23
Пункт скарги
Номер:
a8650de2c43e4c2ca275599f971305fe
Заголовок пункту скарги:
Вимога тендерної документації щодо гаявності мертифіката калібрування "взірцевого лічильника" є дискримінаційною.
Опис заперечення:
П.10 розділу 3 ТД вимагає "cертифікат калібрування взірцевого лічильника", який не передбачаний як окремий пристрій установки для повірки лічильників Скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Встановивши дискримінаційну вимогу, замовник порушив п.4 ч. 1 ст 5 та ч.4 Закону України "Про публічні закупівлі"
×
-
Назва доказу:
Інструкція з експлуатації повірочної установки
-
Опис доказу:
Установка надає можливість повірки лічильників без окремого "взірцевого лічильника"
-
Повʼязаний документ:
2H332_РЭ UA8-01 (1).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації, зокрема виключити вимогу про надання "сертифікату калібрування взірцевого лічильника"
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
1272edd7230f4f3091a1d9df380bf26b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-23-008346-a.b6
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, в Україні є 71 суб’єкт господарювання, уповноважений на повірку засобів вимірювальної техніки (База даних про наукові метрологічні центри, метрологічні центри і повірочні лабораторії, уповноважені на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації станом на 09.02.2024 додається), з яких на повірку лічильників електричної енергії уповноважено щонайменше 25 субʼєктів господарювання (галузі уповноваження доступні за клікабельним посиланням у наведеній вище Базі даних).
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від
25.12.2015 (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення
публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників,
передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії
правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня
його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету
Міністрів України від 12.10.2023 № 1178 є створення конкурентного
середовища та розвиток добросовісної конкуренції. У цьому зв’язку,
Замовники зобов’язані здійснювати закупівлі за принципами, визначеними
статтею 5 Закону, серед яких: добросовісна конкуренція серед
учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність;
недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Пунктом 8 розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки
тендерних пропозицій» Замовник встановив ДИСКРИМІНАЦІЙНУ вимогу:
«-власна довідка про наявність системи для повірки однофазних та трифазних лічильників електроенергії (в тому числі шунтованих) класів точності 0,2S – 2,0. Система повинна мати можливість одночасної повірки не менше 10 однотипних електролічильників (в тому числі шунтованих) за допомогою імпульсного виходу і скануючої фотоголовки та можливість формування результатів повірки у протокол в електронному вигляді для його друку. Для документального підтвердження наявності системи для повірки лічильників, учасник процедури закупівлі повинен надати: - договір купівлі-продажу, акт приймання-передачі, платіжне доручення, декларація відповідності, а також надати інструкцію з експлуатації системи»
Оскільки Вимогами, яким повинні відповідати наукові метрологічні центри,
державні підприємства, які належать до сфери управління Міністерства
економіки України та провадять метрологічну діяльність, та повірочні
лабораторії, які уповноважуються або уповноважені на проведення
повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації
та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, з метою
досягнення їх відповідності встановленим критеріям, що затверджені наказом Мінекономіки від 30.06.2020 № 1242, ДСТУ 6100:2009,
ДСТУ ГОСТ 8.259:2007, МПУ 454/8-2015 (додаються) УЖЕ ВСТАНОВЛЕНІ вимоги до
обладнання та матеріально-технічної бази, яку зобов’язаний мати
суб’єкт господарювання для отримання уповноваження на
повірку лічильників електричної енергії.
Отже, суб’єкт господарювання, який є уповноваженим на проведення
повірки лічильників електричної енергії вже є таким, що відповідає встановленим
законодавством вимогам та критеріям щодо наявності необхідного
обладнання (установки) для повірки даних лічильників, що
підтверджується фактом видання Міністерством економіки України
Свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів
вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються
у сфері законодавчо регульованої метрології.
Додаткові вимоги щодо установки з конкретними технічними
характеристиками є необґрунтованими і дискримінаційними, якими Замовник унеможливлює участь інших субʼєктів господарювання, що також мають необхідне обладнання, уповноважені та можуть надавати послуги згідно з предметом закупівлі.
Подібними вимогами Замовник штучно обмежує коло учасників до конкретного субʼєкта господарювання, в якого наявна саме така установка, дискримінуючи та усуваючи з ринку інших потенційних учасників, котрі теж мають уповноваження та спроможні
надавати послуги з повірки лічильників електроенергії, тим самим
порушуючи основні принципи публічних закупівель, встановлені статтею 5
Закону та взагалі спотворюючи саму мету Закону.
Нагадуємо Вам, що відповідно до частини четвертої статті 22 Закону
тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують
конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відтак, дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації
наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої
статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також
порушують права та законні інтереси нашого підприємства, пов'язані з
його участю у цій процедурі закупівлі, оскільки ДП
«Львівстандартметрологія» уповноважене надавати послуги з повірки
лічильників електроенергії, має достатньо кваліфікованого персоналу,
приміщень та обладнання, в тому числі, дві установки, що забезпечать
повірку лічильників електричної енергії в повному обсязі згідно з
Додатком 4 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні
та інші характеристики предмета закупівлі».
Зважаючи на викладене вище та керуючись частиною першою статті 24
Закону, вимагаємо внести відповідні зміни до Документації з метою
усунення порушень.
Сподіваємося на сумлінне дотримання Вами Закону України «Про публічні
закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- База_даних_09.02.2024.xlsx 04.03.2024 14:15
- ДСТУ ГОСТ 8-259-2007.pdf 04.03.2024 14:15
- ДСТУ 6100-2009.pdf 04.03.2024 14:15
- МПУ 454-08-2015.pdf 04.03.2024 14:15
- 24VT-57VSO-0306-Protokol-PR-6.docx 06.03.2024 11:02
Дата подачі:
04.03.2024 14:15
Вирішення:
Встановлюючи вимогу щодо наявності в Учасника процедури закупівлі наявності системи для повірки однофазних та трифазних лічильників електроенергії (в тому числі шунтованих) з можливістю одночасної повірки не менше 10 однотипних електролічильників Замовник керувався орієнтовним розрахунком строку та часу необхідних для надання послуг, враховуючи обсяги закупівлі та термін виконання договору. Оскільки послуги повинні надаватись, в тому числі і на обладнанні Замовника, а отже на території підприємства Замовника, слід враховувати також і реалії нашого життя: воєнний стан, повітряні тривоги, які впливають на обсяг і якість надання послуг.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.03.2024 18:25
Вимога
Відхилено
"Система для повірки"
Номер:
72d065461aa04549bc16d17bdfabbc86
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-23-008346-a.b5
Назва:
"Система для повірки"
Вимога:
Просимо пояснити, що саме розуміється під терміном "система для повірки"в сенсі тендерної документаці. А також пояснити, що термін "система" є тожнім тепрміну "повірочна установка"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.03.2024 16:29
Вирішення:
Термін «система для повірки лічильників електроенергії» та термін «установка для повірки лічильників електроенергії» є тотожними.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Додаток 5
Номер:
17f5300fabb843beaca6e2fa3da631b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-23-008346-a.b4
Назва:
Додаток 5
Вимога:
Помилкова вимога: "Виконавець повинен забезпечити збереження правил обліку і виконання правил його використання відповідно до інструкції та паспорту". Як забезчити правила обліку? Просимо усунути помилкову вимогу.
Пов'язані документи:
Замовник
- 24VT-57VSO-0229-Protokol-PR-2.docx 29.02.2024 13:02
Дата подачі:
26.02.2024 16:38
Вирішення:
В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Сертифікати калібрування
Номер:
8a51c6b471024956bb9ed617fdabc58a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-23-008346-a.b3
Назва:
Сертифікати калібрування
Вимога:
П.10 розділу 3 вимагає "сертифікати калібрування видані уповноваженим на те державним органом України, з додатками (за наявності додатків)". Просимо пояснити, на що саме мають бути надані сертифікати та виключити (або змінити) вимогу щодо видання "уповноваженим на те державним органом України", оскільки сертифікати калібування видаються акредитованими калібрувальними лабораторіями.
Пов'язані документи:
Замовник
- 24VT-57VSO-0229-Protokol-PR-3.docx 29.02.2024 13:07
Дата подачі:
26.02.2024 12:15
Вирішення:
В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Сертифікат відповідності
Номер:
12ceaff146714e30b328f4e5bb857381
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-23-008346-a.c2
Назва:
Сертифікат відповідності
Вимога:
Просимо виправити кваліфікаційну вимогу: "Для документального підтвердження наявності установки для повірки лічильників, учасник процедури закупівлі повинен надати ... сертифікат відповідності...". Отримання сертифіката відповідності не передбачено для робочих еталонів. Просимо виклюдчити помилкову вимогу.
Пов'язані документи:
Замовник
- 24VT-57VSO-0229-Protokol-PR-1.docx 29.02.2024 12:48
Дата подачі:
26.02.2024 11:57
Вирішення:
В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Істотні умови договору
Номер:
e53b32fb9ae3475d950780138d7913c6
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-23-008346-a.b1
Назва:
Істотні умови договору
Вимога:
Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій вимагає: "- погодження учасником процедури закупівлі основних умов договору про закупівлю (п. 3 Розділу 6)" та надання документів ", що засвідчують погодження учасником процедури закупівлі основних умов договору про закупівлю. Просимо за текстом виправити "основні" на "істотні". Окрім цього, просимо зазначити в п.5.3 проекту договору (додаток 2) конкретний строк надання послуг, який є істотною умовою договору і має бути погоджений.
Пов'язані документи:
Замовник
- 24VT-57VSO-0229-Protokol-PR-4.docx 29.02.2024 13:12
Дата подачі:
26.02.2024 11:41
Вирішення:
В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено