• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з повірки лічильників електричної енергії

Проект договору про закупівлю міститься в тендерній документації

Торги не відбулися

1 991 904.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 919.04 UAH
Період оскарження: 23.02.2024 14:29 - 10.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на незаконне визначення переможця

Номер: e20816b8f433403ba3043dac97d82834
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-23-008346-a.a8
Назва: Скарга на незаконне визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 10.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.04.2024 17:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.04.2024 15:20
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення №6404-р/пк-пз від 10 квітня 2024 р. Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель є потреба скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРІНВЕСТПЛАСТ» переможцем процедури закупівлі, оформлене протокольним рішенням (протоколом) Уповноваженої особи з питань закупівель товарів, робіт і послуг ПрАТ «Львівобленерго» щодо визначення учасника переможцем процедури закупівлі від 26 березня 2024 р. №24-57/РПУ-2. Скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРІНВЕСТПЛАСТ» переможцем процедури закупівлі, оформлене протокольним рішенням (протоколом) Уповноваженої особи з питань закупівель товарів, робіт і послуг ПрАТ «Львівобленерго щодо визначення учасника переможцем процедури закупівлі від 26 березня 2024 р. №24-57/РПУ-2.
Автор: ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ", Микола Петрище +0938134299 autotat1972@ukr.net

Пункт скарги

Номер: 3237d0178eb74e75ac35316e75213930
Заголовок пункту скарги: Замовник неправомірно визначив переможця закупівлі: сертифікат калібрування, що містив технічну специфікацію, виданий неакредитованою лабораторією (тендерна документація вимагала сертифікат калібрування виданий акредитованою лабораторією)
Опис заперечення: Замовник протокольним рішенням (протоколом) від 26 березня 2024 р. №24-57/РПУ-2 визначив ТОВ «УКРІНВЕСТПЛАСТ» переможцем процедури закупівлі. Тенедрна пропозиція цього учасника не відповідала тендерній документації, зокрема п.10 розділу 3 ТД вимагав завантажити в електронну систему закупівель "документи: сертифікати калібрування видані акредитованими калібрувальними лабораторіями *cертифікат калібрування системи для повірки лічильників…". Учасник надав сертифікат калібрування, виданийний акредитованою лабораторією.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Неправомірно визначивши переможця закупівлі замоник порушив частину 1 статі 5 Закону України «Про публічні закупівлі», яка визначає, що "закупівлі здійснюються за такими принципами:.. 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі".
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Номер: affa5b132d75444fa6e94b1b7cc83d2a
Заголовок пункту скарги: Неправомірно визначивши переможця закупівлі замоник порушив частину 1 статі 5 Закону України «Про публічні закупівлі», яка визначає, що "закупівлі здійснюються за такими принципами:.. 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі".
Опис заперечення: Замовник протокольним рішенням (протоколом) від 26 березня 2024 р. №24-57/РПУ-2 визначив ТОВ «УКРІНВЕСТПЛАСТ» переможцем процедури закупівлі. Тенедрна пропозиція цього учасника не відповідала тендерній документації, зокрема п.8 розділу 3 ТД (стор. 23) вимагав завантажити в електронну систему закупівель «…довідку про наявність системи для повірки однофазних та трифазних лічильників електроенергії (в тому числі шунтованих) класів точності 0,2S – 2,0». При цьому, «..для документального підтвердження наявності системи для повірки лічильників, учасник процедури закупівлі повинен надати:… інструкцію з експлуатації системи». Учасник завантажив інструкцію з екплуатації, де не зазначено клас точності 0,2S (виробник в інструкції зазначив класи точності 0,2, 0,5, 1, 2, що не є тотожними 0,2S).
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Тенедрна пропозиція цього учасника не відповідала тендерній документації, зокрема п.8 розділу 3 ТД (стор. 23) вимагав завантажити в електронну систему закупівель «…довідку про наявність системи для повірки однофазних та трифазних лічильників електроенергії (в тому числі шунтованих) класів точності 0,2S – 2,0». При цьому, «..для документального підтвердження наявності системи для повірки лічильників, учасник процедури закупівлі повинен надати:… інструкцію з експлуатації системи». Учасник завантажив інструкцію з екплуатації, де не зазначено клас точності 0,2S (виробник в інструкції зазначив класи точності 0,2, 0,5, 1, 2, що не є тотожними 0,2S).
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Номер: db4a4314a8664b5fa3139345dfa15387
Заголовок пункту скарги: Оскаржується визначення переможцем ТОВ "Укрінвестпласт"
Опис заперечення: Замовник неправомірно визначив переможцем ТОВ "Укрінвестпласт", не зважаючи на відстутність банківської гарантії.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Забезпечення тендерних пропозицій
Тип порушення: Забезпечення тендерних пропозицій
Опис суті пункту скарги: Учасник завантажив банківську гарантію, в полі «Інформація щодо тендерної документації» якої зазначена дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація: 23 лютого 2024 року. Відповідно до наказу Мінекономрозвитку від 14.12.2020 № 2628, розміщеному за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0275-21#Text) «ВИМОГИ до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» встановлено: «9) в інформації щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація…). Оскільки тендерна документація затверджена 06 березня 2024 року, банківська гарантія не відповідає вимогам, які встановлюються до неї.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Розгляд припинено
КЕП

Дискримінаційна вимога щодо надання сертифіката калібрування "взірцевого лічильника"

Номер: 58999856ea9c4ad7b788ac49a9bf9a1c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-23-008346-a.c7
Назва: Дискримінаційна вимога щодо надання сертифіката калібрування "взірцевого лічильника"
Скарга:
Дата розгляду скарги: 14.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.03.2024 17:11
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 18.03.2024 18:23
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 18.03.2024 18:23
Автор: ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ", Микола Петрище +0938134299 autotat1972@ukr.net

Пункт скарги

Номер: a8650de2c43e4c2ca275599f971305fe
Заголовок пункту скарги: Вимога тендерної документації щодо гаявності мертифіката калібрування "взірцевого лічильника" є дискримінаційною.
Опис заперечення: П.10 розділу 3 ТД вимагає "cертифікат калібрування взірцевого лічильника", який не передбачаний як окремий пристрій установки для повірки лічильників Скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Встановивши дискримінаційну вимогу, замовник порушив п.4 ч. 1 ст 5 та ч.4 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги

Номер: 1272edd7230f4f3091a1d9df380bf26b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-23-008346-a.b6
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, в Україні є 71 суб’єкт господарювання, уповноважений на повірку засобів вимірювальної техніки (База даних про наукові метрологічні центри, метрологічні центри і повірочні лабораторії, уповноважені на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації станом на 09.02.2024 додається), з яких на повірку лічильників електричної енергії уповноважено щонайменше 25 субʼєктів господарювання (галузі уповноваження доступні за клікабельним посиланням у наведеній вище Базі даних). Метою Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2023 № 1178 є створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. У цьому зв’язку, Замовники зобов’язані здійснювати закупівлі за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Пунктом 8 розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Замовник встановив ДИСКРИМІНАЦІЙНУ вимогу: «-власна довідка про наявність системи для повірки однофазних та трифазних лічильників електроенергії (в тому числі шунтованих) класів точності 0,2S – 2,0. Система повинна мати можливість одночасної повірки не менше 10 однотипних електролічильників (в тому числі шунтованих) за допомогою імпульсного виходу і скануючої фотоголовки та можливість формування результатів повірки у протокол в електронному вигляді для його друку. Для документального підтвердження наявності системи для повірки лічильників, учасник процедури закупівлі повинен надати: - договір купівлі-продажу, акт приймання-передачі, платіжне доручення, декларація відповідності, а також надати інструкцію з експлуатації системи» Оскільки Вимогами, яким повинні відповідати наукові метрологічні центри, державні підприємства, які належать до сфери управління Міністерства економіки України та провадять метрологічну діяльність, та повірочні лабораторії, які уповноважуються або уповноважені на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, з метою досягнення їх відповідності встановленим критеріям, що затверджені наказом Мінекономіки від 30.06.2020 № 1242, ДСТУ 6100:2009, ДСТУ ГОСТ 8.259:2007, МПУ 454/8-2015 (додаються) УЖЕ ВСТАНОВЛЕНІ вимоги до обладнання та матеріально-технічної бази, яку зобов’язаний мати суб’єкт господарювання для отримання уповноваження на повірку лічильників електричної енергії. Отже, суб’єкт господарювання, який є уповноваженим на проведення повірки лічильників електричної енергії вже є таким, що відповідає встановленим законодавством вимогам та критеріям щодо наявності необхідного обладнання (установки) для повірки даних лічильників, що підтверджується фактом видання Міністерством економіки України Свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології. Додаткові вимоги щодо установки з конкретними технічними характеристиками є необґрунтованими і дискримінаційними, якими Замовник унеможливлює участь інших субʼєктів господарювання, що також мають необхідне обладнання, уповноважені та можуть надавати послуги згідно з предметом закупівлі. Подібними вимогами Замовник штучно обмежує коло учасників до конкретного субʼєкта господарювання, в якого наявна саме така установка, дискримінуючи та усуваючи з ринку інших потенційних учасників, котрі теж мають уповноваження та спроможні надавати послуги з повірки лічильників електроенергії, тим самим порушуючи основні принципи публічних закупівель, встановлені статтею 5 Закону та взагалі спотворюючи саму мету Закону. Нагадуємо Вам, що відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відтак, дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також порушують права та законні інтереси нашого підприємства, пов'язані з його участю у цій процедурі закупівлі, оскільки ДП «Львівстандартметрологія» уповноважене надавати послуги з повірки лічильників електроенергії, має достатньо кваліфікованого персоналу, приміщень та обладнання, в тому числі, дві установки, що забезпечать повірку лічильників електричної енергії в повному обсязі згідно з Додатком 4 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі». Зважаючи на викладене вище та керуючись частиною першою статті 24 Закону, вимагаємо внести відповідні зміни до Документації з метою усунення порушень. Сподіваємося на сумлінне дотримання Вами Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Встановлюючи вимогу щодо наявності в Учасника процедури закупівлі наявності системи для повірки однофазних та трифазних лічильників електроенергії (в тому числі шунтованих) з можливістю одночасної повірки не менше 10 однотипних електролічильників Замовник керувався орієнтовним розрахунком строку та часу необхідних для надання послуг, враховуючи обсяги закупівлі та термін виконання договору. Оскільки послуги повинні надаватись, в тому числі і на обладнанні Замовника, а отже на території підприємства Замовника, слід враховувати також і реалії нашого життя: воєнний стан, повітряні тривоги, які впливають на обсяг і якість надання послуг.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.03.2024 18:25
Вимога
Відхилено

"Система для повірки"

Номер: 72d065461aa04549bc16d17bdfabbc86
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-23-008346-a.b5
Назва: "Система для повірки"
Вимога:
Просимо пояснити, що саме розуміється під терміном "система для повірки"в сенсі тендерної документаці. А також пояснити, що термін "система" є тожнім тепрміну "повірочна установка"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Термін «система для повірки лічильників електроенергії» та термін «установка для повірки лічильників електроенергії» є тотожними.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Додаток 5

Номер: 17f5300fabb843beaca6e2fa3da631b0
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-23-008346-a.b4
Назва: Додаток 5
Вимога:
Помилкова вимога: "Виконавець повинен забезпечити збереження правил обліку і виконання правил його використання відповідно до інструкції та паспорту". Як забезчити правила обліку? Просимо усунути помилкову вимогу.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Сертифікати калібрування

Номер: 8a51c6b471024956bb9ed617fdabc58a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-23-008346-a.b3
Назва: Сертифікати калібрування
Вимога:
П.10 розділу 3 вимагає "сертифікати калібрування видані уповноваженим на те державним органом України, з додатками (за наявності додатків)". Просимо пояснити, на що саме мають бути надані сертифікати та виключити (або змінити) вимогу щодо видання "уповноваженим на те державним органом України", оскільки сертифікати калібування видаються акредитованими калібрувальними лабораторіями.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Сертифікат відповідності

Номер: 12ceaff146714e30b328f4e5bb857381
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-23-008346-a.c2
Назва: Сертифікат відповідності
Вимога:
Просимо виправити кваліфікаційну вимогу: "Для документального підтвердження наявності установки для повірки лічильників, учасник процедури закупівлі повинен надати ... сертифікат відповідності...". Отримання сертифіката відповідності не передбачено для робочих еталонів. Просимо виклюдчити помилкову вимогу.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Істотні умови договору

Номер: e53b32fb9ae3475d950780138d7913c6
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-23-008346-a.b1
Назва: Істотні умови договору
Вимога:
Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій вимагає: "- погодження учасником процедури закупівлі основних умов договору про закупівлю (п. 3 Розділу 6)" та надання документів ", що засвідчують погодження учасником процедури закупівлі основних умов договору про закупівлю. Просимо за текстом виправити "основні" на "істотні". Окрім цього, просимо зазначити в п.5.3 проекту договору (додаток 2) конкретний строк надання послуг, який є істотною умовою договору і має бути погоджений.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено