• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Канцелярське приладдя та папір для друку

Канцелярське приладдя та папір для друку

Завершена

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 490.00 UAH
Період оскарження: 15.05.2018 11:14 - 27.05.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 089e5835fb204b9eb2f84bf0cc68b9ff
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-15-000432-b.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Детально проаналізувавши документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах Технічними вимогами щодо предмета закупівлі п.29 передбачено надати папір , деякі характеристики якого (білизна 60+/-3%;товщина 103+/-3;наявність екомаркування на пачці) є тількі на папері Lettura. Таким чином, , Замовник дає неконкурентню перевагу імпортеру та ділеру даного товару у торгах. Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Усунути порушення, шляхом внесення змін в документацію. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Морехідний коледж технічного флоту Національного університету «Одеська морська академія» уважно розглянув Вашу вимогу №UA-2018-05-15-000453-b за предметом закупівлі «Канцелярське приладдя та папір для друку» та повідомляє наступне: Звертаємо вашу увагу, що закупівля проводиться за процедурою відкритих торгів. Процедуру закупівлі визначено згідно вимог абзацу 1 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі». Щодо предмета закупівлі повідомляємо, що згідно п.7 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом…. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454 (далі - Порядок). Водночас 17.01.2017 набрав чинності наказ Мінекономрозвитку від 19.12.2016 N 2092 "Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі", згідно з яким предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 23.12.2015 N 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Закупівля проводиться за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Канцелярське приладдя та папір для друку ). Папір відноситься до класу 3019. Згідно п. 4.2 Загальних положень тендерної документації визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) ТД не передбачається. Ваша заява щодо наявності дискримінаційних вимог у Технічних вимогах ТД не відповідає дійсності та є необґрунтованою. Папір, параметри якого зазначені в Технічних вимогах ТД у п.29 ,повністю задовольняє вимогам Замовника ,щодо якості.( згідно п.3, ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»). Крім того, папір з такими характеристиками є у декількох виробників, та є в наявності на ринку України. Звертаємо вашу увагу на те, що у Технічних вимогах ТД передбачена можливість надання учасником товару з характеристиками не гіршими ніж у замовленного. Таким чином, Ваше підприємство не обмежене у праві взяти участь (як Постачальник ) у процедурі закупівлі саме з цим товаром. Зважаючи на вищевикладене,повідомляємо, що нами будуть розглянуті всі тендерні пропозиції у відповідності до вимог Закону із запропонованими будь-якими торговими марками, які відповідають умовам тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, вважаємо що Тендерна документація відповідає діючому законодавству України. Повідомляємо ,щодо Ваших вимог : 1. Усунути порушення, шляхом внесення змін в документацію. Вашу вимогу залишаємо, у цій частині, без задоволення 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. Вашу вимогу , у цій частині, задовольняємо.
Статус вимоги: Відхилено