• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Блоки очищення газу DN50 - DN300)

Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-01-17-006669-b згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Критерій оцінки – ціна 100%. Строк поставки товару залежить від терміну поставки товару, який зазначений в проекті договору (Додаток 4 до тендерної документації), але не більше строку дії договору. Строк дії договору залежить від дати підписання договору та буде розрахований під час укладання договору.

Завершена

37 685 150.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 376 851.50 UAH
Період оскарження: 23.02.2024 11:21 - 08.03.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо рішення Замовника про визначення переможця

Номер: e30114f4be5942c38db6d69df3c883d1
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-23-004098-a.a2
Назва: Щодо рішення Замовника про визначення переможця
Вимога:
Товариством з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» (далі – Замовник) 23.02.2024 оголошено через ЕСЗ відкриті торги з особливостями з предметом закупівлі 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Блоки очищення газу DN50 - DN300), ідентифікатор у Prozorro UA-2024-02-23-004098-a. Згідно протоколу Замовника №24-1029 д_1 від 08.05.2024 ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ТУРБОГАЗ» (далі – Переможець) визначено переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником. ПрАТ «Івано-Франківський завод «Промприлад» (далі – Учасник) як учасник даної процедури закупівлі проаналізував тендерну пропозицію Переможця та має заперечення щодо правомірності визнання ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ТУРБОГАЗ» переможцем процедури закупівлі UA-2024-02-23-004098-a, не погоджується з прийнятим рішення Замовника, оскільки вважає, що порушені його права та законні інтереси як учасника даної конкурентної процедури закупівлі виходячи з наступного: 1. Відповідно до вимог п. 1.3.1 Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати: «Сканована(-і) копія(-ї) чинного(-их) на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій документу (виданого у відповідності до Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском, затвердженого ПКМУ №27 від 16.01.2019), що підтверджує відповідності кожної запропонованої моделі обладнання вимогам для обладнання категорії не менше III Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском, затвердженого ПКМУ №27 від 16.01.2019». Згідно технічних вимог до позиції 14 Додатку 1 до тендерної документації (Блок очищення газу DN300 PN63) діаметри вхідного та вихідного колектора блоку очищення газу для підключення до трубопроводів ГРС мають становити 426х12 мм, що відповідає умовному діаметру DN 400. Переможцем у складі своєї пропозиції надано документ «1.3.1 Серт. експертизи типу модуль В та Серт модуль E.pdf» - сертифікати експертизи типу (Модуль B + Модуль Е). Проаналізувавши дані сертифікати Учасником встановлено, що на ст. 3 Сертифікату експертизи типу UA.TR.131.B.1588-24 міститься інформація щодо номінального діаметру (DN) трубопроводів від 50 до 300. Така ж інформація наведена на ст. 2 Сертифікату UA.TR.131.0642-24 та на ст. 2 Декларації про відповідність. Враховуючи вищенаведене, Учасником зроблено висновок про невідповідність наданих документів та пропозиції Переможця встановленим Замовником вимогам, зокрема п. 1.3.1 Додатку 2 до тендерної документації та вимогам до діаметрів вхідного та вихідного колектора блоку очищення газу для підключення до трубопроводів ГРС (позиція 14 Додатку 1 до тендерної документації). 2. Відповідно до вимог п. 1.2.1. Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати: «Сканована(-і) копія(-ї)1.2 чинного(-их) на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій Сертифікату(-ів)1.3 відповідності системи управління якістю у виробництві підприємства-виробника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності». Переможцем у складі своєї пропозиції надано документ «1.2.1 Сертифiкат ISO 9001.pdf» - Сертифікат №3800224 про відповідність системи менеджменту якості ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ТУРБОГАЗ» вимогам стандарту саме ISO 9001:2015, що не відповідає встановленим Замовником вимогам про відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). 3. Переможцем у складі своєї пропозиції надано гарантійний лист учасника (документ «Додаток 2_1.1.1_Гарантійний лист Учасника-.pdf»), в якому у колонці 5 таблиці 1 не надав/не заповнив інформацію про гарантійний строк, який починається з дати введення Товару в експлуатацію. Так, згідно примітки 9 вимог Замовника (Додаток 1.1 до тендерної документації) до заповнення гарантійного лист учасника визначено, що «зазначається гарантійний строк, який починається з дати введення Товару в експлуатацію (за умови, що Додатком 1 до тендерної документації визначені вимоги до такого гарантійного строку; у противному випадку дані у колонці 5 Таблиці 1 не зазначаються)». Водночас п. 24 Додатку 1 до тендерної документації по кожній позиції блоку очищення газу встановлено саме гарантійний термін експлуатації. Таким чином, із розуміння вимог тендерної документації Замовника, заповнення колонки 5 Таблиці 1 Додаток 1.1 до тендерної документації (вимог до гарантійного листа учасника) є обов’язковим. Таким чином не заповнивши колонку 5 Таблиці 1 у документів «Додаток 2_1.1.1_Гарантійний лист Учасника-.pdf» Переможець не надав інформацію та не підтвердив вимоги Замовника щодо встановленого гарантійного терміну експлуатації. Враховуючи вищенаведене та керуючись положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі», Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», - ПРОСИМО: 1. Прийняти дану вимогу до розгляду. 2. Визнати неправомірним рішення Уповноваженої особи Замовника ТОВ «Оператор ГТС України» щодо визначення учасника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ТУРБОГАЗ» переможцем процедури закупівлі UA-2024-02-23-004098-a. 3. Скасувати рішення Уповноваженої особи Замовника ТОВ «Оператор ГТС України» щодо визначення учасника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ТУРБОГАЗ» переможцем процедури закупівлі UA-2024-02-23-004098-a та повідомлення про намір укласти договір.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь повідомляємо, що Замовник не вбачає за собою порушень при визначені відповідності тендерної пропозиції учасника ПАТ "ТУРБОГАЗ". При цьому слід звернути увагу, що чинним законодавством із закупівель зміна рішення Замовника передбачена виключно за рішенням рішення Органу оскарження.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга вих.№ 38-23 від «28» березня 2024 р. Оскарження рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір (протокол №24-1029 д_1 від 25.03.2024). Процедура закупівлі:UA-2024-02-23-004098-а Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Блоки очищення газу DN50-DN300) код ДК 021:2015:42510000-4

Номер: cc8742ac54bd4cf8b3bb3d9c32354a6e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-23-004098-a.b1
Назва: Скарга вих.№ 38-23 від «28» березня 2024 р. Оскарження рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір (протокол №24-1029 д_1 від 25.03.2024). Процедура закупівлі:UA-2024-02-23-004098-а Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Блоки очищення газу DN50-DN300) код ДК 021:2015:42510000-4
Скарга:
Дата розгляду скарги: 09.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.04.2024 18:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.04.2024 10:25
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії №6336-р/пк-пз від 09.04.2024 р. скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ВСФ ТЕХНОЛОДЖІС" переможцем за процедурою закупівлі — "Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Блоки очищення газу DN50 - DN300)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-23-004098-a, затверджене протоколом № 24-1029-д-1 від 25 березня 2024 р.
Автор: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТУРБОГАЗ", Елена Масловская +380675465889 sales@turbogaz.com.ua

Пункт скарги

Номер: fd5aaa2d52494f38b585f8348d3c89ba
Заголовок пункту скарги: Рішення Замовника щодо визнання ТОВ "ВСФ ТЕХНОЛОДЖІС" переможцем процедури закупівлі UA-2024-02-23-004098-а Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Блоки очищення газу DN50-DN300) та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником.
Опис заперечення: Протокол №24-1029 д_1 від 25.03.2024 прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договор з переможцем процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: 3.У п.6.1 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік інформації, що подається учасником в складі його тендерної пропозиції, та вимоги до неї» Замовник на виконання вимог діючого законодавства вимагав надати інформацію про відповідність учасника вимогам антикорупційного законодавства. На підтвердження цього учасник повинен надати оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію антикорупційної програми.
З 18.01.2022р. набрала чинності нова Типова антикорупційна программа юридичних осіб, затверджена наказом Національного агентства з питань корупції від 10.12.2021 р. №794/21.
Відповідно до вимог ст.62 ЗУ «Про запобігання корупції» та на підставі зазначеного наказу учасники процедури публічних закупівель повинні оновити свої антикорупційні програми та привести їх у відповідність до нової типової форми, якщо вартість дорівнює або перевищує 20 млн.грн.
Учасник ТОВ «ВСФ ТЕХНОЛОДЖІС» у складі своєї тендерної пропозиції завантажив скановану копію Антикорупційної програми, затверджену наказом Генерального директора від 10.01.2020 №3/2.
При ознайомленні з текстом безпосередньо самої програми визначається її невідповідність діючій з 18.01.2022р. Типовій антикорупційній програмі юридичної особи, затвердженій наказом Національного агентства з питань корупції від 10.12.2021р. №794/21.
Отже, надана учасником Антикорупційна програма не відповідає нормам діючого законодавства, відповідно до цього, учасник не надав інформацію про свою відповідність вимогам діючого антикорупційного законодавства.

2.В пп.1.2 п.1.2 «Наявність чинного сертифікату на систему управління якістю виробництва запропонованих товарів» розділу І «Інформація, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам, що зазначені в Додатку 1 та/або Додатку 4 до тендерної документації» Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагав підтвердити наявність чинного сертифікату на систему управління якістю виробництва запропонованих товарів шляхом завантаження сканованої(-і) копії(-ї)1.2 чинного(-их) на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій Сертифікату (-ів)1.3відповідності системи управління якістю у виробництві підприємства-виробника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ ENISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності.
При цьому, Замовник в примітці 1.3 до даного пункту зазначив наступне: «до сфери сертифікації якого входить виробництво предмету закупівлі та/або продукції відповідного до предмету закупівлі класу згідно ДКПП (CPC); Сертифікат має бути виданим згідно чинного законодавства та/або регламентів країни підприємства-виробника запропонованого товару».
Учасник ТОВ «ВСФ ТЕХНОЛОДЖІС» надав Сертифікат відповідності системи менеджменту вимогам стандартуISO 9001:2015 за № 151002010748 від 18.05.2022, виданого даному учаснику, в якому зазначено наступне: «Відповідно до процедури сертифікації підтверджується, що підприємство ТОВ «ВСФ ТЕХНОЛОДЖІС» 18007, м. Черкаси, пр. Хіміків, 12/2, Україна застосовує системи менеджменту згідно з вищенаведеним стандартом у наступних сферах діяльності:
Виробництво промислового теплообмінного і ємкісного обладнання з відповідальністю за проектування».
ПрАТ «ТУРБОГАЗ» зазначає, що за загальноприйнятим технічним тлумаченням до теплообмінного обладнання відносяться пристрої, у яких здійснюється теплообмін між двома або декількома твердими, рідкими, газоподібними середовищами. А до ємнісного обладнання відносяться комплекси пристроїв для зберігання різних субстанцій у вигляді рідини, сипучих речовин, газу.
Тобто, в наданому учасником ТОВ «ВСФ ТЕХНОЛОДЖІС» сертифікаті відповідності системи менеджменту відсутнє виробництво фільтрувальних пристроїв.
Отже, до сфери сертифікації Сертифіката відповідності системи менеджменту вимогам стандарту ISO 9001:2015 за № 151002010748 від 18.05.2022, наданого учасником ТОВ «ВСФ ТЕХНОЛОДЖІС» у складі його тендерної пропозиції, не входить виробництво предмету закупівлі та/або продукції відповідного до предмету закупівлі класу згідно ДКПП (CPC).
Таким чином, учасник ТОВ «ВСФ ТЕХНОЛОДЖІС» не підтвердив наявність чинного сертифікату на систему управління якістю виробництва запропонованих товарів у виробництві підприємства-виробника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ ENISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності.


1.В пп.1.3.1 п.1.3 «Наявність документально підтвердженої відповідності запропонованих товарів технічному критерію» розділу І «Інформація, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам, що зазначені в Додатку 1 та/або Додатку 4 до тендерної документації» Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагав надати скановану(-і) копію(-ї) чинного(-их) на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій документу (виданого у відповідності до Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України (далі – ПКМУ) №27 від 16.01.2019), що підтверджує відповідності кожної запропонованої моделі обладнання вимогам для обладнання категорії не менше III Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском, затвердженого ПКМУ №27 від 16.01.2019.
Учасник ТОВ «ВСФ ТЕХНОЛОДЖІС» на підтвердження відповідності Технічному регламенту обладнання, що працює під тиском, затвердженого ПКМУ №27 від 16.01.2019, завантажив у складі своєї тендерної пропозиції такі сертифікати:
Сертифікат експертизи типу-тип виробництва за модулем В№UA.TR.131.B.1621-1-24 від 04.03.2024, в якому зазначена загальна назва обладнання «Блоки очищення газу»;
Сертифікат відповідності типу на основі перевірки обладнання, що працює під тиском, за модулем F №UA.TR.131.0643-24 від 06.03.2024.
При аналізі вказаних сертифікатів виявилось, що у сертифікаті за модулем F зазначені всього дві моделі блоків очищення газу, а саме, тільки: Блок очищення газу DN50 PN50 та Блок очищення газу DN80 PN80. Блок очищення газу DN50 PN50 не має відношення до предмета даної закупівлі, оскільки в закупівлю включені блоки, що працюють під вищим тиском, а саме Блоки очищення газу DN50 PN63 та DN50 PN80.
Більш того, цей сертифікат за модулем F підтверджує можливість виготовлення не усього обладнання блоків очищення газу DN80, а тільки одного блоку DN80 PN80 з конкретним заводським номером: 230581. Одже, інше обладнання, що є предметом закупівлі, у учасника ТОВ «ВСФ ТЕХНОЛОДЖІС» не сертифіковано, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Таким чином, учасник ТОВ «ВСФ ТЕХНОЛОДЖІС» не виконав вимогу Замовника у тендерній документації та не підтвердив відповідність кожної запропонованої ним моделі обладнання вимогам для обладнання категорії не менше III Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском, затвердженого ПКМУ №27 від 16.01.2019.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір