• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель за кодом ДК 021:2015 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Кількість послуг: 15 послуг (15 технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок, наведених в Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації)

Торги не відбулися

85 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 427.50 UAH
Період оскарження: 23.02.2024 10:45 - 01.03.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо прийнятого рішення замовника

Номер: 4e43a90e308c42eb89f766f08f4edc1e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-23-003023-a.a2
Назва: Щодо прийнятого рішення замовника
Вимога:
ПГІ “ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ” у складі комерційної пропозиції надав довідки у довільній формі, а саме: Лист №8 від 02.03.2024, Лист № 9 від 02.03.2024, Лист №11 від 02.03.2024, які відповідають суті вимог тендерної документації та підтверджують відсутність взаємодії з державою - агресором, відсутність реєстрації та праці на окупованих територіях, відсутність обмежувальних заходів встановлених законадавством України, у тому числі відповідно до Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. На підставі вищезазначеного вимагаємо скасувати Протокольне рішення (Протокол) № 22 від 15.03.2024 Новгородківської СР .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Абзац 2 пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) визначає, що у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та / або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Учасник процедури закупівлі ПП “ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ” 15.03.2024, в рамках проведення процедури закупівлі послуг за предметом закупівлі “Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель” за кодом ДК 021:2015 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги № UA-2024-02-23-003023-a, звернувся з вимогою щодо неправомірного відхилення його тендерної пропозицій, а саме: “ПП “ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ” у складі комерційної пропозиції надав довідки у довільній формі, а саме: Лист №8 від 02.03.2024, Лист № 9 від 02.03.2024, Лист №11 від 02.03.2024, які відповідають суті вимог тендерної документації та підтверджують відсутність взаємодії з державою - агресором, відсутність реєстрації та праці на окупованих територіях, відсутність обмежувальних заходів встановлених законадавством України, у тому числі відповідно до Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. На підставі вищезазначеного вимагаємо скасувати Протокольне рішення (Протокол) № 22 від 15.03.2024 Новгородківської СР.” На виконання пункту 46 Особливостей уповноважена особа замовника надає наступну відповідь: Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Закон з урахуванням Особливостей містять перелік обов'язкових відомостей, які повинна містити тендерна документації, зокрема: кваліфікаційні критерії; підтвердження підстав по пункту 47 Особливостей; інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію; інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що - підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам; проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; строк дії тендерної пропозиції; вимоги до забезпечення; інформація про субпідрядника. Поряд з цим, частина 3 статті 22 Закону визначає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога щодо надання «іншої інформації» це і є вимога замовника відповідно до пункту 2 “Інша інформація” розділу “Оцінка тендерної пропозиції” Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. Тимчасово окупованою територією є частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації Російської Федерації. У разі ненадання учасником довідки в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора або, у випадку якщо учасник зареєстрований на тимчасово окупованій території та не надав у складі тендерної пропозиції підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом, замовник відхиляє тендерну пропозицію на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей. На виконання вказаної вимоги учасник надав довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, та його місцезнаходження не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». Проте, учасником ПП “ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ” не надано довідки в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора. Зокрема, в листі №11 від 02.03.2024, наданому у складі тендерної пропозиції учасника, ПП “ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ” лише повідомляє, що не перебуває під дією спеціальних економічних чи інших обмежувальних заходів відповідно до діючих норм (перелічені у вказаному листі), тоді як вимога чітко сформульована замовником - “про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора”. Пункт 44 Особливостей визначає виключний перелік підстав для відхилення, за наявності якої (яких) замовник зобов'язаний відхилити учасника. Так, абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. Крім того, замовник під час розгляду тендерної пропозиції ПП “ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ” взяв до уваги позицію Уповноваженого органу, яка викладена у листі № 3304-04_6037-06 відповідно до якої “У разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція має відхилятися відповідно до підстав, визначених у статті 31 Закону, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, без застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей.” А також позицію контролюючого органу - Державної аудиторської служби України, щодо відхилення тендерної пропозиції на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Із позицією ДАСУ у схожих ситуаціях можна ознайомитися у закупівлях, щодо яких проведений моніторинг. (Закупівля UA-2023-02-14-010014-a, Закупівля UA-2023-09-04-011714-a, UA-2023-12-19-003783-a). Таким чином, враховуючи позицію Мінекономіки, як уповноваженого органу, ДАСУ, як органу, який здійснює контроль у сфері публічних закупівель та керуючись абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник правомірно відхилив тендерну пропозицію ПП “ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ”. Крім того, повідомляємо, що замовник не має правових підстав для скасування свого рішення про відхилення тендерної пропозиції. А вимога ПП “ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ” “скасувати Протокольне рішення (Протокол) № 22 від 15.03.2024” є некоректною. Свою позицію замовник обгрунтовує витягами із моніторингів Державної аудиторської служби України: Моніторинг № UA-M-2023-02-13-000026, оголошення № UA-2022-12-15-022249-a “...Закон та Особливості не містять підстав для повторного розгляду тендерної пропозиції учасника торгів після оголошення переможця торгів…повторний розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «Х» щодо її відповідності вимогам тендерної документації, було здійснене уповноваженої особою замовника на власний розсуд з метою виправлення своєї помилки та дискваліфікації учасника ТОВ «Х», що є поза межами врегулювання таких дій та рішень нормами Закону та суперечить вимогам пункту 38 Особливостей.”
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

НЕДОТРИМАННЯ ПРОЦЕДУРИ РОЗГЛЯДУ ТА ОЦІНКИ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ У ВІДПОВІДНОСТІ ДО ПОЛОЖЕНЬ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" З ВРАХУВАННЯМ ПОСТАНОВИ КМУ № 1178 ВІД 12.10.2022

Номер: af10d8234cc741708679a79ca18549f6
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-23-003023-a.a1
Назва: НЕДОТРИМАННЯ ПРОЦЕДУРИ РОЗГЛЯДУ ТА ОЦІНКИ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ У ВІДПОВІДНОСТІ ДО ПОЛОЖЕНЬ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" З ВРАХУВАННЯМ ПОСТАНОВИ КМУ № 1178 ВІД 12.10.2022
Вимога:
У відповідності до Протокольного рішення уповноваженої особи Новгородківської селищної ради № 16 від 06.03.2024, було відхилено тендерну пропозицію ФОП Петрович І.І. через ненадання довідки в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. Однак, при розгляді тендерної пропозиції, Замовником порушено положення статті 29 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 р. Особливостей, а саме: під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося Замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується Учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються Учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вищезазначене, Уповноважений орган не надав Учаснику 24 години на усунення невідповідностей, а також не обгрунтував у рішенні підстави для не надання додаткової необхідності надавати Учаснику 24 години на усунення невідповідностей, через те, що Учасник не відповідає іншим вимогам тендерної документації, які не підлягають виправленню згідно з ч. 16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі". В зв’язку з цим, Учасник вимагає дотримання від Замовника положень та вимог нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель, та розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Разом з тим повідомляємо, у випадку не надання Замовником можливості реалізувати таке право, Учасником буде подана скарга до органу оскарження.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Абзац 2 пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) визначає, що у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та / або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Учасник процедури закупівлі Фізична особа-підприємець Петрович Іван Іванович 07.03.2024, в рамках проведення процедури закупівлі послуг за предметом закупівлі “Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель” за кодом ДК 021:2015 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги № UA-2024-02-23-003023-a, звернувся з вимогою щодо неправомірного відхилення його тендерної пропозицій. На виконання пункту 46 Особливостей уповноважена особа замовника надає наступну відповідь. Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Закон з урахуванням Особливостей містять перелік обов'язкових відомостей, які повинна містити тендерна документації, зокрема: - кваліфікаційні критерії; - підтвердження підстав по пункту 47 Особливостей; - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію; - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що - підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам; - проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; - строк дії тендерної пропозиції; - вимоги до забезпечення; - інформація про субпідрядника. Поряд з цим, частина 2 статті 22 Закону визначає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога щодо надання «іншої інформації» відповідно до норми частин 2 статті 2 Закону це і є вимога замовника відповідно до пункту 2 “Інша інформація” розділу “Оцінка тендерної пропозиції” Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. Тимчасово окупованою територією є частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації Російської Федерації. У разі ненадання учасником довідки в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора або, у випадку якщо учасник зареєстрований на тимчасово окупованій території та не надав у складі тендерної пропозиції підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом, замовник відхиляє тендерну пропозицію на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей." Пункт 44 Особливостей визначає виключний перелік підстав для відхилення, за наявності якої (яких) замовник зобов'язаний відхилити учасника. Так, абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. При цьому, замовник зазначив про наявність підстави для відхилення у разі не надання вказаної вище довідки в довільній формі у тендерній документації. Крім того, замовник під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Петрович І.І. взяв до уваги позицію Уповноваженого органу, яка викладена у листі № 3304-04_6037-06 відповідно до якої “У разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція має відхилятися відповідно до підстав, визначених у статті 31 Закону, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, без застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей.” А також позицію контролюючого органу - Державної аудиторської служби України, щодо відхилення тендерної пропозиції на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Із позицією ДАСУ у схожих ситуаціях можна ознайомитися у закупівлях, щодо яких проведений моніторинг. (Закупівля UA-2023-02-14-010014-a, Закупівля UA-2023-09-04-011714-a, UA-2023-12-19-003783-a). Таким чином, враховуючи позицію Мінекономіки, як уповноваженого органу та ДАСУ, як органу, який здійснює контроль у сфері публічних закупівель, а також керуючись абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник правомірно відхилив тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Петрович І.І.
Статус вимоги: Відхилено