-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Код ДК 021:2015 – 15810000-9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби»
Завершена
783 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 917.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 917.00 UAH
Період оскарження:
23.02.2024 00:41 - 28.02.2024 00:00
Вимога
Вирішена
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Номер:
bc7f4d71d60346c589e7c2dc4feed547
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-23-000018-a.c1
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Вимога:
Під час підготовки документів тендерної пропозиції, було виявлено порушення діючого закупівельного законодавства України, зокрема порушення пов’язані із встановленням Замовником у своїй тендерній документації, що затверджена протоколом уповноваженої особи № 110 від 22 лютого 2024 року (надалі - Тендерна документація) дискримінаційних вимог, які унеможливлюють участь деяких учасників у вказаній Закупівлі. Так, частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (надалі – Закон) передбачено здійснення закупівель, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.22р. (зі змінами та доповненнями) (надалі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Так, з приводу встановлення Замовником дискримінаційних вимог у Тендерній документації пояснюю наступне: Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
Інформації та документів на підтвердження відповідності технічним якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у відповідності до вимог, викладених у додатку 3 до тендерної документації, а саме:
5. Копія документу (довідки в довільній формі), що підтверджує місцезнаходження потужностей виробництва в м. Києві та Київській області.
Вважаємо, що Замовник встановлюючи вимогу щодо розташування потужностей штучно обмежує коло потенційних учасників чим дискримінує їхнє право на недискримінацію учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону, що не дає можливість всим учасникам взяти участь у вказаній процедурі Закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 55, абзацом третім пункту 59 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.22р. (зі змінами та доповненнями) прошу рзглянути дану вимогу. Інакше будемо вимушені подати скаргу в Антимонопольний комітет України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.02.2024 11:59
Вирішення:
Добрий день! Відповідні зміни будуть внесені в найкоротші терміни!
Статус вимоги:
Задоволено