-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95 (ДК 021:2015: 09132000-3 - Бензин))
Торги не відбулися
482 356.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 411.78 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 411.78 UAH
Період оскарження:
22.02.2024 17:59 - 20.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
a654d610c0954468b5a917676142aa44
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-22-013417-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити.
2. Зобов’язати Замовника Комунальне некомерційне підприємство Старосамбірської міської ради "Старосамбірський центр первинної медичної допомоги" внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-02-22-013417-a за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95 (ДК 021:2015: 09132000-3 - Бензин)).
Додатки:
1. Партнерський договір І.
2. Зразки талонів.
3. Сертифікат відповідності на паливо Бензин А-95.
4. Паспорт якості на паливо Бензин А-95.
5. Сертифікат ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір.pdf 29.02.2024 16:45
- Зразки талонів.pdf 29.02.2024 16:45
- скарга у текстовому форматі.docx 29.02.2024 16:45
- СКАРГА 29.02.24 1.pdf 29.02.2024 16:45
- Синергія СУЯ 2018.pdf 29.02.2024 16:45
- декларація та паспорт 95.pdf 29.02.2024 16:45
- 4_Сертифікат_95.pdf 29.02.2024 16:45
- sign.p7s 29.02.2024 16:46
- рішення від 04.03.2024 № 3957.pdf 04.03.2024 16:27
- інформація про резолютивну частину рішення від 13.03.2024 № 4615.pdf 14.03.2024 13:58
- рішення від 13.03.2024 № 4615.pdf 15.03.2024 18:09
- Протокол внесення змін 18.03.pdf 18.03.2024 15:24
- Тендерна документація зі змінами 18.03.doc 18.03.2024 15:24
- Додаток 2 Технічна специфікація зі змінами 18.03.doc 18.03.2024 15:24
- Перелік змін 18.03.docx 18.03.2024 15:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.02.2024 17:02
Дата розгляду скарги:
13.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.03.2024 16:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.03.2024 18:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення №4615-р/пк-пз від 13.03.2024 повідомляємо, Вам що зміни до тендерної документації внесено 18.03.2024 р. На підтвердження цього факту додаємо протокол про внесення змін до тендерної документації, нову редакцію тендерної документації та перелік змін до неї.
Пункт скарги
Номер:
887a7a893d024b1b87e22f911c315809
Заголовок пункту скарги:
Встановлення дискримінаційної вимоги щодо наявності ліцензійного договору у учасника
Опис заперечення:
Відповідно до п. 6 Додатку № 2 до тендерної документації визначена Технічна специфікація
(Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) на закупівлю: «ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95 (ДК 021:2015: 09132000-3 - Бензин):
«6. Талони (скетч-карток, смарт-карток) повинні бути дійсні на всій території України, мати належний ступінь захисту та містити наступні реквізити:
- серію, номер бланка та інші реквізити (штрих-код, відтиск печатки чи штампу) передбачені Продавцем;
- знак для товарів та послуг (торгова марка);
- кількість та марка пального;
- термін його дії.
На підтвердження цього учасник повинен подати:
- підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг) (ліцензійний договір), які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопродуктів (талони).»
(Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) на закупівлю: «ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95 (ДК 021:2015: 09132000-3 - Бензин):
«6. Талони (скетч-карток, смарт-карток) повинні бути дійсні на всій території України, мати належний ступінь захисту та містити наступні реквізити:
- серію, номер бланка та інші реквізити (штрих-код, відтиск печатки чи штампу) передбачені Продавцем;
- знак для товарів та послуг (торгова марка);
- кількість та марка пального;
- термін його дії.
На підтвердження цього учасник повинен подати:
- підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг) (ліцензійний договір), які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопродуктів (талони).»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Встановлення дискримінаційної вимоги
Опис суті пункту скарги:
Вимагаючи надання у складі пропозиції підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг)(ліцензійний договір), які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопородуктів (талони) - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників».
Скаржник, як постачальник палива, не має ліцензійного договору на використання об’єктів інтелектуальної власності (торгової марки, яка зображена на АЗС та скретч-карті/талони на отримання палива на АЗС), проте має партнерські договори, які дозволяють йому здійснювати продаж палива (талонів) для потреб Замовників через мережі АЗС партнерів.
При цьому відповідно до положень Господарського кодексу України, кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності. У стислі строки, які надані для підготовки участі у торгах, нафтотрейдери не мають змогу змінити спосіб господарювання аби виконати ці дискримінаційні вимоги, щодо наявності в учасника ліцензійного договору на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг).
Для введення господарської діяльності з постачання палива ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» відсутність права на використання об’єктів інтелектуальної власності не перешкоджає виконувати свої зобов’язання за договорами, укладеними за результатом аналогічних закупівель.
Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива. Відповідні вимога обмежує нас у праві на участь, при цьому не впливає якість та можливість постачання Товару.
Згідно п. 56 Особливостей визначено, що якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази.
Оскільки Замовник вимагає від учасників наявність АЗС на відстані не більше ніж 20 км від місцезнаходження Замовника в Самбірському районі, – плануємо, в тому числі, запропонувати йому здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Chipo.
На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо:
І. Партнерський договір № 1249 ТЛ-2809 від 28.09.2023 року, укладеним з ТОВ «CHIPO-ОЙЛ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 1 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС, за умови що АЗС не належить потенційному учаснику на праві власності/оренди:.
Скаржник, як постачальник палива, не має ліцензійного договору на використання об’єктів інтелектуальної власності (торгової марки, яка зображена на АЗС та скретч-карті/талони на отримання палива на АЗС), проте має партнерські договори, які дозволяють йому здійснювати продаж палива (талонів) для потреб Замовників через мережі АЗС партнерів.
При цьому відповідно до положень Господарського кодексу України, кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності. У стислі строки, які надані для підготовки участі у торгах, нафтотрейдери не мають змогу змінити спосіб господарювання аби виконати ці дискримінаційні вимоги, щодо наявності в учасника ліцензійного договору на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг).
Для введення господарської діяльності з постачання палива ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» відсутність права на використання об’єктів інтелектуальної власності не перешкоджає виконувати свої зобов’язання за договорами, укладеними за результатом аналогічних закупівель.
Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива. Відповідні вимога обмежує нас у праві на участь, при цьому не впливає якість та можливість постачання Товару.
Згідно п. 56 Особливостей визначено, що якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази.
Оскільки Замовник вимагає від учасників наявність АЗС на відстані не більше ніж 20 км від місцезнаходження Замовника в Самбірському районі, – плануємо, в тому числі, запропонувати йому здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Chipo.
На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо:
І. Партнерський договір № 1249 ТЛ-2809 від 28.09.2023 року, укладеним з ТОВ «CHIPO-ОЙЛ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 1 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС, за умови що АЗС не належить потенційному учаснику на праві власності/оренди:.
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів мережі АЗС Chipo у Додатку № 2 до скарги.
-
Опис доказу:
Зразки талонів мережі АЗС Chipo у Додатку № 2 до скарги.
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів.pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір № 1249 ТЛ-2809 від 28.09.2023 року, укладеним з ТОВ «CHIPO-ОЙЛ»,
-
Опис доказу:
На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо: І. Партнерський договір № 1249 ТЛ-2809 від 28.09.2023 року, укладеним з ТОВ «CHIPO-ОЙЛ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 1 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС, за умови що АЗС не належить потенційному учаснику на праві власності/оренди:. Отже, зазначений вище партнерський договір з емітентом талонів та власником мережі АЗС ТОВ «СНІРО-ОЙЛ» надає ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати продаж талонів (бланків-дозволів), для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
-
Повʼязаний документ:
Договір.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника Комунальне некомерційне підприємство Старосамбірської міської ради "Старосамбірський центр первинної медичної допомоги" внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-02-22-013417-a за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95 (ДК 021:2015: 09132000-3 - Бензин)).
Номер:
500f704d22a143959002976b147a12f5
Заголовок пункту скарги:
Встановлення дискримінаційної вимоги щодо наявності у учасника Партнерського договору, який містить Перелік АЗС САМЕ у договорі
Опис заперечення:
Відповідно до п. 8 Додатку № 2 до тендерної документації визначена Технічна специфікація
(Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) на закупівлю: «ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95 (ДК 021:2015: 09132000-3 - Бензин):
«8. Якщо учасник не є власником АЗС, такий учасник подає:
- договір (з обов’язковим наведенням переліку автозаправних станцій), що підтверджує партнерство між учасником та власником автозаправних станцій, що пропонуються учасником (подається в разі наявності автозаправних станцій партнерів);»
(Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) на закупівлю: «ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95 (ДК 021:2015: 09132000-3 - Бензин):
«8. Якщо учасник не є власником АЗС, такий учасник подає:
- договір (з обов’язковим наведенням переліку автозаправних станцій), що підтверджує партнерство між учасником та власником автозаправних станцій, що пропонуються учасником (подається в разі наявності автозаправних станцій партнерів);»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Встановлення дискримінаційної вимоги
Опис суті пункту скарги:
Замовником встановлена дискримінаційна вимога щодо наявності Переліку автозаправних станцій у Договорі, що підтверджує партнерство між учасником та власником автозаправних станцій, що пропонуються учасником.
Зазначаємо, що між нами та нашим партнером укладено партнерські договори. Відповідно до ст. 627 Цивільного кодексу України, сторони є вільними в укладені договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього вищезазначеного кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Чинним законодавством України не передбачено самостійного виду договору – «Партнерський». Партнерським договором можна вважати будь-який договір, що дає можливість учаснику виконати договір про закупівлю, що буде укладений за результатами проведення публічних торгів.
Укладені між нами та партнерами Договори поставки містять умови, що були визначені сторонами під час його укладання та вони в повній мірі відповідають умовам чинного законодавства України та вимогам документації Замовника, а отже мати перелік АЗС саме у Партнерському договорі – є дискримінаційною умовою Замовника.
Нагадуємо, що відповідно до умов ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація Замовника складається з урахуванням законодавства України. Та просимо замовника не встановлювати дискримінаційні обмежувальні умови закупівлі.
Компанія Скаржника має укладені партнерський договір з емітентом талонів та власником мережі АЗС ТОВ «СНІРО-ОЙЛ». Зазначені договори не містить перелік АЗС у договорі, але відповідна інформація наявні в публічному доступі на сайтах відповідних мереж АЗС за посиланнями https://chipo.ua/uk/network/.
Оскільки Замовник вимагає від учасників наявність АЗС на відстані не більше ніж 20 км від місцезнаходження Замовника в Самбірському районі, – плануємо, в тому числі, запропонувати йому здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Chipo.
Отже, зазначений вище партнерський договір з емітентом талонів та власником мережі АЗС ТОВ «СНІРО-ОЙЛ» надає ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати продаж талонів (бланків-дозволів), для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір, при цьому у відповідному договорі відсутній перелік АЗС, але є посилання на сайт мережі АЗС на якому наявна інформація про адреси розташування АЗС та географічна карта з зображенням їх місцезнаходження.
Зазначаємо, що між нами та нашим партнером укладено партнерські договори. Відповідно до ст. 627 Цивільного кодексу України, сторони є вільними в укладені договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього вищезазначеного кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Чинним законодавством України не передбачено самостійного виду договору – «Партнерський». Партнерським договором можна вважати будь-який договір, що дає можливість учаснику виконати договір про закупівлю, що буде укладений за результатами проведення публічних торгів.
Укладені між нами та партнерами Договори поставки містять умови, що були визначені сторонами під час його укладання та вони в повній мірі відповідають умовам чинного законодавства України та вимогам документації Замовника, а отже мати перелік АЗС саме у Партнерському договорі – є дискримінаційною умовою Замовника.
Нагадуємо, що відповідно до умов ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація Замовника складається з урахуванням законодавства України. Та просимо замовника не встановлювати дискримінаційні обмежувальні умови закупівлі.
Компанія Скаржника має укладені партнерський договір з емітентом талонів та власником мережі АЗС ТОВ «СНІРО-ОЙЛ». Зазначені договори не містить перелік АЗС у договорі, але відповідна інформація наявні в публічному доступі на сайтах відповідних мереж АЗС за посиланнями https://chipo.ua/uk/network/.
Оскільки Замовник вимагає від учасників наявність АЗС на відстані не більше ніж 20 км від місцезнаходження Замовника в Самбірському районі, – плануємо, в тому числі, запропонувати йому здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Chipo.
Отже, зазначений вище партнерський договір з емітентом талонів та власником мережі АЗС ТОВ «СНІРО-ОЙЛ» надає ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати продаж талонів (бланків-дозволів), для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір, при цьому у відповідному договорі відсутній перелік АЗС, але є посилання на сайт мережі АЗС на якому наявна інформація про адреси розташування АЗС та географічна карта з зображенням їх місцезнаходження.
×
-
Назва доказу:
Посилання на перелік АЗС у публічномі доступі
-
Опис доказу:
Компанія Скаржника має укладені партнерський договір з емітентом талонів та власником мережі АЗС ТОВ «СНІРО-ОЙЛ». Зазначені договори не містить перелік АЗС у договорі, але відповідна інформація наявні в публічному доступі на сайтах відповідних мереж АЗС за посиланнями https://chipo.ua/uk/network/.
-
Повʼязаний документ:
СКАРГА 29.02.24 1.pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Опис доказу:
. Партнерський договір № 1249 ТЛ-2809 від 28.09.2023 року, укладеним з ТОВ «CHIPO-ОЙЛ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 1 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС, за умови що АЗС не належить потенційному учаснику на праві власності/оренди. Відповідно до п. 2.2. Договору, - Видача (передача) Товару здійснюється на автозаправних станціях (АЗС), перелік яких розміщується та оновлюється (змінюється в односторонньому порядку) Підприємством та доступний в мережі Інтернет за посиланням https://chipo.ua/uk/network/ .
-
Повʼязаний документ:
Договір.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника Комунальне некомерційне підприємство Старосамбірської міської ради "Старосамбірський центр первинної медичної допомоги" внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-02-22-013417-a за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95 (ДК 021:2015: 09132000-3 - Бензин)).
Номер:
89b60e190f7d4dcf8a2d193d6f7eca35
Заголовок пункту скарги:
Наявність системи управління якості впровадженої у учасника САМЕ щодо ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT)
Опис заперечення:
Відповідно до п. 9 Додатку № 2 до тендерної документації визначена Технічна специфікація
(Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) на закупівлю: «ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95 (ДК 021:2015: 09132000-3 - Бензин):
«9. Учасник у складі пропозиції надає оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також надає копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації.»
(Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) на закупівлю: «ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95 (ДК 021:2015: 09132000-3 - Бензин):
«9. Учасник у складі пропозиції надає оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також надає копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Встановлення дискримінаційної умови
Опис суті пункту скарги:
На відповідність п. 56 Особливостей та виконання вищезазначеної вимоги щодо впровадження Системи управління якістю, Скаржник може надати Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю», що підтверджує впровадження системи управління якістю на підприємстві, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації (Додаток № 4).
Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає в себе версію стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), що зазначено в Настанові про введення системи управління якістю. Таким чином, дані стандарти є ідентичними, дублюючими та ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає, при розробці системи управління якості на підприємстві, вимоги, передбачені в стандарті ДСТУ ISO 9001:2015, IDT.
За посиланням http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=79941 міститься інформація, яка підтверджує, що «Посиланням на документи», відповідно до яких розроблено стандарт ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) є Вимоги, передбачені стандартами:
- ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT);
- ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги. Поправка;
ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» має як суб’єкт господарювання, впроваджену систему управління якістю на підприємстві, як суб’єкт господарювання, щодо системи управління якістю на оптову торгівлю твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, діяльність посередників у торгівлі паливом, виданий виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а отже відповідає вищезазначеній вимоги щодо впровадження системи управління якістю як Учасник.
Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає в себе версію стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), що зазначено в Настанові про введення системи управління якістю. Таким чином, дані стандарти є ідентичними, дублюючими та ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає, при розробці системи управління якості на підприємстві, вимоги, передбачені в стандарті ДСТУ ISO 9001:2015, IDT.
За посиланням http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=79941 міститься інформація, яка підтверджує, що «Посиланням на документи», відповідно до яких розроблено стандарт ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) є Вимоги, передбачені стандартами:
- ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT);
- ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги. Поправка;
ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» має як суб’єкт господарювання, впроваджену систему управління якістю на підприємстві, як суб’єкт господарювання, щодо системи управління якістю на оптову торгівлю твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, діяльність посередників у торгівлі паливом, виданий виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а отже відповідає вищезазначеній вимоги щодо впровадження системи управління якістю як Учасник.
×
-
Назва доказу:
Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018
-
Опис доказу:
Вважаємо за необхідне не обмежувати конкуренцію та надати можливість брати участь у закупівлі Учасникам, які мають Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
-
Повʼязаний документ:
Синергія СУЯ 2018.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника Комунальне некомерційне підприємство Старосамбірської міської ради "Старосамбірський центр первинної медичної допомоги" внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-02-22-013417-a за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95 (ДК 021:2015: 09132000-3 - Бензин)).
Номер:
d9b001e0b79b458292cb90c4633640ae
Заголовок пункту скарги:
Наявність Договору з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат; документ (заяву), що підтверджує звернення Учасника до уповноваженого (акредитованого) органу щодо здійснення оцінювання відповідності палива; акт відбирання зразка палива;
Опис заперечення:
Відповідно до розділі Примітки Додатку № 2 до тендерної документації визначена Технічна специфікація (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) на закупівлю: «ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95 (ДК 021:2015: 09132000-3 - Бензин):
«* Сертифікати відповідності предмета закупівлі вимогам ДСТУ з додатками (за наявності додатків), видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, дійсні на момент подання пропозиції. Учасник повинен також надати договір з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат; документ (заяву), що підтверджує звернення Учасника до уповноваженого (акредитованого) органу щодо здійснення оцінювання відповідності палива; акт відбирання зразка палива; копію атестату (свідоцтва) про акредитацію за належною сферою (галуззю) органу з сертифікації (акредитованої лабораторії), яким (и) було видано сертифікат відповідності на товар, який є предметом закупівлі.»
«* Сертифікати відповідності предмета закупівлі вимогам ДСТУ з додатками (за наявності додатків), видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, дійсні на момент подання пропозиції. Учасник повинен також надати договір з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат; документ (заяву), що підтверджує звернення Учасника до уповноваженого (акредитованого) органу щодо здійснення оцінювання відповідності палива; акт відбирання зразка палива; копію атестату (свідоцтва) про акредитацію за належною сферою (галуззю) органу з сертифікації (акредитованої лабораторії), яким (и) було видано сертифікат відповідності на товар, який є предметом закупівлі.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
встановлення дискримінаційної вимоги
Опис суті пункту скарги:
Вимога щодо надання у складі пропозиції договір з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат; документ (заяву), що підтверджує звернення Учасника до уповноваженого (акредитованого) органу щодо здійснення оцінювання відповідності палива; акт відбирання зразка палива – є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Відповідну вимогу зможуть виконати виключно підприємства, які мають власні нафтопереробні заводи. Підприємства, які здійснюють трейдерську діяльність та мають великий досвід у виконанні подібних поставок нафтопродуктів – не зможуть виконати відповідну вимогу.
Сертифікат відповідності, що підтверджує відповідність встановленим діючим законодавством України вимогам якості, що обов’язково повинно бути підтверджено учасником сертифікатом відповідності на кожен вид палива - видаються підприємству заводу-виробника на підставі укладеного договору з органом з оцінки відповідності, а не учасники, які здійснюють діяльність з продажу талонів для заправки паливом через АЗС.
Договір з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат, документ (заява), що підтверджує звернення Учасника до уповноваженого (акредитованого) органу щодо здійснення оцінювання відповідності палива, акт відбирання зразка палива. - має завод виробник, а не учасники, які здійснюють діяльність з постачання палива (продажу талонів) для заправки палива через АЗС.
Замовник дискримінує учасників, які не мають відповідних документів. Дані документи якості запропонованого товару видаються безпосередньо виробнику, а не Учаснику, який не виступає виробником. Наведеною вимогою Замовник дискримінує учасників які діють на умовах партнерських договорів та значною мірою зменшує коло потенційних учасників. Вище наведені вимоги адаптовані під підприємства, які мають власні нафтопереробні заводи та унеможливлює участь підприємств які працюють по принципу трейдера та мають чималий досвід у виконанні подібних поставок нафтопродуктів.
Вимагаючи від учасників надання актів відбирання зразків палива, Замовник обмежує в праві на участь учасників, які на пряму не співпрацюють з органами сертифікації/відповідності та не мають можливості отримати такий документ, оскільки паливо на сертифікацію віддає безпосередньо виробник.
Отже, наведена вимога значно звужує коло тих учасників які не мають такого роду документів, окрім тих, які є виробниками товару або власниками нафтобаз. Зокрема, учасники, які діють на умовах партнерських договорів не взмозі будуть прийняти участь при встановленні даної вимоги, а це свідчить про порушення основних принципів проведення публічних закупівель, зокрема створює недобросовісну конкуренції серед учасників, у якій прийматиме участь мала кількість учасників.
На підтвердження якості товару, а також на підтвердження походження товару у складі пропозиції може бути наданий сертифікат відповідності, паспорт якості, а також декларація відповідності, чого є цілком достатньо для встановлення походження товару (Додаток № 2 та Додаток № 3 до скарги), але вони видані не на ім’я учасника, оскільки потенційний учасник не має договору з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат, документа (заяву), що підтверджує звернення Учасника до уповноваженого (акредитованого) органу щодо здійснення оцінювання відповідності палива та акту відбирання зразка палива.
Отже, наведена вимога значно звужує коло тих учасників які не мають такого роду документів, окрім тих, які є виробниками товару або власниками нафтобаз.
Потенційний учасник має партнерські відносини, які надають право Скаржнику здійснювати перепродаж талонів (скрет-карт) мережі АЗС мережу АЗС Chipo.
На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо:
Отже, зазначений вище партнерський договір з емітентом талонів та власником мережі АЗС ТОВ «СНІРО-ОЙЛ» надає ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати продаж талонів (бланків-дозволів), для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір, при цьому у відповідному договорі відсутній перелік АЗС, але є посилання на сайт мережі АЗС на якому наявна інформація про адреси розташування АЗС та географічна карта з зображенням їх місцезнаходження.
На відповідність п. 56 Особливостей - Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази надаємо:
- Сертифікат відповідності що підтверджує відповідність палива Бензину А-95 ДСТУ 7687:2015 (Додаток № 3 до скарги), виданий на ім’я підприємства – заводу виробника Товару ПАТ «УКРТАТНАФТА»;
- Паспорт якості що підтверджує відповідність палива Бензину А-95 ДСТУ 7687:2015 (Додаток № 4 до скарги), виданий на ім’я підприємства – заводу виробника Товару ПАТ «УКРТАТНАФТА»;
Сертифікат відповідності, що підтверджує відповідність встановленим діючим законодавством України вимогам якості, що обов’язково повинно бути підтверджено учасником сертифікатом відповідності на кожен вид палива - видаються підприємству заводу-виробника на підставі укладеного договору з органом з оцінки відповідності, а не учасники, які здійснюють діяльність з продажу талонів для заправки паливом через АЗС.
Договір з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат, документ (заява), що підтверджує звернення Учасника до уповноваженого (акредитованого) органу щодо здійснення оцінювання відповідності палива, акт відбирання зразка палива. - має завод виробник, а не учасники, які здійснюють діяльність з постачання палива (продажу талонів) для заправки палива через АЗС.
Замовник дискримінує учасників, які не мають відповідних документів. Дані документи якості запропонованого товару видаються безпосередньо виробнику, а не Учаснику, який не виступає виробником. Наведеною вимогою Замовник дискримінує учасників які діють на умовах партнерських договорів та значною мірою зменшує коло потенційних учасників. Вище наведені вимоги адаптовані під підприємства, які мають власні нафтопереробні заводи та унеможливлює участь підприємств які працюють по принципу трейдера та мають чималий досвід у виконанні подібних поставок нафтопродуктів.
Вимагаючи від учасників надання актів відбирання зразків палива, Замовник обмежує в праві на участь учасників, які на пряму не співпрацюють з органами сертифікації/відповідності та не мають можливості отримати такий документ, оскільки паливо на сертифікацію віддає безпосередньо виробник.
Отже, наведена вимога значно звужує коло тих учасників які не мають такого роду документів, окрім тих, які є виробниками товару або власниками нафтобаз. Зокрема, учасники, які діють на умовах партнерських договорів не взмозі будуть прийняти участь при встановленні даної вимоги, а це свідчить про порушення основних принципів проведення публічних закупівель, зокрема створює недобросовісну конкуренції серед учасників, у якій прийматиме участь мала кількість учасників.
На підтвердження якості товару, а також на підтвердження походження товару у складі пропозиції може бути наданий сертифікат відповідності, паспорт якості, а також декларація відповідності, чого є цілком достатньо для встановлення походження товару (Додаток № 2 та Додаток № 3 до скарги), але вони видані не на ім’я учасника, оскільки потенційний учасник не має договору з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат, документа (заяву), що підтверджує звернення Учасника до уповноваженого (акредитованого) органу щодо здійснення оцінювання відповідності палива та акту відбирання зразка палива.
Отже, наведена вимога значно звужує коло тих учасників які не мають такого роду документів, окрім тих, які є виробниками товару або власниками нафтобаз.
Потенційний учасник має партнерські відносини, які надають право Скаржнику здійснювати перепродаж талонів (скрет-карт) мережі АЗС мережу АЗС Chipo.
На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо:
Отже, зазначений вище партнерський договір з емітентом талонів та власником мережі АЗС ТОВ «СНІРО-ОЙЛ» надає ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати продаж талонів (бланків-дозволів), для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір, при цьому у відповідному договорі відсутній перелік АЗС, але є посилання на сайт мережі АЗС на якому наявна інформація про адреси розташування АЗС та географічна карта з зображенням їх місцезнаходження.
На відповідність п. 56 Особливостей - Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази надаємо:
- Сертифікат відповідності що підтверджує відповідність палива Бензину А-95 ДСТУ 7687:2015 (Додаток № 3 до скарги), виданий на ім’я підприємства – заводу виробника Товару ПАТ «УКРТАТНАФТА»;
- Паспорт якості що підтверджує відповідність палива Бензину А-95 ДСТУ 7687:2015 (Додаток № 4 до скарги), виданий на ім’я підприємства – заводу виробника Товару ПАТ «УКРТАТНАФТА»;
×
-
Назва доказу:
п. 29 Особливостей
-
Опис доказу:
У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
-
Повʼязаний документ:
СКАРГА 29.02.24 1.pdf
-
-
Назва доказу:
Паспорт якості та декларація відповідності на Бензин А95
-
Опис доказу:
Паспорт якості та декларація відповідності на Бензин А95
-
Повʼязаний документ:
декларація та паспорт 95.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат відповідності на бензин А-95
-
Опис доказу:
Сертифікат відповідності на бензин А-95
-
Повʼязаний документ:
4_Сертифікат_95.pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір НЕ З ВИРОБНИКОМ палива
-
Опис доказу:
Партнерський договір НЕ З ВИРОБНИКОМ палива
-
Повʼязаний документ:
Договір.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника Комунальне некомерційне підприємство Старосамбірської міської ради "Старосамбірський центр первинної медичної допомоги" внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-02-22-013417-a за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95 (ДК 021:2015: 09132000-3 - Бензин)).