-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Двері, вікна (ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби)
Завершена
210 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 050.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 050.00 UAH
Період оскарження:
22.02.2024 16:58 - 06.03.2024 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінація та порушення діючого законодавства
Номер:
65e46efbcde14e8f85827a45b444a406
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-22-012822-a.c4
Назва:
дискримінація та порушення діючого законодавства
Вимога:
Доброго дня. Шановний Замовнику просимо розглянути та прийняти до уваги нашу вимогу. В Тендерній документації Вами вказана вимога: «ї Для уточнення об’єму робіт та замірів передбачається виїзд фахівця учасника для огляду об’єкта, огляд має проводитись у присутності представника замовника. За результатами огляду складається акт за підписом представника замовника з відбитком печатки та представника учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі. Учасник у складі тендерної пропозиції разом з іншими документами має надати належно оформлений акт." Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 06.09.2022 №5702 5. Рішення від 29.04.2022 № 4172 6. Рішення від 22.02.2022 № 3635 7. Рішення від 10.04.2023 №4466 8. Рішення від 10.04.2023 № 4470 9. Рішення від 10.04.2023 № 4456 10. Рішення від 26.06.2023 № 9320 11. Рішення від 26.06.2023 №9329 . Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.03.2024 21:23
Вирішення:
ановний учаснику. Розглянувши вашу вимогу повідомляємо, що згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівля здійснюється за такими принципами як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стаціях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога Замовника про надання Акту огляду учасником приміщень, в яких мають встановлюватися двері які визначені технічним завданням, здійснити заміри та звірити їх із поданим технічним завданням, не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом закупівлі є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час медичної установи. Вказана вимога зумовлена потребою передбачити та визначити необхідні уточнення замірів дверей та коректно оцінити їх вартість за оголошену ціну Замовника, так як збільшення коштів на закупівлю дверей не передбачається.
Крім цього, зазначаємо, що підстав, з яких Замовник може не підписати наведений вище акт огляду, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника закупівлі підстав причиною відхилення такої Пропозиції, немає і бути не може, оскільки представник Замовника в будь-якому випадку підтвердить присутність представника Учасника на об’єкті, який він оглянув відповідно до умов тендерної документації та вимог до предмета закупівлі.
Додатково повідомляємо, що Замовник самостійно визначає умови та порядок проведення закупівлі, в тому числі самостійно приймає рішення щодо виставлення умов Учасникам.
Замовник вважає за необхідне до завершення процедури закупівлі та перед укладенням договору вжити всіх дій для розкриття всієї об’єктивної та необхідної інформації для всіх потенційних Учасників для спроможності потенційному переможцю здійснити поставку дверей та у строки визначені Замовником. Враховуючи те, що тендерна документація та вимоги Замовника до предмета закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.03.2024 00:03
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінація та порушення діючого законодавства
Номер:
dc78c28abaa448ce85d5aa1cee1b0a64
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-22-012822-a.a3
Назва:
дискримінація та порушення діючого законодавства
Вимога:
Доброго дня. Шановний Замовнику просимо розглянути та прийняти до уваги нашу вимогу. В Тендерній документації Вами вказана вимога: «ї Для уточнення об’єму робіт та замірів передбачається виїзд фахівця учасника для огляду об’єкта, огляд має проводитись у присутності представника замовника. За результатами огляду складається акт за підписом представника замовника з відбитком печатки та представника учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі. Учасник у складі тендерної пропозиції разом з іншими документами має надати належно оформлений акт." Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 06.09.2022 №5702 5. Рішення від 29.04.2022 № 4172 6. Рішення від 22.02.2022 № 3635 7. Рішення від 10.04.2023 №4466 8. Рішення від 10.04.2023 № 4470 9. Рішення від 10.04.2023 № 4456 10. Рішення від 26.06.2023 № 9320 11. Рішення від 26.06.2023 №9329 . Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.03.2024 12:06
Вирішення:
Шановний учаснику. Розглянувши вашу вимогу повідомляємо, що згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівля здійснюється за такими принципами як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стаціях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога Замовника про надання Акту огляду учасником приміщень, в яких мають встановлюватися двері які визначені технічним завданням, здійснити заміри та звірити їх із поданим технічним завданням, не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом закупівлі є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час медичної установи. Вказана вимога зумовлена потребою передбачити та визначити необхідні уточнення замірів дверей та коректно оцінити їх вартість за оголошену ціну Замовника, так як збільшення коштів на закупівлю дверей не передбачається.
Крім цього, зазначаємо, що підстав, з яких Замовник може не підписати наведений вище акт огляду, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника закупівлі підстав причиною відхилення такої Пропозиції, немає і бути не може, оскільки представник Замовника в будь-якому випадку підтвердить присутність представника Учасника на об’єкті, який він оглянув відповідно до умов тендерної документації та вимог до предмета закупівлі.
Додатково повідомляємо, що Замовник самостійно визначає умови та порядок проведення закупівлі, в тому числі самостійно приймає рішення щодо виставлення умов Учасникам.
Замовник вважає за необхідне до завершення процедури закупівлі та перед укладенням договору вжити всіх дій для розкриття всієї об’єктивної та необхідної інформації для всіх потенційних Учасників для спроможності потенційному переможцю здійснити поставку дверей та у строки визначені Замовником. Враховуючи те, що тендерна документація та вимоги Замовника до предмета закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.03.2024 00:03
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога
Номер:
a752be08b5764077927dc9ce717cae2a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-22-012822-a.c2
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу щодо акту огляду! У випадку ігнорування, будемо звертатись до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.02.2024 18:24
Вирішення:
Шановний учаснику. Розглянувши вашу вимогу повідомляємо, що згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівля здійснюється за такими принципами як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стаціях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога Замовника про надання Акту огляду учасником приміщень, в яких мають встановлюватися двері які визначені технічним завданням, здійснити заміри та звірити їх із поданим технічним завданням, не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом закупівлі є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час медичної установи. Вказана вимога зумовлена потребою передбачити та визначити необхідні уточнення замірів дверей та коректно оцінити їх вартість за оголошену ціну Замовника, так як збільшення коштів на закупівлю дверей не передбачається.
Крім цього, зазначаємо, що підстав, з яких Замовник може не підписати наведений вище акт огляду, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника закупівлі підстав причиною відхилення такої Пропозиції, немає і бути не може, оскільки представник Замовника в будь-якому випадку підтвердить присутність представника Учасника на об’єкті, який він оглянув відповідно до умов тендерної документації та вимог до предмета закупівлі.
Додатково повідомляємо, що Замовник самостійно визначає умови та порядок проведення закупівлі, в тому числі самостійно приймає рішення щодо виставлення умов Учасникам.
Замовник вважає за необхідне до завершення процедури закупівлі та перед укладенням договору вжити всіх дій для розкриття всієї об’єктивної та необхідної інформації для всіх потенційних Учасників для спроможності потенційному переможцю здійснити поставку дверей та у строки визначені Замовником. Враховуючи те, що тендерна документація та вимоги Замовника до предмета закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.03.2024 00:03
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога
Номер:
4cfd7e4826714017bb717f93f7f1adcd
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-22-012822-a.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Замовник не має права встановлювати попередній замір
Вимагаємо зняти вимогу про замір
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.02.2024 14:29
Вирішення:
Шановний учаснику. Здійснити заміри та звірити їх із поданим технічним завданням, не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом закупівлі є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час медичної установи. Вказана вимога зумовлена потребою передбачити та визначити необхідні уточнення замірів дверей та коректно оцінити їх вартість за оголошену ціну Замовника, так як збільшення коштів на закупівлю дверей не передбачається.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.03.2024 00:03