• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дизель-генераторна установка

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД_генератор 2024", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів/

Завершена

529 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 290.00 UAH
Період оскарження: 22.02.2024 17:32 - 23.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

вимога про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Еквівес"

Номер: d7b9c8acb512436c84245b2246675e10
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-22-011393-a.c5
Назва: вимога про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Еквівес"
Скарга:
Визнати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Евівес» (протокольне рішення №б/н від «23» квітня 2024 року) неправомірним, прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель та скасувати його
Дата розгляду скарги: 07.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.04.2024 16:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.05.2024 18:18
Дата виконання рішення Замовником: 05.06.2024 17:48
Коментар замовника щодо усунення порушень: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВИШНЕВИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "ЯБЛУНЬКА" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ повідомляє, що було виконане рішення АМКУ шляхом скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕКВІВЕС" за процедурою закупівлі - "Дизель-генераторна установка", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-22-011393-a.
Автор: ТОВ «ЕКВІВЕС», Кулик Елена 380442371929 kulik@ekvives.com https://www.ekvives.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 3debe0ea139b4250a16d9f3c284e85ea
Заголовок пункту скарги: оскаржується рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Еквівес"
Опис заперечення: оскаржується рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Евівес» (протокольне рішення №б/н від «23» квітня 2024 року), визнається неправомірним, прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, вимагається скасувати його
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги: Довідка , видана АТ «ПУМБ» надана Учасником підтверджує відсутність заборгованості по кредитним рахункам, ТД Замовника не містить окремих вимог щодо врахування/неврахування інформації про комісію, штрафи та пені кредитних угод клієнта в довідках про відсутність заборгованості по кредитним рахункам, отже рішення Замоника порушує права ТОВ «ЕКВІВЕС» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" з вимогою про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД"

Номер: e7b6784066804e9e8292427fa4d4552e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-22-011393-a.b4
Назва: СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" з вимогою про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД"
Скарга:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" з вимогою про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД"
Дата розгляду скарги: 16.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.04.2024 17:22
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 19.04.2024 09:20
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД", Дмитро Рожелюк 380674263310 smartgridsllc@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 89443e3c2edf425eb5c61b7e8470595f
Заголовок пункту скарги: І. ЗАПЕРЕЧЕННЯ- оскаржується рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД"
Опис заперечення: Оскаржується рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ ГРІД» (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 02 квітня 2024 року), визначити його неправомірним, прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, вимагається скасувати його. Відповідно до пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником було сформовано вимогу до учасників закупівлі: «Учасник повинен надати довідку уповноваженого органу (ДПСУ) про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника (довідка має бути видана не раніше 2024 року)», яку учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" виконало в повному обсязі, але всупереч вищезазначеного, наша тендерна пропозиція була безпідставно відхилена.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: На виконання вимоги, встановленої за тендерною документацією: «Учасник повинен надати довідку уповноваженого органу (ДПСУ) про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника (довідка має бути видана не раніше 2024 року», учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" в складі своєї тендерної пропозиції було надано Витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах сформований 29.02.2024 року який був отриманий шляхом формування запиту через інформаційно-комунікаційну систему «Електронний кабінет» про отримання витягу з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах щодо зареєстрованих рахунків учасника (файл «33 витяг про рахунки.pdf» завантажено в систему у складі нашої тендерної пропозиції 22 березня 2024 13:11), але наша тендерна пропозиція все одно була відхилена.

Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" не погоджується з рішенням замовника щодо свого відхилення та в обґрунтування неправомірного відхилення повідомляє наступне:

Пунктом 1.1. Статті 1 Податкового Кодексу України (далі - Кодекс) встановлено: «Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов’язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов’язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства».
Пунктом 41.1. Статті 41 Кодексу встановлено: «Контролюючими органами є: податкові органи (центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, його територіальні органи) - щодо дотримання законодавства з питань оподаткування (крім випадків, визначених підпунктом 41.1.2 цього пункту), законодавства з питань сплати єдиного внеску, а також щодо дотримання іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, чи його територіальні органи».
Пунктом 421.2. Статті 42.1 Кодексу встановлено: «Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених цим Кодексом та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання цього Кодексу та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, в тому числі, шляхом:
отримання будь-якого документа, що стосується такого платника податків та має бути виданий йому контролюючим органом згідно із законодавством України, або інформації з баз даних про такого платника податків шляхом вивантаження відповідної інформації з електронного кабінету з накладенням кваліфікованого електронного підпису посадової особи контролюючого органу відповідно до вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги"
забезпечення взаємодії платників податків з контролюючими органами з інших питань, передбачених цим Кодексом, яка може бути реалізована в електронній формі засобами електронного зв’язку».
Пунктом 69.2. Статті 69 Кодексу встановлено: «Банки, інші фінансові установи, небанківські надавачі платіжних послуг, емітенти електронних грошей зобов’язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунку/електронного гаманця платника податків - юридичної особи (резидента і нерезидента), у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунку/електронного гаманця».
Додатково повідомляємо, що наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 року № 637 затверджено Порядок функціонування Електронного кабінету, яким визначаються загальні засади функціонування інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет» (далі - Електронний кабінет), процедури ідентифікації користувачів, взаємодії з платниками податків та державними органами через Електронний кабінет.
Пунктом 4 розділу VI Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721 зі змінами та доповненнями (далі – Порядок) визначено: «Платник податків може надіслати до ДПС в електронній формі через Електронний кабінет, що функціонує відповідно до статті 42-1 глави 1 розділу II Кодексу, або з використанням електронних комунікаційних мереж запит про отримання витягу з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах за формою № П9 згідно з додатком 10 до цього Порядку. У запиті зазначається, про які рахунки запитується інформація - ті, про які не надходили повідомлення про їх закриття (відкриті рахунки) та/або ті, про які надійшли повідомлення щодо їх закриття (закриті рахунки), із зазначенням періоду закриття.
ДПС не пізніше наступного робочого дня після надходження запиту надсилає платнику податків витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах за формою № П10 згідно з додатком 11 до цього Порядку.
Витяг з журналу формується засобами інформаційно-комунікаційної системи ДПС і надсилається платнику автоматично з використанням електронних комунікаційних мереж в електронній формі, а також розміщується в Електронному кабінеті. У витягу зазначаються інформація про платника податків та всі його рахунки, які взято на облік в контролюючих органах, згідно із критеріями, що вказані у запиті платником податків (закриті та/або відкриті). Витяг є дійсним до внесення відповідних змін до журналу».

Виходячи з усього вищезазначеного, надавши у складі своє пропозиції Витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах сформований 29.02.2024 року шляхом взаємодії через електронний кабінет платника податків з контролюючим органом засобами інформаційно-комунікаційної системи ДПС, учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" в повному обсязі виконав вимогу Замовника.
Хочемо звернути увагу, що Замовником за тендерною документацією не було встановлено вимог щодо оформлення довідки уповноваженого органу (ДПСУ) про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника, отже, різниця в назвах документів підпадає під перелік формальних несуттєвих помилок згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, та положень тендерної документації п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «3.Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації».
Але всупереч цього, Замовник розмістив в електронній системі закупівель Вимогу про усунення невідповідностей з подальшим відхилення нашої тендерної пропозиції. Незважаючи на те, що Замовник не мав жодного законного права розміщувати вимогу про усунення невідповідностей щодо вимоги про надання учасником довідки уповноваженого органу (ДПСУ) про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника (довідка має бути видана не раніше 2024 року), так як ці документи і так були наявні у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "СМАРТ ГРІД", нами все одно було завантажено пояснення з додатковими документами на які Замовник не звернув увагу та проігнорував.

Докази Заперечення №1:
1. Тендерна документація з додатками, що оприлюднена за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-22-011393-a;
2. ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 02 квітня 2024 року щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СМАРТ ГРІД".
3. 33.Витяг про рахунки.
4. 33.Запит на отримання витягу.
5. 33.Лист -пояснення щодо довідки з ДПСУ.
6. Податковий кодекс України за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#Text.
7. Наказ Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету» за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0942-17#Text.
8. Наказ Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку подання повідомлень про відкриття / закриття рахунків / електронних гаманців платників податків у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг / емітентах електронних грошей до контролюючих органів» за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1058-15#Text.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ

Номер: 1920f11a46d646de9be8c3b5a2cb141a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-22-011393-a.a3
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Скарга:
Оскарження вимог додатку 2 до Тендерної документації (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), оскільки встановлені дискримінаційні вимоги
Дата розгляду скарги: 11.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.02.2024 16:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.03.2024 17:18
Коментар замовника щодо усунення порушень: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВИШНЕВИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "ЯБЛУНЬКА" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ повідомляє, що було виконане рішення АМКУ шляхом внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Дизель-генераторна установка", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-22-011393-a.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙДІА ТЕХ", Моргун Артем 380989623330 company.ideatech@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 63f2d07cca11413db3ab52c13a73b6c1
Заголовок пункту скарги: Замовником встановлено дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Опис заперечення: Оскарження вимог додатку 2 до Тендерної документації (Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі), а саме - встановлених показників щодо товщини основних стінок шумозахисного капоту, рівня шуму на відстані, габаритів, обсягу вбудованого в раму паливного баку.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Замовник порушує вимоги ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»: «добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.», а також відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Так, за результатами ознайомлення з тендерною документацією Товариство з обмеженою відповідальністю «АЙДІА ТЕХ» планує запропонувати товар власного виробництва (дизельний генератор СТРУМ К20Т), проте проаналізувавши характеристики Замовника вбачається, що тільки дизельні генератори одного виробника відповідають технічним вимогам, які встановлені Замовником у додатку 2 до Тендерної документації (Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі Дизельний генератор (ДК 021:2015:31120000-3: Генератори)). Так, заявляємо, що якщо взяти у сукупності всі вимоги, що зазначив Замовник до Дизельного генератору, то лише Дизельний генератор одного виробника відповідає всім вимогам Замовника. Звертаємо увагу, що спростувати наведене твердження Замовник може у разі надання документального підтвердження того, що щонайменше є як мінімум 2 (два) Товари, що ПОВНІСТЮ відповідають вимогам Замовника, з такими ми ж самими характеристиками, у відповідності з вимогами ТД. Просимо Замовника надати інформацію про як мінімум 2 (два) Товари, що ПОВНІСТЮ відповідають вимогам Замовника та містять встановлені Замовником параметри, що підтверджує наявність конкуренції та відсутність дискримінації в цій частині. Передбачені Замовником вимоги прямо порушують права Товариства з обмеженою відповідальністю «АЙДІА ТЕХ» як учасника процедури закупівлі на чесні та прозорі торги, оскільки Товариство з обмеженою відповідальністю «АЙДІА ТЕХ» є виробником Товарів даної групи (дизельних генераторів, бензинових генераторів, дизель-генераторних установок) з великим досвідом і можемо заявити, що не існує більше як одного Товару згідно тих вимог, які зазначив Замовник у ТД. Тому у нас як у виробника даного виду Товарів не має можливості подати свою тендерну пропозицію із Товаром, що є не гіршим за своїми властивостями за той, що вимагає Замовник. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЙДІА ТЕХ» є виробником дизельних генераторів та має у наявності дизельний генератор СТРУМ К20Т, що має характеристики відповідно до встановлених замовником, проте з певними відмінностями (Технічний паспорт на дизельний генератор СТРУМ К20Т додається у вигляді Додатку до Скарги). За технічними вимогами Замовника дизельний генератор СТРУМ К20Т не відповідає вимогам замовника лише в певним незначних показниках, які нівелюються при постійній експлуатації цих Товарів (товщина основних стінок шумозахисного капоту, рівень шуму на відстані, габарити, обсяг вбудованого в раму паливного баку). Просимо внести зміни до тендерної документації задля того, щоб потенційні учасники, в тому числі і Товариство з обмеженою відповідальністю «АЙДІА ТЕХ», мали можливість прийняти участь у даній закупівлі. Дані зміни в показниках безпосередньо при експлуатації дизельного генератору не сприяє погіршенню продуктивності дизельного генератору, показники є сучасними, відповідно до державних стандартів та такими, що забезпечують вищий рівень безпечності для екології та охорони довкілля. Завдяки внесенню змін Замовник зможе розглянути альтернативні варіанти дизельних генераторів якості не гірше, ніж вимагає сам Замовник, та провести конкурентну закупівлю, внаслідок чого з’явиться можливість заощадити бюджетні кошти. До Замовника також неодноразово зверталися потенційні учасники через електронний майданчик щодо внесення змін до тендерної документації у частині внесення змін до ТД щодо характеристик дизельного генератору, щоб можна було запропонувати альтернативи товару та створити конкуренцію, проте Замовник проігнорував дані прохання/вимоги. Невнесення вищезазначених змін прямо порушує права у частині недискримінації учасників (у тому числі Скаржника), та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на умови тендерної документації

Номер: 9514eb61a11e4377a864b2a82cd994af
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-22-011393-a.c2
Назва: СКАРГА на умови тендерної документації
Скарга:
Дизель-генераторна установка
Дата розгляду скарги: 11.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.02.2024 15:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.03.2024 18:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВИШНЕВИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "ЯБЛУНЬКА" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ повідомляє, що було виконане рішення АМКУ шляхом внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Дизель-генераторна установка", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-22-011393-a.
Автор: ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО, Хлєбніков Валерій Геннадійович +380675673500 khlebnikov@darex.com.ua https://darex.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 7aa905889a474507a24b0a697ace16bb
Заголовок пункту скарги: вказані Замовником в Додатках 1 та 2, то лише дизельна генераторна установка одного виробника відповідає всім вимогам Замовника.
Опис заперечення: 1.товар, що його Скаржник планує запропонувати Замовнику, не відповідає вимогам, встановленим в Додатках 1 та 2, лише за двома характеристиками — габаритні розміри дизель генераторної установки в шумозахисному капоті та рівень шуму на відстані.
2. Не визначено конкретний обсяг робіт, що їх має виконати учасник та конкретний обсяг матеріалів, які учасник має передати Замовнику за фактом виконання робіт.
3.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: А також: Наявність матеріально-технічної бази і документального підтвердження аналогічного досвіду.
Опис суті пункту скарги: Дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог до предмета закупівлі, є порушенням принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника), та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: 50bbb86c072e42fd914f454c5d15e175
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-22-011393-a.a1
Назва: Дискримінаційні умови тендерної документації
Вимога:
Шановний замовник! У тендерній документації містяться корупційні ознаки: а саме таблиця із характеристиками прописана під певного виробника, про що свідчить: 1) У Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»: - пункт 7. Вбудований в раму паливний бак – не менше 120 літрів. Чим аргументований об’єм баку? Об’єм баку на генератори такої потужності становить від 40 до 80 літрів. Витрата на годину від 4-6л., що дає 13 годин безперервної роботи. В такому разі повинен бути виготовлений розширений бак, що дає змогу працювати дизель-генератору більше 12 годин як постійний режим, що відповідно збільшує ціну об’єкту закупівлі та є додатковою опцією у виробників. Режим роботи також не вказаний у Додатку 2. - пункт 6. Габаритні розміри дизель генераторної установки в шумозахисному капоті – не більше ніж 1750 мм х850 мм х1400 см. Допущена помилка у розмірах висоти – 1400 см, що означає висоту в 14 метрів. Чим аргументовані габаритні розміри? Рама генератора(основа), яка встановлюється на спроектований/підготовлений фундамент чи бетонні блоки може мати значно менший розмір за шумозахисний капот. Якщо місце встановлення обмежує розміри генератора – надайте пояснення з точним описом. - пункт 4. Товщина основних стінок шумозахисного капоту – не менше 9 см. Стандартна ширина основних стінок капотного виконання становить 2-4 см. Рівень шуму аналогічних генераторів при товщині стінок 2-4 см. має значення від 69 до 80 дБ шуму на відстані 7м. Товщина основних стінок шумозахисного капоту більше 9 см. є гарантованою ознакою додаткової опції та збільшує ціну об’єкту закупівлі. Що мається на увазі «товщина стінок»? Це товщина металу чи шумо/віброізоляції? 2) У додатку 1 до тендерної документації зазначено «*Вартість комерційної пропозиції повинна враховувати доставку на територію Замовника, розвантаження, монтаж, прокладання кабельних трас та підключення дизель-генератора з усіма необхідними матеріалами (кабельними лініями, блоком автоматики для автоматичного режиму роботи)». Прохання у додатку 2 вказати повний опис вимог, так як неможливо прорахувати бюджет без жодної інформації. Вимагаємо внести зміни в Додаток 2 до тендерної документації з метою розширення кола потенційних учасників та обрання найбільш вигідної цінової пропозиції серед потенційних учасників даної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Учаснику, дякуємо за Ваше запитання. У відповідь повідомляємо: Замовником було оприлюднено тендерну документацію на придбання дизель-генераторної установки. Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами) (далі – Особливості). При формуванні технічних вимог до предмету закупівлі було визначено та враховано всі особливості роботи Дизель-генераторних установок, також, Замовником були враховані параметри місця, куди планується встановити дизель-генераторну установку. Наголошуємо, що прописані технічні характеристики не звужують коло потенційних учасників, а дозволяють прийняти участь у закупівлі виробникам з різними марками Дизель-генераторних установок. Виходячи з наведеного вважаємо внесення змін до технічних вимог недоцільним. Також, збільшення габаритних розмірів дизель генераторної установки в шумозахисному капоті призведе до зменшення звуження кола потенційних учасників, а зменшення мінімального об’єму паливного бака, призведе до погіршення якості предмету закупівлі, тому Замовник не вважає за доцільне вносити запропоновані Вами зміни. Визначення технічних вимог до предмета закупівлі обумовлено аналізом даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації. Також, учасник має змогу звернутися до виробників товару з технічними характеристиками, які відповідають технічним характеристикам, які встановлені Враховуючи зазначене, вважаємо що тендерна документація не містить дискримінаційних умов, які обмежують учасників в участі у процедурі закупівлі. Таким чином, вважаємо, що відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено