-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Травень-грудень 2018 року (до 31 грудня 2018 р.)
Завершена
43 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 210.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 210.00 UAH
Період оскарження:
21.03.2018 17:46 - 06.04.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії замовника щодо порядку проведення процедури закупівлі
Номер:
9b5d378fe64d4a2989dc854d56bdbd9e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-21-001251-b.a2
Назва:
Скарга на дії замовника щодо порядку проведення процедури закупівлі
Скарга:
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Скаржник ТОВ «ЛІФТ-СЕРВІС», код ЄДРПОУ 25284872
Адреса: 04060, м.Київ, вул. Ольжича, 11 А, кв. 43, Телефон 044 467 10 04
е-mail: info@liftservice.kiev.ua
Замовник Філія «Пасажирська компанія» ПАТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ», Код ЄДРПОУ 41022900
Адреса: вул. Симона Петлюри, 21 а, м. Київ, 01032
Телефон:044-309-75-09;044-309-75-18
е-mail: pk_tend@uz.gov.ua
Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
UA-2018-03-21-001251-b
Категорія: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Плата за подання скарги – 5000,00 грн. Без ПДВ
СКАРГА
на дії замовника щодо порядку проведення процедури закупівлі
ФІЛІЄЮ «ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ» ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» (далі - Замовник) під час розгляду тендерних пропозицій, за процедурою відкритих торгів за кодом UA-2018-03-21-001251-b 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з технічного обслуговування ліфтів) було прийнято до розгляду пропозиції трьох учасників, а саме:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ліфт-Сервіс"
Товариство з обмеженою відповідальністю "КИЇВЕНЕРГОПРОЕКТ"
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕРВІСЛІФТРЕМОНТ"
На підставі протоколу розгляду тендерних пропозицій № 20-4/04/18 від 24.04.2018 року, Тендерним комітетом Замовника було відхилено пропозицію учасника ТОВ «Ліфт-Сервіс» на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Під час ухвалення даного протокольного рішення Замовником було відхилено нашу пропозицію, як учасника тендеру, з формальних причин, а саме:
Замовником було зазначено, що на підставі довідки, наданої учасником ТОВ “Ліфт-Сервіс” про кваліфікацію працівників, які мають необхідні знання та досвід щодо надання послуг з технічного обслуговування ліфтів, в електромеханіка нашого товариства - Ольхового А.Л. відсутнє підтвердження з відміткою про перевірку знань “з будови і безпечної експлуатації ліфтів”, натомість серед поданих на тендер документів є Витяг з протоколу засідання комісії по перевірці знань з питань охорони праці за № 1 від 14 квітня 2017 року.
Відповідно до змісту згаданого протоколу комісія перевірила знання Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів (ПББЕЛ) відповідних фахівців нашого підприємства, в тому числі, й Ольхового А.Л.
За результатами перевірки знань, було встановлено, що електромеханік з ліфтів Ольховий А.Л. знає та успішно здав залік із знання ПББЕЛ, правил безпеки при виконанні спеціальних робіт на ліфтах та ескалаторах, процедури відключення ВУ, входу і виходу на кришу кабіни і в приямок ліфта. Крім того, Ольховий А.Л. має досвід роботи більш як 13 років на посаді “електромеханік з ліфтів”.
Що стосується відсутності відсканованої сторінки посвідчення із такою відміткою, то з технічних причин її не було завантажено у пакет документів для тендера, проте у відповідності до вимог підпункту 4.2.2 пункту 4.2 Додатку 2 Тендерної документації, учасникам потрібно було надати додатково документи, що підтверджують перевірку знань фахівців, які зазначені в довідці на вимогу п.4.2.1 цього Додатку, а саме: протокол перевірки знань або витяг з протоколу перевірки знань, посвідчення.
Як вбачається з вимог тендерної документації, у перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника відповідно до статей 16, 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, включено саме протокол або витяг з протоколу перевірки знань фахівців на підставі яких, й, видають відповідні посвідчення.
Витяг з протоколу засідання комісії по перевірці знань з питань охорони праці за № 1 від 14 квітня 2017 року, завірений належним чином, учасник ТОВ “Ліфт-Сервіс” надав, що підтверджується відсканованою копією, однак Замовник не звернув уваги на цей документ, а формально відхилив пропозицію за відсутності відсканованої сторінки у посвідченні.
Натомість, у відповідності до вимог пункту 5.2 Тендерної документації Замовник сам зазначає, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Технічні помилки та описки будуть сприйматися Замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна.
До формальних (несуттєвих) помилок зокрема (але не виключно) відносяться:
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, наданому в складі тендерної пропозиції Учасника.
В нашому випадку: є в наявності витяг з протоколу про перевірку знань фахівців, та з технічних причин не відскановано сторінку в посвідченні з цією ж самою інформацією.
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерну пропозицію при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище. При цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону.
Всупереч змісту вимог Тендерної документації, які затвердив Замовник, пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю “Ліфт-Сервіс” щодо участі у тендері було відхилено.
Натомість, переможцем було визнано Товариство з обмеженою відповідальністю "КИЇВЕНЕРГОПРОЕКТ".
Однак, при вивченні документації, яку подав на тендер учасник ТОВ "КИЇВЕНЕРГОПРОЕКТ" було встановлено, що згідно Довідки про наявність кваліфікованих фахівців з технічного обслуговування ліфтів було подано п’ять фахівців з досвідом роботи на посаді “електромеханік з ліфтів” до трьох років (один фахівець), до двох років (два фахівці) та менше двох місяців (один фахівець). Крім того, учасником ТОВ "КИЇВЕНЕРГОПРОЕКТ", на виконання вимог Тендерної документації було подано витяги з протоколів засідання кваліфікаційної комісії з перевірки знань ПББЕЛ та копії посвідчень вищезгаданих фахівців.
Так, згідно витягу з протоколу засідання кваліфікаційної комісії № 99/3 від 08 лютого 2018 року, комісія перевірила знання у громадянина КЛЮК Михайла Володимировича, в той час як в довідці, яку подав на тендер учасник, значиться громадянин КЛОК Михайло Володимирович, посвідчення також було виписане на КЛОК М.В.
Однак, Замовником в порушення вимог статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” не було звернуто увагу на цей факт невідповідності у кваліфікаційних документах фахівця учасника! Та не було дискваліфіковано цього учасника!
Крім того, Замовником не було враховано й кваліфікацію інших працівників, яка зокрема визначається рівнем професійної придатності, що забезпечується сукупною наявністю у працівників загальноосвітніх і спеціальних знань, умінь, здібностей, досвіду і трудових навичок, необхідних для виконання робіт певної складності за відповідною професією чи спеціальністю.
Натомість, пропозицію ТОВ "КИЇВЕНЕРГОПРОЕКТ" було задоволено та визначено його переможцем процедури закупівлі.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду та оцінки пропозицій конкурсних торгів учасників Процедури закупівлі, а саме дискваліфікувавши ТОВ “Ліфт-Сервіс” за технічний недолік та призначивши переможцем конкурсних торгів учасника ТОВ « КИЇВЕНЕРГОПРОЕКТ» із явними порушеннями Закону, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції конкурсних торгів.
Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення державних закупівель, визначеного статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що пропозиції конкурсних торгів ТОВ «КИЇВЕНЕРГОПРОЕКТ» не відповідали умовам Документації, затвердженої самим Замовником та вимогам Закону, а тому Замовник мав відхилити пропозицію ТОВ « КИЇВЕНЕРГОПРОЕКТ», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям.
Обґрунтування строків подачі скарги
Відповідно до вимог ч.2 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Протокол розгляду тендерних пропозицій № 20-4/04/18 від 24.04.2018 року Тендерного комітету ФІЛІЇ «ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ» ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» було оприлюднено 25.04.2018 року, отже строк подачі скарги пропущено не було.
Враховуючи вищевикладене, норми Закону України «Про публічні закупівлі» просимо,-
1. Прийняти скаргу учасника ТОВ «ЛІФТ-СЕРВІС» до розгляду;
2. Перевірити пропозиції конкурсних торгів учасників процедури закупівлі на відповідність умовам документації конкурсних торгів;
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про акцепт пропозиції конкурсних торгів та повторно провести оцінку пропозицій конкурсних торгів.
Додатки: копія посвідчення працівника Учасника ТОВ «Ліфт-Сервіс» на 7 арк.;
Копія витягу з протоколу № 1 від 14.04.2017 року на 1 арк.;
Копія витягу з протоколу № 99/3 від 08.02.2018 на 1 арк.;
Копія Довідки ТОВ «КИЇВЕНЕРГОПРОЕКТ» на 1 арк.;
Копія посвідчення працівника учасника ТОВ «КИЇВЕНЕРГОПРОЕКТ»
на 2 арк.;
Квитанція про сплату держмита за подачу скарги на 1 арк.
Учасник ТОВ «Ліфт-Сервіс»
в особі директора Шахмарової Е.Д. _________
Підпис
03.05.2018 року
Пов'язані документи:
Учасник
- Витяг з Протоколу 1 перевірки знань на працівника ТОВ Ліфт-Сервіс.pdf 03.05.2018 11:57
- Витяг з Протоколу 99-3 на працівника ТОВ Київенергопроект.pdf 03.05.2018 11:57
- Довідка ТОВ Київенергопроект про наявність кваліфікаційних фахівців.pdf 03.05.2018 11:57
- Посвідчення працівника ТОВ Київенергопроект.pdf 03.05.2018 11:57
- Посвідчення працівника ТОВ Ліфт-Сервіс.pdf 03.05.2018 11:57
- Скарга до АМКУ.pdf 03.05.2018 11:57
- Платіжне доручення про оплату за подання скарги з відміткою банку.pdf 03.05.2018 11:57
- Рішення від 05.05.2018 № 4250 (+лист Замовнику).pdf 07.05.2018 20:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.05.2018 № 4919.pdf 24.05.2018 19:14
- Рішення від 23.05.2018 № 4919.pdf 29.05.2018 18:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.05.2018 11:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.05.2018 18:26
Дата виконання рішення Замовником:
30.05.2018 09:59
Коментар замовника щодо усунення порушень:
РОЗГЛЯНУЛИ:
Інформацію про результативну частину рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення у сфері публічних закупівель стосовно скарги Товариства з обмеженою відповідальністю «Ліфт-Сервіс» №4919 від 23.05.2018 (оприлюднена 24.05.2018 об 19:14).
Вирішили:
1. На підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення у сфері публічних закупівель №4919 від 23.05.2018:
– скасувати рішення тендерного комітету філії «Пасажирська компанія» протокол розгляду №20-4-1/04/18 від 24.04.2018 та повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «КИЇВЕНЕРГОПРОЕКТ» на загальну суму 37 200,00 грн.з ПДВ від 24.04.2018;
- скасувати рішення тендерного комітету філії «Пасажирська компанія» протокол розгляду №20-4/04/18 від 24.04.2018 та повідомлення про відхилення ТОВ «Ліфт-Сервіс» від 24.04.2018.
2. Провести повторну оцінку тендерних пропозицій з урахуванням рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення у сфері публічних закупівель №4919 від 23.05.2018
Вимога
Є відповідь
Повернення пропозиції ТОВ "Ліфт-Сервіс" на розгляд
Номер:
dd377a3fbb284fccbdd32d730727825a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-21-001251-b.a1
Назва:
Повернення пропозиції ТОВ "Ліфт-Сервіс" на розгляд
Вимога:
Відповідно до вимог тендерної документації (пп.4.2.1 та 4.2.2 п.4.2 додатку 2) ТОВ «Ліфт-Сервіс» у складі пропозиції надано:
- Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації
- Кваліфікаційні посвідчення працівників (первинне навчання та перевірка знань)
- Витяги з протоколу про перевірку знань.
Відсутність сторінки посвідчення Ольхового А.Л. з відміткою про перевірку знань (ПББЕЛ) ліфтів та наявність про перевірку знань (ПББЕЕ) ескалаторів вважаємо формальною, так як формуляр посвідчення нерегламентований законодавством.
Підтвердженням проходження Ольховим А.Л. перевірки знань (ПББЕЛ) ліфтів є наданий витяг з протоколу перевірки знань, в якому зазначено «Комісія ….. перевірила знання Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів (ПББЕЛ)». Також важливо, що даний електромеханік має 13-річний досвід виконання обслуговування та ремонту ліфтів.
Вважаємо відхилення нашої пропозиції неправомірним.
З метою повернення нашої пропозиції на розгляд вважаємо за потрібне оскаржувати Ваше рішення в АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.04.2018 13:24
Вирішення:
Розглянувши вимогу, повідомляємо наступне:
В складі пропозиції ТОВ «Ліфт-Сервіс» відсутня копія посвідчення Ольхового А.Л. з відміткою про перевірку знань (ПББЕЛ) ліфтів, що не відповідає умовам пп. 4.2.2 п. 4.2 додатку 2 тендерної документації.
Враховуючи наведене пропозиція ТОВ «Ліфт-Сервіс» відхилена правомірно.
Крім того розглянувши вимогу тендерний комітет прийшов до висновку про невідповідність вимоги учасника ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» оскільки вона не містить «звернення до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям» та не відповідає вимогам ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено