-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Меблі для облаштування приміщення ЦНАП за ДК 021:2015 -39150000-8 «Меблі та приспособи різні»
Завершена
470 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 350.00 UAH
Період оскарження:
22.02.2024 15:01 - 27.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
04670ae23b724f2f9007c9578979ca1f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-22-009499-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 19.03.2024 № 4996.pdf 21.03.2024 18:46
- інформація про резолютивну частину рішення від 19.03.2024 № 4996.pdf 20.03.2024 13:44
- рішення від 12.03.2024 № 4502.pdf 12.03.2024 18:11
- Протокол_154 від 22.03.2024р..docx 22.03.2024 10:46
- Пояснення за запит АМКУ.docx 14.03.2024 13:11
- Пояснення за запит АМКУ.pdf 14.03.2024 13:11
- Скарга відміна ред 2 .doc 09.03.2024 08:56
- sign.p7s 09.03.2024 08:57
- Протокол_126_07.03.24 (1).pdf 09.03.2024 08:56
- Скарга відміна ред 2 з еп .pdf 09.03.2024 08:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.03.2024 21:04
Дата розгляду скарги:
19.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.03.2024 18:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.03.2024 18:46
Дата виконання рішення Замовником:
22.03.2024 10:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.03.2024 р. №4996-р/пк-пз зобов’язано Близнюківську селищну раду скасувати Рішення.
Пункт скарги
Номер:
237fd4a5c880492a911ad1616b023580
Заголовок пункту скарги:
оскарження відміни закупівлі
Опис заперечення:
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Відміна торгів
Тип порушення:
Відміна торгів
Опис суті пункту скарги:
Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції, та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон): Замовник відміняє тендер у разі - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Відповідно до п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022р: Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Зазначимо, що на нашу думку замовник у власному рішенні та у інформації з порталу про відміну процедури так і не зазначив яке саме порушення законодавства у сфері публічних закупівель та якої саме норми закону було здійснено.
В зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасованим.
Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ у рішеннях № 903-р/пк-пз від 16.01.2024 року та № 2545-р/пк-пз від 09.02.2024 року.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №126 від 07.03.2024 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та є найкращою за ціною. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції, та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон): Замовник відміняє тендер у разі - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Відповідно до п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022р: Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Зазначимо, що на нашу думку замовник у власному рішенні та у інформації з порталу про відміну процедури так і не зазначив яке саме порушення законодавства у сфері публічних закупівель та якої саме норми закону було здійснено.
В зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасованим.
Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ у рішеннях № 903-р/пк-пз від 16.01.2024 року та № 2545-р/пк-пз від 09.02.2024 року.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №126 від 07.03.2024 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та є найкращою за ціною. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
×
-
Назва доказу:
протокол відміни закупівлі
-
Опис доказу:
Протокол №126 від 07.03.2024 року
-
Повʼязаний документ:
Протокол_126_07.03.24 (1).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відміну тендеру на придбання меблів для облаштування приміщення ЦНАП за ДК 021:2015 -39150000-8 «Меблі та приспособи різні», за кодом ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні, номер оголошення UA-2024-02-22-009499-a.