-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Встановлення, заміна дорожніх знаків (за виключенням тимчасових дорожніх знаків) на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних) та відновлення (нанесення) горизонтальної дорожньої розмітки на автомобільних дорогах загального користування державного значення Миколаївської області)
Встановлення, заміна дорожніх знаків (за виключенням тимчасових дорожніх знаків) на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних) та відновлення (нанесення) горизонтальної дорожньої розмітки на автомобільних дорогах загального користування державного значення Миколаївської області
Торги відмінено
18 937 399.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 18 930.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 18 930.00 UAH
Період оскарження:
20.03.2018 16:58 - 30.04.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
Про визнання незаконною бездіяльність та зобов’язання вчинити певні дії
Номер:
c49dbad73d6247c88b8f4edbda773c9c
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-20-003104-c.a4
Назва:
Про визнання незаконною бездіяльність та зобов’язання вчинити певні дії
Скарга:
14.05.2018 ПП «КОМПЛЕКТАВТОДОР» дізналося, що Замовником прийняте рішення про прийняття тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» (код ЄДРПОУ: 35884094) як такою, що відповідає умовам тендерної документації.
Вважаємо наведені дії Замовника неправомірними з огляду на наступне.
Відповідно до частини 2 підпункту 1 пункту 1 статті 30 Закону України Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Одночасно підпунктом 8 частини 3 абзацу 4 пункту 3.1 Тендерної документації встановлено, що серед інших документів Учасник має надати дозвільний документ з Додатком, що підтверджують наявність власної або залученої атестованої служби контролю (лабораторії), який містить інформацію про галузь атестації, сертифікації тощо.
Одночасно згідно завантажених документів на майданчик Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» (код ЄДРПОУ: 35884094), надано договір про надання послуг з контролю за якістю надання послуг з нанесення дорожньої розмітки на автомобільних дорогах укладеного з Державним підприємством «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна» та додано Атестат про акредитацію зареєстрований 15.01.2013 за №2Т493 строк дії котрого сплив 14.01.2018 тобто до подачі тендерної пропозиції.
Наведене свідчить про невідповідність тендерної пропозиції Товариством з обмеженою відповідальністю «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» (код ЄДРПОУ: 35884094) вимогам Тендерної документації, що є безумовної підставою для відхилення тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» (код ЄДРПОУ: 35884094) в електронній закупівлі, що має ідентифікатор UA-2018-03-20-003104-c.
Враховуючи викладене,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Визнати незаконною бездіяльність, щодо невідхилення тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» (код ЄДРПОУ: 35884094) в електронній закупівлі, що має ідентифікатор UA-2018-03-20-003104-c.
3. Зобов’язати Службу автомобільних доріг у Миколаївській області відхилити тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» (код ЄДРПОУ: 35884094) в електронній закупівлі, що має ідентифікатор UA-2018-03-20-003104-c.
Додатки:
1. Копія Договіру про надання послуг з контролю за якістю надання послуг з нанесення дорожньої розмітки на автомобільних дорогах укладеного з Державним підприємством «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна»;
2. Копія Атестату про акредитацію Державного підприємства «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна», зареєстрований 15.01.2013 за №2Т493;
3. Платіжне доручення №308 від 18.05.2018р..
4. Тендерна документація
Пов'язані документи:
Учасник
- Лабораторія Транс Лайн.PDF 18.05.2018 18:10
- Скарга2.pdf 18.05.2018 18:10
- Скарга на рішення від 14.05.2018 про незаконну бездіяльність.docx 18.05.2018 18:10
- ТД (Розмітка + знаки) нова редакція 25 04 18.pdf 18.05.2018 18:10
- Платіжне доручення 308.pdf 18.05.2018 18:10
- Рішення від 22.05.2018 № 4818 (+лист Замовнику).pdf 22.05.2018 21:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.06.2018 № 5507.pdf 11.06.2018 14:09
- Рішення від 08.06.2018 № 5507.pdf 13.06.2018 19:32
- Пояснення на АМКУ 29 05 18.pdf 29.05.2018 16:24
- 14_21 Протокол ТК відміна (АМКУ).doc 14.06.2018 16:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.05.2018 18:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.06.2018 19:33
Дата виконання рішення Замовником:
14.06.2018 16:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.06.2018 року №5507-р/пк-пз відмінити процедуру закупівель: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Встановлення, заміна дорожніх знаків (за виключенням тимчасових дорожніх знаків) на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних) та відновлення (нанесення) горизонтальної дорожньої розмітки на автомобільних дорогах загального користування державного значення Миколаївської області) на підставі абз.3 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель).
Задовільнена:
Так
Скарга
Відхилено
Про визнання незаконним та скасування рішення
Номер:
883ddf7c169f412c83e0430d3184f6fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-20-003104-c.a3
Назва:
Про визнання незаконним та скасування рішення
Скарга:
14.05.2018 Замовником прийняте рішення оформлене протоколом від 14.05.2018 №12/21/2018 згідно котрого Відхилена тендерна пропозиція Приватного підприємства «КОМПЛЕКТАВТОДОР» (далі - Учасник) з підстав п.4. ч.1. ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на те, що тендерна документація не відповідає вимогам частини 2 абзацу 4 пункту 3.5. та абзацу 8 пункту 5.2. Тендерної документації, а саме:
- Учасником в складі тендерної пропозиції не надано інформацію про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення.
- Учасником в складі тендерної пропозиції не надано документу (довідку, гарантійного листа, тощо) в довільній формі про те, що Учасник (юридична особа, фізична особа, в тому числі фізична особа-підприємець), кінцевий бенефіціарний власник (контролер) Учасника, службові (посадові) особи Учасника, яких уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та вповноважено укладати договір, не повинні підпадати під дію персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), визначених відповідно до ст. 5 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 №1644-VII, Указу Президента від 15.06.2016 №254/2016 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 20 травня 2016 року «Про визнання резолюції Ради Безпеки Організації Об’єднаних Націй від 20 липня 2015 року №2231 щодо Спільного всеосяжного плану дій в частині персональних санкцій», Рішення РНБО «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 28 квітня 2017 року, введеного в дію Указом Президента від 15.05.2017 №133/2017.
Вважаємо, що наведене рішення Замовника є необґрунтоване та таке, що підлягає скасуванню, з огляду на наступне.
По перше, ПП «КОМПЛЕКТАВТОДОР» залучено до матеріалів тендерної пропозиції інформацію про те, що службову (посадову) особу учасника, а саме директора ПП«КОМПЛЕКТАВТОДОР» - Алєферко О.С., котрого уповноважено представляти інтереси ПП«КОМПЛЕКТАВТОДОР», під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення, що підтверджується наявністю наведених матеріалів на інтернет майданчику, підтверджується в тому числі графічними зображеннями переліку завантажених на майданчик документів.
По друге, відповідно до частини 2 пункту 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Одночасно другою підставою для відхилення тендерної документації ПП «КОМПЛЕКТАВТОДОР» є неподання довідки, що не передбачена жодним нормативним документом в тому числі і серед перелічених в абзацу 8 пункту 5.2. Тендерної документації, що в розумінні пункту 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та частини 2 статті 19 Конституції України, що є ніщо іншим як дискримінаційні умови.
Наведене призвело до неправомірного усунення Приватного підприємства «КОМПЛЕКТАВТОДОР» від участі в публічних закупівлях, що є безумовною підставою для скасування рішення Замовника оформленого протоколом розгляду тендерних пропозицій від 14.05.2018 №12/21/2018 про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «КОМПЛЕКТАВТОДОР».
Враховуючи викладене,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати незаконним та скасувати рішення Служби автомобільних доріг у Миколаївській області, оформленого протоколом від 14.05.2018 №12/21/2018 про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «КОМПЛЕКТАВТОДОР» (код ЄДРПОУ 14113570).
3. Зобов’язати Службу автомобільних доріг у Миколаївській області допустити Приватне підприємство «КОМПЛЕКТАВТОДОР» (код ЄДРПОУ 14113570) до участі у процедурі закупівлі UA-2018-03-20-003104-c.
Додатки:
1. Тендерна документація (файл додається)
2. Лист від офіційного майданчику Прозоро Zakuрki.Prom.ua, що до складу завантажених документів.
3. Cкрин-шот особистого кабінету ПП «Комплектавтодор» на офіційному майданчику Прозоро Zakuрki.Prom.ua
4. Платіжне доручення №306 від 18.05.2018р.
5. Копія протоколу №12/21/2018 від 14.05.2018р. тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Миколаївській області
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист від офіційного майданчику Прозоро.pdf 18.05.2018 18:04
- Протокол розгляду КОМПЛЕКТАВТОДОР.pdf 18.05.2018 18:04
- Скарга на рішення від 14.05.2018 про виключення ПП КОМПЛЕКТАВТОДОР (Автосохраненный).docx 18.05.2018 18:04
- Скарга1.pdf 18.05.2018 18:04
- Скрин-шот особистого кабінету ПП Комплектавтодор.pdf 18.05.2018 18:04
- ТД (Розмітка + знаки) нова редакція 25 04 18.pdf 18.05.2018 18:04
- Платіжне доручення 306.pdf 18.05.2018 18:04
- Довідка про несудимість, що надана до складу пропозиції .pdf 18.05.2018 19:29
- Рішення від 22.05.2018 № 4842.pdf 23.05.2018 11:16
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.06.2018 № 5506.pdf 11.06.2018 13:57
- Рішення від 08.06.18 №5506.pdf 13.06.2018 20:16
- Пояснення на АМКУ 01 06 18.pdf 01.06.2018 14:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.05.2018 18:04
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
13.06.2018 20:17
Задовільнена:
Так
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
d30c25c71ea4411ca56e4b46b11ff28a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-20-003104-c.a2
Назва:
Скарга
Скарга:
Замовником торгів 14,05.2018р. о 17:14 год. на площадці електронного майданчика опубліковано протокол № 9/21/2018, яким вирішили відхилити пропозицію ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» з метою недопущення останнього до аукціону. Причиною відхилення та недопущення до аукціону стали наступні підстави:
1. Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» надано лист ПАТ «Рівнеавтошляхбуд» №157 від 11.04.2018р., в якому не зазначено, що за необхідності останній буде продовжений на строк, необхідний для завершення надання послуг (виконання робіт) за предметом закупівлі, що суперечать вимогам тендерної документації в цій частині (додатку 1 до тендерної документації). 2. Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» надано договір від 24.07.2017р. №33, який на дату розкриття тендерної пропозиції учасника не є виконаним, що суперечить вимогам тендерної документації (додатку 3 до тендерної документації).
1. У складі тендерної пропозиції було надано ще один договір надання послуг №56-04 від 06.06.2017 р. з листом від 18.04.2018 р. за Вих. №01/1285, згідно з яким ДП «Київське обласне дорожнє управління» не заперечує щодо використання ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» поливально-мийної машини МДК-4333 д.н. №04-69 КХВ, автокрана КС-4574 дн. АІ4124АЕ, відповідно до договору надання послуг №56-04 від 06.06.2017р. В даному лист підтверджує, що договір надання послуг №56-04 від 06.06.2017р. є діючим на момент проведення закупівлі та за необхідністю буде продовжений на строк, необхідний для завершення надання послуг (виконання робіт) за предметом закупівлі.
2. Відповідно до частини сьомої статті 2 Бюджетного Кодексу України бюджетне зобов'язання - будь-яке здійснене відповідно до бюджетного асигнування розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, згідно з якими необхідно здійснити платежі протягом цього ж періоду або у майбутньому.
Наданий аналогічний договір у складі тендерної пропозиції з додатками, додатковими угодами є виконаним у межах затвердженого бюджетного зобов’язань, що підтверджується долученими додатковими угодами, формами №КБ-3 та №КБ-2в, та наданим позитивним листом відгуком. З цього слідує, що Учасником ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» виконано всі свої зобов’язання за цим Договором у повному обсязі відповідно до виділеного бюджетного асигнування за Договором №33 від 24.07.2017 р. Крім того, Замовник у документації тендерних закупівель не ставив жодних вимог щодо суми та обсягів виконання договору для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Ставилася вимога щодо надання підтверджуючих документів виконання аналогічних послуг, що і було зроблено.
Наявність порушених прав Скаржника обґрунтовується тим фактом, що Скаржник приймає участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому. Крім того, ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» є реальним учасником ринку з встановлення дорожніх знаків та відновлення (нанесення) горизонтальної дорожньої розмітки на автомобільних дорогах загального користування. Проте, через не об’єктивну та упереджену оцінку тендерної пропозиції, Скаржник не може прийняти участь у зазначеній закупівлі.
На підставі викладеного, керуючись ст.3, ст.5, ст.22 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Призупинити процедуру тендерних торгів на строк до винесення рішення за Скаргою;
3. Зобов’язати Замовника скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій №9/21/2018 від 14.05.2018р. щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХІМІЯ ПАРК».
4. Зобов’язати Замовника допустити до аукціону учасника ТОВ «ХІМІЯ ПАРК».
5. Запросити представника Скаржника на розгляд Скарги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Відгук №33 Закарпаття 1.8 млн.pdf 18.05.2018 16:46
- договір № 33 САД у Закарпатській обл..pdf 18.05.2018 16:46
- Договір №56 ПММ.pdf 18.05.2018 16:46
- Договір №56-04 від 06.06.2017 (ОМ).pdf 18.05.2018 16:46
- ДУ 1 дог №33 САД Закарпаття.pdf 18.05.2018 16:46
- ДУ 2 дог №33 САД Закарпаття.pdf 18.05.2018 16:46
- ДУ 3 дог №33 САД Закарпаття.pdf 18.05.2018 16:46
- Лист 56-04.pdf 18.05.2018 16:46
- Лист використання ПММ.pdf 18.05.2018 16:46
- Лист термін дії договору ПММ.pdf 18.05.2018 16:46
- Платіжне доручення.pdf 18.05.2018 16:46
- Скарга від 180518 №44.pdf 18.05.2018 16:46
- Рішення від 22.05.2018 № 4851.pdf 22.05.2018 21:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.06.2018 № 5509.pdf 11.06.2018 13:54
- Рішення від 08.06.2018 № 5509.pdf 13.06.2018 19:23
- Пояснення на АМКУ 31 05 18 з додатком.pdf 31.05.2018 12:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.05.2018 16:47
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
13.06.2018 19:24
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
Щодо задоволення Вимоги
Номер:
d676d7d7fb09474c8359b5c4ee504e7d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-20-003104-c.a1
Назва:
Щодо задоволення Вимоги
Вимога:
Через електронну систему надійшло рішення тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Миколаївській області від 14.05.2018 № №8/21/2018 про відхилення нашої тендерної пропозиції у процедурі закупівлі 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Встановлення, заміна дорожніх знаків (за виключенням тимчасових дорожніх знаків) на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних) та відновлення (нанесення) горизонтальної дорожньої розмітки на автомобільних дорогах загального користування державного значення Миколаївської області).
Працівниками ТОВ «ЕСКПОДОР» було детально розглянуто та проаналізовано вищевказане рішення, у якому зазначається, що тендерна пропозиція підлягає відхиленню відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме:
Умовами п. 3.2. тендерної документації визначено, що в тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару гарантійну суму у розмірі 189 370,00 грн. (сто вісімдесят дев’ять тисяч триста сімдесят гривень 00 коп.) єдиним платежем протягом 15 робочих днів з дати отримання вимоги Бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов, але ТОВ «ЕСКПОДОР» в складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію №8147-1 від 03 травня 2018 року, при цьому в Гарантії не зазначено, що гарантійна сума буде сплачена єдиним платежем і п.8 Гарантії передбачає можливість здійснення гарантійного платежу частинами. Зазначене не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
Також в складі тендерної пропозиції не надано дозвільний документ з Додатком, що підтверджують наявність залученої атестованої служби контролю (лабораторії), який містить інформацію про галузь атестації, сертифікації тощо, що не відповідає умовам п.3.1 тендерної документації.
У складі нашої тендерної пропозиції було надано електронну банківську гарантію та на вимоги п.3.2 тендерної документації Замовника у п. 6.1. зазначено, що Термін сплати грошових коштів здійснюється протягом 15 робочих днів з моменту отримання письмової вимоги від Бенефіціара.
П. 8 вищезазначеної гарантії передбачено, що у випадку часткового здійснення Банком-Гарантом Гарантійного платежу за цією Гарантією сума зобов’язань Банка-Гаранта за цією Гарантією буде зменшена на суму платежу, здійсненого Банком-Гарантом, але відповідно до п. 8.1. Зміни та доповнення до цієї Гарантії можуть вноситись Банком-гарантом виключно в письмовій формі за погодженням з Бенефіціаром та Принципалом.
Виходячи з вищевикладеного, без згоди та погодження з Замовником виплата частинами не буде здійснена, це лише пункт, передбачений Банком-Гарантом, у разі виникнення непередбачуваних обставин.
Також у пропозиції ТОВ «ЕКСПОДОР» є документи, які підтверджують наявність залученої лабораторії, а саме укладений договір з ДП «ДерждорНДІ ім. Шульгіна», та подано лист, в якому зазначеною лабораторією вказується, що вона пройшла перевірку з акредитації в НААУ по сферах акредитації, що визначені Атестатом про акредитацію, який зареєстрований в реєстрі 31.07.2017 за № 2Т493 та очікує на його видачу і як тільки його буде отримано, одразу буде наданий Товариству для пред’явлення Замовнику.
Виходячи із вищенаведених фактів, ТОВ «ЕСКПОДОР» наполягає на задоволенні вимоги щодо скасування Замовником рішення тендерного комітету від 14.05.2018 № №8/21/2018 про відхилення нашої тендерної пропозиції та допущення до аукціону у процедурі закупівлі 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Встановлення, заміна дорожніх знаків (за виключенням тимчасових дорожніх знаків) на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних) та відновлення (нанесення) горизонтальної дорожньої розмітки на автомобільних дорогах загального користування державного значення Миколаївської області).
У разі відмови у задоволенні вимоги будемо змушені звернутися до відповідного органу, а саме Антимонопольного комітету України для вирішення даного питання.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Миколаїв.pdf 16.05.2018 10:11
Дата подачі:
16.05.2018 10:11
Вирішення:
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянув Вашу вимогу від 16 травня 2018 року вих.№ 16/05/18-01 та повідомляє наступне.
Умовами п. 3.2. тендерної документації визначено, що в тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару гарантійну суму у розмірі 189 370,00 грн. (сто вісімдесят дев’ять тисяч триста сімдесят гривень 00 коп.) єдиним платежем протягом 15 робочих днів з дати отримання вимоги Бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Вами в складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію №8147-1 від 03 травня 2018 року (надалі по тексту – Гарантія), при цьому в п.6.1 Гарантії зазначено: «Термін сплати грошових коштів здійснюється протягом 15 робочих днів з моменту отримання письмової вимоги Бенефіціара.». Ні п.6.1., ні будь який інший пункт Гарантії не містить зобов’язання Банку-Гаранта сплатити бенефіціару Гарантійний платіж єдиним платежем. Навпаки, п.8 Гарантії передбачає випадок часткового здійснення Банком – Гарантом Гарантійного платежу. П.8.1. Гарантії регламентує внесення змін та доповнень до Гарантії, які не є необхідними уразі здійснення Банком – Гарантом часткової сплати Гарантійного платежу, бо зазначене вже передбачено п.8 Гарантії. Ваше твердження, що пункт 8 Гарантії, передбачений Банком – Гарантом у разі виникнення непередбачуваних обставин, не відображено в тексті Гарантії, тому такий висновок не відповідає дійсності та не може бути розглянутий Замовником в якості аргументу для скасування рішення про відхилення Вашої тендерної пропозиції.
Умовами п.3.1 тендерної документації визначено, що учасник в складі тендерної пропозиції надає дозвільний документ з Додатком, що підтверджують наявність власної або залученої атестованої служби контролю (лабораторії), який містить інформацію про галузь атестації, сертифікації тощо. Залучення атестованої служби контролю (лабораторії) підтверджується договором, предмет якого підтверджує готовність лабораторії надати відповідні послуги учаснику та вище наведені документи про галузь атестації, сертифікації тощо. Вами в складі тендерної пропозиції не надано дозвільний документ з Додатком, що підтверджують наявність залученої атестованої служби контролю (лабораторії), який містить інформацію про галузь атестації, сертифікації тощо. Лист(и) від надавача(ів) послуг учаснику щодо отримання дозвільного документу з додатками, як підтвердження наявності залученої служби контролю (лабораторії), умовами тендерної документації не передбачені.
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає підстави відхилення Вашої тендерної пропозиції законними та обґрунтованими. Факти, наведені Вами у Вимозі, не є аргументованими та не спростовують підстави відхилення, зазначені у протоколі розгляду від 14.05.2018 №8/21/2018, тому Ваша Вимога не підлягає задоволенню замовником.
Статус вимоги:
Відхилено