-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Добровільне страхування відповідальності керівників та членів наглядових рад державних унітарних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо термінів надання послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
Дискримінаційні вимоги 2
- 1.3.8 Дог_перестрах_Колоннейд.pdf 23.03.2024 15:26
- Витяг_ЄДР_UA_14032024.pdf 23.03.2024 15:26
- Скарга 2 до АМКУ - АТ УКРПОШТА зміни.pdf.p7s 23.03.2024 15:26
- Ліцензія відп перд трет особами.pdf 23.03.2024 15:26
- Скарга 2 до АМКУ - АТ УКРПОШТА зміни.pdf 23.03.2024 15:26
- Дані про показн діял Ir4_ПрАТ_СК_УЛЬТРА_АЛЬЯНС_рік_2023_IR400002.pdf.p7s 23.03.2024 15:26
- Рішення 640_23532_21.pdf 23.03.2024 15:26
- Дані про показн діял Ir4_ПрАТ_СК_УЛЬТРА_АЛЬЯНС_рік_2023_IR400002.pdf 23.03.2024 15:26
- 1.3.8 Дог_перестрах_Інго.pdf 23.03.2024 15:26
- 1.1.1.1. Договір ОД_2021_02_04_1 ПрАТ СК УЛЬТРА.pdf 23.03.2024 15:26
- Скарга 2 до АМКУ - АТ УКРПОШТА зміни.docx 23.03.2024 15:26
- sign.p7s 23.03.2024 15:27
- Рішення від 26.03.2024 № 5397.pdf 26.03.2024 16:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.04.2024 № 6002.pdf 04.04.2024 16:34
- Рішення від 03.04.2024 № 6002.pdf 08.04.2024 12:43
- Пояснення на скаргу_Страхування членів НР - 28.03.2024.pdf.p7s 28.03.2024 18:03
- Пояснення на скаргу_Страхування членів НР - 28.03.2024.pdf 28.03.2024 18:03
- Пояснення на скаргу_Страхування членів НР - 28.03.2024.docx.p7s 28.03.2024 18:03
- Пояснення на скаргу_Страхування членів НР - 28.03.2024.docx 28.03.2024 18:03
Пункт скарги
**Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір добровільного страхування відповідальності осіб менеджерського складу юридичної особи.
Також, Учасник повинен надати позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору.
Скаржник не має аналогічного договору про надання послуг з добровільного страхування відповідальності осіб менеджерського складу юридичної особи.
В той же час, Скаржник і не зобов’язаний мати аналогічний договір про надання послуг з добровільного страхування відповідальності саме осіб менеджерського складу юридичної особи. Скаржник має відповідну ліцензію на підставі якої має укладатися договір страхування із Замовником. Не маючи аналогічних договорів страхування відповідальності саме осіб менеджерського складу юридичної особи, Скаржник, відповідно не має можливості і надати відповідні позитивні листи-відгуки.
Звертаємо увагу Колегії АМКУ на те, що Скаржник має відповідну ліцензію і значний досвід у страхуванні відповідальності перед третіми особами, що підтверджується даними про показники діяльності зі страхування (доказ - копія звіту додається, доказ – приклад: договір відповідальності перед третіми особами (Копія Договору № 01.15.10-000030/ОД/2021/02/04/1 від 04.02.2021р.).
Отже, відповідно до вимог Тендерної документації, прийняти участь у закупівлі можуть виключно ті учасники, які мають договір про надання послуг з добровільного страхування відповідальності саме осіб менеджерського складу юридичної особи та позитивні листи-відгуки по таким договорам, що відразу суттєво та штучно обмежує коло потенційних учасників закупівлі та позбавляє учасників, які не мають аналогічного договору страхування відповідальності саме осіб менеджерського складу юридичної особи з відповідними позитивними листами-відгуками,- можливості взяти участь в закупівлі, у тому числі і Скаржника.
Отже, вищенаведені вимоги Замовника є дискримінаційними та мають бути видалені Замовником.
-
Назва доказу:
Копія Договору № 01.15.10-000030/ОД/2021/02/04/1 від 04.02.2021р.
-
Опис доказу:
Копія Договору №01.15.10-000030/ОД/2021/02/04/1 від 04.02.2021р. Дані про показники діяльності зі страхування. Доказ, що підтверджує досвід у страхуванні відповідальності перед третіми особами
-
Повʼязаний документ:
1.1.1.1. Договір ОД_2021_02_04_1 ПрАТ СК УЛЬТРА.pdf
-
-
Назва доказу:
Ліцензія на страхування відповідальності перед третіми особами.
-
Опис доказу:
Ліцензія на страхування відповідальності перед третіми особами
-
Повʼязаний документ:
Ліцензія відп перд трет особами.pdf
-
-
Назва доказу:
Дані про показники діяльності зі страхування
-
Опис доказу:
Дані про показники діяльності зі страхування. Доказ, що підтверджує досвід у страхуванні відповідальності перед третіми особами
-
Повʼязаний документ:
Дані про показн діял Ir4_ПрАТ_СК_УЛЬТРА_АЛЬЯНС_рік_2023_IR400002.pdf
-
-
Назва доказу:
Витяг з ЄДР
-
Опис доказу:
Копія витягу з ЄДР. Доказ належної реєстрація Скаржника та відсутність стану припинення
-
Повʼязаний документ:
Витяг_ЄДР_UA_14032024.pdf
-
Зобов’язати АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРПОШТА» внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації зазначені у тексті цієї скарги.
- лист від перестраховика-нерезидента/перестрахового брокера (через або за посередництвом якого страховик планує укласти договір перестрахування з перестраховиком-нерезидентом) щодо можливості перестрахування від перестраховика (перестрахового брокера,) за підписом і із зазначенням:
• посади, імені і прізвища посадової особи перестраховика-нерезидента/перестрахового брокера;
• контактних даних перестраховика-нерезидента/перестрахового брокера;
• ідентифікаційного номеру цієї процедури закупівлі або посилання на неї;
підтвердження та гарантування можливості перестрахування страхових ризиків, що є предметом закупівлі, у розмірі сукупного ліміту відшкодування 61 500 000 грн., протягом всього строку дії договору про закупівлю, який буде укладений за результатом цієї процедури.
Похідним від пп. 6.2 п. 6 розд. Х Тендерної документації (з врахуванням змін від 22.03.2024 р.) Замовником визначено і пп. 6.3 п. 6 розділу Х Тендерної документації, яким зобов’язано учасника закупівлі надати ліцензію перестраховика-нерезидента/перестрахового брокера або інший документ, передбачений законодавством країни перестраховика, підтверджуючий право здійснення страхової діяльності з перекладом на українську мову, посвідченим нотаріально.
Із вищенаведених умов Тендерної документації Замовника випливає, що укладення і подальше виконання договору добровільного страхування напряму ставиться в залежність від можливості учасника перестрахувати страхові ризики (у розмірі сукупного ліміту відшкодування), що є предметом закупівлі, у перестраховика-нерезидента/перестрахового брокера із обов’язковим наданням ліцензії такого перестраховика-нерезидента/перестрахового брокера.
Отже, прийняти участь у даній процедурі закупівлі може лише той страховик (учасник), який фактично має укладені договори перестрахування (про співпрацю) із перестраховиками-нерезидентами/перестраховими брокерами.
Порядок обов’язкового укладення страховиком договору перестрахування визначений ч. 14 ст. 30 Закону України «Про страхування». Обов’язковість мати діючий договір перестрахування з тим чи іншим перестраховиком та здійснювати перестрахування саме у перестраховика-нерезидента/перестрахового брокера, законодавством взагалі не передбачено.
Так, відповідно до ч. 14 ст. 30 Закону України «Про страхування», якщо страхова сума за окремим предметом договору страхування перевищує 10 відсотків суми сплаченого статутного капіталу і сформованих вільних резервів та страхових резервів, страховик зобов’язаний укласти договір перестрахування.
Абсолютна більшість страхових компаній України, у тому числі і Скаржник, не мають договорів перестрахування ризиків саме з перестраховиками-нерезидентами та перестраховими брокерами, адже, більшість страховиків здійснюють перестрахування у перестраховиків-резидентів. Замовник ніяким чином не пояснив та законодавчо не обґрунтував необхідність перестраховувати зазначені у тендерній документації ризики саме у перестраховиків-нерезидентів та перестрахових брокерів. Крім того, витік коштів за кордон на сьогоднішній день є досить негативним економічним та фінансовим явищем для нашої держави!
Не маючи договорів перестрахування із перестраховиками-нерезидентами/перестраховими брокерами, Скаржник фактично не може надати і ліцензію таких перестраховиків-нерезидентів/перестрахових брокерів та відповідно прийняти участь у закупівлі.
Зауважимо, що ця вимога є дискримінаційною і по відношенню до перестраховиків-резидентів, адже Скаржник має право, відповідно до діючого законодавства, перестраховувати ризики у страховиків-резидентів, що забезпечить розрахунки у гривні, а не витік валюти за кордон.
В свою чергу, Скаржник має укладені договори перестрахування (договори про співпрацю) із страховиками-резидентами, зокрема із ПрАТ «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ІНГО» та ПрАТ «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «КОЛОННЕЙД УКРАЇНА» (копії договорів додаються) і може у вказаних перестраховиків здійснити вихідне перестрахування ризиків, які є предметом закупівлі, але не може прийняти участь у закупівлі, оскільки вказані перестраховики є резидентами України.
Отже, вищезазначені умови Тендерної документації Замовника є дискримінаційними і суперечать чинному законодавству України, зокрема і у сфері публічних закупівель, що значно обмежило (звузило) кількість учасників закупівлі, у тому числі і права та законні інтереси на участь у процедурі закупівлі й самого Скаржника та мають бути видалені Замовником.
Звертаємо увагу АМКУ на той факт, що АМКУ неодноразово розглядав скарги по повністю аналогічним вимогам тендерних документацій різних замовників і визнала подібні вимоги дискримінаційними. Такі висновки Колегії АМКУ викладені, зокрема, і в рішенні № 15955-р/пк-пз від 13.07.2021 р. та є усталеними.
Слід також зауважити на тому, що 12.07.2022 р. Окружним адміністративним судом м. Києва у своєму рішенні від 12.07.2022 р. у справі № 640/23532/21 (копія додається) зробив правовий висновок про те, що умови тендерної документації про обов’язкову наявність у учасника закупівлі договору перестрахування із іншим страховиком є нічим іншим, як дискримінаційними умовами.
-
Назва доказу:
Копія договору перестрахування № 097 від 25.06.2020 р.
-
Опис доказу:
Копія договору перестрахування № 097 від 25.06.2020 р. - доказ наявності договорів перестрахування зі страховиками-рездентами
-
Повʼязаний документ:
1.3.8 Дог_перестрах_Колоннейд.pdf
-
-
Назва доказу:
Копія договору перестрахування № 41Re від 01.07.2020 р.
-
Опис доказу:
Копія договору перестрахування № 41Re від 01.07.2020 р - доказ наявності договорів перестрахування зі страховиками-рездентами
-
Повʼязаний документ:
1.3.8 Дог_перестрах_Інго.pdf
-
-
Назва доказу:
Копія рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 12.07.2022 р. у справі № 640/23532/21
-
Опис доказу:
Копія рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 12.07.2022 р. у справі № 640/23532/21 - правовий висновок про те, що умови тендерної документації про обов’язкову наявність у учасника закупівлі договору перестрахування із іншим страховиком є нічим іншим, як дискримінаційними умовами
-
Повʼязаний документ:
Рішення 640_23532_21.pdf
-
Зобов’язати АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРПОШТА» внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації зазначені у тексті цієї скарги.
Дискримінаційні вимоги ТД
- Договір ОД_2021_02_04_1 ПрАТ СК УЛЬТРА.pdf 26.02.2024 11:08
- Скарга до АМКУ - АТ Укрпошта.pdf 26.02.2024 11:08
- Ліцензія відп перд трет особами.pdf 26.02.2024 11:08
- Скарга до АМКУ - АТ Укрпошта.pdf.p7s 26.02.2024 11:08
- IR400002 Дані про показники діяльності зі страхування.pdf 26.02.2024 11:08
- Витяг_ЄДР_UA_05022024.pdf 26.02.2024 11:08
- Скарга до АМКУ - АТ Укрпошта.docx 26.02.2024 11:08
- sign.p7s 26.02.2024 11:09
- Рішення від 28.02.2024 № 3695.pdf 28.02.2024 15:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.03.2024 № 4202.pdf 07.03.2024 12:29
- Рішення від 06.03.2024 № 4202.pdf 11.03.2024 11:23
- Пояснення на скаргу_Страхування членів НР - 01.03.2024.pdf.p7s 01.03.2024 18:11
- Пояснення на скаргу_Страхування членів НР - 01.03.2024.pdf 01.03.2024 18:11
- Пояснення на скаргу_Страхування членів НР - 01.03.2024.docx.p7s 01.03.2024 18:11
- Пояснення на скаргу_Страхування членів НР - 01.03.2024.docx 01.03.2024 18:11
- Пояснення на скаргу_Страхування членів НР - 01.03.2024.pdf.p7s 01.03.2024 18:41
- Пояснення на скаргу_Страхування членів НР - 01.03.2024.pdf 01.03.2024 18:41
- Пояснення на скаргу_Страхування членів НР - 01.03.2024.docx.p7s 01.03.2024 18:41
- Пояснення на скаргу_Страхування членів НР - 01.03.2024.docx 01.03.2024 18:41
Пункт скарги
В той же час, Скаржник і не зобов’язаний мати аналогічний договір про надання послуг з добровільного страхування відповідальності саме керівників та/або членів наглядової ради та/або інших посадових осіб юридичної особи. Скаржник має відповідну ліцензію на підставі якої має укладатися договір страхування із Замовником. Не маючи аналогічних договорів страхування відповідальності саме керівників та/або членів наглядової ради та/або інших посадових осіб юридичної особи, Скаржник, відповідно не має можливості і надати відповідні позитивні листи-відгуки.
Звертаємо увагу Колегії АМКУ на те, що Скаржник має відповідну ліцензію і значний досвід у страхуванні відповідальності перед третіми особами, що підтверджується даними про показники діяльності зі страхування (доказ - копія звіту додається, доказ – приклад: договір відповідальності перед третіми особами (Копія Договору № 01.15.10-000030/ОД/2021/02/04/1 від 04.02.2021р.).
Отже, відповідно до вимог Тендерної документації, прийняти участь у закупівлі можуть виключно ті учасники, які мають договір про надання послуг з добровільного страхування відповідальності саме керівників та/або членів наглядової ради та/або інших посадових осіб юридичної особи та позитивні листи-відгуки по таким договорам, що відразу суттєво та штучно обмежує коло потенційних учасників закупівлі та позбавляє учасників, які не мають аналогічного договору страхування відповідальності саме керівників та/або членів наглядової ради та/або інших посадових осіб юридичної особи з відповідними позитивними листами-відгуками,- можливості взяти участь в закупівлі, у тому числі і Скаржника.
Отже, вищенаведені вимоги Замовника є дискримінаційними та мають бути видалені Замовником.
-
Назва доказу:
Копія Договору №01.15.10-000030/ОД/2021/02/04/1 від 04.02.2021р.
-
Опис доказу:
Копія Договору №01.15.10-000030/ОД/2021/02/04/1 від 04.02.2021р. Дані про показники діяльності зі страхування. Доказ, що підтверджує досвід у страхуванні відповідальності перед третіми особами
-
Повʼязаний документ:
Договір ОД_2021_02_04_1 ПрАТ СК УЛЬТРА.pdf
-
-
Назва доказу:
Ліцензія на страхування відповідальності перед третіми особами
-
Опис доказу:
Ліцензія на страхування відповідальності перед третіми особами
-
Повʼязаний документ:
Ліцензія відп перд трет особами.pdf
-
-
Назва доказу:
Дані про показники діяльності зі страхування
-
Опис доказу:
Дані про показники діяльності зі страхування. Доказ, що підтверджує досвід у страхуванні відповідальності перед третіми особами
-
Повʼязаний документ:
IR400002 Дані про показники діяльності зі страхування.pdf
-
Зобов’язати АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРПОШТА» внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації зазначені у тексті цієї скарги.
- A.M.Best (США) – «А-»;
- Moody’s Investors Service (США) – «А3»;
- Fitch Ratings (Великобританія) – «А-»;
- Standard & Poor’s (США) – «А-», а саме:
лист на бланку із зазначенням контактних даних перестраховика-нерезидента/перестрахового брокера щодо можливості перестрахування від перестраховика з вищезазначеним рейтингом (перестрахового брокера, через або за посередництвом якого страховик планує укласти договір перестрахування з перестраховиком-нерезидентом з вищезазначеним рейтингом) за підписом і із зазначенням посади, імені і прізвища посадової особи перестраховика-нерезидента/перестрахового брокера.
Такий лист обов’язково має містити:
ідентифікаційний номер цієї процедури закупівлі або посилання на неї;
підтвердження та гарантування можливості перестрахування страхових ризиків, що є предметом закупівлі, у розмірі сукупного ліміту відшкодування 61 500 000 грн., протягом всього строку дії договору про закупівлю, який буде укладений за результатом цієї процедури.
Отже, прийняти участь у даній процедурі закупівлі може лише той страховик (учасник), який фактично має укладені договори перестрахування (про співпрацю) із перестраховиками-нерезидентами (партнерської страхової компанії) із рівнем рейтингу за класифікацією одного з нижченаведених міжнародних рейтингових агентств не нижче ніж: «A.M.Best» США – «А-», «Moody’s Investors Service» (США) – «А3», «Standard & Poor’s» (США) – «А-», «Fitch Ratings» (Великобританія) – «А-».
Між тим, чинним законодавством не передбачено обов’язку з перестрахування саме у страховиків-нерезидентів, тим більше із визначеними Замовником міжнародними рейтингами.
Абсолютна більшість страхових компаній України, у тому числі і Скаржник, не мають договорів перестрахування ризиків (договорів про співпрацю) з перестраховиками-нерезидентами із рівнем рейтингу за класифікацією одного з нижче наведених міжнародних рейтингових агентств або не нижчій ніж: «A.M.Best» США – «А-», «Moody’s Investors Service» (США) – «А3», «Standard & Poor’s» (США) – «А-», «Fitch Ratings» (Великобританія) – «А-», адже, у більшості страховиків сума страхових сум за договорами страхування вкладаються у власне утримання страховика. Замовник ніяким чином не пояснив та законодавчо не обґрунтував необхідність перестраховувати зазначені у тендерній документації ризики саме у страховиків-нерезидентів.
Ця вимога є дискримінаційною як до Скаржника та інших учасників так і по відношенню і до перестраховиків-резидентів, адже Скаржник має право, відповідно до діючого законодавства, перестраховувати ризики у страховиків-резидентів, що забезпечить розрахунки у гривні, а не витік валюти за кордон, особливо під час повномасштабного вторгнення російської федерації.
Отже, вищезазначені умови Тендерної документації Замовника є дискримінаційними і суперечать чинному законодавству України, зокрема і у сфері публічних закупівель, що значно обмежило (звузило) кількість учасників закупівлі, у тому числі і права та законні інтереси на участь у процедурі закупівлі і самого Скаржника.
Звертаємо увагу АМКУ на той факт, що АМКУ неодноразово розглядав скарги по повністю аналогічним вимогам тендерних документацій різних замовників і визнала подібні вимоги дискримінаційними. Такі висновки Колегії АМКУ викладені, зокрема, і в рішенні № 15955-р/пк-пз від 13.07.2021 р. та є усталеними.
Слід також зауважити на тому, що 12.07.2022 р. Окружним адміністративним судом м. Києва у своєму рішенні від 12.07.2022 р. у справі № 640/23532/21 зробив правовий висновок про те, що умови тендерної документації про обов’язкову наявність у учасника закупівлі договору перестрахування із іншим страховиком (в тому числі і з певними рейтингами міжнародних агентств) та/або з обов’язком перестрахування ризику є нічим іншим, як дискримінаційними умовами.
-
Назва доказу:
Копія витягу з ЄДР
-
Опис доказу:
Копія витягу з ЄДР. Доказ належної реєстрація Скаржника та відсутність стану припинення
-
Повʼязаний документ:
Витяг_ЄДР_UA_05022024.pdf
-
Зобов’язати АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРПОШТА» внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації зазначені у тексті цієї скарги.