-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Дизель-генераторні установки
Завершена
529 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 290.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 290.00 UAH
Період оскарження:
22.02.2024 12:54 - 23.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
вимога про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Еквівес"
Номер:
a19822d60e7341deb01b6937f6d462db
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-22-006358-a.b7
Назва:
вимога про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Еквівес"
Скарга:
Визнати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Евівес» (протокольне рішення №б/н від «23» квітня 2024 року) неправомірним, прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель та скасувати його
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ Барвінок.pdf 25.04.2024 17:08
- Скарга до АМКУ Барвінок.pdf.asice.zip 25.04.2024 17:08
- Протокол_відхилення_23.04.2024.docx 25.04.2024 17:08
- Довідка щодо відсутності заборг-і в АТ ПУМБ від 02.04.24.pdf 25.04.2024 17:08
- Витяг з Інструкції N 10 від 30.12.1997 року №469 - ips.ligazakon.net.pdf 25.04.2024 17:08
- Довідка про відсутність кредитів в АТ УКРСИББАНК від 02.04.24.pdf 25.04.2024 17:08
- Витяг з ІНСТРУКЦІЯ з бухгалтерського обліку від 21.02.2018 № 14_ - zakon.rada.gov.ua.pdf 25.04.2024 17:08
- Витяг з Інструкція N 3 від 04.02.1998 № 36 zakon.rada.gov.ua.pdf 25.04.2024 17:08
- ТД генератор_Барвінок зі змінами.docx 25.04.2024 17:08
- sign.p7s 25.04.2024 17:09
- Квитанція _Барвінок.pdf 26.04.2024 10:47
- рішення від 29.04.2024 №7508.pdf 29.04.2024 15:33
- інформація про резолютивну частину рішення від 07.05.2024 №8107.pdf 08.05.2024 12:49
- рішення від 07.05.2024 №8107.pdf 09.05.2024 16:10
- Пояснення_UA-2024-02-22-006358-a.b7.docx 01.05.2024 21:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.04.2024 09:56
Дата розгляду скарги:
07.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.04.2024 15:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.05.2024 16:10
Дата виконання рішення Замовником:
05.06.2024 16:32
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконанання рішення №8107-р/пк-пз від 07.05.2024 , КЗ "Крюківщинський ЗДО "Барвінок" повідомляє Вас, рішення виконано
Пункт скарги
Номер:
d7c579c42a2a4950b6a18f32456fe362
Заголовок пункту скарги:
оскаржується рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Еквівес"
Опис заперечення:
оскаржується рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Евівес» (протокольне рішення №б/н від «23» квітня 2024 року), визнається неправомірним, прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, вимагається скасувати його
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
Довідка , видана АТ «ПУМБ» надана Учасником підтверджує відсутність заборгованості по кредитним рахункам, ТД Замовника не містить окремих вимог щодо врахування/неврахування інформації про комісію, штрафи та пені кредитних угод клієнта в довідках про відсутність заборгованості по кредитним рахункам, отже рішення Замоника порушує права ТОВ «ЕКВІВЕС» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" з вимогою про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД"
Номер:
9060f1bdec7743378d0d3ecce4d382d5
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-22-006358-a.a6
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" з вимогою про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД"
Скарга:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" з вимогою про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД"
Пов'язані документи:
Учасник
- 33 запит на отримання витягу.pdf 05.04.2024 10:44
- 33 витяг про рахунки.pdf 05.04.2024 10:44
- 33 лист -пояснення щодо довідки з ДПСУ.pdf 05.04.2024 10:44
- Податковий кодекс України _ від 02.12.2010 № 2755-VI.pdf 05.04.2024 10:44
- Про затвердження Порядку подання повідомлень про відкриття закриття рахунків _ від 18.08.2015 № 721.pdf 05.04.2024 10:44
- Про затвердження Порядку функціонування електронного кабінету _ від 14.07.2017 № 637.pdf 05.04.2024 10:44
- Протокол_ТОВ _СМАРТ ГРІД__відхилення.docx 05.04.2024 10:44
- СКАРГА.pdf 05.04.2024 10:44
- СКАРГА.pdf.asice.zip 05.04.2024 10:44
- Тендерна_документація.zip 05.04.2024 10:44
- sign.p7s 05.04.2024 10:45
- рішення від 08.04.2024 №6201.pdf 08.04.2024 18:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2024 №6781.pdf 17.04.2024 14:09
- рішення від 16.04.2024 №6781.pdf 19.04.2024 11:41
- Пояснення_UA-2024-02-22-006358-a.a6.docx 10.04.2024 14:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.04.2024 12:16
Дата розгляду скарги:
16.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.04.2024 18:01
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
19.04.2024 11:41
Пункт скарги
Номер:
f66a0410497942398f45090f5dc10a2b
Заголовок пункту скарги:
І. ЗАПЕРЕЧЕННЯ- оскаржується рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД"
Опис заперечення:
Оскаржується рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ ГРІД» (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від «02» квітня 2023 року,оприлюднений в системі Prozorro 02 квітня 2024 15:38 за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-22-006358-a), визначити його неправомірним, прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, вимагається скасувати його. Відповідно до пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником було сформовано вимогу до учасників закупівлі: «Учасник повинен надати довідку уповноваженого органу (ДПСУ) про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника (довідка має бути видана не раніше 2024 року)», яку учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" виконало в повному обсязі, але всупереч вищезазначеного, наша тендерна пропозиція була безпідставно відхилена.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
На виконання вимоги, встановленої за тендерною документацією: «Учасник повинен надати довідку уповноваженого органу (ДПСУ) про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника (довідка має бути видана не раніше 2024 року», учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" в складі своєї тендерної пропозиції було надано Витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах сформований 29.02.2024 року який був отриманий шляхом формування запиту через інформаційно-комунікаційну систему «Електронний кабінет» про отримання витягу з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах щодо зареєстрованих рахунків учасника (файл «33.витяг про рахунки.pdf» завантажено в систему у складі нашої тендерної пропозиції 22 березня 2024 22:18), але наша тендерна пропозиція все одно була відхилена.
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" не погоджується з рішенням замовника щодо свого відхилення та в обґрунтування неправомірного відхилення повідомляє наступне:
Пунктом 1.1. Статті 1 Податкового Кодексу України (далі - Кодекс) встановлено: «Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов’язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов’язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства».
Пунктом 41.1. Статті 41 Кодексу встановлено: «Контролюючими органами є: податкові органи (центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, його територіальні органи) - щодо дотримання законодавства з питань оподаткування (крім випадків, визначених підпунктом 41.1.2 цього пункту), законодавства з питань сплати єдиного внеску, а також щодо дотримання іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, чи його територіальні органи».
Пунктом 421.2. Статті 42.1 Кодексу встановлено: «Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених цим Кодексом та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання цього Кодексу та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, в тому числі, шляхом:
отримання будь-якого документа, що стосується такого платника податків та має бути виданий йому контролюючим органом згідно із законодавством України, або інформації з баз даних про такого платника податків шляхом вивантаження відповідної інформації з електронного кабінету з накладенням кваліфікованого електронного підпису посадової особи контролюючого органу відповідно до вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги"
забезпечення взаємодії платників податків з контролюючими органами з інших питань, передбачених цим Кодексом, яка може бути реалізована в електронній формі засобами електронного зв’язку».
Пунктом 69.2. Статті 69 Кодексу встановлено: «Банки, інші фінансові установи, небанківські надавачі платіжних послуг, емітенти електронних грошей зобов’язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунку/електронного гаманця платника податків - юридичної особи (резидента і нерезидента), у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунку/електронного гаманця».
Додатково повідомляємо, що наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 року № 637 затверджено Порядок функціонування Електронного кабінету, яким визначаються загальні засади функціонування інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет» (далі - Електронний кабінет), процедури ідентифікації користувачів, взаємодії з платниками податків та державними органами через Електронний кабінет.
Пунктом 4 розділу VI Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721 зі змінами та доповненнями (далі – Порядок) визначено: «Платник податків може надіслати до ДПС в електронній формі через Електронний кабінет, що функціонує відповідно до статті 42-1 глави 1 розділу II Кодексу, або з використанням електронних комунікаційних мереж запит про отримання витягу з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах за формою № П9 згідно з додатком 10 до цього Порядку. У запиті зазначається, про які рахунки запитується інформація - ті, про які не надходили повідомлення про їх закриття (відкриті рахунки) та/або ті, про які надійшли повідомлення щодо їх закриття (закриті рахунки), із зазначенням періоду закриття.
ДПС не пізніше наступного робочого дня після надходження запиту надсилає платнику податків витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах за формою № П10 згідно з додатком 11 до цього Порядку.
Витяг з журналу формується засобами інформаційно-комунікаційної системи ДПС і надсилається платнику автоматично з використанням електронних комунікаційних мереж в електронній формі, а також розміщується в Електронному кабінеті. У витягу зазначаються інформація про платника податків та всі його рахунки, які взято на облік в контролюючих органах, згідно із критеріями, що вказані у запиті платником податків (закриті та/або відкриті). Витяг є дійсним до внесення відповідних змін до журналу».
Виходячи з усього вищезазначеного, надавши у складі своє пропозиції Витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах сформований 29.02.2024 року шляхом взаємодії через електронний кабінет платника податків з контролюючим органом засобами інформаційно-комунікаційної системи ДПС, учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" в повному обсязі виконав вимогу Замовника.
Хочемо звернути увагу, що Замовником за тендерною документацією не було встановлено вимог щодо оформлення довідки уповноваженого органу (ДПСУ) про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника, отже, різниця в назвах документів підпадає під перелік формальних несуттєвих помилок згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, та положень тендерної документації п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «3.Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації».
Але всупереч цього, Замовник розмістив в електронній системі закупівель Вимогу про усунення невідповідностей з подальшим відхилення нашої тендерної пропозиції. Незважаючи на те, що Замовник не мав жодного законного права розміщувати вимогу про усунення невідповідностей щодо вимоги про надання учасником довідки уповноваженого органу (ДПСУ) про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника (довідка має бути видана не раніше 2024 року), так як ці документи і так були наявні у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "СМАРТ ГРІД", нами все одно було завантажено пояснення з додатковими документами на які Замовник не звернув увагу та проігнорував.
Докази Заперечення №1:
1. Тендерна документація з додатками, що оприлюднена за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-22-006358-a;
2. ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 02 квітня 2023 року щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СМАРТ ГРІД".
3. 33.Витяг про рахунки.
4. 33.Запит на отримання витягу.
5. 33.Лист -пояснення щодо довідки з ДПСУ.
6. Податковий кодекс України за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#Text.
7. Наказ Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету» за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0942-17#Text.
8. Наказ Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку подання повідомлень про відкриття / закриття рахунків / електронних гаманців платників податків у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг / емітентах електронних грошей до контролюючих органів» за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1058-15#Text.
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" не погоджується з рішенням замовника щодо свого відхилення та в обґрунтування неправомірного відхилення повідомляє наступне:
Пунктом 1.1. Статті 1 Податкового Кодексу України (далі - Кодекс) встановлено: «Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов’язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов’язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства».
Пунктом 41.1. Статті 41 Кодексу встановлено: «Контролюючими органами є: податкові органи (центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, його територіальні органи) - щодо дотримання законодавства з питань оподаткування (крім випадків, визначених підпунктом 41.1.2 цього пункту), законодавства з питань сплати єдиного внеску, а також щодо дотримання іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, чи його територіальні органи».
Пунктом 421.2. Статті 42.1 Кодексу встановлено: «Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених цим Кодексом та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання цього Кодексу та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, в тому числі, шляхом:
отримання будь-якого документа, що стосується такого платника податків та має бути виданий йому контролюючим органом згідно із законодавством України, або інформації з баз даних про такого платника податків шляхом вивантаження відповідної інформації з електронного кабінету з накладенням кваліфікованого електронного підпису посадової особи контролюючого органу відповідно до вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги"
забезпечення взаємодії платників податків з контролюючими органами з інших питань, передбачених цим Кодексом, яка може бути реалізована в електронній формі засобами електронного зв’язку».
Пунктом 69.2. Статті 69 Кодексу встановлено: «Банки, інші фінансові установи, небанківські надавачі платіжних послуг, емітенти електронних грошей зобов’язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунку/електронного гаманця платника податків - юридичної особи (резидента і нерезидента), у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунку/електронного гаманця».
Додатково повідомляємо, що наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 року № 637 затверджено Порядок функціонування Електронного кабінету, яким визначаються загальні засади функціонування інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет» (далі - Електронний кабінет), процедури ідентифікації користувачів, взаємодії з платниками податків та державними органами через Електронний кабінет.
Пунктом 4 розділу VI Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721 зі змінами та доповненнями (далі – Порядок) визначено: «Платник податків може надіслати до ДПС в електронній формі через Електронний кабінет, що функціонує відповідно до статті 42-1 глави 1 розділу II Кодексу, або з використанням електронних комунікаційних мереж запит про отримання витягу з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах за формою № П9 згідно з додатком 10 до цього Порядку. У запиті зазначається, про які рахунки запитується інформація - ті, про які не надходили повідомлення про їх закриття (відкриті рахунки) та/або ті, про які надійшли повідомлення щодо їх закриття (закриті рахунки), із зазначенням періоду закриття.
ДПС не пізніше наступного робочого дня після надходження запиту надсилає платнику податків витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах за формою № П10 згідно з додатком 11 до цього Порядку.
Витяг з журналу формується засобами інформаційно-комунікаційної системи ДПС і надсилається платнику автоматично з використанням електронних комунікаційних мереж в електронній формі, а також розміщується в Електронному кабінеті. У витягу зазначаються інформація про платника податків та всі його рахунки, які взято на облік в контролюючих органах, згідно із критеріями, що вказані у запиті платником податків (закриті та/або відкриті). Витяг є дійсним до внесення відповідних змін до журналу».
Виходячи з усього вищезазначеного, надавши у складі своє пропозиції Витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах сформований 29.02.2024 року шляхом взаємодії через електронний кабінет платника податків з контролюючим органом засобами інформаційно-комунікаційної системи ДПС, учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" в повному обсязі виконав вимогу Замовника.
Хочемо звернути увагу, що Замовником за тендерною документацією не було встановлено вимог щодо оформлення довідки уповноваженого органу (ДПСУ) про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника, отже, різниця в назвах документів підпадає під перелік формальних несуттєвих помилок згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, та положень тендерної документації п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «3.Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації».
Але всупереч цього, Замовник розмістив в електронній системі закупівель Вимогу про усунення невідповідностей з подальшим відхилення нашої тендерної пропозиції. Незважаючи на те, що Замовник не мав жодного законного права розміщувати вимогу про усунення невідповідностей щодо вимоги про надання учасником довідки уповноваженого органу (ДПСУ) про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника (довідка має бути видана не раніше 2024 року), так як ці документи і так були наявні у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "СМАРТ ГРІД", нами все одно було завантажено пояснення з додатковими документами на які Замовник не звернув увагу та проігнорував.
Докази Заперечення №1:
1. Тендерна документація з додатками, що оприлюднена за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-22-006358-a;
2. ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 02 квітня 2023 року щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СМАРТ ГРІД".
3. 33.Витяг про рахунки.
4. 33.Запит на отримання витягу.
5. 33.Лист -пояснення щодо довідки з ДПСУ.
6. Податковий кодекс України за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#Text.
7. Наказ Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету» за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0942-17#Text.
8. Наказ Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку подання повідомлень про відкриття / закриття рахунків / електронних гаманців платників податків у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг / емітентах електронних грошей до контролюючих органів» за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1058-15#Text.
×
-
Назва доказу:
Наказ Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку подання повідомлень про відкриття / закриття рахунків / електронних гаманців платників податків у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг / емітентах електронних грошей до контролюючих органів» за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1058-15#Text
-
Опис доказу:
Наказ Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку подання повідомлень про відкриття / закриття рахунків / електронних гаманців платників податків у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг / емітентах електронних грошей до контролюючих органів» за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1058-15#Text
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження Порядку подання повідомлень про відкриття закриття рахунків _ від 18.08.2015 № 721.pdf
-
-
Назва доказу:
Наказ Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету» за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0942-17#Text
-
Опис доказу:
Наказ Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету» за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0942-17#Text
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження Порядку функціонування електронного кабінету _ від 14.07.2017 № 637.pdf
-
-
Назва доказу:
Податковий кодекс України за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#Text
-
Опис доказу:
Податковий кодекс України за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#Text
-
Повʼязаний документ:
Податковий кодекс України _ від 02.12.2010 № 2755-VI.pdf
-
-
Назва доказу:
33.Лист -пояснення щодо довідки з ДПСУ
-
Опис доказу:
Лист -пояснення щодо довідки з ДПСУ
-
Повʼязаний документ:
33 лист -пояснення щодо довідки з ДПСУ.pdf
-
-
Назва доказу:
33.Запит на отримання витягу
-
Опис доказу:
запит про отримання витягу з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах за формою № П9, надісланий до ДПС в електронній формі через Електронний кабінет
-
Повʼязаний документ:
33 запит на отримання витягу.pdf
-
-
Назва доказу:
33.Витяг про рахунки
-
Опис доказу:
Витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах сформований 29.02.2024 року шляхом взаємодії через електронний кабінет платника податків з контролюючим органом засобами інформаційно-комунікаційної системи ДПС
-
Повʼязаний документ:
33 витяг про рахунки.pdf
-
-
Назва доказу:
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 02 квітня 2023 року щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СМАРТ ГРІД"
-
Опис доказу:
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 02 квітня 2023 року щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СМАРТ ГРІД"
-
Повʼязаний документ:
Протокол_ТОВ _СМАРТ ГРІД__відхилення.docx
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація з додатками, що оприлюднена за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-22-006358-a
-
Опис доказу:
Тендерна документація з додатками, що оприлюднена за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-22-006358-a
-
Повʼязаний документ:
Тендерна_документація.zip
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити Органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі код ДК 021:2015: ДК 021:2015: 31121100-1 - Дизель-генераторні установки (Дизель-генераторна установка), що полягають у незаконному та безпідставному відхиленні пропозиції ТОВ "СМАРТ ГРІД". 3) Зобов’язати Замовника – Комунальний заклад «Крюківщинський заклад дошкільної освіти «Барвінок» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області скасувати рішення щодо незаконного та безпідставного відхиленні пропозиції ТОВ "СМАРТ ГРІД" з підстав, що описані за Скаргою та здійснити повторний розгляд з урахуванням прийнятого рішення Органу оскарження. Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання економічного ефекту від укладання Договору про закупівлю, пов'язаного з перемогою у Процедурі закупівлі.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Номер:
15fdd771620044fd80997c739f1372da
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-22-006358-a.c5
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Скарга:
Оскарження вимог додатку 2 до Тендерної документації (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), оскільки встановлені дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи:
Учасник
- Технічний паспорт на ДГ (ДГУ) СТРУМ К20Т.pdf 26.02.2024 19:20
- Скарга Барвінок.pdf 26.02.2024 19:20
- рішення від 28.11.2023 № 19146.pdf 26.02.2024 19:20
- sign.p7s 26.02.2024 19:24
- Заперечення на пояснення Замовника по Скарзі Барвінок.pdf 11.03.2024 00:25
- рішення від 28.02.2024 № 3684.pdf 28.02.2024 16:26
- інформація про резолютивну частину рішення від 11.03.2024 № 4404.pdf 11.03.2024 18:20
- рішення від 11.03.2024 № 4404.pdf 13.03.2024 18:14
- Пояснення_UA-2024-02-22-006358-a.c5 (ТОВ Айдіа тех).docx 01.03.2024 15:09
- Пояснення_UA-2024-02-22-006358-a.c5 (ТОВ Айдіа тех).pdf 01.03.2024 15:09
- EP-25B.pdf 01.03.2024 15:09
- Дизельний_генератор_LWA_30A_LISTER_PETTER.pdf 01.03.2024 15:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.02.2024 20:03
Дата розгляду скарги:
11.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.02.2024 16:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.03.2024 18:15
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення №4404-р/пк-пз від 11.03.2024 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Пункт скарги
Номер:
c9df69984cd545c2bfc7b17e7dde3381
Заголовок пункту скарги:
Замовником встановлено дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Опис заперечення:
Оскарження вимог додатку 2 до Тендерної документації (Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі), а саме - встановлених показників щодо товщини основних стінок шумозахисного капоту, рівня шуму на відстані, габаритів, обсягу вбудованого в раму паливного баку.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовник порушує вимоги ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»: «добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.», а також відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Так, за результатами ознайомлення з тендерною документацією Товариство з обмеженою відповідальністю «АЙДІА ТЕХ» планує запропонувати товар власного виробництва (дизельний генератор СТРУМ К20Т), проте проаналізувавши характеристики Замовника вбачається, що тільки дизельні генератори одного виробника відповідають технічним вимогам, які встановлені Замовником у додатку 2 до Тендерної документації (Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі Дизельний генератор (ДК 021:2015:31120000-3: Генератори)). Так, заявляємо, що якщо взяти у сукупності всі вимоги, що зазначив Замовник до Дизельного генератору, то лише Дизельний генератор одного виробника відповідає всім вимогам Замовника. Звертаємо увагу, що спростувати наведене твердження Замовник може у разі надання документального підтвердження того, що щонайменше є як мінімум 2 (два) Товари, що ПОВНІСТЮ відповідають вимогам Замовника, з такими ми ж самими характеристиками, у відповідності з вимогами ТД. Просимо Замовника надати інформацію про як мінімум 2 (два) Товари, що ПОВНІСТЮ відповідають вимогам Замовника та містять встановлені Замовником параметри, що підтверджує наявність конкуренції та відсутність дискримінації в цій частині. Передбачені Замовником вимоги прямо порушують права Товариства з обмеженою відповідальністю «АЙДІА ТЕХ» як учасника процедури закупівлі на чесні та прозорі торги, оскільки Товариство з обмеженою відповідальністю «АЙДІА ТЕХ» є виробником Товарів даної групи (дизельних генераторів, бензинових генераторів, дизель-генераторних установок) з великим досвідом і можемо заявити, що не існує більше як одного Товару згідно тих вимог, які зазначив Замовник у ТД. Тому у нас як у виробника даного виду Товарів не має можливості подати свою тендерну пропозицію із Товаром, що є не гіршим за своїми властивостями за той, що вимагає Замовник. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЙДІА ТЕХ» є виробником дизельних генераторів та має у наявності дизельний генератор СТРУМ К20Т, що має характеристики відповідно до встановлених замовником, проте з певними відмінностями (Технічний паспорт на дизельний генератор СТРУМ К20Т додається у вигляді Додатку до Скарги). За технічними вимогами Замовника дизельний генератор СТРУМ К20Т не відповідає вимогам замовника лише в певним незначних показниках, які нівелюються при постійній експлуатації цих Товарів (товщина основних стінок шумозахисного капоту, рівень шуму на відстані, габарити, обсяг вбудованого в раму паливного баку). Просимо внести зміни до тендерної документації задля того, щоб потенційні учасники, в тому числі і Товариство з обмеженою відповідальністю «АЙДІА ТЕХ», мали можливість прийняти участь у даній закупівлі. Дані зміни в показниках безпосередньо при експлуатації дизельного генератору не сприяє погіршенню продуктивності дизельного генератору, показники є сучасними, відповідно до державних стандартів та такими, що забезпечують вищий рівень безпечності для екології та охорони довкілля. Завдяки внесенню змін Замовник зможе розглянути альтернативні варіанти дизельних генераторів якості не гірше, ніж вимагає сам Замовник, та провести конкурентну закупівлю, внаслідок чого з’явиться можливість заощадити бюджетні кошти. До Замовника також неодноразово зверталися потенційні учасники через електронний майданчик щодо внесення змін до тендерної документації у частині внесення змін до ТД щодо характеристик дизельного генератору, щоб можна було запропонувати альтернативи товару та створити конкуренцію, проте Замовник проігнорував дані прохання/вимоги. Невнесення вищезазначених змін прямо порушує права у частині недискримінації учасників (у тому числі Скаржника), та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
×
-
Назва доказу:
Рішення АМКУ
-
Опис доказу:
рішення аналогічного питання при практиці АМКУ, що підтвержує, що вказана вимога Замовника є дискримінаційною
-
Повʼязаний документ:
рішення від 28.11.2023 № 19146.pdf
-
-
Назва доказу:
Технічний паспорт на дизельний генератор СТРУМ К20Т, який підтвержує характеристики Товару
-
Опис доказу:
Відповідність Товару, що пропонується, вимогам тендерної документації, за виключенням тих умов, що є дискримінаційними
-
Повʼязаний документ:
Технічний паспорт на ДГ (ДГУ) СТРУМ К20Т.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника – Комунальний заклад "Крюківщинський заклад дошкільної освіти "Барвінок" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області – внести зміни до тендерної документації, з метою виключення дискримінаційних умов, описаних у мотивувальній частині скарги.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на умови тендерної документації
Номер:
c7fb44e5e7e6417db524dfd30d71794c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-22-006358-a.c4
Назва:
СКАРГА на умови тендерної документації
Скарга:
Дизель-генераторні установки
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Барвінок.pdf 26.02.2024 16:16
- ПАСПОРТ DE 25YS.pdf 26.02.2024 16:16
- UA-2024-02-22-006358-a-Dizel-generatorni_ustanovki_.zip 26.02.2024 16:16
- Барвінок - Скарга.doc 26.02.2024 16:16
- sign.p7s 26.02.2024 16:17
- Платіжна інструкція 26.02.2024 16:51
- рішення від 28.02.2024 № 3708.pdf 28.02.2024 16:33
- інформація про резолютивну частину рішення від 11.03.2024 № 4419.pdf 12.03.2024 12:15
- рішення від 11.03.2024 № 4419.pdf 14.03.2024 16:00
- EP-25B.pdf 01.03.2024 15:10
- Пояснення_UA-2024-02-22-006358-a.c4 (Дарекс-енерго).docx 01.03.2024 15:10
- Пояснення_UA-2024-02-22-006358-a.c4 (Дарекс-енерго).pdf 01.03.2024 15:10
- Дизельний_генератор_LWA_30A_LISTER_PETTER.pdf 01.03.2024 15:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.02.2024 16:25
Дата розгляду скарги:
11.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.02.2024 16:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.03.2024 16:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення № 4419-р/пк-пз від 11.03.2024 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Пункт скарги
Номер:
ffbe3e2262884f028f4a56d4c39f881a
Заголовок пункту скарги:
Додаток 1 «ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», Таблиці 1,2 Додатку 2 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі , п.п. 5.1.2, п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» , п.п. 5.3.3., п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей», Розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації
Опис заперечення:
Додаток 1 «ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»;
Таблиці 1,2 Додатку 2 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі;
П.п. 5.1.2, п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»;
П.п. 5.3.3., п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей», Розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації.
Таблиці 1,2 Додатку 2 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі;
П.п. 5.1.2, п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»;
П.п. 5.3.3., п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей», Розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі та Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Опис суті пункту скарги:
1. Товар, який Скаржник планує запропонувати Замовнику, не відповідає вимогам, встановленим в Додатках 1 та 2, лише за двома характеристиками — габаритні розміри дизель генераторної установки в шумозахисному капоті та рівень шуму на відстані.
Відповідно до ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Скаржник переконаний, що якщо оцінити в сукупності всі вимоги, вказані Замовником в Додатках 1 та 2, то лише дизельна генераторна установка одного виробника відповідає всім цим вимогам Замовника.
Це прямо порушує право Товариства, як учасника процедури закупівлі, на чесні та прозорі торги, оскільки у Товариства, як виробника такого товару, немає можливості подати свою тендерну пропозицію із товаром, що є не гіршим за своїми властивостями за той, що вимагає Замовник.
2. В Примітці* зазначено, що «*Вартість комерційної пропозиції повинна враховувати доставку на територію Замовника, розвантаження, монтаж, прокладання кабельних трас та підключення дизель-генератора з усіма необхідними матеріалами (кабельними лініями, блоком автоматики для автоматичного режиму роботи)».
При цьому Замовником не визначено конкретний обсяг робіт, що їх має виконати учасник та конкретний обсяг матеріалів, які учасник має передати Замовнику за фактом виконання робіт.
Як приклад, прокладання кабельних трас з матеріалами при прокладанні 1 (одного) метру і при прокладанні 100 (сто) метрів буде мати суттєву різницю і спричиняє нерівне ставлення до учасників, тим що Замовник не надає змогу учасникам які мають подавати пропозиції відповідно до вимог ТД визначити обсяг витрат які вони мають врахувати, і як наслідок, унеможливлює приймання участі у закупівлі на рівних умовах.
3. В абзаці 4, п.п. 5.1.2, п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником зазначена вимога: надання договіру про надання послуг*, відповідно до якого залучається транспортний засіб або машина та свідоцтво про реєстрацію залученого транспортного засобу або машини (у разі залучення автотранспорту або машини на підставі договору про надання послуг).
Вимога замовника щодо надання у складі тендерної пропозиції свідоцтва про реєстрацію залученого транспортного засобу або машини (у разі залучення автотранспорту або машини на підставі договору про надання послуг) суперечить правилам и нормам найму автотранспорту та заздалегідь встановлює вимоги, які не можуть бути виконані учасником.
4. В п.п. 5.3.3., п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей», Розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації Замовник зазначив вимогу щодо надання «Акт (акти), які підтверджують повне виконання договору, який зазначено у довідці, згідно з пп. 5.3.1. п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації».
Вимога Замовника щодо надання у складі тендерної пропозиції для підтвердження виконання аналогічних договорів лише Акту (актів), які підтверджують повне виконання договору, який зазначено у довідці, суперечить нормам чинного законодавства, які регулюють господарчі відносини. Тобто при договорі поставки обов’язковим документом, який підтверджує факт поставки, є видаткова накладна, яка підписана двома сторонами.
Відповідно до ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Скаржник переконаний, що якщо оцінити в сукупності всі вимоги, вказані Замовником в Додатках 1 та 2, то лише дизельна генераторна установка одного виробника відповідає всім цим вимогам Замовника.
Це прямо порушує право Товариства, як учасника процедури закупівлі, на чесні та прозорі торги, оскільки у Товариства, як виробника такого товару, немає можливості подати свою тендерну пропозицію із товаром, що є не гіршим за своїми властивостями за той, що вимагає Замовник.
2. В Примітці* зазначено, що «*Вартість комерційної пропозиції повинна враховувати доставку на територію Замовника, розвантаження, монтаж, прокладання кабельних трас та підключення дизель-генератора з усіма необхідними матеріалами (кабельними лініями, блоком автоматики для автоматичного режиму роботи)».
При цьому Замовником не визначено конкретний обсяг робіт, що їх має виконати учасник та конкретний обсяг матеріалів, які учасник має передати Замовнику за фактом виконання робіт.
Як приклад, прокладання кабельних трас з матеріалами при прокладанні 1 (одного) метру і при прокладанні 100 (сто) метрів буде мати суттєву різницю і спричиняє нерівне ставлення до учасників, тим що Замовник не надає змогу учасникам які мають подавати пропозиції відповідно до вимог ТД визначити обсяг витрат які вони мають врахувати, і як наслідок, унеможливлює приймання участі у закупівлі на рівних умовах.
3. В абзаці 4, п.п. 5.1.2, п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником зазначена вимога: надання договіру про надання послуг*, відповідно до якого залучається транспортний засіб або машина та свідоцтво про реєстрацію залученого транспортного засобу або машини (у разі залучення автотранспорту або машини на підставі договору про надання послуг).
Вимога замовника щодо надання у складі тендерної пропозиції свідоцтва про реєстрацію залученого транспортного засобу або машини (у разі залучення автотранспорту або машини на підставі договору про надання послуг) суперечить правилам и нормам найму автотранспорту та заздалегідь встановлює вимоги, які не можуть бути виконані учасником.
4. В п.п. 5.3.3., п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей», Розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації Замовник зазначив вимогу щодо надання «Акт (акти), які підтверджують повне виконання договору, який зазначено у довідці, згідно з пп. 5.3.1. п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації».
Вимога Замовника щодо надання у складі тендерної пропозиції для підтвердження виконання аналогічних договорів лише Акту (актів), які підтверджують повне виконання договору, який зазначено у довідці, суперечить нормам чинного законодавства, які регулюють господарчі відносини. Тобто при договорі поставки обов’язковим документом, який підтверджує факт поставки, є видаткова накладна, яка підписана двома сторонами.
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Опис доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
UA-2024-02-22-006358-a-Dizel-generatorni_ustanovki_.zip
-
-
Назва доказу:
Паспорт
-
Опис доказу:
Паспорт
-
Повʼязаний документ:
ПАСПОРТ DE 25YS.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
- внесення інформації до Додатку 1 «ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» до Тендерної документації на закупівлю товару за предметом: ДК 021:2015: 31121100-1 - Дизель-генераторні установки (Дизель-генераторна установка) «Дизель-генераторна установка» ; - внесення інформації до Таблиці 1 і 2 Додатку 2 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Код ДК 021:2015: 31121100-1 - Дизель-генераторні установки (Дизель-генераторна установка) Тендерної документації; - В абзац 4, п.п. 5.1.2, , п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей», Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»; - В п.п. 5.3.3., п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей», Розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації внести зміни.
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
c5deea1c59164f2793414a6bb0ea0312
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-22-006358-a.c3
Назва:
Дискримінаційні умови тендерної документації
Вимога:
Шановний замовник!
У тендерній документації містяться корупційні ознаки: а саме таблиця із характеристиками прописана під певного виробника, про що свідчить:
1) У Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»:
- пункт 7. Вбудований в раму паливний бак – не менше 120 літрів.
Чим аргументований об’єм баку? Об’єм баку на генератори такої потужності становить від 40 до 80 літрів. Витрата на годину від 4-6л., що дає 13 годин безперервної роботи. В такому разі повинен бути виготовлений розширений бак, що дає змогу працювати дизель-генератору більше 12 годин як постійний режим, що відповідно збільшує ціну об’єкту закупівлі та є додатковою опцією у виробників. Режим роботи також не вказаний у Додатку 2.
- пункт 6. Габаритні розміри дизель генераторної установки в шумозахисному капоті – не більше ніж 1750 мм х850 мм х1400 см.
Допущена помилка у розмірах висоти – 1400 см, що означає висоту в 14 метрів.
Чим аргументовані габаритні розміри?
Рама генератора(основа), яка встановлюється на спроектований/підготовлений фундамент чи бетонні блоки може мати значно менший розмір за шумозахисний капот. Якщо місце встановлення обмежує розміри генератора – надайте пояснення з точним описом.
- пункт 4. Товщина основних стінок шумозахисного капоту – не менше 9 см.
Стандартна ширина основних стінок капотного виконання становить 2-4 см. Рівень шуму аналогічних генераторів при товщині стінок 2-4 см. має значення від 69 до 80 дБ шуму на відстані 7м. Товщина основних стінок шумозахисного капоту більше 9 см. є гарантованою ознакою додаткової опції та збільшує ціну об’єкту закупівлі. Що мається на увазі «товщина стінок»? Це товщина металу чи шумо/віброізоляції?
2) У додатку 1 до тендерної документації зазначено «*Вартість комерційної пропозиції повинна враховувати доставку на територію Замовника, розвантаження, монтаж, прокладання кабельних трас та підключення дизель-генератора з усіма необхідними матеріалами (кабельними лініями, блоком автоматики для автоматичного режиму роботи)».
Прохання у додатку 2 вказати повний опис вимог, так як неможливо прорахувати бюджет без жодної інформації.
Вимагаємо внести зміни в Додаток 2 до тендерної документації з метою розширення кола потенційних учасників та обрання найбільш вигідної цінової пропозиції серед потенційних учасників даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.02.2024 16:41
Вирішення:
Доброго дня. Шановний Учаснику! Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII ( далі Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. На виконання пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових визначених частиною другою статті 22 Закону. Тендерна документація та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 3 Закону та з дотриманням бюджетного та законодавства України в цілому. Технічні характеристики до предмету закупівлі встановлено відповідно до потреб Замовника у своїй діяльності. Враховуючи встановлені нами технічні характеристики, просимо запропонувати еквівалентний товар. Дякуємо.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Підключення
Номер:
45532ace0157409fba0f44972d1dea35
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-22-006358-a.c2
Назва:
Підключення
Вимога:
Прошу Вас внести зміни у назву закупівлі на "придбання генератора із встановленням" В технічну документацію внести зміни із зазначенням параметрів щита АВР, кість, а саме, метраж кабелів та супутніх необхідних матеріалів для підключення дизель-генераторної установки із урахуванням потреб замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.02.2024 17:41
Вирішення:
Доброго дня. Під час визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Замовник керувався поточними потребами установи. Для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності замовником було прийнято рішення провести закупівлю з певними технічними і якісними характеристиками, які в повній мірі відповідають двом еквівалентам. Учасники мають право пропонувати в складі тендерної пропозиції товар, що є «еквівалентом» до зазначеного Замовником у тендерній документації предмету закупівлі, показники якого є не гіршими за вказані Замовником.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні умови тендерної закупівлі
Номер:
08bb4bc6b3ef47c793a43f5c64ca3cce
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-22-006358-a.a1
Назва:
Дискримінаційні умови тендерної закупівлі
Вимога:
Шановний замовник! В тендерній документації у Додатку 2 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, містяться корупційні ознаки, а саме таблиця із характеристиками прописана під певного одно виробника.
1) Об`єм паливного баку не менше 120 літрів. ПИТАННЯ??? Чому саме 120 літрів. 17,6 кВт генератори не передбачают безперервну роботу і згідно різних виробників час роботи обмежен 8-9 годин. При витраті пального близько 5 літрів на годину, передбачено баки об`ємом від 40 до 60 літрів.???
2) Рівень шуму генератора не більше 66 дБл. ПИТАННЯ??? Чому не вказано параметри майже всіх виробників 68-72 на відстані 7 метрів, та 90-96 безпосередньо біля генератора???
3) Зазначино Вами *У випадках, коли у наведеній вище таблиці містяться посилання на конкретні торгівельні марки чи фірму, конструкцію, тип механізму або матеріалів, джерело його походження або виробника – слід читати як «або еквівалент». Жоден із представлених на ринку України генератор не може бути розглянутий Вами як "еквівалент" тому, що жоден генератор не відповідає Ваним вимогам.
Прошу змінити тендерну документацію у "додатку 2" для розширення кола потенційних учасників та визначення найбільш вигодної ціни данної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.02.2024 16:54
Вирішення:
Доброго дня. Під час визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Замовник керувався поточними потребами установи. Для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності замовником було прийнято рішення провести закупівлю з певними технічними і якісними характеристиками, які в повній мірі відповідають двом еквівалентам. Учасники мають право пропонувати в складі тендерної пропозиції товар, що є «еквівалентом» до зазначеного Замовником у тендерній документації предмету закупівлі, показники якого є не гіршими за вказані Замовником.
Статус вимоги:
Відхилено