• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

Куртка костюма-утеплювача

Завершена

155 545 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 777 726.00 UAH
Період оскарження: 22.02.2024 10:51 - 28.02.2024 00:00
Вимога
Відхилено

Порушення вимог ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: f66b8f36369b45bfb472597cc30a9596
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-22-003194-a.b2
Назва: Порушення вимог ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Відповідно до пп.4 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 12.03.2024 Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮГ ПРОД ТОРГ» (далі – ТОВ «ЮГ ПРОД ТОРГ, Учасник») звернулось з Вимогою від 12 березня 2024 року за вих. № 29/03-24 до Бази забезпечення Національної гвардії України (військової частини 3075) (далі – База забезпечення, Замовник) про скасування Протокольного рішення Замовника від 08 березня 2024 року № 60, посилаючись на ст.ст. 5, 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Розглянувши вимогу Учасника, База забезпечення зазначає наступне. Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. З питання здійснення закупівель товарів, робіт та послуг оборонного призначення Замовник керується Законами України «Про оборонні закупівлі», «Про публічні закупівлі», постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», наказом командувача Національної гвардії України від 18 листопада 2022 року № 401 «Про деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану». Базою забезпечення проводиться спрощена закупівля відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». ТОВ «ЮГ ПРОД ТОРГ» в своїй вимозі зазначає, що Замовником не було дотримано вимог п.п. 4 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», яка відноситься до процедури відкритих торгів, вищевказана норма Закону не регулює спрощену закупівлю, яку проводить Замовник. Згідно з ст. 30 Закону України «Про оборонні закупівлі», особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених цієї статтею. Відповідно до пункту 37 перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Згідно з п. 8 п.п. 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Відповідно до п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Враховуючи вищевикладене, слід відмітити, що забезпечення тендерної пропозиції в Учасника ТОВ «ОЛТЕКС» було надано. Під невідповідністю було відмічено, що в умовах виплати гарантії Бенефеціару не зазначається принципал, а зазначається – «учасник», в свою чергу наказом МРЕТтаСГУ не передбачена сторона – «учасника». Тому, керуючись пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями), ми, як Замовник, під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинні розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Стосовно відхилення пропозиції ТОВ «ЮГ ПРОД ТОРГ», доводимо до Вашого відома, що Замовник не має права розміщувати повідомлення про усунення недоліків у випадку не надання учасником відповідного забезпечення пропозиції та/або відсутності інформації (та/або документів), що стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Документи, що були надані разом з пропозицією ТОВ «ЮГ ПРОД ТОРГ», не відповідали вимогам оголошення Замовника саме за відсутності інформації в документах, які відносились до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що в свою чергу унеможливлювало розміщення Замовником відповідного повідомлення про усунення недоліків до Учасника. Також, хочемо звернути Вашу увагу, що на офіційному сайті Міністерства економіки України мав місце аналогічний випадок. Так, запит №1174/2022 від Комунального підприємства електронних мереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» до Департаменту сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, було надано наступне роз’яснення: Форма забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції та Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 (зі змінами) (далі - наказ № 2628). Отже, у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями за встановленою наказом № 2628 формою, то такі невідповідності підлягають виправленню згідно з пунктом 40 Особливостей. Натомість не підлягає виправленню згідно з пунктом 40 Особливостей випадок відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Невідповідність категорії закупвлі

Номер: 2f037c2504d84a6da0ba7aeb43234296
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-22-003194-a.a1
Назва: Невідповідність категорії закупвлі
Вимога:
Доброго вечора! Шановний Замовник просимо внести зміни до закупівлі, в зв’язку з невідповідністю категорії закупівлі нормам діючого законодавства, а саме відповідно умов оголошення про проведення закупівлі предметом закупівлі є Куртка костюма-утеплювача ДК 021:2015: 18110000-3 – Формений одяг. Відповідно Норми №4 забезпечення речовим майном військовослужбовців та працівників Національної гвардії України в мирний час та особливий період затвердженої Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 07.06.2017 № 475 «Про речове забезпечення Національної гвардії України» Костюм-утеплювач, а отже і Куртка костюма-утеплювача, як складова цього костюму відноситься до обмундирування, а отже код Єдиного закупівельного словника повинен бути ДК 021:2015: 35810000-5 – Індивідуальне обмундирування, а не так, як зазначено вами ДК 021:2015: 18110000-3 – Формений одяг. Просимо внести відповідні зміни до оголошення про закупівлю.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблене керуючись, зокрема, але не виключно, вимогами розпоряджень Головного управління Національної гвардії України, на підставі яких діє Військова частина. Предмет закупівлі, його кількість, відповідність конкретним технічним вимогам/технічним специфікаціям, також визначається розпорядженням ГУ НГУ. Також, хочемо довести до вашого відома, що відповідно до статуту Збройних Сил України є встановлені правила носіння різних форм одягу. Так, відповідно до Наказу МОУ «Про затвердження Правил носіння військової форми одягу та знаків розрізнення військовослужбовцями Збройних Сил України, Державної спеціальної служби транспорту та ліцеїстами військових ліцеїв», а саме Додатку 1, є встановлена форма одягу 5-Г-Д (малюнок 248) на якому зображено перелік речей, які в неї входять. Отже, хоч куртка костюма утеплювача і є складовою костюма утеплювача, вона також є затвердженою складовою встановленої форми одягу військовослужбовців, саме тому її віднесено до коду Єдиного закупівельного словника - ДК 021:2015: 18110000-3 – Формений одяг.
Статус вимоги: Відхилено