• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Свинина, за кодом ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо (15113000-3 Свинина)

Завершена

2 567 580.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 837.90 UAH
Період оскарження: 21.02.2024 17:39 - 26.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 263a084712f54589b8a700b56d2d1297
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-21-013459-a.c2
Назва: Скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 27.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.03.2024 16:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.04.2024 12:21
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником було виконано рішення органу оскарження
Автор: ТОВ "РУМИТ", Тимур Перелигін +380631693488 rumitllc@gmail.com

Пункт скарги

Номер: b42b5b8386b74e64930e9c4438213b1c
Заголовок пункту скарги: рішення про дискваліфікацію
Опис заперечення: Протокол №09/03-24/1 від 09.03.2024 року.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 1 додатку 2 до тендерної документації: Якість свинного балика (корейки) має відповідати ДСТУ 4590:2006 і підтверджуватися декларацією виробника, яка надається у складі пропозиції, з посиланням на експертний висновок, що надається у складі пропозиції, згідно якого проведені органолептичні та фізико хімічні дослідження, виданий не більше двох місячної давнини відносно дати подання пропозиції, який є документальним доказом дійсності наданої декларації виробника.
Відповідно до п. 2 додатку 2 до тендерної документації: Якість свиного окорока фасованого має відповідати ДСТУ 4590:2006 і підтверджуватися декларацією виробника, яка надається у складі пропозиції, з посиланням на експертний висновок, що надається у складі пропозиції, згідно якого проведені органолептичні та фізико хімічні дослідження, виданий не більше двох місячної давнини відносно дати подання пропозиції, який є документальним доказом дійсності наданої декларації виробника.
У складі тендерної пропозиції надано копію декларації виробника №70 від 27.02.2024 року (файл: 14.Декларація виробника.pdf) на балик свинний та свинний окорок, які відповідають ДСТУ 4590:2006 з посиланням на експертний висновок №000888 п/24 від 27.02.2024 року та копію експертного висновка №000888 п/24 від 27.02.2024 року (файл: 16.Експертний висновок.pdf) на балик свинний та свинний окорок.
Варто зазначити, що тендерна документація містила вимогу про наявність посилання на експертний висновок у декларації виробника. Зазначена вимога була виконана у повному обсязі.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.

Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:

1. Протокол №09/03-24/1 від 09.03.2024 року.

Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.

Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:

1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.

Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

СКАСУВАТИ РІШЕННЯ ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОВ "РУМИТ"

Номер: 0e8db33a930a4e2aa28b60d3b3b51672
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-21-013459-a.c1
Назва: СКАСУВАТИ РІШЕННЯ ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОВ "РУМИТ"
Вимога:
ТОВ «ФУДГРАНД» не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможцем ТОВ «РУМИТ». Відповідно до Додатку №2 до Тендерної документації Замовником встановлені Вимоги до якості харчових продуктів: Якість свинного балика (корейки) має відповідати ДСТУ 4590:2006 і підтверджуватися декларацією виробника, яка надається у складі пропозиції, з посиланням на експертний висновок, що надається у складі пропозиції, згідно якого проведені органолептичні та фізико хімічні дослідження, виданий не більше двох місячної давнини відносно дати подання пропозиції, який є документальним доказом дійсності наданої декларації виробника. Якість свинного окорока фасованого має відповідати ДСТУ 4590:2006 і підтверджуватися декларацією виробника, яка надається у складі пропозиції, з посиланням на експертний висновок, що надається у складі пропозиції, згідно якого проведені органолептичні та фізико хімічні дослідження, виданий не більше двох місячної давнини відносно дати подання пропозиції, який є документальним доказом дійсності наданої декларації виробника. Тобто інформація, яка зазначена в декларації має бути підтвердженою експертним висновкам. У складі тендерної пропозиції ТОВ Румит надає декларацію виробника №70 від 27.02.2024, в які зазначено дату виготовлення 27.02.2024 р. Також у складі тендерної пропозиції ТОВ Румит надає експертний висновок №000888 п/24 від 27 лютого 2024р., виданий Центральною випробувальною державною лабораторією Держпродспоживслужби в Київській області та м.Києві, в якому зазначається дата виготовлення: 22.02.2024 р. Інформація, яка зазначена в експертному висновку не є підтвердженням інформації, яка надана в декларації виробника. Оскільки в даному експертному висновку зазначається інформація про іншу дату виготовлення продукції, ніж та, що зазначена у декларації виробника. Відповідно до вищенаведеного, надані декларація виробника та експертний висновок не підтверджують якість запропонованої продукції, а отже пропозиція ТОВ Румит не відповідає технічним вимогам та має бути відхилена. До того ж термін зберігання товару та термін проведення зазначених у Вимогах Замовника досліджень дозволяє надати у своїй пропозиції декларацію та експертний висновок на товар однієї дати виготовлення. Просимо Замовника, повторно переглянути пропозицію Учасника ТОВ «РУМИТ» та відхилити її як таку, яка не відповідає вимогам Тендерної документації. Враховуючи викладене, прийняті рішення замовника порушують наші права на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Додатково зазначаємо, що Відповідно до статті 44 ЗУ «Про публічні закупівлі» Відповідальність за порушення вимог цього Закону — 1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Відповідно до статті 164-14 КУпАП, Порушення законодавства про закупівлі — Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У випадку незадоволення нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник, Замовником було розглянуто та проаналізовано Вашу вимогу, на підставі чого зазначає наступне. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Румит» надає декларацію виробника №70 від 27.02.2024, в які зазначено дату виготовлення 27.02.2024 р. Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Румит» надає експертний висновок №000888 п/24 від 27 лютого 2024р., виданий Центральною випробувальною державною лабораторією Держпродспоживслужби в Київській області та м. Києві, в якому зазначається дата виготовлення: 22.02.2024 р. Як наслідок, інформація що наведена у вищезгаданих документах не відповідає вимогам Замовника, що зазначені в Додатку №2 до Тендерної документації , а саме: якість продукції підтверджуватися декларацією виробника, яка надається у складі пропозиції, з посиланням на експертний висновок, що надається у складі пропозиції, згідно якого проведені органолептичні та фізико-хімічні дослідження, виданий не більше двох місячної давнини відносно дати подання пропозиції, який є документальним доказом дійсності наданої декларації виробника, тому що експертний висновок №000888 п/24 від 27 лютого 2024р підтверджує якість і відповідність нормам ДСТУ, товару дата вирготовлення якого 22.02.2024 року, в той час як в декларації наведено товар з датою виробництва 27.02.2024р.
Статус вимоги: Задоволено