• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги по обслуговуванню і ремонту картриджів та офісної техніки)

Завершена

953 403.10 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 767.02 UAH
Період оскарження: 21.02.2024 17:36 - 28.02.2024 16:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 35ccab36c72548d7a4bee4d288a444dd
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-21-013436-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Вимога замовника: «Підтвердженням дотримання технологій в СЦ учасника є сертифікат(и) про авторизацію сервісного центру учасника з офіційним представником/СЦ виробника офісної техніки Canon та Kyocera.». Обов’язкова наявність сертифікату або документів авторизованого сервісного центру є дискримінаційною. Прошу звернути увагу на поняття «авторизованого сервісний центру». Авторизований сервісний центр - це сервісний центр, що має договір з певним виробником, за яким сервісний центр має право здійснювати гарантійні ремонти техніки цього виробника, безкоштовні для споживача. У даній закупівлі не йде мова про гарантійні ремонти. Якщо техніка знаходиться на гарантійному обслуговуванні, вона ремонтується безкоштовно авторизованими сервісними центрами без підписання будь яких додаткових договорів. Також прошу звернути увагу на особливості формування мереж авторизованих сервісних центрів в Україні. По-перше: кожен виробник авторизує обмежену кількість сервісних центрів в регіоні в залежності від розмірів регіону. В нашому регіоні авторизовані сервісні центри по ремонту принтерів, МФУ та копірів: Canon - немає, Kyosera – немає (дані наведено з офіційних сайтів виробників), Жоден з перелічених виробників на даний момент не розширює мережу авторизованих сервісних центрів в нашому регіоні, тобто на даний момент отримати статус авторизованого сервісного центру за даною вимогою немає можливості у жодного сервісного центра міста Луцьк. Є підстави вважати, що замовник лобіює інтереси одного конкретного учасника, який єдиний має потрібні сертифікати.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: «Підтвердженням дотримання технологій в СЦ учасника є сертифікат(и) про авторизацію сервісного центру учасника з офіційним представником/СЦ виробника офісної техніки Canon та Kyocera.». Обов’язкова наявність сертифікату або документів авторизованого сервісного центру не є дискримінаційною з огляду на те, що будь-який суб'єкт господарювання має право звернутися до представника виробника з метою підтвердження дотримання вимог виробника при здійсненні технічного обслуговування та отримати відповідний сертифікат. Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників щодо отримання чи наявності сертифікату, який свідчить про те, що сервісний центр має все необхідне для здійснення ремонту у відповідності і до стандартів виробника. Авторизований СЦ має доступ до офіційної технічної документації, програмних засобів та забезпечується оригінальними запасними частинами виробника. Інженери авторизованого СЦ проходять навчання у виробника. Все це гарантує якісний ремонт у відповідності з усіма вимогами виробника і при використанні оригінальних запасних частин. Вважаю вимогу беззмістовною та такою, що не може бути задоволена.
Статус вимоги: Відхилено