-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Мило туалетне
Торги не відбулися
5 063 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 50 630.00 UAH
мін. крок: 1% або 50 630.00 UAH
Період оскарження:
21.02.2024 17:18 - 27.02.2024 12:00
Вимога
Відхилено
Невідповідність вимог
Номер:
2f436d44fed144cab03f72e88b5887ee
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-21-013270-a.a2
Назва:
Невідповідність вимог
Вимога:
Доброго дня! Шановні організатори закупівлі UA-2024-02-21-013270-а.
Ви не надали відповідь на запитання:
Як можна получити протокол за 7 робочих днів?
Чи можливо використовувати ТС № 1, не для ознайомлення, а для використання? Що надавати на матеріали, які були завезенні із за кордонну?
Якщо показник «каолін» не належить до Вашої «компетенції», то ви повинні розуміти, і те що в специфікації № 13, в якій вимагається дослідження показника «каолін», якщо його не робити згідно ТС № 1, то підтвердження якості не відбудеться і відповідно не буде виконано умова до додатку № 2 (тоді акредитована лабораторія займеться самодіяльністю то це буде розцінено, як не відповідність).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.02.2024 11:34
Вирішення:
Доброго дня.
Терміни проведення випробувань (досліджень) встановлюються лабораторією, що проводить дослідження, Замовник не впливає на терміни встановлені лабораторіями, які проводять випробування (дослідження) предмету закупівлі.
Можливо тільки для участі в закупівлі та виконання зобов’язань за договором у разі визначення Переможцем закупівлі, для провадження власної господарської діяльності не можливо.
Сертифікати якості або висновки СЕС або сертифікати відповідності з автентичним перекладом на українську мову.
Згідно технічної специфікації №1 показники безпеки предмета визначають відповідно до вимог чинних в Україні нормативних документів, методичних вказівок та рекомендацій. Дозволяється використовувати інші стандартні методики, методи, апаратуру, які за своїми метрологічними та технічними характеристиками задовольняють вимоги цієї технічної специфікації та мають відповідне метрологічне забезпечення згідно чинного законодавства України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Невідповідність вимог
Номер:
8f10821e1f744f439ad7fb72cf041841
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-21-013270-a.b1
Назва:
Невідповідність вимог
Вимога:
Шановні організатори закупівлі UA-2024-02-21-013270-а в особі Військової частини 3078 Національної гвардії України!
Ви вирішили провести закупівлю в формі «спрощена закупівля», але, ознайомившись з Тендерною документацією, можу зазначити, що вказана закупівля зовсім не «спрощена», а має всі ознаки «корупційної закупівлі» на суму аж 5 063 000,00грн. з ПДВ.
По-перше, надайте відповідь на наступне питання.
В додатку 2 зазначено наступне «технічна специфікація є власністю Національної гвардії України та може бути використана учасниками процедури закупівлі тільки з метою ознайомлення, а право на використання технічної специфікації надається переможцю процедури закупівлі…». А далі в тому ж додатку 2 зазначено, що на підтвердження відповідності товару вимогам оголошення, учасник надає замовнику у складі пропозиції скановані оригінали в кольоровому вигляді наступного документу - «Протокол досліджень (випробувань) на відповідність технічній специфікації № 1 від 17.08.2020р., відповідно до Переліку №13 лабораторних випробувань для перевірки предметів речового майна на відповідність вимогам нормативної або технічної документації».
Організатор спочатку наголошує, що технічна специфікація №1 від 17.08.2020р. є власністю Національної гвардії України та нею не можна користуватись, вона надається тільки для ознайомлення, а потім вимагає надати протокол випробувань предмету закупівлі. З зазначеного вище слідує, що потрібно згідно технічної специфікації №1 від 17.08.2020р. виготовити предмет закупівлі, а потім надати її до лабораторії для проведення випробувань згідно вказаної методики аналізів та порівняння на предмет закупівлі, який був виготовлений згідно технічної специфікації №1 від 17.08.2020р. А найбільший абсурд полягає в тому, що лабораторія повинна видати протокол досліджень зі своєю печаткою і це при забороні на використання технічної специфікації №1 від 17.08.2020р.
Як може учасник закупівлі встигнути з дати оприлюднення оголошення (21.02.2024р. о 17:18) до дати закінчення надання тендерних пропозицій (02.03.2024р. о 00:00), а саме за 7 робочих днів при оголошеному воєнному положенні та постійних повітряних тривогах:
1. Виготовити предмет закупівлі або замовити його у виробника.
2. Надати вказаний зразок предмету закупівлі в лабораторію.
3. Лабораторія повинна провести згідно Переліку № 13 та технічної специфікації №1 від 17.08.2020р. відбір та 14 аналізів предмету закупівлі. Та є ще один важливий момент: в таблиці №2 фізико-хімічні показники предмету за номером 6 є показник предмету «не містить каоліну», виходить норма значення «0», а в технічній специфікації №1 від 17.08.2020р. немає методики визначення такого показника. Виходячи з вищевикладеного, показник, який потрібно визначити згідно «Переліку №13 для речового майна», не може бути визначений, так як в технічній специфікації №1 від 17.08.2020р. така методика відсутня.
4. Як може учасник за 7 робочих днів встигнути замовити етикетку, яка повинна відповідати маркуванню, вказаному в технічній специфікації №1 від 17.08.2020р.?
??????????
Закупівля прописана таким чином, щоб в результаті зменшити число учасників закупівлі та поставити в неконкурентні умови навіть тих учасників, які будуть приймати участь в закупівлі.
Закупівля має всі ознаки корупції. Такі висновки компетентні органи можуть зробити в процесі подальшого надання учасниками закупівлі необхідної документації, по протоколу досліджень і дозволу учаснику скористатись технічною специфікацією №1 від 17.08.2020р., яка є власністю Національної гвардії України, який вона повинна була надати раніше за 22.02.2024р.: кого просував замовник, виходячи з зазначеної дати на протоколі досліджень предмету закупівлі (дата може бути тільки з 22.02.2024р. по 01.03.2024р.).
Вимагаємо внести зміни в оголошення закупівлі:
1. Вилучити корупційні пункти з додатку 2, а саме необхідність надання «протоколу досліджень».
2. Вилучити необхідність надання сертифікату якості або сертифікату необхідності, або СЕС на всі матеріали, з яких виготовляється предмет закупівлі, так як згідно чинного Законодавства України сертифікація є добровільною, а сертифікат СЕС відмінено.
3. Внести зміни в технічну специфікацію №1 17.08.2020р. шляхом внесення методики лабораторних досліджень показника «каолін».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.02.2024 17:25
Вирішення:
Доброго дня.
1. Протокол досліджень (випробувань) вимагається для підтвердження якості запропонованого технічним вимогам Замовника. Оскільки закупівля проводиться в електронній системі та Замовник не може знати якої якості товар пропонується Учасниками.
2. Вимогами пункту 2 Додатку 2 до Оголошення передбачено надання сертифікату якості або сертифікату відповідності або висновків СЕС на всі матеріали, з яких виготовляється виріб. На виконання даної вимоги Учасник може надати сертифікат якості (який складається виробником) або сертифікат відповідності або висновок СЕС (може бути виданий до 01 жовтня 2023 року при цьому чинний).
3. До компетенції військової частини 3078 Національної гвардії України не належить визначення методики лабораторних досліджень показника «каолін». Методика досліджень зазначеного показника визначається акредитованою лабораторією, що проводить дослідження.
Статус вимоги:
Відхилено