• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Костюм вітровологозахисний демісезонний, клас 2

Завершена

79 786 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 797 860.00 UAH
Період оскарження: 21.02.2024 17:06 - 27.02.2024 12:00
Вимога
Відхилено

Оскарження рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ"ТУСМО"

Номер: 485457f21cbf4b1aa38c57822860d804
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-21-013121-a.b2
Назва: Оскарження рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ"ТУСМО"
Вимога:
обгрунтування неправомірності відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ"ТУСМО"
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник! Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275, у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Згідно з пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Сертифікати якості або сертифікати відповідності, або висновки СЕС на всі матеріали, з яких виготовляється виріб, відносяться до документів з інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури. Отже, щодо таких документів замовник не може розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Невідповідність категорії закупвлі

Номер: fa308659909a4122ab2aac7c771dd594
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-21-013121-a.a1
Назва: Невідповідність категорії закупвлі
Вимога:
Доброго вечора! Шановний Замовник просимо внести зміни до закупівлі, в зв’язку з невідповідністю категорії закупівлі нормам діючого законодавства, а саме відповідно умов оголошення про проведення закупівлі предметом закупівлі є Костюм вітровологозахисний демісезонний ДК 021:2015: 18110000-3 – Формений одяг. Відповідно Норми №4 забезпечення речовим майном військовослужбовців та працівників Національної гвардії України в мирний час та особливий період затвердженої Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 07.06.2017 № 475 «Про речове забезпечення Національної гвардії України» Костюм вітровологозахисний демісезонний відноситься до обмундирування, а отже код Єдиного закупівельного словника повинен бути ДК 021:2015: 35810000-5 – Індивідуальне обмундирування, а не так, як зазначено вами ДК 021:2015: 18110000-3 – Формений одяг. Просимо внести відповідні зміни до оголошення про закупівлю.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. Згідно пункту 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджено Порядок визначення предмета закупівлі наказом № 708 від 15.04.2020 (далі – Порядок). Відповідно до Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. При цьому Порядок не містить окремих вимог стосовно визначення предмету закупівлі для товару, що закуповується. Зазначений Вами наказ «Про речове забезпечення Національної гвардії України» не регулює визначення предмету закупівлі речового майна за показником Єдиного закупівельного словника.
Статус вимоги: Відхилено