• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (заміна вікон) Межирічківської філії Голованівського ліцею ім. Т.Г. Шевченка Голованівської селищної ради за адресою: вул. Героїв України, 5а, с. Межирічка, Голованівського району Кіровоградської області

Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність робіт технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі (в тому числі технічній специфікації), які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, моделі, назва виробника, дилера, дистриб’ютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту

Завершена

2 766 887.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 668.87 UAH
Період оскарження: 21.02.2024 16:38 - 30.03.2024 23:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Неправомірне відхилення тендерної пропозиції

Номер: 6d23f2a653d0463fb2c655600fb3e352
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-21-012257-a.b6
Назва: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Неправомірне рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 13.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.05.2024 16:01
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 23.05.2024 11:03
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В", "Глорія-В" ТОВ 380432524639 TOV.GLORIA.TENDER@GMAIL.COM

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 01ecd83f89c74d2dbf2c4beb88fb867d
Заголовок пункту скарги: Оскарження неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Опис заперечення: Замовником безпідставно та з порушенням вимог Закону "Про публічні закупівлі", Особливостей неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ "Глорія-В". Рішення оформлено ПРОТОКОЛОМ від 26.04.2024р. уповноваженої особи щодо розгляду пропозицій (далі – Протокол), відповідно до якого відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію Скаржника. Замовником у Протоколі визначено наступні підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника, а саме те, що Скаржником не надано наступні документи:
1. « - у складі пропозиції ТОВ «Глорія-В» міститься Договірна ціна (файл «16.24_ДЦ_ДЦ» яка не відповідає формі, що наведена в Настанові з визначення вартості, будівництва, в частині відсутності інформації «Визначена згідно з ….» (невідповідність вимогам Додатку 2 до тендерної документації) – детальніше у Протоколі;
2. «-згідно наданих в складі тендерної пропозиції документів замість склопакетів двокамерних з двома енергозберігаючими стеклами (4i-10Ar-4-10Ar-4i) ТОВ «Глорія-В» пропонує склопакети двокамерні з двома енергозберігаючими стеклами (4i-16Ar-4-14Ar-4i) (невідповідність вимогам Додатку 2 до тендерної документації) - детальніше у Протоколі».

Скаржник категорично не погоджується з рішенням Замовника про відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Скаржника і підстав для відхилення, та вважає вказане рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника упередженим, передчасним, таким, що не відповідає та суперечать вимогам Закону та Особливостей, а також містить ознаки корупційних дій, які полягають у неправомірному відхиленні тендерних пропозицій Учасників з метою визначення Переможцем процедури Закупівлі так званого «свого» Учасника, з яким у Замовника є попередня домовленість, з наступних підстав описаних у Скарзі.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації: Будь-які посилання в технічних, якісних та кількісних характеристиках на технічні регламенти та умови, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, передбачає можливість включення Учасником еквівалентів зазначених позицій, тобто вважається, що технічні вимоги по кожній позиції містять вираз «або еквівалент». При цьому, запропонований еквівалент за технічними, функціональними та якісними характеристиками повинен відповідати вказаному замовником товару або мати кращі характеристики та виконувати призначення, визначене технічною документацією
Скаржником у складі тендерної пропозиції надано Локальний кошторис (файл «17.24_ДЦ_ЛК1_02-01-01»), Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису (файл «24_ДЦ_ПВРЛК_02-01-01»), Підсумкова відомість ресурсів (файл «24 ДЦ ПВР») та Відомість ресурсів до локального кошторису (файл «18.24_ДЦ_ВРЛК_02-01-01»).
Згідно наданих файлів Скаржником запропоновано до закупівлі блоки віконні металопластикові із склопакети двокамерні з двома енергозберігаючими стеклами (4і-16Аr-4-14Аr-4і).
Таким чином, Скаржником запропоновано до закупівлі товар, який є еквівалентом та має кращі характеристики та виконуватиме призначення, визначене технічною документацією, що повністю відповідає вимогам до предмету закупівлі та вимогам Додатку 2 до Тендерної документації.
Тому, Замовником не доведено невідповідність тендерної пропозиції Скаржника вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження інформації про відповідність запропонованих послуг технічним, якісним і кількісним вимогам предмету закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи, в тому числі, договірну ціну за формою, яка наведена в Настанові з визначення вартості будівництва.
На виконання даної вимоги Скаржником у складі тендерної пропозиції надано файл 16.24_ДЦ_ДЦ.rtf, яка містить Договірну ціну на Капітальний ремонт (заміна вікон) Межирічківської філії Голованівського ліцею ім. Т.Г. Шевченка Голованівської селищної ради за адресою: вул. Героїв України, 5а, с. Межирічка, Голованівського району Кіровоградської області (національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи).
Договірна ціна надана за формою, яка наведена в Настанові з визначення вартості будівництва, а саме згідно Додатку 30 Настанови з визначення вартості будівництва.
Скаржник, не погоджується з твердженням Замовника про те, що Договірна ціна (файл «16.24_ДЦ_ДЦ» не відповідає формі, що наведена в Настанові з визначення вартості, будівництва, в частині відсутності інформації «Визначена згідно з ….» (невідповідність вимогам Додатку 2 до тендерної документації) виходячи з наступного.
По-перше, Додаток 2 до тендерної документації не містив вимоги про те, що Учасникам в Договірній ціні необхідно було зазначити інформацію в рядку «Визначена згідно з ….» або інформацію про те згідно якого нормативного визначено вартість пропозиції, як вказує Замовник у Протоколі про відхилення, або ж будь-якої іншої вимоги, про те, які рядки необхідно заповнювати у Договірній ціні.
По-друге у самій формі Договірної ціни Додатку 30 Настанови з визначення вартості будівництва не зазначено місця для вказання інформації у рядку «Визначена згідно з».
Крім цього, зазначаємо, що інформацію про те, на підставі чого складена кошторисна документація та відповідно визначена вартість пропозиції та договірна ціна зазначено у Пояснювальній записці до Договірної ціни наданої Скаржником. А саме вказано, що:
Кошторисна документацiя складена iз застосуванням:
- Збірники ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно - будівельні роботи. КНУ РЕКНр;
- Збірники ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи. КНУ РЕКНб;
- Будівельні матеріали, вироби і конструкції;
- Перевезення ґрунту і сміття.
Також, надана Скаржником Договірна ціна містить інформацію про те, що договірна ціна складена в програмному комплексі АВК-5 (3.8.5.1).
Тому, Замовником не доведено те, що Договірна ціна надана Скаржником не відповідає формі, яка наведена в Настанові з визначення вартості будівництва та вимогам Додатку 2 до тендерної документації.
Крім цього, якщо Замовник вважає, що Скаржником дійсно було допущено помилку в частині не зазначення інформації у рядку «Визначена згідно з», така помилка не є суттєвою та не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі.
А також, не є інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції та підлягає усуненню відповідно до п.43 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Відхилено

корупційна закупівля

Номер: a710a194e6684e70918440d7de5e16ad
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-21-012257-a.c5
Назва: корупційна закупівля
Вимога:
Витреббування акту огляду є дискримінаційною вимогою, про що вам вказувалось у попередній вимозі. Ви надали відповідь: Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє учаснику на місці оглянути та скласти об’єктивну кваліфіковану оцінку об’єму робіт і матеріалів. Також дозволить переміряти вікна, переглянути умови монтажу віконних конструкцій (висоту та доступність) тощо. Дана можливість дозволяє Учаснику максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, дана вимога не порушує права учасників. За необхідності, під час перебування на об’єктах учасники можуть отримати всю необхідну для нього інформацію, яка буде потрібна, зокрема переглянути проектно-кошторисну документацію. Нормативно-визначений обовязок учасника закупівлі??????????????? Надайте посилання на нормативний законодавчий документ який вказує на цей обовязок за учасником закупівлі. Подовження порушення діючих норм законодавства з Вашого боку вказує на зацікавленності у перемозі "СВОГО" учасника, тобто дана закупівля містить корупційну складову. У разі повторного ігнорування , будемо вимушені звернутись до правоохороних органів та в Держаудитслужбу
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, звертаємо Вашу увагу на той факт, що Ви вже писали вимогу з даного питання. З того часу пройшов тиждень за який цілком можливо було здійснити відвідування об’єкту і підписати акт огляду, як це зробили інші. Згідно вимог тендерної документації ціна пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281 та з урахуванням Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, який затверджений наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 р. №162. Кошторисними нормами визначено, що при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) треба визначити, зокрема: прямі витрати. Наприклад, відповідно до положень п.5.9 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, «при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт.». Замовник вважає, що для встановлення складності умов виконання робіт на об’єкті даних торгів без відвідування цього об’єкту неможливе. Також, додатком 2 до тендерної документації визначено, що роботи повинні виконуватись з дотриманням ДБН (в т.ч. ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» та ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека в будівництві. Основні положення») та інших нормативно-правових актів в сфері будівництва. Під час відвідування потенційні учасники отримують інформацію для організації будівельного виробництва, яка в подальшому слугує підґрунтям правильної оцінки об’єму робіт, кількості необхідних матеріалів, складності виконання робіт, умов монтажу віконних конструкцій (висоту та доступність), тощо
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Скасована
КЕП

дискримінаційна вимога

Номер: 5b1f3ae3637946fbae7e62c94b699ce2
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-21-012257-a.a4
Назва: дискримінаційна вимога
Скарга:
витребують акт
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 08.03.2024 15:09
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО", КАСЯН ВАДИМ 380969659618 tov-umb2023@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 48a9fcf5d5d84a68a03a8b8e10bd3a2b
Заголовок пункту скарги: дискримінаційна вимога
Опис заперечення: витребують акт
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги: дискримінація
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Вимога
Відхилено

дискримінаційна вимога

Номер: 2b7f790192be4149a5f3feb97c753b8e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-21-012257-a.a3
Назва: дискримінаційна вимога
Вимога:
Доброго дня. Шановний Замовнику просимо розглянути та прийняти до уваги нашу вимогу. В Тендерній документації Вами вказана вимога: «ї Для уточнення об’єму робіт та замірів передбачається виїзд фахівця учасника для огляду об’єкта, огляд має проводитись у присутності представника замовника. За результатами огляду складається акт за підписом представника замовника з відбитком печатки та представника учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі. Учасник у складі тендерної пропозиції разом з іншими документами має надати належно оформлений акт." Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 06.09.2022 №5702 5. Рішення від 29.04.2022 № 4172 6. Рішення від 22.02.2022 № 3635 7. Рішення від 10.04.2023 №4466 8. Рішення від 10.04.2023 № 4470 9. Рішення від 10.04.2023 № 4456 10. Рішення від 26.06.2023 № 9320 11. Рішення від 26.06.2023 №9329 . Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє учаснику на місці оглянути та скласти об’єктивну кваліфіковану оцінку об’єму робіт і матеріалів. Також дозволить переміряти вікна, переглянути умови монтажу віконних конструкцій (висоту та доступність) тощо. Дана можливість дозволяє Учаснику максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, дана вимога не порушує права учасників. За необхідності, під час перебування на об’єктах учасники можуть отримати всю необхідну для нього інформацію, яка буде потрібна, зокрема переглянути проектно-кошторисну документацію.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Склопакети

Номер: cef163fc7100479bbd0fb68c1e4a6749
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-21-012257-a.b2
Назва: Склопакети
Вимога:
Шановний замовник, вказана в тендерній документації формула склопакету не надає необхідного для першої кліматичної зони коефіцієнту опору теплопередачі 0,9 м2К/Вт. Просимо внести зміни!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду Вашої вимоги будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: ba3fabd6f09a4de2b8e86541fe46391e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-21-012257-a.a1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний замовник, згідно п.2.7 ТД треба надати акт відвідування , ця вимога є дтскримінаціїною. Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право потенційних учасників на конфіденційність інформації, оскільки для складення акту обстеження об’єкту, Учасник має прибути на об’єкт, обстежити його, що є логічно, та скласти акт. Окрім того, за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати Акт обстеження об’єкту, що є дискримінаційною вимогою. Ч.1.ст 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Ч.4. ст 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним Згідно п.3.ч.2.ст.22 У тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону Замовником в складі тендерної документації було оприлюднено Технічне завдання (Додаток 2), що повністю відображає характер та склад робіт по об’єкту Дана вимога несе корупційні ризики, в частині підписання замовником Акту ознайомлення . Рішення АМКУ забороняє замовнику закупівлі вимагати Акт огляду: -Рішення АМКУ №19212 від13.10.2020 р -Рішення АМКУ№20243-р/пк-пз від 30.10.2020р -Рішення АМКУ №6298-р/пк-пз від 29.03.2021 р. З огляду на вищенаведене просимо прибрати вимогу згідно п.2.7 з тендерної документації. Уразі не реагування на нашу вимогу будемо вимушені звернутись до АМКУ та ДАСУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє учаснику на місці оглянути та скласти об’єктивну кваліфіковану оцінку об’єму робіт і матеріалів. Також дозволить переміряти вікна, переглянути умови монтажу віконних конструкцій (висоту та доступність) тощо. Дана можливість дозволяє Учаснику максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, дана вимога не порушує права учасників. За необхідності, під час перебування на об’єктах учасники можуть отримати всю необхідну для нього інформацію, яка буде потрібна, зокрема переглянути проектно-кошторисну документацію.
Статус вимоги: Відхилено