-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Технічне обслуговування автотранспортних засобів)
Торги не відбулися
415 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 075.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 075.00 UAH
Період оскарження:
21.02.2024 15:38 - 13.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Встановлення дискримінаційних вимог у п. 4 та п. 6 додатку №3 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
Номер:
94e866a60fe744b7848be0165debf764
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-21-010742-a.c3
Назва:
Встановлення дискримінаційних вимог у п. 4 та п. 6 додатку №3 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
Скарга:
Замовником не обґрунтовано виробничої необхідності в обмеженні відстані до учасника та викладенні п 4 додатку №3 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ в наступній редакції:
«4. Для скорочення експлуатаційних витрат замовника СТО повинна бути розміщена на відстані не більше 15 км (учасник повинен надати підтвердження місцезнаходження СТО та схему проїзду від замовника до учасника). Автотранспортні засоби замовника розміщуються за адресою: м. Київ, вул. Донецька 30.»
Замовником не обґрунтовано необхідності встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають СТО на відстані надання послуг саме не більше 10 км по маршруту переміщення транспортних засобів дорогами загального користування від місцезнаходження автомобілів Замовника (м. Київ, вул. Донецька 30), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Сертифікат олива моторна 2023-2024 (1).pdf.asice 23.02.2024 16:07
- Скарга АМК НДІ лаборат.діагностики 23.02.24.pdf.asice 23.02.2024 16:07
- 4.8. Сертифікат Акредитації ВААІД (07.11.24).pdf.asice 23.02.2024 16:07
- 4.7. Атестат про акредитацію органу сертифікації (FACTUM).pdf.asice 23.02.2024 16:07
- 4.6. Система екологічного управління UA.ES.240103.03-24 (до 05.02.27).pdf.asice 23.02.2024 16:07
- 4.3. Копія сертифікату відповідності послуг СТО з додатками.pdf.asice 23.02.2024 16:07
- 4.5. Система управління якістю UA.MQ.240103.04-24 (до 05.02.27).pdf.asice 23.02.2024 16:07
- 4.2. Декларація відповідності МТБ, зареєстр.в Держпраці (на право викон.зварювальних робіт).pdf.asice 23.02.2024 16:07
- 4.4. Сертифікат відповідності з додатком 12.02.24.pdf.asice 23.02.2024 16:07
- 4.1. Договір та Атестат для проведення вимірювання СО, СН та димності в ТЗ.pdf.asice 23.02.2024 16:07
- 4. Сертифікати Калібрування.pdf.asice 23.02.2024 16:07
- 3. Калібрування Вимірювач світлопропускання.pdf.asice 23.02.2024 16:07
- 2. Копія Сертифікату визнання вимірювальних можливостей СТО (УкрметрТестСтандарт) до 27.03.2025.pdf.asice 23.02.2024 16:07
- 4.10. Сертифікат ISO 9001 2015 (Система менеджменту якості) (до 08.11.24).pdf.asice 23.02.2024 16:07
- 4.9. Сертифікат ISO 45001 2019 (Охорона здоров'я та Безпека праці) (до 08.11.24).pdf.asice 23.02.2024 16:07
- 4.11. Сертифікат ISO 9001 2018 (Системи управління якістю. Вимоги) (до 08.11.24).pdf.asice 23.02.2024 16:07
- 6. Документи на підтвердження повноважень директора.pdf.asice 23.02.2024 16:07
- 5. Витяг ЄДР 08.01.24 (АВТОСОЮЗ).pdf.asice 23.02.2024 16:07
- 4.12. Сертифікат ISO 14001 2015 (Системи екологічного керування. Вимоги та настанови) (до 08.11.24).pdf.asice 23.02.2024 16:07
- sign.p7s 23.02.2024 16:14
- Рішення від 27.02.2024 №3560.pdf 27.02.2024 18:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.03.2024 №4089.pdf 06.03.2024 12:02
- Рішення від 05.03.2024 №4089.pdf 08.03.2024 11:30
- Протокол 1З5 зміни до ТД за АМКУ по ТО.docx 11.03.2024 15:37
- Додаток 3 до ТД машини зі змінами АМКУ.docx 11.03.2024 15:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.02.2024 16:33
Дата розгляду скарги:
05.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.02.2024 18:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.03.2024 11:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
З метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг від 05.03.2024 за №4089-р/пк-пз замовником внесені відповідні зміни , виклавши пункт 4 Додатку 3 до тендерної документації «Технічна специфікація» у новій редакції: «4. Для скорочення експлуатаційних витрат замовника СТО повинна бути розміщена на відстані не більше 15 км (учасник повинен надати підтвердження місцезнаходження СТО та схему проїзду від замовника до учасника). Автотранспортні засоби замовника розміщуються за адресою: м. Київ, вул. Донецька 30.».
Пункт скарги
Номер:
c8672b2c7bd6467ab54feaccd7b9cf1e
Заголовок пункту скарги:
Проти викладення п 4 додатку №3 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ в запропонованій замовником редакції
Опис заперечення:
Замовником не обґрунтовано виробничої необхідності в обмеженні відстані до учасника та викладенні п 4 додатку №3 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ в наступній редакції:
«4. Для скорочення експлуатаційних витрат замовника СТО повинна бути розміщена на відстані не більше 15 км (учасник повинен надати підтвердження місцезнаходження СТО та схему проїзду від замовника до учасника). Автотранспортні засоби замовника розміщуються за адресою: м. Київ, вул. Донецька 30.»
Замовником не обґрунтовано необхідності встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають СТО на відстані надання послуг саме не більше 10 км по маршруту переміщення транспортних засобів дорогами загального користування від місцезнаходження автомобілів Замовника (м. Київ, вул. Донецька 30), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
«4. Для скорочення експлуатаційних витрат замовника СТО повинна бути розміщена на відстані не більше 15 км (учасник повинен надати підтвердження місцезнаходження СТО та схему проїзду від замовника до учасника). Автотранспортні засоби замовника розміщуються за адресою: м. Київ, вул. Донецька 30.»
Замовником не обґрунтовано необхідності встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають СТО на відстані надання послуг саме не більше 10 км по маршруту переміщення транспортних засобів дорогами загального користування від місцезнаходження автомобілів Замовника (м. Київ, вул. Донецька 30), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Замовником не обґрунтовано виробничої необхідності в обмеженні відстані до учасника та викладенні п 4 додатку №3 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ в наступній редакції:
«4. Для скорочення експлуатаційних витрат замовника СТО повинна бути розміщена на відстані не більше 15 км (учасник повинен надати підтвердження місцезнаходження СТО та схему проїзду від замовника до учасника). Автотранспортні засоби замовника розміщуються за адресою: м. Київ, вул. Донецька 30.»
Замовником не обґрунтовано необхідності встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають СТО на відстані надання послуг саме не більше 10 км по маршруту переміщення транспортних засобів дорогами загального користування від місцезнаходження автомобілів Замовника (м. Київ, вул. Донецька 30), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Опис суті пункту скарги:
Замовником не обґрунтовано необхідності встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають СТО на відстані надання послуг саме не більше 10 км по маршруту переміщення транспортних засобів дорогами загального користування від місцезнаходження автомобілів Замовника (м. Київ, вул. Донецька 30), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають СТО на відстані надання послуг саме не більше 10 км по маршруту переміщення транспортних засобів дорогами загального користування від місцезнаходження автомобілів Замовника (м. Київ, вул. Донецька 30), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Державний науково-дослідний інститут з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи, ЄДРПОУ: 00699690, внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Технічне обслуговування автотранспортних засобів), Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-21-010742-a, шляхом: 1. викладення п. 4 додатку №3 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ: «4. Для скорочення експлуатаційних витрат замовника СТО повинна бути розміщена на відстані не більше 15 км (учасник повинен надати підтвердження місцезнаходження СТО та схему проїзду від замовника до учасника). Автотранспортні засоби замовника розміщуються за адресою: м. Київ, вул. Донецька 30.»
Номер:
d33573aa03dd4ec7b362c163b6552ba5
Заголовок пункту скарги:
Проти викладення п 6 додатку №3 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ в запропонованій замовником редакції
Опис заперечення:
Замовником не обґрунтовано необхідності у викладенні п 6 додатку №3 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ в наступній редакції:
1. «6. З метою підтвердження: незалежної та технічної компетенції вимірювальних можливостей; забезпечення точної діагностики автотранспортних засобів; перевірки та виявлення їх несправностей; необхідної і достатньої релевантності з відповідними положеннями ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» (ISO 10012:2003, IDT) або еквівалент; методів контролювання зазначених в ДСТУ 3649:2010 або еквівалент, учасник повинен мати сертифікат визнання вимірювальних можливостей, виданий ДП «Укрметртестстандарт», компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством (учасник повинен надати копію відповідного документу).
Сертифікат повинен бути чинним на дату розкриття тендерної пропозиції.
Перелік об’єктів вимірювань повинен бути вказаний у додатку (додатках) до сертифікату та включати всі без виключення наступні пункти: прилади зовнішні світлові, рульове керування, колеса та шини, гальмівні системи, двигуни та їх системи, вітрове скло, підвіски та трансмісії, електрообладнання автотранспортного засобу.»
Замовником не обґрунтовано необхідності встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають сертифікат визнання вимірювальних можливостей щодо певних об’єктів, при цьому Замовником не обґрунтовано відмовлено в участі учасників, які мають сертифікати калібрування на такі ж об’єкти вимірювань,- що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
1. «6. З метою підтвердження: незалежної та технічної компетенції вимірювальних можливостей; забезпечення точної діагностики автотранспортних засобів; перевірки та виявлення їх несправностей; необхідної і достатньої релевантності з відповідними положеннями ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» (ISO 10012:2003, IDT) або еквівалент; методів контролювання зазначених в ДСТУ 3649:2010 або еквівалент, учасник повинен мати сертифікат визнання вимірювальних можливостей, виданий ДП «Укрметртестстандарт», компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством (учасник повинен надати копію відповідного документу).
Сертифікат повинен бути чинним на дату розкриття тендерної пропозиції.
Перелік об’єктів вимірювань повинен бути вказаний у додатку (додатках) до сертифікату та включати всі без виключення наступні пункти: прилади зовнішні світлові, рульове керування, колеса та шини, гальмівні системи, двигуни та їх системи, вітрове скло, підвіски та трансмісії, електрообладнання автотранспортного засобу.»
Замовником не обґрунтовано необхідності встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають сертифікат визнання вимірювальних можливостей щодо певних об’єктів, при цьому Замовником не обґрунтовано відмовлено в участі учасників, які мають сертифікати калібрування на такі ж об’єкти вимірювань,- що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
«6. З метою підтвердження: незалежної та технічної компетенції вимірювальних можливостей; забезпечення точної діагностики автотранспортних засобів; перевірки та виявлення їх несправностей; необхідної і достатньої релевантності з відповідними положеннями ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» (ISO 10012:2003, IDT) або еквівалент; методів контролювання зазначених в ДСТУ 3649:2010 або еквівалент, учасник повинен мати сертифікат визнання вимірювальних можливостей, виданий ДП «Укрметртестстандарт», компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством (учасник повинен надати копію відповідного документу).
Сертифікат повинен бути чинним на дату розкриття тендерної пропозиції.
Перелік об’єктів вимірювань повинен бути вказаний у додатку (додатках) до сертифікату та включати всі без виключення наступні пункти: прилади зовнішні світлові, рульове керування, колеса та шини, гальмівні системи, двигуни та їх системи, вітрове скло, підвіски та трансмісії, електрообладнання автотранспортного засобу.»
Замовником не обґрунтовано необхідності встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають сертифікат визнання вимірювальних можливостей щодо певних об’єктів, при цьому Замовником не обґрунтовано відмовлено в участі учасників, які мають сертифікати калібрування на такі ж об’єкти вимірювань,- що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Опис суті пункту скарги:
Замовником не обґрунтовано необхідності встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
Вважаємо, що Замовником безпідставно та необґрунтовано внесено вимоги щодо наявності сертифікату про визнання вимірювальних можливостей щодо вітрового скла, оскільки:
1. згідно технології ремонту та регламентів обслуговування не виконуються і не потребують виконанню будь-які вимірювання вітрового скла при виконанні заміни вітрового скла на автомобілях Замовника, а також при виконанні технічного обслуговування та ремонту автомобілів Замовника на СТО офіційних дилерів;
2. вимірювання вітрового скла необхідне лише при проведенні обов’язкового технічного контролю транспортних засобів (порядок якого врегульовано Постановою Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 р. № 137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу»), що, згідно до умов тендерної документації, Замовник виконувати не планує.
3. Станом на сьогодні відповідно до Закону України «Про автомобільний транспорт» сертифікати відповідності передбачені лише щодо:
∙ автомобільного палива, мастильних матеріалів (ст. 24)
∙ затвердження типу КТЗ (ст.6)
∙ відповідності колісних транспортних засобів (ст. 6)
Оскільки предметом закупівлі не є закупівля транспортних засобів, тому Скаржник не може надати сертифікати типу КТЗ та сертифікати відповідності КТЗ, проте Скаржник гарантує та підтверджує копією сертифікату, що при наданні послуг технічного обслуговування він використовує мастила, які мають відповідні сертифікати відповідності, для прикладу олива моторна пройшла сертифікаційні випробування та має Сертифікат відповідності UA.054.VD.00219-23.
4. Повідомляємо комісію, що Скаржник має в наявності Сертифікат визнання вимірювальних можливостей №ПТ-101/23 від 28.03.2023 року, який чинний до 27 березня 2025 року.
03.04.2023 Скаржником було отримано Сертифікат калібрування №UA/37/194545/000392 вимірювача світлопропускання скла, виданий ДП «Укрметртестстандарт». Відтак сертифікація приборів вимірювання світлопропускання скла підтверджена тим же ДП «Укрметртестстандарт».
5. Скаржник є офіційною сертифікованою станцією технічного обслуговування, акредитація станції технічного обслуговування скаржника підтверджена відповідними органами сертифікації, зокрема:
Сертифікатом ВААІД №VAAID.QMS.07-11-1/23, що дійсний до 07.11.2024;
Сертифікатом відповідності ДП «Рівнестандартметрологія» за №UA.1O190.000113-22, діє до 16.06.2024;
Сертифікатом ДП «Укрметртестстандарт» №ПТ-101/23 діє до 27.03.2025;
Сертифікатом ВААІД №VAAID.QMS.259-11/23, діє до 08.11.2024;
Сертифікатом ВААІД №VAAID.QMS.258-11/23, діє до 08.11.2024;
Сертифікатом ВААІД №VAAID.QMS.260-11/23, діє до 08.11.2024;
Сертифікатом ВААІД №VAAID.QMS.261-11/23, діє до 08.11.2024.
Вимірювальні СТО Скаржника підтверджені:
Свідоцтвом ДП «Укрметртестстандарт» №35-02/9990, діє до 08.06.2024;
Сертифікатом калібрування ДП «Укрметртестстандарт» №UA/23/230711/002195 від 11.07.2023;
Сертифікатом калібрування ДП «Укрметртестстандарт» №UA/23/230707/000917 від 07.07.2023;
Сертифікатом калібрування ДП «Укрметртестстандарт» №UA/37/194545/000392 від 03.04.2023;
Сертифікатом калібрування ДП «Укрметртестстандарт» №UA/12-01/230421/1187 від 21.04.2023;
Сертифікатом калібрування ДП «Укрметртестстандарт» №UA/37/230403/000388 від 03.04.2023
Сертифікатом калібрування ДП «Укрметртестстандарт» №UA/34/230612/000950 від 12.06.2023
Сертифікатом калібрування ДП «Укрметртестстандарт» №UA/34/230629/001103 від 29.06.2023
Сертифікатом калібрування ДП «Укрметртестстандарт» №UA/34/230411/000628 від 11.04.2023
Сертифікатом калібрування ДП «Укрметртестстандарт» №UA/23/230621/001158 від 21.06.2023;
Сертифікатом калібрування ДП «Укрметртестстандарт» №UA/39/230417/0521 від 17.04.2023;
Сертифікатом калібрування ДП «Укрметртестстандарт» №UA/39/230417/0523 від 17.04.2023;
Протоколом вимірювань ДП «Укрметртестстандарт» №23-18/000096 від 10.04.2023;
Свідоцтвом ДП «Укрметртестстандарт» №25-04/0581 від 23.08.2023;
Сертифікатом калібрування ДП «Укрметртестстандарт» № UA/35/230703/2788 від 03.07.2023;
Сертифікатом калібрування ДП «Укрметртестстандарт» № UA/22/230831/001312 від 31.08.2023;
Сертифікатом калібрування ДП «Укрметртестстандарт» № UA/232/230830/000561 від 29.08.2023;
Протоколом вимірювань ДП «Укрметртестстандарт» №В12/0651 від 04.07.2023;
Протоколом вимірювань ДП «Укрметртестстандарт» №23-18/000097 від 10.04.2023;
Сертифікатом калібрування ДП «Укрметртестстандарт» № UA/23/230602/001160 від 21.06.2023.
Таким чином, вважаємо, що акредитація СТО скаржника підтверджена відповідними органами сертифікації, а Замовником не обґрунтовано необхідності наявності в Учасника саме сертифікату про визнання вимірювальних можливостей станції технічного обслуговування автомобілів в частині вітрового скла.
З урахуванням викладеного, вважаємо зазначені вимоги безпідставними та необґрунтованими і просимо виключити їх з умов тендерної документації.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають сертифікат визнання вимірювальних можливостей щодо певних об’єктів, при цьому Замовником не обґрунтовано відмовлено в участі учасників, які мають сертифікати калібрування на такі ж об’єкти вимірювань,- що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Вважаємо, що Замовником безпідставно та необґрунтовано внесено вимоги щодо наявності сертифікату про визнання вимірювальних можливостей щодо вітрового скла, оскільки:
1. згідно технології ремонту та регламентів обслуговування не виконуються і не потребують виконанню будь-які вимірювання вітрового скла при виконанні заміни вітрового скла на автомобілях Замовника, а також при виконанні технічного обслуговування та ремонту автомобілів Замовника на СТО офіційних дилерів;
2. вимірювання вітрового скла необхідне лише при проведенні обов’язкового технічного контролю транспортних засобів (порядок якого врегульовано Постановою Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 р. № 137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу»), що, згідно до умов тендерної документації, Замовник виконувати не планує.
3. Станом на сьогодні відповідно до Закону України «Про автомобільний транспорт» сертифікати відповідності передбачені лише щодо:
∙ автомобільного палива, мастильних матеріалів (ст. 24)
∙ затвердження типу КТЗ (ст.6)
∙ відповідності колісних транспортних засобів (ст. 6)
Оскільки предметом закупівлі не є закупівля транспортних засобів, тому Скаржник не може надати сертифікати типу КТЗ та сертифікати відповідності КТЗ, проте Скаржник гарантує та підтверджує копією сертифікату, що при наданні послуг технічного обслуговування він використовує мастила, які мають відповідні сертифікати відповідності, для прикладу олива моторна пройшла сертифікаційні випробування та має Сертифікат відповідності UA.054.VD.00219-23.
4. Повідомляємо комісію, що Скаржник має в наявності Сертифікат визнання вимірювальних можливостей №ПТ-101/23 від 28.03.2023 року, який чинний до 27 березня 2025 року.
03.04.2023 Скаржником було отримано Сертифікат калібрування №UA/37/194545/000392 вимірювача світлопропускання скла, виданий ДП «Укрметртестстандарт». Відтак сертифікація приборів вимірювання світлопропускання скла підтверджена тим же ДП «Укрметртестстандарт».
5. Скаржник є офіційною сертифікованою станцією технічного обслуговування, акредитація станції технічного обслуговування скаржника підтверджена відповідними органами сертифікації, зокрема:
Сертифікатом ВААІД №VAAID.QMS.07-11-1/23, що дійсний до 07.11.2024;
Сертифікатом відповідності ДП «Рівнестандартметрологія» за №UA.1O190.000113-22, діє до 16.06.2024;
Сертифікатом ДП «Укрметртестстандарт» №ПТ-101/23 діє до 27.03.2025;
Сертифікатом ВААІД №VAAID.QMS.259-11/23, діє до 08.11.2024;
Сертифікатом ВААІД №VAAID.QMS.258-11/23, діє до 08.11.2024;
Сертифікатом ВААІД №VAAID.QMS.260-11/23, діє до 08.11.2024;
Сертифікатом ВААІД №VAAID.QMS.261-11/23, діє до 08.11.2024.
Вимірювальні СТО Скаржника підтверджені:
Свідоцтвом ДП «Укрметртестстандарт» №35-02/9990, діє до 08.06.2024;
Сертифікатом калібрування ДП «Укрметртестстандарт» №UA/23/230711/002195 від 11.07.2023;
Сертифікатом калібрування ДП «Укрметртестстандарт» №UA/23/230707/000917 від 07.07.2023;
Сертифікатом калібрування ДП «Укрметртестстандарт» №UA/37/194545/000392 від 03.04.2023;
Сертифікатом калібрування ДП «Укрметртестстандарт» №UA/12-01/230421/1187 від 21.04.2023;
Сертифікатом калібрування ДП «Укрметртестстандарт» №UA/37/230403/000388 від 03.04.2023
Сертифікатом калібрування ДП «Укрметртестстандарт» №UA/34/230612/000950 від 12.06.2023
Сертифікатом калібрування ДП «Укрметртестстандарт» №UA/34/230629/001103 від 29.06.2023
Сертифікатом калібрування ДП «Укрметртестстандарт» №UA/34/230411/000628 від 11.04.2023
Сертифікатом калібрування ДП «Укрметртестстандарт» №UA/23/230621/001158 від 21.06.2023;
Сертифікатом калібрування ДП «Укрметртестстандарт» №UA/39/230417/0521 від 17.04.2023;
Сертифікатом калібрування ДП «Укрметртестстандарт» №UA/39/230417/0523 від 17.04.2023;
Протоколом вимірювань ДП «Укрметртестстандарт» №23-18/000096 від 10.04.2023;
Свідоцтвом ДП «Укрметртестстандарт» №25-04/0581 від 23.08.2023;
Сертифікатом калібрування ДП «Укрметртестстандарт» № UA/35/230703/2788 від 03.07.2023;
Сертифікатом калібрування ДП «Укрметртестстандарт» № UA/22/230831/001312 від 31.08.2023;
Сертифікатом калібрування ДП «Укрметртестстандарт» № UA/232/230830/000561 від 29.08.2023;
Протоколом вимірювань ДП «Укрметртестстандарт» №В12/0651 від 04.07.2023;
Протоколом вимірювань ДП «Укрметртестстандарт» №23-18/000097 від 10.04.2023;
Сертифікатом калібрування ДП «Укрметртестстандарт» № UA/23/230602/001160 від 21.06.2023.
Таким чином, вважаємо, що акредитація СТО скаржника підтверджена відповідними органами сертифікації, а Замовником не обґрунтовано необхідності наявності в Учасника саме сертифікату про визнання вимірювальних можливостей станції технічного обслуговування автомобілів в частині вітрового скла.
З урахуванням викладеного, вважаємо зазначені вимоги безпідставними та необґрунтованими і просимо виключити їх з умов тендерної документації.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають сертифікат визнання вимірювальних можливостей щодо певних об’єктів, при цьому Замовником не обґрунтовано відмовлено в участі учасників, які мають сертифікати калібрування на такі ж об’єкти вимірювань,- що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
×
-
Назва доказу:
Копії інших сертифікатів, свідоцтв, протоколів СТО скаржника
-
Опис доказу:
Підтверджує сертифікацію приборів вимірювання та робіт/послуг Скаржника та кваліфікацію;
-
Повʼязаний документ:
4.12. Сертифікат ISO 14001 2015 (Системи екологічного керування. Вимоги та настанови) (до 08.11.24).pdf.asice
-
-
Назва доказу:
Копії інших сертифікатів, свідоцтв, протоколів СТО скаржника
-
Опис доказу:
Підтверджує сертифікацію приборів вимірювання та робіт/послуг Скаржника та кваліфікацію;
-
Повʼязаний документ:
4.12. Сертифікат ISO 14001 2015 (Системи екологічного керування. Вимоги та настанови) (до 08.11.24).pdf.asice
-
-
Назва доказу:
Копії інших сертифікатів, свідоцтв, протоколів СТО скаржника
-
Опис доказу:
Підтверджує сертифікацію приборів вимірювання та робіт/послуг Скаржника та кваліфікацію;
-
Повʼязаний документ:
4.11. Сертифікат ISO 9001 2018 (Системи управління якістю. Вимоги) (до 08.11.24).pdf.asice
-
-
Назва доказу:
Копії інших сертифікатів, свідоцтв, протоколів СТО скаржника
-
Опис доказу:
Підтверджує сертифікацію приборів вимірювання та робіт/послуг Скаржника та кваліфікацію;
-
Повʼязаний документ:
4.10. Сертифікат ISO 9001 2015 (Система менеджменту якості) (до 08.11.24).pdf.asice
-
-
Назва доказу:
Копії інших сертифікатів, свідоцтв, протоколів СТО скаржника
-
Опис доказу:
Підтверджує сертифікацію приборів вимірювання та робіт/послуг Скаржника та кваліфікацію;
-
Повʼязаний документ:
4.9. Сертифікат ISO 45001 2019 (Охорона здоров'я та Безпека праці) (до 08.11.24).pdf.asice
-
-
Назва доказу:
Копії інших сертифікатів, свідоцтв, протоколів СТО скаржника
-
Опис доказу:
Підтверджує сертифікацію приборів вимірювання та робіт/послуг Скаржника та кваліфікацію;
-
Повʼязаний документ:
4.8. Сертифікат Акредитації ВААІД (07.11.24).pdf.asice
-
-
Назва доказу:
Копії інших сертифікатів, свідоцтв, протоколів СТО скаржника
-
Опис доказу:
Підтверджує сертифікацію приборів вимірювання та робіт/послуг Скаржника та кваліфікацію;
-
Повʼязаний документ:
4.7. Атестат про акредитацію органу сертифікації (FACTUM).pdf.asice
-
-
Назва доказу:
Копії інших сертифікатів, свідоцтв, протоколів СТО скаржника
-
Опис доказу:
Підтверджує сертифікацію приборів вимірювання та робіт/послуг Скаржника та кваліфікацію;
-
Повʼязаний документ:
4.6. Система екологічного управління UA.ES.240103.03-24 (до 05.02.27).pdf.asice
-
-
Назва доказу:
Копії інших сертифікатів, свідоцтв, протоколів СТО скаржника
-
Опис доказу:
Підтверджує сертифікацію приборів вимірювання та робіт/послуг Скаржника та кваліфікацію;
-
Повʼязаний документ:
4.5. Система управління якістю UA.MQ.240103.04-24 (до 05.02.27).pdf.asice
-
-
Назва доказу:
Копії інших сертифікатів, свідоцтв, протоколів СТО скаржника
-
Опис доказу:
Підтверджує сертифікацію приборів вимірювання та робіт/послуг Скаржника та кваліфікацію;
-
Повʼязаний документ:
4.4. Сертифікат відповідності з додатком 12.02.24.pdf.asice
-
-
Назва доказу:
Копії інших сертифікатів, свідоцтв, протоколів СТО скаржника
-
Опис доказу:
Підтверджує сертифікацію приборів вимірювання та робіт/послуг Скаржника та кваліфікацію;
-
Повʼязаний документ:
4.3. Копія сертифікату відповідності послуг СТО з додатками.pdf.asice
-
-
Назва доказу:
Копії інших сертифікатів, свідоцтв, протоколів СТО скаржника
-
Опис доказу:
Підтверджує сертифікацію приборів вимірювання та робіт/послуг Скаржника та кваліфікацію;
-
Повʼязаний документ:
4.2. Декларація відповідності МТБ, зареєстр.в Держпраці (на право викон.зварювальних робіт).pdf.asice
-
-
Назва доказу:
Копії інших сертифікатів, свідоцтв, протоколів СТО скаржника
-
Опис доказу:
Підтверджує сертифікацію приборів вимірювання та робіт/послуг Скаржника та кваліфікацію;
-
Повʼязаний документ:
4.1. Договір та Атестат для проведення вимірювання СО, СН та димності в ТЗ.pdf.asice
-
-
Назва доказу:
Копії інших сертифікатів, свідоцтв, протоколів СТО скаржника
-
Опис доказу:
Підтверджує сертифікацію приборів вимірювання та робіт/послуг Скаржника та кваліфікацію;
-
Повʼязаний документ:
4. Сертифікати Калібрування.pdf.asice
-
-
Назва доказу:
Копія Сертифікату калібрування №UA/37/194545/000392 вимірювача світлопропускання скла від 03.04.2023
-
Опис доказу:
Підтверджує сертифікація приборів вимірювання світлопропускання скла Скаржника підтверджена тим же ДП «Укрметртестстандарт»;
-
Повʼязаний документ:
3. Калібрування Вимірювач світлопропускання.pdf.asice
-
-
Назва доказу:
Копія Сертифікату визнання вимірювальних можливостей №ПТ-101/23 від 28.03.2023 року
-
Опис доказу:
Підтверджує наявність у скаржника Сертифікату визнання вимірювальних можливостей щодо певних об’єктів вимірювань;
-
Повʼязаний документ:
2. Копія Сертифікату визнання вимірювальних можливостей СТО (УкрметрТестСтандарт) до 27.03.2025.pdf.asice
-
-
Назва доказу:
Копія Сертифікату відповідності UA.054.VD.00219-23
-
Опис доказу:
Підтверджують використання під час виконання робіт сертифікованого моторного мастила;
-
Повʼязаний документ:
1. Сертифікат олива моторна 2023-2024 (1).pdf.asice
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Державний науково-дослідний інститут з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи, ЄДРПОУ: 00699690, внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Технічне обслуговування автотранспортних засобів), Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-21-010742-a, шляхом: 2. викладення пункту 6 додатку №3 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ: «6. З метою підтвердження: незалежної та технічної компетенції вимірювальних можливостей; забезпечення точної діагностики автотранспортних засобів; перевірки та виявлення їх несправностей; необхідної і достатньої релевантності з відповідними положеннями ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» (ISO 10012:2003, IDT) або еквівалент; методів контролювання зазначених в ДСТУ 3649:2010 або еквівалент, учасник повинен мати сертифікат визнання вимірювальних можливостей, виданий ДП «Укрметртестстандарт», компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством (учасник повинен надати копію відповідного документу). Сертифікат повинен бути чинним на дату розкриття тендерної пропозиції. Перелік об’єктів вимірювань повинен бути вказаний у додатку (додатках) до сертифікату та включати всі без виключення наступні пункти: прилади зовнішні світлові, рульове керування, колеса та шини, гальмівні системи, двигуни та їх системи, підвіски та трансмісії, електрообладнання автотранспортного засобу.»
Вимога
Відхилено
Щодо сертифікату вимірювальних можливостей
Номер:
691c475fa7c14b8a879f81e17eb205b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-21-010742-a.b2
Назва:
Щодо сертифікату вимірювальних можливостей
Вимога:
Також просимо прибрати вимогу щодо вітрового скла, а саме: «на підтвердження учасник повинен надати копію діючого сертифікату, виданого Учаснику ДП «Укрметртестстандарт» з усіма додатками, на які є посилання у такому сертифікаті, про визнання вимірювальних можливостей станції технічного обслуговування автомобілів методам контролювання зазначених в ДСТУ 3649:2010 та обов’язково підтвердити вимірювальні можливості СТО учасника щодо зовнішніх світлових приладів, рульового керування, шин та коліс, гальмівних систем, двигунів та їх систем, вітрового скла, підвіски та трансмісії, електрообладнання автомобіля. Перелік об’єктів вимірювань, що вказаний у додатку (додатках) до цього сертифіката повинен містити всі без виключення наступні пункти: прилади зовнішні світлові, рульове керування, колеса та шини, гальмівні системи, двигуни та їх системи, вітрове скло, підвіски та трансмісії, електрообладнання автомобіля).», так як вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки вимірювання вітрового скла необхідне лише при проведенні обов’язкового державного контролю технічного стану автомобілів, яке, згідно до тендерної документації, Замовник виконувати не планує. Відсутність даного обладнання не є перешкодою для якісного надання послуг з ТО та ремонту автомобілів Замовника у повному обсязі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.02.2024 17:47
Вирішення:
Дана вимога не є дискримінаційною та не обмежує конкуренцію. Для Замовника важливим та необхідним критерієм є надання Учасником підтвердження можливостей, що є вагомим підтвердженням матеріально-технічної бази високого рівня, оскільки для отримання сертифікату ДП «Укрметртестстандарт» проводить випробування та оцінювання важливих елементів обладнання Учасника, щодо точності їх показників та контролю зазначеного в ДСТУ 3649:2010 обладнання: прилади зовнішні світлові, рульове керування, колеса та шини, гальмівні системи, двигуни та їх системи, вітрове скло, підвіски та трансмісії, електрообладнання автомобіля. Точність показників вимірювальних систем (обладнання) СТО вказує на безперечну технічну здатність СТО забезпечити точну діагностику, перевірку та виявлення несправностей автотранспортних засобів. Кожен Учасник, для доведення свого технічного потенціалу має можливість на рівних засадах здійснити таке оцінювання та сертифікацію. Отримання Учасниками свідоцтв калібрування/повірок вимірювальних засобів, виданих організацією (калібрувальною лабораторією), яка акредитована відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/ІЕС 17025, свідчить про добровільне відповідальне ставлення до стану засобів вимірювальної техніки з вимірювальними функціями, що перебувають в експлуатації Учасника, це свідчить про контроль зносу та технічного стану обладнання, яке необхідне для надання якісних послуг з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів відповідно даної закупівлі. Замовником визначений необхідний перелік обладнання, яке повинне мати свідоцтво калібрування/повірки, у зв’язку з визначенням такого обладнання як найчастіше задіяного у наданні необхідних послуг. Водночас, слід зауважити, що використання обладнання, яке не пройшло відповідні повірки та калібрування, може в подальшому призвести до невідповідності технічного стану транспортних засобів та їх обладнання вимогам стандартів, що стосуються безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища, а також правил технічної експлуатації, інструкцій підприємств-виробників та іншої нормативно-технічної документації. Замовник вважає, що підтвердженням Учасниками даної вимоги є одним із критеріїв підтвердження матеріально-технічної бази та високого рівня Учасника. Відповідно дана вимога не є дискримінаційною та не обмежує конкуренцію. Замовником вказаний перелік документів котрий має бути наданий Учасником для підтвердження технічних вимог в Додатку №3 до тендерної документації. При цьому Замовник не вважає що відповідно до пункту: «Учасник повинен мати впроваджену на підприємстві систему управління якістю з технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів, сертифікованих згідно ДСТУ ISO 9001:2018 (учасник зобов’язаний надати копію діючого сертифікату, який видано Учаснику на систему управління якістю стосовно надання послуг з технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів; сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації систем менеджменту, що акредитований згідно з Реєстром НААУ на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1, сертифікат повинен засвідчувати, що система управління якістю учасника відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», разом зі сканованою копією атестату про акредитацію такого органу сертифікації; сертифікат повинен бути чинним на дату розкриття тендерної пропозиції).» буде достатньо надання сертифікату виданого Учаснику. Замовник вимагає від Учасників документального підтвердження, про належну акредитацію органу сертифікації, а саме наданням Учасниками сканованої копії атестату про акредитацію такого органу сертифікації. Замовник додатково зазначає, що вимоги вказані, як дискримінаційні, анонімним Учасником, мають практику в АМКУ, та відповідне рішення органу оскарження, а саме: Скарга ТОВ АВТОСОЮЗ, від 19 січня 2024; номер скарги: UA-2024-01-15-010422-a.c2; ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-15-010422-a; рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: N 1663-р/пк-пз від 26.01.2024. З огляду на вищевикладене, підстави для внесення змін до Тендерної документації відсутні. Тож, вважаємо за доцільне вимогу Учасника закупівлі № UA-2024-01-31-010069-a.c1 відхилити, та надати відповідь наступного змісту, зазначеного вище.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо відстані
Номер:
c607c136710049d490bd4107c926bed7
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-21-010742-a.c1
Назва:
Щодо відстані
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо збільшити відстань до СТО Учасника до мінімум 12-15км, так як вбачаємо дискримінацію в умовах ТД щодо радіусу в 10км, який значно зменшує коло потенційних учасників.
Заздалегідь вдячні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.02.2024 16:31
Вирішення:
Таку вимогу не вбачаємо за дискримінаціну, адже за результатами проведеного моніторингу, на відстані до 10 км від адреси замовника знаходиться більше двох СТО.
Натомість зміна вимог щодо збільшення відстані до СТО учасника, призведе до додаткових витрат замовника і суттевого перевитрачання бюджетних коштів, враховуючи кільстіть автотранспортних засобів і потребу в їх ремонті.
Статус вимоги:
Відхилено