• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: м. Миколаїв, вул. Заводська, 21, корпус 1 (заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді)

Категорія замовника: орган місцевого самоврядування (бюджетна установа). Вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Тендерна пропозиція супроводжується забезпеченням у формі електронної банківської гарантії (у формі електронного документу), оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 13 000,00 грн. (тринадцять тисяч гривень 00 коп.). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати формі та вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 року №2628 та з урахуванням умов викладених в Додатку 7 тендерної документації. Електронний документ може бути визнаний банківською гарантією, якщо він виданий із дотриманням вимог ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" і ЗУ "Про електронні довірчі послуги" та дозволяє з достовірністю встановити особу гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені відповідним документом Гаранта (доручення тощо). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України розраховується з наступного дня після дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій).

Завершена

455 154.72 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 551.54 UAH
Період оскарження: 21.02.2024 15:40 - 01.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: c44ef8d7a9654aef9af0d544557a35b8
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-21-010761-a.a2
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 25.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.03.2024 18:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.03.2024 15:24
Коментар замовника щодо усунення порушень: скасувати рішення від 11.03.2024 року (протокол №5-3), про відхилення тендерної пропозиції ФОП Антонов Сергій Олександрович.
Автор: ФОП "АНТОНОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Сергей Антонов +380992359394 vegabud4@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 221fc7a586ce434cb2e83970e62e40cc
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції Учасника
Опис заперечення: Протокол (рішення) розгляду тендерних пропозицій № 5-3 від 11.03.2024
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 11.03.2024 Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 11.03.2024 № 5-3 Замовником було відхилена моя тендерна пропозиція у зв’язку з тим, що в довідці, яка містить загальні відомості про учасника (вих. №106 від 08.03.24), зазначено, що суб’єктом державної реєстрації, яким вчинені дії щодо реєстрації учасника, є Миколаївська міська рада. Замовник зазначає, що в той же час, згідно з Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, дії з державної реєстрація ФОП Антонов С.О. вчинені Департаментом адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради.
Разом із тим, Замовник зазначає, що згідно з абзацом першим ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Наявність інформації про суб’єкта державної реєстрації фізичної особи-підприємця передбачена п. 17 ч. 4 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» та включена замовником до тендерної документації, то тендерна пропозиція ФОП Антонов С.О. підлягає відхиленню на підставі абзацу п’ятого пп. 2 п. 44 Особливостей.
Виходячи з вищевикладеного повідомляю наступне.
По-перше, якщо вже допускати факт відхилення моєї тендерної пропозиції, то Замовник відхилив її не у відповідності абз. 5 п.п. 1 п. 44 Особливостей, а саме – учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Взагалі не зрозуміло з якої причини Замовник посилається на абз. 5 п.п. 2 п. 44 Особливостей – тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
По-друге, відповідно п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у свої вимозі зазначив, що Довідка, яка містить інформацію про учасника (вих. №062 від 27.02.2024), не відповідає ФОРМІ встановленій додатком 4 тендерної документації.
Більше ніякої інформації стосовно невідповідностей Замовником в Довідці зазначено не було, хоча Замовник бачив, що в Довідці було зазначено місце реєстрації м. Миколаїв і не вимагав це виправити. Мною було приведено Довідку у відповідності до ФОРМИ встановленій Додатком 4 тендерної документації як і було написано у вимозі про усунення невідповідностей.
По-третє, відповідно п. 2 ч. 2 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» Розділу VІІ. «Оцінка тендерної пропозиції» - Формальними (несуттєвими) вважаються помилки визначені Переліком формальних помилок затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 року, а саме: Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Невірне зазначення суб’єкта державної реєстрації, яким вчинені дії щодо реєстрації учасника є несуттєвою помилкою та опискою, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції

Номер: d79e8032bdc443b99c7d313908f131c2
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-21-010761-a.a1
Назва: Вимога про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Вимогу додано окремим файлом
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно з ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель; згідно з абзацом другим п. 46 постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. З наведеного вбачається, що учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою виключно щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. Приписами законодавства у сфері публічних закупівель не передбачене право учасника, тендерна пропозиція якого відхилена, звертатися з вимогою про скасування прийнятих замовником рішень; рівно як й порядок та строки розгляду замовником такої вимоги. Крім того, звертаю Вашу увагу, на те, що законодавство у сфері публічних закупівель не містить норм, які надають замовнику право або встановлюють обов’язок скасовувати прийняті ним рішення на підставі відповідної вимоги учасника. Додатково повідомляю, що оскарження рішень, дій чи бездіяльності замовника відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей.
Статус вимоги: Не задоволено