-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: м. Миколаїв, вул. Заводська, 21, корпус 1 (заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді)
Категорія замовника: орган місцевого самоврядування (бюджетна установа). Вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Тендерна пропозиція супроводжується забезпеченням у формі електронної банківської гарантії (у формі електронного документу), оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 13 000,00 грн. (тринадцять тисяч гривень 00 коп.). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати формі та вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 року №2628 та з урахуванням умов викладених в Додатку 7 тендерної документації. Електронний документ може бути визнаний банківською гарантією, якщо він виданий із дотриманням вимог ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" і ЗУ "Про електронні довірчі послуги" та дозволяє з достовірністю встановити особу гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені відповідним документом Гаранта (доручення тощо). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України розраховується з наступного дня після дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій).
мін. крок: 1% або 4 551.54 UAH
Скарга
- скарга.pdf 15.03.2024 14:55
- 5. Протокол розгляду ТП 5-3. (1) (2).doc 15.03.2024 14:55
- Скарга (1).doc 15.03.2024 14:55
- photo_5449674429421443930_y.jpg 15.03.2024 14:55
- photo_5449674429421443929_y.jpg 15.03.2024 14:55
- Загальні_відомості_про_Учасника_виправлені.pdf 15.03.2024 14:55
- sign.p7s 15.03.2024 15:00
- рішення від 19.03.2024 № 4879.pdf 19.03.2024 18:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.03.2024 № 5330.pdf 26.03.2024 13:22
- рішення від 25.03.2024 № 5330.pdf 28.03.2024 15:23
- пояснення_АМКУ.pdf 21.03.2024 17:00
- пояснення АМКУ.doc 21.03.2024 17:00
- довідка № 062 від 27.02.2024.pdf 21.03.2024 17:01
- довідка № 106 від 08.03.2024.pdf 21.03.2024 17:01
- Витяг з реєстру юросіб.pdf 21.03.2024 17:01
- 4.ТД - Заводська, 21 корп. 1 - нова редакція..doc 21.03.2024 17:01
- 7. Протокол скасування рішення замовника..doc 03.04.2024 15:51
Пункт скарги
Разом із тим, Замовник зазначає, що згідно з абзацом першим ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Наявність інформації про суб’єкта державної реєстрації фізичної особи-підприємця передбачена п. 17 ч. 4 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» та включена замовником до тендерної документації, то тендерна пропозиція ФОП Антонов С.О. підлягає відхиленню на підставі абзацу п’ятого пп. 2 п. 44 Особливостей.
Виходячи з вищевикладеного повідомляю наступне.
По-перше, якщо вже допускати факт відхилення моєї тендерної пропозиції, то Замовник відхилив її не у відповідності абз. 5 п.п. 1 п. 44 Особливостей, а саме – учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Взагалі не зрозуміло з якої причини Замовник посилається на абз. 5 п.п. 2 п. 44 Особливостей – тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
По-друге, відповідно п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у свої вимозі зазначив, що Довідка, яка містить інформацію про учасника (вих. №062 від 27.02.2024), не відповідає ФОРМІ встановленій додатком 4 тендерної документації.
Більше ніякої інформації стосовно невідповідностей Замовником в Довідці зазначено не було, хоча Замовник бачив, що в Довідці було зазначено місце реєстрації м. Миколаїв і не вимагав це виправити. Мною було приведено Довідку у відповідності до ФОРМИ встановленій Додатком 4 тендерної документації як і було написано у вимозі про усунення невідповідностей.
По-третє, відповідно п. 2 ч. 2 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» Розділу VІІ. «Оцінка тендерної пропозиції» - Формальними (несуттєвими) вважаються помилки визначені Переліком формальних помилок затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 року, а саме: Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Невірне зазначення суб’єкта державної реєстрації, яким вчинені дії щодо реєстрації учасника є несуттєвою помилкою та опискою, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
-
Назва доказу:
Протокол (рішення) розгляду тендерних пропозицій № 5-3 від 11.03.2024
-
Опис доказу:
Документи. що підтверджують виправлення невідповідностей відповідно до вимоги Замовника
-
Повʼязаний документ:
Загальні_відомості_про_Учасника_виправлені.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол (рішення) розгляду тендерних пропозицій № 5-3 від 11.03.2024
-
Опис доказу:
Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Учасника після виправлення їм невідповідностей в документах
-
Повʼязаний документ:
5. Протокол розгляду ТП 5-3. (1) (2).doc
-
Зобов'язати Замовника скасувати рішення у вигляді Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 11.03.2024 № 5-3
Вимога про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції
- ВИМОГА.pdf 13.03.2024 09:21