• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 85140000-2 " Послуги у сфері охорони здоров’я різні"(послуга з досліджень реакції мікропреципітації (РМП) з інактивованою сироваткою або плазмою)

Закупівля здійснюється відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (із змінами).

Завершена

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Період оскарження: 21.02.2024 14:27 - 26.02.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скасувати рішення про визначення переможця

Номер: 172b796d0bb34c0ab5b6a40971cf7f9d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-21-008479-a.a1
Назва: Скасувати рішення про визначення переможця
Скарга:
ТОВ «Український північно-східний інститут прикладної та клінічної медицини» (далі –Учасник) вважає за необхідне звернутися до органу оскарження зі скаргою на дії Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради «Сумський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни» (далі- Замовник) у зв’язку із здійсненням Замовником порушень у сфері публічних закупівель, що мали наслідком порушення прав та законних інтересів Учасника торгів UA-2024-02-21-008479-a щодо закупівлі: ДК 85140000-2 " Послуги у сфері охорони здоров’я різні" (послуга з досліджень реакції мікропреципітації (РМП) з інактивованою сироваткою або плазмою). Замовник 21 лютого 2024 року розмістив на електронному торгівельному майданчику «Smarttender.biz» оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-02-21-008479-a щодо закупівлі: ДК 85140000-2 " Послуги у сфері охорони здоров’я різні"(послуга з досліджень реакції мікропреципітації (РМП) з інактивованою сироваткою або плазмою). За результатами розгляду найбільш економічно вигідної пропозицій Замовником було прийнято рішення про визнання переможцем (далі - Рішення) ТОВ «Приватна медична клініка «ДІАГНОСТИКА ЗДОРОВ'Я ПЛЮС» (далі – Переможець) відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 63 від 06.03.2024р. Учасник вважає, що Рішення прийняте з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а також Замовником допущені порушення процедури закупівлі, що є підставою для відміни закупівлі з наступних підстав. Відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Одним з таких документів Замовником зазначена цінова пропозиція - згідно Додатку 6 до цієї тендерної документації. Кожен учасник повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції цінову пропозицію встановленого зразка наведеного в додатку 6 до тендерної документації. Замовник наголошує на тому, що учасник не повинен відступати від даної форми цінової пропозиції. Відповідно до п. 5 додатку 6 до тендерної документації даної закупівлі в кінці заповненої форми цінової пропозиції, учасником має бути вказана наступна інформація: посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, завірені печаткою. В складі тендерної пропозиції Переможцем надано цінову пропозицію (файл з назвою «цінова пропозиція.pdf»). Цінова пропозиція Переможця має підпис уповноваженої особи, печатку та прізвище, ініціали уповноваженої особи. Проте, назва посади особи, яка підписала цінову пропозицію, Переможцем не вказана. Незрозуміло, ким саме підписано даний документ, чи то керівник організації–учасника процедури закупівлі, чи інша уповноважена посадова особа. Особа, яка підписала цінову пропозицію Переможця, має прізвище та ініціали Пахомова О.В. В складі тендерної пропозиції Переможцем надано копію рішення №2 загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю "Приватна медична клініка „ДІАГНОСТИКА ЗДОРОВ'Я ПЛЮС“" від 03.10.2022р. та копію наказу № 41-К від 03.10.2022р., відповідно до яких Пахомову Оксану Вікторівну призначено директором Переможця та вона з 05.10.2022р. приступила до виконання обов’язків директора товариства. Отже, відповідно до наданих документів в складі тендерної пропозиції Пахомова Оксана Вікторівна у Переможця займає посаду директора. Тож, в своїй ціновій пропозиції Переможець мав би зазначити посаду уповноваженої особи Пахомової О.В. – директор. З викладеного вбачається, що наявні невідповідності в інформації та документах тендерної пропозиції Переможця, визначених пунктом 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не виявив невідповідність в поданих Переможцем документах, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Таким чином, Рішення про визнання переможця закупівлі UA-2024-02-21-008479-a є неправомірним та підлягає скасуванню Крім того, Замовником 06.03.2024р. розміщено в електронній системі закупівель вимогу до Переможця щодо виправлення невідповідності в документах, а саме: надати уточнену довідку згідно таблиці 1 до додатку 2 до тендерної документації «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та копію договору (договорів), зазначених у довідці. Переможець дану невідповідність в документах виправив, надавши запитувані документи. Відповідно до абзацу 3 пункту 43 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. У зв’язку з тим, що Замовником вже була розміщена вимога в електронній системі закупівель стосовно Переможця, то Замовник позбавлений можливості вдруге розмістити, з власної ініціативи, повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в ціновій пропозиції Переможця. Отже, вище вказані дії Замовника призвели до неможливості виправити допущені порушення процедури закупівлі UA-2024-02-21-008479-a. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуюче викладене, права та законні інтереси Учасника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визнання переможця закупівлі UA-2024-02-21-008479-a. та зобов’язання Замовника відмінити процедуру закупівлі, у зв’язку з неможливістю виправити допущені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата розгляду скарги: 21.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.03.2024 16:30
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 26.03.2024 10:54
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ МЕДИЦИНИ", Білецький Павло 0668302778 ADMIN@UNICAM.COM.UA

Пункт скарги

Номер: 92792e8d1176451e8d6d9914bab64952
Заголовок пункту скарги: Рішення про визначення переможця
Опис заперечення: Учасник вважає, що Рішення прийняте з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а також Замовником допущені порушення процедури закупівлі, що є підставою для відміни закупівлі з наступних підстав.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги: Відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Одним з таких документів Замовником зазначена цінова пропозиція - згідно Додатку 6 до цієї тендерної документації.
Кожен учасник повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції цінову пропозицію встановленого зразка наведеного в додатку 6 до тендерної документації.
Замовник наголошує на тому, що учасник не повинен відступати від даної форми цінової пропозиції.
Відповідно до п. 5 додатку 6 до тендерної документації даної закупівлі в кінці заповненої форми цінової пропозиції, учасником має бути вказана наступна інформація: посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, завірені печаткою.
В складі тендерної пропозиції Переможцем надано цінову пропозицію (файл з назвою «цінова пропозиція.pdf»).
Цінова пропозиція Переможця має підпис уповноваженої особи, печатку та прізвище, ініціали уповноваженої особи.
Проте, назва посади особи, яка підписала цінову пропозицію, Переможцем не вказана.
Незрозуміло, ким саме підписано даний документ, чи то керівник організації–учасника процедури закупівлі, чи інша уповноважена посадова особа.
Особа, яка підписала цінову пропозицію Переможця, має прізвище та ініціали Пахомова О.В.
В складі тендерної пропозиції Переможцем надано копію рішення №2 загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю "Приватна медична клініка „ДІАГНОСТИКА ЗДОРОВ'Я ПЛЮС“" від 03.10.2022р. та копію наказу № 41-К від 03.10.2022р., відповідно до яких Пахомову Оксану Вікторівну призначено директором Переможця та вона з 05.10.2022р. приступила до виконання обов’язків директора товариства.
Отже, відповідно до наданих документів в складі тендерної пропозиції Пахомова Оксана Вікторівна у Переможця займає посаду директора.
Тож, в своїй ціновій пропозиції Переможець мав би зазначити посаду уповноваженої особи Пахомової О.В. – директор.
З викладеного вбачається, що наявні невідповідності в інформації та документах тендерної пропозиції Переможця, визначених пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявив невідповідність в поданих Переможцем документах, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Таким чином, Рішення про визнання переможця закупівлі UA-2024-02-21-008479-a є неправомірним та підлягає скасуванню
Крім того, Замовником 06.03.2024р. розміщено в електронній системі закупівель вимогу до Переможця щодо виправлення невідповідності в документах, а саме: надати уточнену довідку згідно таблиці 1 до додатку 2 до тендерної документації «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та копію договору (договорів), зазначених у довідці.
Переможець дану невідповідність в документах виправив, надавши запитувані документи.
Відповідно до абзацу 3 пункту 43 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
У зв’язку з тим, що Замовником вже була розміщена вимога в електронній системі закупівель стосовно Переможця, то Замовник позбавлений можливості вдруге розмістити, з власної ініціативи, повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в ціновій пропозиції Переможця.
Отже, вище вказані дії Замовника призвели до неможливості виправити допущені порушення процедури закупівлі UA-2024-02-21-008479-a.
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника відмінити процедуру закупівлі

Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір