-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт ЗОШ № 9, м. Марганець, кв. Ювілейний, 16 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
57 236 437.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 287 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 287 000.00 UAH
Період оскарження:
25.04.2018 10:11 - 19.05.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
c30ec86cfbe34cc0b9317fd02f210ce4
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-25-000314-a.a1
Назва:
Скарга
Вимога:
Оскарження результатів торгів
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга лист1.pdf 04.06.2018 11:55
- Скарга лист2.pdf 04.06.2018 11:55
- Скарга лист3.pdf 04.06.2018 11:55
Дата подачі:
04.06.2018 11:55
Вирішення:
Щодо правомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Буденерголіт».
1. На момент проведення процедури закупівлі робіт з капітального ремонту ЗОШ № 9, м. Марганець, кв. Ювілейний, 16 (далі – процедура закупівлі робіт) правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади визначалися Законом України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон №922).
Відповідно до п.20 ч.1 ст.1 Закону №922 публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Згідно з п.1 ч.1 ст.30 Закону №922 замовник відхиляє тендерну пропозицію з причини невідповідності учасника кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону №922.
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» замовником у Додатку 1 нової редакції тендерної документації встановлено наступне.
Згідно з пп.1.1 п.1 Додатку 1 нової редакції тендерної документації замовник вимагає від учасників надати у складі тендерної пропозиції довідку у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування, необхідних для виконання договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, орендується, лізинг, тощо).
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Буденерголіт» надано довідку у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування.
Відповідно до п.5 розділу 1 «Транспортні засоби» вищевказаної довідки, ТОВ «Буденерголіт» повідомило про наявність у учасника вантажного фургону MERCEDES-BENZ SPRINTER 213 CDI.
При цьому відповідно до інформації, що міститься у довідці, правовою підставою наявності у ТОВ «Буденерголіт» вантажного фургону є договір цивільно-правового характеру.
Проте, у складі тендерної пропозиції, ТОВ «Буденерголіт» не надано копію договору цивільно-правового характеру, який підтверджує правовий статус наявності у вказаного учасника вантажного фургону MERCEDES-BENZ SPRINTER 213 CDI.
Копія цивільно-правового договору від 04.01.2018, який ТОВ «Буденерголіт» надано у складі тендерної пропозиції не містить відомостей щодо вантажного фургону MERCEDES-BENZ SPRINTER 213 CDI.
Відповідно до п.1.1 договору від 04.01.2018 ТОВ «Буденерголіт» доручає, а виконавець (Борт О.В.) бере на себе зобов’язання виконати такі роботи: водій 2-го класу на об’єктах замовника.
Договір від 04.01.2018 не регулює питання використання на об’єктах ТОВ «Буденерголіт» вантажного фургону MERCEDES-BENZ SPRINTER 213 CDI.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «Буденерголіт» не підтверджено в повному обсязі відповідність кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», що спричинило відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника на підставі п.1 ч.1 ст.30 Закону №922.
2. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» замовником у Додатку 1 нової редакції тендерної документації встановлено наступне.
Відповідно до пп.2.1 п.2 Додатку 1 нової редакції тендерної документації замовник вимагає від учасника надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, зазначеним у тендерній документації, із зазначенням предмета закупівлі, назви та адреси контрагента.
Згідно з пп.2.2 п.2 Додатку 1 нової редакції тендерної документації виконання учасником аналогічного договору підтверджується документально шляхом надання копії такого договору з додатками (зазначеними у договорі), укладеного за останні три роки.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Буденерголіт» до копій договорів від 08.06.2017 №029Р-17, від 22.12.2017 №073Р-17 укладених між вказаним товариством та Запорізьким державним медичним університетом не надано їх невід’ємних додатків – кошторисів, проектної документації, календарного графіку виконання робіт.
Щодо копії договору підряду від 15.09.2017 №01/09/17 укладеного між ТОВ «Буденерголіт» та ПАТ «Судоходна компанія» Укррічфлот», то вказаний договір не являється аналогічним до робіт з капітального ремонту.
Так, відповідно до п.1.1 договору від 15.09.2017 №01/09/17 ТОВ «Буденерголіт» зобов’язується виконати поточний ремонт душової 2-го поверху з заміною водопостачання та вентиляції, поточний ремонт санузла 2-го поверху, поточний ремонт кабінетів 1-го поверху, поточний ремонт санузла 1-го поверху, а також модернізацію системи ГВС.
Згідно з п.17 ч.1 ст.1 Закону №922 у розумінні вказаного нормативно-правового документу поточний ремонт є послугою тоді, як предметом даної закупівлі є роботи.
Враховуючи вищевикладене, договір підряду від 15.09.2017 №01/09/17 не може вважатися аналогічним до робіт з капітального ремонту, які закуповуються замовником.
Таким чином, ТОВ «Буденерголіт» не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», що спричинило відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника на підставі п.1 ч.1 ст.30 Закону №922.
Щодо правомірності визнання переможцем процедури закупівлі робіт ТОВ «Комунальник».
1. Умовами нової редакції тендерної документації не передбачено того, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати підписаний та завірений печаткою проект договору про закупівлю.
Натомість згідно з п.9 Додатку 3 нової редакції тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист в довільній формі щодо погодження з проектом договору згідно Додатку 6 тендерної документації, що виконано ТОВ «Комунальник».
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Комунальник» в цій частині відповідає умовам тендерної документації, тому підстави для її відхилення у замовника відсутні.
2. Відповідно до п.20 ч.1 ст.1 Закону №922 публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Пунктом 30 ч.1 ст.1 Закону №922 визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Згідно з п.4 ч.1 ст.30 Закону №922 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі її невідповідності вимогам тендерної документації.
Пунктом 6 розділу 3 нової редакції тендерної документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає графік виконання робіт, складений відповідно до чинних Державних будівельних норм, що виконано ТОВ «Комунальник».
Згідно з інформацією, що міститься у вищевказаному графіку, ТОВ «Комунальник» запланувало виконати роботи з капітального ремонту протягом 2018 року, що не являється порушенням вимог нової редакції тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Комунальник» в цій частині відповідає умовам тендерної документації, тому підстави для її відхилення у замовника відсутні.
3,4. Пунктом 30 ч.1 ст.1 Закону №922 визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до п.6 Додатку 3 нової редакції тендерної документації замовник вимагає від учасників надати у складі тендерної пропозиції копію дозволу органів Держнаглядохоронпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки, видану учаснику або організації, яка фактично по договору з учасником буде виконувати відповідні роботи, з відповідним переліком робіт (у разі наявності такого переліку).
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Комунальник» надало довідку щодо не залучення до виконання робіт з капітального ремонту субпідрядних організацій.
Таким чином, для виконання вимоги викладеної замовником у п.6 Додатку 3 нової редакції тендерної документації, ТОВ «Комунальник» достатньо надати мінімум одну копію дозволу органів Держнаглядохоронпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Комунальник» надало копії дозволів виданих ГУ Держпраці у Дніпропетровській області від 06.03.2017 №0239.17.12, від 08.09.2017 №1043.17.12, чим в повній мірі виконано вимоги п.6 Додатку 3 нової редакції тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Комунальник» в цій частині відповідає умовам тендерної документації, тому підстави для її відхилення у замовника відсутні.
5. Повідомляємо, що наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 (далі – наказ №490) затверджено форми документів у сфері публічних закупівель, в тому числі форму протоколів розкриття та розгляду тендерних пропозицій.
Формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою.
Після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається електронний цифровий підпис.
Звертаємо увагу, що Департаментом на всі протоколи, що оприлюднюються в системі електронних закупівель PROZORRO накладено електронний цифровий підпис голови тендерного комітету, що свідчить про відсутність в діях замовника порушень законодавства у сфері закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено