• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Комплект вимірювального обладнання для потреб виробничих бригад ( п.7.1.5 ІП 2024)

Додатки у одному файлі з тендерною документацією.

Торги не відбулися

319 968.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 199.00 UAH
Період оскарження: 20.02.2024 19:48 - 05.03.2024 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Повторно

Номер: 1e22ced3c9e141d1acf6e14a3c61d557
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-20-013876-a.b3
Назва: Повторно
Вимога:
Пункт 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Таким чином, технічна документація замовника публічної закупівлі в обов’язковому порядку має містити інформацію щодо якісних характеристик предмету закупівлі. Частина 4 статті 673 Цивільного кодексу України визначає, якщо законом встановлено вимоги щодо якості товару, продавець зобов'язаний передати покупцеві товар, який відповідає цим вимогам. Аналізуючи диспозицію частини 4 статті 673 Цивільного кодексу України можна дійти до належного правового висновку, що товар з приводу якого здійснюється публічна закупівля має відповідати законодавчо встановленим вимогам щодо якості товару. Таким чином, якісні характеристики предмету закупівлі, які замовник публічної закупівлі зобов’язаний зазначати в тендерній документації, формуються замовником публічної закупівлі з урахуванням прямих вимог діючого законодавства, якими регулюється питання якості щодо конкретного виду товару, який становить предмет публічної закупівлі. Звертаємо вашу увагу на те, що стаття 674 Цивільного кодексу України встановлює, що відповідність товару вимогам законодавства підтверджується способом та в порядку, встановленими законом та іншими нормативно-правовими актами. Відповідно до статті 16 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» оцінка відповідності законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки вимогам технічних регламентів проводиться у разі, коли це передбачено відповідними технічними регламентами. Порядок проведення оцінки відповідності законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки встановлюється технічними регламентами та іншими нормативно-правовими актами. Технічний регламент законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затверджений Постановою КМ України № 94 від 13 січня 2016 року, передбачає: § Пункт 10 Засоби вимірювальної техніки можуть бути надані на ринку та/або введені в експлуатацію тільки у разі, коли вони відповідають вимогам цього Технічного регламенту. § Пункти 15-16 Виробники складають технічну документацію, зазначену у пунктах 48-52 цього Технічного регламенту, та виконують відповідну процедуру оцінки відповідності, наведену в пункті 47 цього Технічного регламенту, або забезпечують її виконання. Якщо відповідність засобів вимірювальної техніки вимогам цього Технічного регламенту, що до них застосовуються, було підтверджено встановленою процедурою оцінки відповідності, виробники складають декларацію про відповідність згідно з пунктами 53-56 цього Технічного регламенту і наносять знак відповідності та додаткове метрологічне маркування згідно з пунктами 57-70 цього Технічного регламенту. § Пункти 27-28 Імпортери вводять в обіг лише ті засоби вимірювальної техніки, які відповідають вимогам цього Технічного регламенту. Перед введенням в обіг засобів вимірювальної техніки та/або введенням їх в експлуатацію імпортери пересвідчуються в тому, що відповідна процедура оцінки відповідності, встановлена у пункті 47 цього Технічного регламенту, була проведена виробником. Вони повинні також впевнитися в тому, що виробником складена технічна документація, на засоби вимірювальної техніки нанесені знак відповідності і додаткове метрологічне маркування та вони супроводжуються копією декларації про відповідність та іншими необхідними документами, а також у тому, що виробником виконані вимоги, встановлені у пунктах 20 і 21 цього Технічного регламенту. § Пункт 36-37 Розповсюджувачі під час надання засобів вимірювальної техніки на ринку та/або введення їх в експлуатацію повинні діяти з належною увагою стосовно вимог цього Технічного регламенту. Перед наданням засобів вимірювальної техніки на ринку та/або під час введення їх в експлуатацію розповсюджувачі перевіряють, що на такі засоби нанесені знак відповідності і додаткове метрологічне маркування, що засоби вимірювальної техніки супроводжуються декларацією про відповідність та іншими необхідними документами, інструкціями та інформацією, визначеними у пункті 32 додатка 2, складеними відповідно до законодавства про мови, а також, що виробник і імпортер виконали вимоги, встановлені у пунктах 20, 21 і 29 цього Технічного регламенту. Відповідно до статті 2 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» визначено, що цей Закон регулює відносини, що виникають у зв’язку з розробленням та прийняттям технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, їх застосуванням стосовно продукції, яка вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію. Дія цього Закону поширюється на всі види продукції. Частина 1 статті 11 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачає, що продукція, що вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію, а згідно з деякими технічними регламентами - також продукція, що виготовляється та/або вводиться в експлуатацію виробником для використання у власних цілях, повинна відповідати вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції. Пунктом 2 Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого Постановою КМ України №1077 від 16 грудня 2015 р, регламентовано, що дія цього Технічного регламенту поширюється на будь-яку апаратуру або стаціонарну установку. Пунктом 7 Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання передбачено, що обладнання може бути надано на ринку та/або введено в експлуатацію тільки в разі, коли воно відповідає вимогам цього Технічного регламенту за умови належного встановлення, обслуговування та використання за призначенням. Відповідно до зазначеного Технічного регламенту виробники складають технічну документацію, визначену в додатку 2 або додатку 3, та проводять відповідну процедуру оцінки відповідності, зазначену в пункті 39 цього Технічного регламенту, або забезпечують її проведення. Якщо відповідність апаратури вимогам, які до неї застосовуються, була доведена в результаті проведення зазначеної процедури оцінки відповідності, виробники складають декларацію про відповідність і наносять знак відповідності технічним регламентам. Пунктом 43 Технічного регламенту встановлено, що виробники шляхом складання декларації про відповідність бере на себе відповідальність за відповідність апаратури вимогам, установленим у цьому Технічному регламенті. Відповідно до Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою КМ України № 1067 від 16 грудня 2015 року, визначено, що технічний регламент поширюється на електрообладнання, призначене для використання за номінальної напруги від 50 до 1000 В змінного струму та від 75 до 1500 В постійного струму. Пунктом 4 Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою КМ України № 1067 від 16 грудня 2015 року встановлено, електрообладнання може бути надано на ринку України тільки у разі, коли після виготовлення відповідно до належної інженерної практики з питань безпечності, що застосовується в Україні, воно не становить загрози здоров’ю та безпеці людей і свійських тварин або майну за умови належного монтажу, обслуговування та застосування за своїм призначенням. Відповідно до тендерної документації Приватного акціонерного товариства «Прикарпаттяобленерго» предметом закупівлі є комплект вимірювального обладнання для потреб виробничих бригад. Таким чином, комплект вимірювального обладнання для потреб виробничих бригад за якісними характеристиками має відповідати законодавчо встановленим вимогам, саме: Технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженому постановою КМ України № 1067 від 16 грудня 2015 року; Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженому Постановою КМ України №1077 від 16 грудня 2015 року; Технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженому Постановою КМ України № 94 від 13 січня 2016 року. Відповідно до статті 16 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» визначено, що сертифікат перевірки типу засобу вимірювальної техніки є документом, який засвідчує, що тип засобу вимірювальної техніки затверджено, (сертифікат відповідності типу за результатами перевірки засобу вимірювальної техніки або сертифікат відповідності за результатами перевірки засобу вимірювальної техніки або сертифікат відповідності за результатами перевірки кожного окремого засобу вимірювальної техніки). З урахуванням вищевикладеного, якість товару, що становить предмет закупівлі, має підтверджуватися відповідним сертифікатом та/або декларацією про відповідність. Наголошуємо, що діюче законодавство не передбачає інших документів, які можуть підтверджувати якість товару типу «вимірювальне обладнання», окрім як документи, які були зазначені вище. Як випливає зі змісту тендерної документації Приватного акціонерного товариства «Прикарпаттяобленерго» у розділі 9 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» замовник визначив наступне: «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля». Однак, замовником публічної закупівлі під час формування якісних характеристик предмету закупівлі було проігноровано вимоги технічних регламентів, якими визначається критерії якості та відповідності товару, що є предметом закупівлі. Так, у тендерній документації відсутнє будь-яке посилання на наступні якісні характеристики предмету закупівлі як електромагнітна сумісність вимірювального обладнання та відсутність загрози для здоров’я та безпеки людей і свійських тварин або майну за умови належного монтажу, обслуговування та застосування такого обладнання за своїм призначенням. У тому числі, відсутнє застереження про необхідність подачі разом з тендерними пропозиціями документів, які підтверджують факт електромагнітної сумісності та безпечності вимірювального обладнання для здоров’я людей. Стаття 3 Конституції України регламентує, що людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. Окремо слід зазначити, що норми діючого законодавства, якими врегульовуються питання якості товару носять імперативний характер та не можуть сприйматись та/або трактуватись замовником публічної закупівлі вибірково. А тому, замовник публічної закупівлі був зобов’язаний зазначити у своїй тендерній документації конкретні та повні вимоги щодо якості товару, які визначені технічними регламентами. Таким чином, тендерна документація Приватного акціонерного товариства «Прикарпаттяобленерго» була сформована з порушенням вимог пункту 3 частини 2 статті Закону України «Про публічні закупівлі». Посилання замовника на пункт 5.11 проекту договору, який планується укласти за результатами проведеної публічної закупівлі: «п. 5.11 Постачальник зобов'язується в момент передачі Товару Покупцеві надати останньому наступні документи: видаткову накладну, товаро-транспортну накладну, належним чином завірену копію сертифікату якості/або паспорт та інші необхідні документи згідно вимог чинного законодавства України», не можна розглядати як виконання замовником публічної закупівлі вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки це суперечить поняттю «тендерна документація», яке визначене в пункті 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, ПАТ «Прикарпаттяобленерго» як замовник публічної закупівлі допустило порушення Закону України «Про публічні закупівлі» в частині не зазначення у тендерній документації повного переліку законодавчо встановлених вимог до якісних характеристик предмету закупівлі. Щодо посилання ПАТ «Прикарпаттяобленерго» у попередніх відповідях на вимоги ТОВ «СОНЕЛ» про усунення порушення на те, що ПАТ «Прикарпаттяобленерго» як замовник зазначив базовий перелік вимог до даного товару, який дозволить створити конкурентне середовище, та провести закупівлю максимально ефективно, без дискримінаційних вимог. Слід зазначити наступне: По-перше, базовий перелік вимог до товару – це перш за все законодавчо встановлений мінімум вимог до товару, який ні замовником, а ні продавцем у тому числі виробником не може бути проігнорованим. При цьому, законодавчо встановлені вимоги щодо якості товару у категорії «вимірювальне обладнання» визначаються технічними регламентами. По-друге, дотримання вимог технічних регламентів під час формування тендерної документації в частині, що визначає критерії якісних характеристик предмету закупівлі з урахуванням законодавчо встановлених вимог щодо якості товару, не може розглядатися як застосування дискримінаційних вимог, оскільки такі вимоги прямо передбачені діючим законодавством та є обов’язковими для всіх, що за своєю суттю виключає будь-яку можливість дискримінації учасників публічної закупівлі та не впливає на формування конкурентного середовища у сфері публічних закупівель. Окремо звертаємо увагу ПАТ «Прикарпаттяобленерго» на те, що як випливає з ваших попередніх відповідей на вимоги ТОВ «СОНЕЛ», а саме: «Законодавство встановлює виключне право Замовника, щодо формування технічних вимог до предмету закупівель. Замовник зазначив базовий перелік вимог до даного товару, який дозволить створити конкурентне середовище, та провести закупівлю максимально ефективно, без дискримінаційних вимог Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону, під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Нами, Замовником торгів, було проведено попередній аналіз щодо наявності конкуренції на ринку при без встановленні вимог, на які Скаржник посилається». Однак, a) ТОВ «СОНЕЛ» у своїх вимогах не ставило питання щодо внесення змін до технічних характеристик предмету публічної закупівлі; b) Законодавство не встановлює виключне право Замовника, щодо формування якісних вимог до предмету закупівель. c) Замовником не було встановлено належні якісні характеристики предмету закупівлі. d) Замовником торгів, було проведено попередній аналіз щодо наявності конкуренції на ринку без врахування якісних характеристик предмету закупівлі на які посилається ТОВ «СОНЕЛ», а тому у Замовника відсутні належні підстави стверджувати, що у разі виконання вимог ТОВ «СОНЕЛ», наслідком буде формування негативного впливу на конкурентне середовище у сфері публічних закупівель та добросовісну конкуренція серед учасників. Натомість, недотримання з боку Замовника зазначених вимог під час проведення публічної закупівлі, яка проводиться в межах інвестиційної програми, визначеної постановою «Про схвалення інвестиційної програми АТ «Прикарпаттяобленерго», затвердженою Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, може призвести до зловживань та заподіяння шкоди життю та здоров’ю людей, майну та навколишньому середовищу. З урахуванням вищевикладеного, ТОВ «СОНЕЛ» вимагає: 1. Привести у відповідність до вимог діючого законодавства якісні характеристики предмету закупівлі, шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації. 2. Зазначити у тендерній документації, що якість товару, який становить предмет закупівлі має відповідати технічним регламентам, а саме: Технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженому постановою КМ України № 1067 від 16 грудня 2015 року; Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженому Постановою КМ України №1077 від 16 грудня 2015 року, Технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженому Постановою КМ України № 94 від 13 січня 2016 року. У разі залишення цієї вимоги без належної уваги ТОВ «СОНЕЛ» залишає за собою право звернутися до відповідних контролюючих органів та/або суду із заявою про порушення ПАТ «Прикарпаттяобленерго» діючого законодавства.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь надано у вкладеному файлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.03.2024 10:01
Вимога
Залишено без розгляду

Відповідно до Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності

Номер: e8dd339bfe4641f28f5cae4087450192
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-20-013876-a.b2
Назва: Відповідно до Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності
Вимога:
Відповідно до Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності, 2015. Ст.2 п.2 Дія цього Закону поширюється на всі види продукції… Ст.11. Відповідність вимогам технічних регламентів П.1 Відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов’язковою, за винятком випадків, визначених у зазначених технічних регламентах та статті 12 цього Закону. Відповідно до Постанови КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1077 Про затвердження Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання П.2. Дія цього Технічного регламенту поширюється на будь-яку апаратуру або стаціонарну установку. П.4. У разі коли для певного обладнання суттєві вимоги, визначені у додатку 1, були повністю або частково визначені в інших технічних регламентах, цей Технічний регламент не застосовується до цього обладнання стосовно таких вимог з дня набрання чинності зазначеними технічними регламентами. П. 7. Обладнання може бути надано на ринку та/або введено в експлуатацію тільки в разі, коли воно відповідає вимогам цього Технічного регламенту за умови належного встановлення, обслуговування та використання за призначенням. 13. Виробники складають технічну документацію, визначену в додатку 2 або додатку 3, та проводять відповідну процедуру оцінки відповідності, зазначену в пункті 39 цього Технічного регламенту, або забезпечують її проведення. Якщо відповідність апаратури вимогам, які до неї застосовуються, була доведена в результаті проведення зазначеної процедури оцінки відповідності, виробники складають декларацію про відповідність і наносять знак відповідності технічним регламентам. 41. Декларація про відповідність, що складається за формою згідно з додатком 4, містить відомості, визначені в додатках 2 та / або 3, і постійно оновлюється. Декларація про відповідність складається державною мовою, а в разі, коли вона була складена іншою мовою, - перекладається на державну мову. Відповідно до Постанови КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1067 Київ Про затвердження Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання 2. Дія цього Технічного регламенту поширюється на електрообладнання, призначене для використання за номінальної напруги від 50 до 1000 В змінного струму та від 75 до 1500 В постійного струму, крім обладнання та явищ, зазначених у додатку 1. 4. Електрообладнання може бути надано на ринку України тільки у разі, коли після виготовлення відповідно до належної інженерної практики з питань безпечності, що застосовується в Україні, воно не становить загрози здоров’ю та безпеці людей і свійських тварин або майну за умови належного монтажу, обслуговування та застосування за своїм призначенням. Основні елементи цілей, пов’язаних з безпечністю, для електрообладнання зазначені в додатку 2. 8. Виробники складають технічну документацію, визначену в додатку 3, та проводять процедуру оцінки відповідності, зазначену в додатку 3, або забезпечують її проведення. Якщо відповідність електрообладнання цілям, пов’язаним з безпечністю, була доведена зазначеною процедурою оцінки відповідності, виробники складають декларацію про відповідність і наносять знак відповідності технічним регламентам. 38. Декларація про відповідність складається згідно з примірною структурою, встановленою в додатку 4, містить відомості, визначені в додатку 3, та постійно оновлюється. Декларація про відповідність складається державною мовою, а у разі, коли вона була складена іншою мовою, - перекладається на державну мову. Виходячи з вище зазначеного, відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов’язковою. На виконання вимог Постанови КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1067 та Постанови КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1077 виробники повинні складати декларацію про відповідність і наносити знак відповідності технічним регламентам. Відсутні вимоги відповідно до вищезазначених Технічних регламентів та Закону України " Про технічні регламенти та оцінку відповідності" стосовно наявності декларацій про відповідність Просимо зазначити їх та внести відповідні зміни до документації!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь надана у вкладеному файлі
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.03.2024 10:01
Вимога
Залишено без розгляду

Відповідно до Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки

Номер: d04f490b9b7340808c0f910b1387c6cb
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-20-013876-a.b1
Назва: Відповідно до Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки
Вимога:
Відповідно до Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (Постанова КМУ № 94 від 13.01.2016 р.) – засоби вимірювальної техніки можуть бути надані на ринку та/або введені в експлуатацію тільки у разі, коли вони відповідають вимогам Технічного регламенту. Тобто пройшли оцінку відповідності та отримали сертифікат затвердження типу засобу вимірювальної техніки. Відповідно до Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" від 05.06.2014 № 1314-VII регламентовані законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки та не законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки. Законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки повинні пройти процедуру оцінки відповідності в призначених органах з оцінки відповідності в Україні. Та мати документальне підтвердження а саме -сертифікат відповідності типу за результатами перевірки засобу вимірювальної техніки або сертифікат відповідності за результатами перевірки засобу вимірювальної техніки або сертифікат відповідності за результатами перевірки кожного окремого засобу вимірювальної техніки. Відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» (Розділ Х, прикінцеві положення) сертифікати відповідності засобів вимірювальної техніки затвердженому типу, видані в установленому порядку до набрання чинності цим Законом, чинні протягом визначеного в них строку дії. Виходячи з вище зазначеного, засіб вимірювальної техніки, який підпадає під сферу законодавчо регульованої метрології, повинен мати сертифікати відповідності засобів вимірювальної техніки затвердженому типу який видан до набрання чинності Закону та має строк дії або пройти оцінку відповідності за Технічним регламентом. Відсутні вимоги відповідно до Технічних регламентів та Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" стосовно наявності сертифікатів відповідності засобів вимірювальної техніки Просимо зазначити їх та внести відповідні зміни до документації!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь надана у вкладеному файлі
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.03.2024 10:01