• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт окремих приміщень з влаштуванням МРТ в будівлі хіміотерапевтичного корпусу КНП «ПРЦО ВОР» за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 84» код ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)

Торги відмінено

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження: 20.02.2024 16:43 - 25.02.2024 00:00
Вимога
Без відповіді

виїзд 2

Номер: ebf5db0f9c7c4034a003b5785f9c0d5a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-20-012584-a.c5
Назва: виїзд 2
Вимога:
ви що не розумієте що ви порушуєте Закон коли вимагаєте виїзд учасника до проведення аукціону? вже давним давно є кучаа рішень АМКУ про те що це дискрімінаційна вимога? невже ви думаєте, що такі протизаконні вимоги пришвидшать вашу закупівлю. Отже, Нагадуємо Замовнику що вимога "Огляд об’єкту учасниками» в період уточнень є обов’язковим, що підтверджується підписом уповноваженої особи Замовника на відповідному документі! - є вже давно визнана АМК НЕДОПУСТИМОЮ, ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною, оскільки порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям, добросовісній конкуренції серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи. Встановивши вимогу про огляд об’єкта, про що повинно бути документально зафіксовано у вигляді акту обстеження об’єкта за підписами Замовника та Учасника, Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних робіт та відповідають всім встановленим вимогам, однак не змогли відвідати об’єкт, не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть даній вимогі, яка встановлена у Тендерній документації. Встановивши дану вимогу Замовник ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло потенційних учасників, які зареєстровані в інших містах та областях. Даний огляд понесе в собі додаткові витрати. Наше підприємство не може відряджати своїх працівників на огляд до Замовників з якими невідомо чи буде заключений договір. Окрім того, на даний момент проведення таких оглядів об’єктів на території України є дещо недоречним та недоцільним. На даний момент на всій території України введено та діє воєнний стан (внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ (зі змінами, внесеними Указом від 14 березня 2022 року № 133/2022, затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-ІХ, Указом від 18 квітня 2022 року № 259/2022, затвердженим Законом України від 21 квітня 2022 року № 2212-ІХ, Указом від 17 травня 2022 року № 341/2022, затвердженим Законом України від 22 травня 2022 року № 2263-ІХ, Указом від 12 серпня 2022 року № 573/2022, затвердженим Законом України від 15 серпня 2022 року № 2500-ІХ, Указом від 7 листопада 2022 року № 757/2022, затвердженим Законом України від 16 листопада 2022 року № 2738-ІХ, Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 06.02.2023 № 59/2023, затвердженим Законом України від 7 лютого 2023 року № 2916-ІХ). Вимагаємо вилучити вимогу про огляд об’єкту, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Даною дискримінаційною вимогою, Замовник порушує частину першу статті 5 «Про публічні закупівлі», оскільки про максимальну економію Замовник не задумується встановлюючи вимоги до Учасників, які в подальшому призведуть до збільшення витрат понесених Учасниками під час додаткового виїзду на об’єкт. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є, є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України й в фінмоніторинг.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

дискримінація по кваліфікації2

Номер: ac846c9fea2544cd9ceabd262b347d5c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-20-012584-a.b4
Назва: дискримінація по кваліфікації2
Вимога:
Шановний Замовник ! ви мабуть розумієте те про що ви пишете ! Вас запитують чому ви в аналогічних договорах указали лише вид робіт "Капітальний ремонт". чинним законодавством передбачені також "реконструкція" та "нове будівництво". почитайте ДБН А 2.2.3-2014 -там розписано що означають види робіт. Яким чином учасник який має досвід у проєктування аналогічних договорів із зазначенням вказаних видів робіт відноситься до вашої відповіді "бути впевненим в наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації для розроблення всіх розділів проектної документації" при чому тут розділи проєктної документації до видів робіт? тобто чим вас не задовольнятиме якщо у учасника є проєкти аналогічні із видами робіт "реконструкція" та "нове будівництво". З такими відповідями ви самі подовжуєте терміни вашої закупівлі. Просимо виправити вказану вимогу і привести її до вимог чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

виїзд

Номер: 80e08940cf0e486799a663894abb9656
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-20-012584-a.b3
Назва: виїзд
Вимога:
Шановний Замовник !. Звертаю Вашу увагу на додаток 2 до тендерної документації, а саме вимогу щодо надання в складі пропозиції «письмове підтвердження виїзду для обстеження об’єкту перед виконанням робіт». Дана вимога суперечить частині 1 частині 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». На підтвердження рішення АМКУ №21047-р/пк-пз від 15.09.2021 року, АМКУ №18643-р/пк-пз від 13.08.2021 року. Прошу відкоригувати тендерну документацію. Вив вже вдруге оприлюднюєте свою закупівлю і знову пишете всіляки дурниці. З таким успіхом Вам доведеться ще не один раз скасовувати та оприлюднювати цю закупівлю, ну або матимете оскарження в АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Враховуючи медичний напрамок роботи Замовника, нагальну необхідність та стислі терміни на виконання робіт задля оцінки та об’єктивного розуміння об’ємів робіт пропонуємо виїхати на об'єкт та ознайомитись з об'єктом проектування
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

дискримінація по кваліфікації

Номер: 70d8a0fb14da461f9252d9794cc074ee
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-20-012584-a.a2
Назва: дискримінація по кваліфікації
Вимога:
зазначена вимога "Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт з проєктування об’єктів капітального ремонту будівель" є дискримінаційною. Які роботи якщо ви замовляєте послуги? а де реконструкція, нове будівництво? це Вам що не підходить?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Враховуючи специфіку роботи закладу та стислі терміни на виконання робіт з розробки проектної документації Замовник має бути впевнений в наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації для розроблення всіх розділів проектної документації
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

АВК-5

Номер: ebb0e6ca38c64327a4cbaba33507ad55
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-20-012584-a.a1
Назва: АВК-5
Вимога:
Зазначена в дод.2 вимога щодо наявності виключно ліцензійного програмного комплексу АВК-5 є дискримінаційною, тому що окрім АВК-5 є інші ліцензійні рекомендовані до використання Мінрегіоном України програмні комплекси для створення кошторисів на будівництво. Просимо виправити.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Враховуючи досвід роботи з програмним комплексом АВК-5 він є пріоритетним. Не заперечуємо щодо використання інших програмних комплексів що безконфліктно працюють з АВК-5
Статус вимоги: Відхилено