-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з установки системи відеоспостереження - встановлення камер відеоспостереження в захисних спорудах цивільного захисту Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
20.02.2024 16:13 - 13.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника по процедурі закупівлі «Послуги з установки системи відеоспостереження - встановлення камер відеоспостереження в захисних спорудах цивільного захисту Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області» (код ДК 021:2015: 51310000-8 Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури)
Номер:
ce8c1d6386ca491ebfd650d9799c3172
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-20-011760-a.c1
Назва:
Скарга
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника по процедурі закупівлі «Послуги з установки системи відеоспостереження - встановлення камер відеоспостереження в захисних спорудах цивільного захисту Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області» (код ДК 021:2015: 51310000-8 Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури)
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 5.1. Свідоцтва працівників.pdf 23.02.2024 13:07
- 1.1. Наказ Про затвердження Положення про державну експертизу у сфері технічного захисту інформації.pdf 23.02.2024 13:07
- 1.2. Технічні вимоги (Додаток № 6 до ТД).pdf 23.02.2024 13:07
- Скарга в АМКУ UA-2024-02-20-011760-a.docx 23.02.2024 13:07
- Скарга.PDF 23.02.2024 13:07
- 3. Реєстр постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг.xls 23.02.2024 13:07
- 2. Сертифікат ДСТУ ISO 9001 2018.pdf 23.02.2024 13:07
- 5.3. Заява Філіна О.А..pdf 23.02.2024 13:07
- 4. Технічні вимоги (Додаток № 6 до ТД).pdf 23.02.2024 13:07
- 6. Витяг з Особливостей.pdf 23.02.2024 13:07
- 5.2. Заява Бейгуленка О.В..pdf 23.02.2024 13:07
- sign.p7s 23.02.2024 13:09
- рішення від 27.02.2024 №3616.pdf 27.02.2024 18:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.03.2024 №4217.pdf 07.03.2024 12:10
- рішення від 06.03.2024 №4217.pdf 11.03.2024 14:41
- ПОЯСНЕННЯ.pdf 28.02.2024 14:38
- ПОЯСНЕННЯ.docx 28.02.2024 14:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.02.2024 14:29
Дата розгляду скарги:
06.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.02.2024 18:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.03.2024 14:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
До тендерної документації внесені відповідні зміни.
Пункт скарги
Номер:
dcfe440640cc46eb9f4d31e3be2633e0
Заголовок пункту скарги:
Щодо дискримінаційних та незаконних вимог тендерної документації
Опис заперечення:
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України та виключити дискримінаційні вимоги.
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України та виключити дискримінаційні вимоги.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Пунктом 5 Розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Замовник зазначає вимоги, установлені у пункті 47 Особливостей, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством (згідно Додатку 5 до цієї документації).».
В пункті 11 Додатку № 5 до тендерної документації встановлено: «Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи – учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції» (підпункт 11 пункту 47 Особливостей).»
Дана вимога тендерної документації є для нас, як для учасника, дискримінаційною та такою, що не узгоджується з нормами чинного законодавства.
Відповідно до пункту 47 Особливостей, Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли:
11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА.
Вимога підпункту 11 пункту 47 Особливостей наведена не в повному обсязі та є дискримінаційною та незаконною для нас, оскільки замовник може відхилити нашу тендерну пропозицію з підстави, яка не відповідає нормам чинного законодавства, зокрема підпункту 11 пункту 47 Особливостей, чим порушує наше право на добросовісну конкуренцію, що в свою чергу може призвести до обмеження конкуренції та до відхилення нашої тендерної пропозиції.
Як доказ надаємо витяг з Особливостей та посилання на Особливості https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-п#Text.
Просимо внести зміни до тендерної документації та викласти даний пункт тендерної документації у відповідності до норм чинного законодавства України.
Пунктом 4 Додатку 3 до тендерної документації вимагається: «Крім того, Учасник повинен надати:
- надати Сертифікат про навчання за темами: Оптичні мережі. Комутатори Інтернет, обладнання PON, активне обладнання волоконно – оптичної лінії зв’язку. Монтаж оптоволокна.».
Дана вимога є для нас, як для Учасника торгів, дискримінаційною з огляду на наступне.
Повідомляємо, що ми маємо необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
- Філін Олексій Анатолійович – електромонтер з ремонту та обслуговуванню електроустаткування 4 розряду, який закінчив ДПТНЗ «Одеський державний центр професійного навчання робітників переробної промисловості» та отримав свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації серія 12 СВ № 925389 від 07.03.2018 року;
- Бейгуленко Олександр Володимирович – електромонтер з ремонту та обслуговуванню електроустаткування 3 розряду, який закінчив ДПТНЗ «Одеський державний центр професійного навчання працівників переробної промисловості» та отримав свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації серія 12 СВ № 900196 від 02.07.2021 року.
Як вбачається з вищевикладеного, працівники ПП «СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ» отримали всі необхідні навчання та допуски для надання послуг відповідно до умов закупівлі.
Додатково зазначаємо, що оскільки Замовником встановлена вимога надати сертифікат про навчання за темами: Оптичні мережі. Комутатори Інтернет, обладнання PON, активне обладнання волоконно – оптичної лінії зв’язку. Монтаж оптоволокна, працівники ПП «СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ» Філін О.А. та Бейгуленко О.В., які мають всі необхідні документи, які підтверджують їх можливість надати такі послуги, відмовляються проходити навчання, яке вимагається Замовником, і доказами цього є підписані заяви працівників про відмову у проходженні навчання за темами: Оптичні мережі. Комутатори Інтернет, обладнання PON, активне обладнання волоконно – оптичної лінії зв’язку. Монтаж оптоволокна.
Так як наші працівники відмовляються проходити навчання за темами: Оптичні мережі. Комутатори Інтернет, обладнання PON, активне обладнання волоконно – оптичної лінії зв’язку. Монтаж оптоволокна, ми відповідно не можемо прийняти участь в даній процедурі закупівлі.
Як доказ надаємо свідоцтво серії 12 СВ № 925389 Філіна Олексія Анатолійовича, свідоцтво серії 12 СВ № 900196 Бейгуленка Олександра Володимировича, заяву Бейгуленка Олександра Володимировича та заяву Філіна Олексія Анатолійовича.
Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити дану вимогу з тендерної документації.
Пунктом 4 Додатку 3 до тендерної документації вимагається: «Крім того, Учасник повинен надати:
- засвідчені копії діючих договорів, що підтверджують прямий доступ до точок обміну трафіком: DATAIX, Giganet та UA-IX.».
Дана вимога є для нас дискримінаційною, оскільки ми не маємо та не повинні мати договори, що підтверджують прямий доступ до точок обміну трафіком: DATAIX, Giganet та UA-IX.
Предметом даної закупівлі є: «Послуги з установки системи відеоспостереження - встановлення камер відеоспостереження в захисних спорудах цивільного захисту Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області».
Дані послуги передбачають тільки послуги з монтажу системи відеоспостереження, а не обслуговування чи підключення до точок обміну трафіком.
Відповідно до Додатку № 6 до тендерної документації передбачено наступні послуги:
«Камери відеоспостереження необхідно встановити в спорудах цивільного захисту Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області: укритті в с.Трояндове, укритті в с. Вовківське, вул. Центральна,50; укритті в с. Старі Шомполи, вул. Центральна,8; укритті в с. Кремидівка, вул. Грушевського,58а; протирадіаційному укритті №56453 в смт Доброслав, вул. Захисників Маріуполя,85; протирадіаційному укритті №58307 в смт Доброслав, вул. Київська,38.
У кожному укритті встановити комутаційний бокс, у ньому встановити POE - комутатор для комутації та подачі електроживлення на камери.
Для безперебійної роботи обладнання в бокс встановити ДБЖ із зовнішнім акумулятором.
Здійснити розводку кабелю вита пара внутрішнього або зовнішнього типу для підключення камер до комутатора.
Встановити камери всередині та зовні приміщень.
У будівлі Доброславської селищної ради встановити відеореєстратор для збору та зберігання даних з камер відеоспостереження.
Здійснити підключення укриттів до внутрішньої мережі відеоспостереження Доброславської селищної ради.
Підключення здійснювати тільки по оптоволоконному кабелю з використанням технології PON.
За всіма адресами необхідне узгодження і дозвіл на проведення робіт.».
Слід зазначити, що технічним завданням не передбачено надання доступу до точок обміну трафіком: DATAIX, Giganet та UA-IX.
Як доказ надаємо технічне завдання, яке міститься в Додатку № 6 до тендерної документації.
Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити дану вимогу з тендерної документації.
Пунктом 4 Додатку 3 до тендерної документації вимагається: «Крім того, Учасник повинен надати:
- інформацію про внесення до реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг.»
Дана вимога є для нас, як для Учасника торгів, дискримінаційною з огляду на наступне.
Ведення реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг регламентується Порядком ведення реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг та його форма, затвердженим Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку від 20 квітня 2022 року № 30 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 07 травня 2022 р. за № 502/37838 (далі – Порядок).
Цей Порядок встановлює процедуру подання повідомлення про початок здійснення діяльності у сфері електронних комунікацій (далі – Повідомлення) до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку (далі – НКЕК), та ведення реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг (далі – Реєстр).
Технічним адміністратором Реєстру є структурний підрозділ НКЕК, до функцій якого належать упровадження сучасних інформаційно – комунікаційних технологій, технічних засобів, програмного забезпечення, а також комплексної системи захисту інформації, забезпечення технічної підтримки, захисту і збереження відомостей, що містяться в Реєстрі, та обслуговування програмного забезпечення Реєстру.
Відомості, що містяться в Реєстрі, є відкритими та загальнодоступними, крім даних фізичних осіб – підприємців про реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті).
Повідомляємо, що наша фірма відсутня в Реєстрі постачальників електронних комунікаційних мереж та/або послуг (посилання на Реєстр https://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=55&language=uk), оскільки ми не здійснюємо діяльності у сфері електронних комунікацій.
Предметом даної закупівлі є: «Послуги з установки системи відеоспостереження - встановлення камер відеоспостереження в захисних спорудах цивільного захисту Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області». Дані послуги ніяким чином не пов’язані з діяльністю у сфері електронних комунікацій.
Крім того повідомляємо, що у технічному завданні (Додаток № 6 до тендерної документації) немає послуг (робіт), пов’язаних зі сферою електронних комунікацій, а також відсутні будь – які посилання дану сферу.
Як доказ надаємо Реєстр постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг.
Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити дану вимогу з тендерної документації.
Пунктом 4 Додатку 3 до тендерної документації вимагається: «Учаснику необхідно підтвердити наявність діючого Атестату відповідності, якій засвідчує що комплексна система забезпечує захист інформації відповідно до вимог нормативних документів з технічного захисту інформації та підтвердити, що системи управління якістю відповідає стандартам. Для підтвердження Учаснику необхідно надати наступні документи:
- Сканкопію оригіналу чинного на дату подачі пропозиції Сертифікату ISO 9001: 2015 «Система менеджменту якості».
Вимога щодо надання чинного на дату подачі пропозиції саме Сертифікату ISO 9001:2015 «Система менеджменту якості» є для нас, як для Учасника торгів, дискримінаційною, оскільки ми маємо еквівалентний сертифікат, який повністю відповідає вимогам чинного законодавства.
Ми маємо сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», термін дії з 09 жовтня 2023 до 08 жовтня 2026 року, який прийнятий на підставі наказу Державного підприємства «Український науково – дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 30.11.2018 № 454 «Про прийняття та відновлення дії національних стандартів». Відповідно до підпункту 6 пункту 1 даного наказу встановлено: «Прийняти національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом підтвердження з наданням чинності з 05 грудня 2018 року: ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Вимоги – Вперше. (https://zakononline.com.ua/documents/show/56267___56267).
Отже, наведений сертифікат ДСТУ ISO прийнятий відповідно до вимог чинного законодавства України.
Як доказ надаємо сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги».
Просимо внести зміни до тендерної документації та викласти дану вимогу з можливістю надання як сертифікату ISO 9001:2015 «Система менеджменту якості», так і сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги».
Пунктом 4 Додатку 3 до тендерної документації вимагається: «Учаснику необхідно підтвердити наявність діючого Атестату відповідності, якій засвідчує що комплексна система забезпечує захист інформації відповідно до вимог нормативних документів з технічного захисту інформації та підтвердити, що системи управління якістю відповідає стандартам. Для підтвердження Учаснику необхідно надати наступні документи:
- Сканкопію оригіналу Атестату КСЗІ зареєстрованого в Адміністрації Держспецзв’язку та захисту інформації.»
Вимога щодо надання Атестату КСЗІ зареєстрованого в Адміністрації Держспецзв’язку та захисту інформації є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, з огляду на наступне.
Атестат відповідності КСЗІ є результатом проведення державної експертизи у сфері технічного захисту інформації, яка проводиться відповідно до «Положення про державну експертизу у сфері технічного захисту інформації», яке затверджене наказом Адміністрації Держспецзв’язку від 16.05.2007 № 93, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 16.07.2007 за № 820/14087 (далі – Положення).
Це Положення визначає порядок проведення державної експертизи у сфері технічного захисту інформації.
Державна експертиза у сфері технічного захисту інформації (далі – експертиза) проводиться з метою дослідження, перевірки, аналізу та оцінки об’єктів експертизи щодо їх відповідності вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації та можливості їх використання для забезпечення технічного захисту інформації (далі – ТЗІ).
Дія цього Положення поширюється на всіх юридичних і фізичних осіб, які є суб’єктами експертизи.
Суб’єктами експертизи є:
- юридичні та фізичні особи – власники (розпорядники) інформаційних, електронних комунікаційних, інформаційно – комунікаційних систем; апаратних, апаратно – програмних і програмних засобів, які реалізують функції ТЗІ; організаційно – технічних рішень – замовники експертизи (далі – Замовники);
- Адміністрація Держспецзв’язку;
- територіальні органи Адміністрації Держспецзв’язку;
- навчальні заклади, науково – дослідні, науково – виробничі установи, підприємства, установи та організації, які проводять експертизу (далі – Організатори);
- державні органи, які проводять експертизу в сфері свого управління;
- фізичні особи, які на постійній або професійній основі здійснюють діяльність, пов’язану з наданням експертних послуг, - виконавці експертних робіт з ТЗІ (далі – Експерти).
Об’єктами експертизи є:
- комплексні системи захисту інформації (далі – КСЗІ), які є невід’ємною складовою інформаційної, електронної комунікаційної або інформаційно – комунікаційної системи (далі – ІКС);
- апаратні, апаратно – програмні і програмні засоби, які реалізують функції ТЗІ та/або оцінки стану захисту інформації (далі – засоби ТЗІ);
- організаційно – технічне рішення для впровадження типової компоненти КСЗІ в ІКС – задокументоване уніфіковане рішення для багаторазового розгортання складових КСЗІ в ІКС, самодостатнє для вирішення певного завдання, що містить проектні рішення програмно – технічного комплексу, організаційно – технічні рішення щодо регламенту функціонування типової компоненти ІКС та опис (алгоритм) процедури впровадження (розгортання) компоненти КСЗІ в ІКС (далі – ОТР КСЗІ).
Предметом даної закупівлі є: «Послуги з установки системи відеоспостереження - встановлення камер відеоспостереження в захисних спорудах цивільного захисту Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області», які ніяким чином не пов’язані ні з проведенням державної експертизи, ні зі сферою технічного захисту інформації.
Крім того зазначаємо, що Доброславська селищна рада Одеського району Одеської області не є суб’єктом експертизи.
Окрім того, ні проведення державної експертизи, ні захист інформації не передбачений технічними вимогами, які встановлені в Додатку № 6 до тендерної документації.
Як доказ надаємо посилання та саме Положення про державну експертизу у сфері технічного захисту інформації https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0820-07#Text та технічне завдання (Додаток № 6 до тендерної документації).
Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити дану вимогу з тендерної документації.
В пункті 11 Додатку № 5 до тендерної документації встановлено: «Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи – учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції» (підпункт 11 пункту 47 Особливостей).»
Дана вимога тендерної документації є для нас, як для учасника, дискримінаційною та такою, що не узгоджується з нормами чинного законодавства.
Відповідно до пункту 47 Особливостей, Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли:
11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА.
Вимога підпункту 11 пункту 47 Особливостей наведена не в повному обсязі та є дискримінаційною та незаконною для нас, оскільки замовник може відхилити нашу тендерну пропозицію з підстави, яка не відповідає нормам чинного законодавства, зокрема підпункту 11 пункту 47 Особливостей, чим порушує наше право на добросовісну конкуренцію, що в свою чергу може призвести до обмеження конкуренції та до відхилення нашої тендерної пропозиції.
Як доказ надаємо витяг з Особливостей та посилання на Особливості https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-п#Text.
Просимо внести зміни до тендерної документації та викласти даний пункт тендерної документації у відповідності до норм чинного законодавства України.
×
-
Назва доказу:
Витяг з Особливостей.
-
Опис доказу:
Витяг з Особливостей.
-
Повʼязаний документ:
6. Витяг з Особливостей.pdf
Пунктом 4 Додатку 3 до тендерної документації вимагається: «Крім того, Учасник повинен надати:
- надати Сертифікат про навчання за темами: Оптичні мережі. Комутатори Інтернет, обладнання PON, активне обладнання волоконно – оптичної лінії зв’язку. Монтаж оптоволокна.».
Дана вимога є для нас, як для Учасника торгів, дискримінаційною з огляду на наступне.
Повідомляємо, що ми маємо необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
- Філін Олексій Анатолійович – електромонтер з ремонту та обслуговуванню електроустаткування 4 розряду, який закінчив ДПТНЗ «Одеський державний центр професійного навчання робітників переробної промисловості» та отримав свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації серія 12 СВ № 925389 від 07.03.2018 року;
- Бейгуленко Олександр Володимирович – електромонтер з ремонту та обслуговуванню електроустаткування 3 розряду, який закінчив ДПТНЗ «Одеський державний центр професійного навчання працівників переробної промисловості» та отримав свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації серія 12 СВ № 900196 від 02.07.2021 року.
Як вбачається з вищевикладеного, працівники ПП «СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ» отримали всі необхідні навчання та допуски для надання послуг відповідно до умов закупівлі.
Додатково зазначаємо, що оскільки Замовником встановлена вимога надати сертифікат про навчання за темами: Оптичні мережі. Комутатори Інтернет, обладнання PON, активне обладнання волоконно – оптичної лінії зв’язку. Монтаж оптоволокна, працівники ПП «СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ» Філін О.А. та Бейгуленко О.В., які мають всі необхідні документи, які підтверджують їх можливість надати такі послуги, відмовляються проходити навчання, яке вимагається Замовником, і доказами цього є підписані заяви працівників про відмову у проходженні навчання за темами: Оптичні мережі. Комутатори Інтернет, обладнання PON, активне обладнання волоконно – оптичної лінії зв’язку. Монтаж оптоволокна.
Так як наші працівники відмовляються проходити навчання за темами: Оптичні мережі. Комутатори Інтернет, обладнання PON, активне обладнання волоконно – оптичної лінії зв’язку. Монтаж оптоволокна, ми відповідно не можемо прийняти участь в даній процедурі закупівлі.
Як доказ надаємо свідоцтво серії 12 СВ № 925389 Філіна Олексія Анатолійовича, свідоцтво серії 12 СВ № 900196 Бейгуленка Олександра Володимировича, заяву Бейгуленка Олександра Володимировича та заяву Філіна Олексія Анатолійовича.
Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити дану вимогу з тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Заява Філіна О.А.
-
Опис доказу:
Заява Філіна О.А.
-
Повʼязаний документ:
5.3. Заява Філіна О.А..pdf
-
-
Назва доказу:
Заява Бейгуленка О.В.
-
Опис доказу:
Заява Бейгуленка О.В.
-
Повʼязаний документ:
5.2. Заява Бейгуленка О.В..pdf
-
-
Назва доказу:
Свідоцтва працівників.
-
Опис доказу:
Свідоцтва працівників.
-
Повʼязаний документ:
5.1. Свідоцтва працівників.pdf
Пунктом 4 Додатку 3 до тендерної документації вимагається: «Крім того, Учасник повинен надати:
- засвідчені копії діючих договорів, що підтверджують прямий доступ до точок обміну трафіком: DATAIX, Giganet та UA-IX.».
Дана вимога є для нас дискримінаційною, оскільки ми не маємо та не повинні мати договори, що підтверджують прямий доступ до точок обміну трафіком: DATAIX, Giganet та UA-IX.
Предметом даної закупівлі є: «Послуги з установки системи відеоспостереження - встановлення камер відеоспостереження в захисних спорудах цивільного захисту Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області».
Дані послуги передбачають тільки послуги з монтажу системи відеоспостереження, а не обслуговування чи підключення до точок обміну трафіком.
Відповідно до Додатку № 6 до тендерної документації передбачено наступні послуги:
«Камери відеоспостереження необхідно встановити в спорудах цивільного захисту Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області: укритті в с.Трояндове, укритті в с. Вовківське, вул. Центральна,50; укритті в с. Старі Шомполи, вул. Центральна,8; укритті в с. Кремидівка, вул. Грушевського,58а; протирадіаційному укритті №56453 в смт Доброслав, вул. Захисників Маріуполя,85; протирадіаційному укритті №58307 в смт Доброслав, вул. Київська,38.
У кожному укритті встановити комутаційний бокс, у ньому встановити POE - комутатор для комутації та подачі електроживлення на камери.
Для безперебійної роботи обладнання в бокс встановити ДБЖ із зовнішнім акумулятором.
Здійснити розводку кабелю вита пара внутрішнього або зовнішнього типу для підключення камер до комутатора.
Встановити камери всередині та зовні приміщень.
У будівлі Доброславської селищної ради встановити відеореєстратор для збору та зберігання даних з камер відеоспостереження.
Здійснити підключення укриттів до внутрішньої мережі відеоспостереження Доброславської селищної ради.
Підключення здійснювати тільки по оптоволоконному кабелю з використанням технології PON.
За всіма адресами необхідне узгодження і дозвіл на проведення робіт.».
Слід зазначити, що технічним завданням не передбачено надання доступу до точок обміну трафіком: DATAIX, Giganet та UA-IX.
Як доказ надаємо технічне завдання, яке міститься в Додатку № 6 до тендерної документації.
Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити дану вимогу з тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Технічні вимоги (Додаток № 6 до ТД).
-
Опис доказу:
Технічні вимоги (Додаток № 6 до ТД).
-
Повʼязаний документ:
4. Технічні вимоги (Додаток № 6 до ТД).pdf
Пунктом 4 Додатку 3 до тендерної документації вимагається: «Крім того, Учасник повинен надати:
- інформацію про внесення до реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг.»
Дана вимога є для нас, як для Учасника торгів, дискримінаційною з огляду на наступне.
Ведення реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг регламентується Порядком ведення реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг та його форма, затвердженим Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку від 20 квітня 2022 року № 30 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 07 травня 2022 р. за № 502/37838 (далі – Порядок).
Цей Порядок встановлює процедуру подання повідомлення про початок здійснення діяльності у сфері електронних комунікацій (далі – Повідомлення) до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку (далі – НКЕК), та ведення реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг (далі – Реєстр).
Технічним адміністратором Реєстру є структурний підрозділ НКЕК, до функцій якого належать упровадження сучасних інформаційно – комунікаційних технологій, технічних засобів, програмного забезпечення, а також комплексної системи захисту інформації, забезпечення технічної підтримки, захисту і збереження відомостей, що містяться в Реєстрі, та обслуговування програмного забезпечення Реєстру.
Відомості, що містяться в Реєстрі, є відкритими та загальнодоступними, крім даних фізичних осіб – підприємців про реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті).
Повідомляємо, що наша фірма відсутня в Реєстрі постачальників електронних комунікаційних мереж та/або послуг (посилання на Реєстр https://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=55&language=uk), оскільки ми не здійснюємо діяльності у сфері електронних комунікацій.
Предметом даної закупівлі є: «Послуги з установки системи відеоспостереження - встановлення камер відеоспостереження в захисних спорудах цивільного захисту Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області». Дані послуги ніяким чином не пов’язані з діяльністю у сфері електронних комунікацій.
Крім того повідомляємо, що у технічному завданні (Додаток № 6 до тендерної документації) немає послуг (робіт), пов’язаних зі сферою електронних комунікацій, а також відсутні будь – які посилання дану сферу.
Як доказ надаємо Реєстр постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг.
Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити дану вимогу з тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Реєстр постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг
-
Опис доказу:
Реєстр постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг
-
Повʼязаний документ:
3. Реєстр постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг.xls
Пунктом 4 Додатку 3 до тендерної документації вимагається: «Учаснику необхідно підтвердити наявність діючого Атестату відповідності, якій засвідчує що комплексна система забезпечує захист інформації відповідно до вимог нормативних документів з технічного захисту інформації та підтвердити, що системи управління якістю відповідає стандартам. Для підтвердження Учаснику необхідно надати наступні документи:
- Сканкопію оригіналу чинного на дату подачі пропозиції Сертифікату ISO 9001: 2015 «Система менеджменту якості».
Вимога щодо надання чинного на дату подачі пропозиції саме Сертифікату ISO 9001:2015 «Система менеджменту якості» є для нас, як для Учасника торгів, дискримінаційною, оскільки ми маємо еквівалентний сертифікат, який повністю відповідає вимогам чинного законодавства.
Ми маємо сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», термін дії з 09 жовтня 2023 до 08 жовтня 2026 року, який прийнятий на підставі наказу Державного підприємства «Український науково – дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 30.11.2018 № 454 «Про прийняття та відновлення дії національних стандартів». Відповідно до підпункту 6 пункту 1 даного наказу встановлено: «Прийняти національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом підтвердження з наданням чинності з 05 грудня 2018 року: ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Вимоги – Вперше. (https://zakononline.com.ua/documents/show/56267___56267).
Отже, наведений сертифікат ДСТУ ISO прийнятий відповідно до вимог чинного законодавства України.
Як доказ надаємо сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги».
Просимо внести зміни до тендерної документації та викласти дану вимогу з можливістю надання як сертифікату ISO 9001:2015 «Система менеджменту якості», так і сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги».
×
-
Назва доказу:
Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018.
-
Опис доказу:
Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018.
-
Повʼязаний документ:
2. Сертифікат ДСТУ ISO 9001 2018.pdf
Пунктом 4 Додатку 3 до тендерної документації вимагається: «Учаснику необхідно підтвердити наявність діючого Атестату відповідності, якій засвідчує що комплексна система забезпечує захист інформації відповідно до вимог нормативних документів з технічного захисту інформації та підтвердити, що системи управління якістю відповідає стандартам. Для підтвердження Учаснику необхідно надати наступні документи:
- Сканкопію оригіналу Атестату КСЗІ зареєстрованого в Адміністрації Держспецзв’язку та захисту інформації.»
Вимога щодо надання Атестату КСЗІ зареєстрованого в Адміністрації Держспецзв’язку та захисту інформації є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, з огляду на наступне.
Атестат відповідності КСЗІ є результатом проведення державної експертизи у сфері технічного захисту інформації, яка проводиться відповідно до «Положення про державну експертизу у сфері технічного захисту інформації», яке затверджене наказом Адміністрації Держспецзв’язку від 16.05.2007 № 93, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 16.07.2007 за № 820/14087 (далі – Положення).
Це Положення визначає порядок проведення державної експертизи у сфері технічного захисту інформації.
Державна експертиза у сфері технічного захисту інформації (далі – експертиза) проводиться з метою дослідження, перевірки, аналізу та оцінки об’єктів експертизи щодо їх відповідності вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації та можливості їх використання для забезпечення технічного захисту інформації (далі – ТЗІ).
Дія цього Положення поширюється на всіх юридичних і фізичних осіб, які є суб’єктами експертизи.
Суб’єктами експертизи є:
- юридичні та фізичні особи – власники (розпорядники) інформаційних, електронних комунікаційних, інформаційно – комунікаційних систем; апаратних, апаратно – програмних і програмних засобів, які реалізують функції ТЗІ; організаційно – технічних рішень – замовники експертизи (далі – Замовники);
- Адміністрація Держспецзв’язку;
- територіальні органи Адміністрації Держспецзв’язку;
- навчальні заклади, науково – дослідні, науково – виробничі установи, підприємства, установи та організації, які проводять експертизу (далі – Організатори);
- державні органи, які проводять експертизу в сфері свого управління;
- фізичні особи, які на постійній або професійній основі здійснюють діяльність, пов’язану з наданням експертних послуг, - виконавці експертних робіт з ТЗІ (далі – Експерти).
Об’єктами експертизи є:
- комплексні системи захисту інформації (далі – КСЗІ), які є невід’ємною складовою інформаційної, електронної комунікаційної або інформаційно – комунікаційної системи (далі – ІКС);
- апаратні, апаратно – програмні і програмні засоби, які реалізують функції ТЗІ та/або оцінки стану захисту інформації (далі – засоби ТЗІ);
- організаційно – технічне рішення для впровадження типової компоненти КСЗІ в ІКС – задокументоване уніфіковане рішення для багаторазового розгортання складових КСЗІ в ІКС, самодостатнє для вирішення певного завдання, що містить проектні рішення програмно – технічного комплексу, організаційно – технічні рішення щодо регламенту функціонування типової компоненти ІКС та опис (алгоритм) процедури впровадження (розгортання) компоненти КСЗІ в ІКС (далі – ОТР КСЗІ).
Предметом даної закупівлі є: «Послуги з установки системи відеоспостереження - встановлення камер відеоспостереження в захисних спорудах цивільного захисту Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області», які ніяким чином не пов’язані ні з проведенням державної експертизи, ні зі сферою технічного захисту інформації.
Крім того зазначаємо, що Доброславська селищна рада Одеського району Одеської області не є суб’єктом експертизи.
Окрім того, ні проведення державної експертизи, ні захист інформації не передбачений технічними вимогами, які встановлені в Додатку № 6 до тендерної документації.
Як доказ надаємо посилання та саме Положення про державну експертизу у сфері технічного захисту інформації https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0820-07#Text та технічне завдання (Додаток № 6 до тендерної документації).
Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити дану вимогу з тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Технічні вимоги (Додаток № 6 до ТД).
-
Опис доказу:
Технічні вимоги (Додаток № 6 до ТД).
-
Повʼязаний документ:
1.2. Технічні вимоги (Додаток № 6 до ТД).pdf
-
-
Назва доказу:
Наказ «Про затвердження Положення про державну експертизу у сфері технічного захисту інформації».
-
Опис доказу:
Наказ «Про затвердження Положення про державну експертизу у сфері технічного захисту інформації».
-
Повʼязаний документ:
1.1. Наказ Про затвердження Положення про державну експертизу у сфері технічного захисту інформації.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації