• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Канцелярські товари

Завершена

147 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 738.00 UAH
Період оскарження: 20.02.2024 15:47 - 01.03.2024 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: de052967730042ebb5dca1be700628fa
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-20-011019-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2024-02-20-011019-a на закупівлю «Канцелярські товари» де Замовником виступає Державний заклад професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Академія патрульної поліції». Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2024-02-20-011019-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо. Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовник повідомляє, щодо Вимоги (Скарги) від 24.02.2024, 12:19. ID: UA-2024-02-20-011019-A.B1 наступне. Чіткого визначення понять (термінів) "дискримінація", "дискримінаційні вимоги", "вимоги, що призводять до дискримінації учасників", "дискримінаційний підхід" в чинних нормативно-правових актах, зокрема в Законі України 'Про публічні закупівлі", на сьогоднішній день відсутні. Фактично його сформульовано і деталізовано Верховним Судом (далі - ВС) у Постанові від 29.01.2021 у справі № 640/1042/19 (№ К/9901/688/20), де зазначено, що дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У цій справі ВС визнав, що дискримінації не було, адже вимоги конкурсної документації поширювались не лише на певного суб’єкта або конкретну групу суб’єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників конкурсних торгів і вони (вимоги конкурсної документації) були обов’язковими до виконання всіма потенційними учасниками. При підготовці тендерної документації Замовником проведено ретельне моніторингове дослідження паперу А4 на ринку України та сертифікатів якості на наявний папір, який відповідає технічним вимогам та придатний для використання Замовником, а саме: • Папір офісний A4 75 г/м білий 500 арк. «Seven Plus»; • Папір офісний A4 75 г/м білий 500 арк. «CRYSTAL»; • Папір офісний A4 75 г/м білий 500 арк. «UP!» (Underprice); • Папір офісний А4 клас A 75 г/м2 білий 500 арк. «Mondi Maestro Beat»; • Папір А4 500 арк. «A-Grafik» (Papir PTE) 75 гм.кв. Україна; • Папір офісний А4, 75 г/м2, 500 арк, клас С «Golden Star IK»; • Папір А4 75 гр. 500 арк. «Excellent Copy». Ураховуючи викладене, Замовник вважає, що тендерна документація закупівлі UA-2024-02-20-011019-a не містить жодних ознак дискримінаційних вимог. Разом із тим, беручи до уваги, що запропоновані Скаржником зміни щодо розширення меж технічних характеристик паперу жодним чином не погіршують якість паперу, а навпаки призведуть до покращення якості, Замовник вирішив погодитись з Вимогою (Скаргою) та внести зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено