-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
50413200-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 486 днів назад
167 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 835.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 835.00 UAH
Період оскарження:
20.02.2024 13:41 - 20.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
adf5c1ed593b439ea88c649151b5b39a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-20-007356-a.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на неправомірне відхилення Могилянка.docx 08.04.2024 17:13
- Тимчасовий порядок.rtf 08.04.2024 17:13
- knu-nastanova-z-vyznachennya-vartosti-budivnycztva.pdf 08.04.2024 17:13
- sign.p7s 08.04.2024 17:15
- продовження терміну дії пропозиції.pdf 26.04.2024 12:05
- Рішення від 10.04.2024 № 6371.pdf 10.04.2024 17:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.04.2024 № 6940.pdf 19.04.2024 15:03
- Рішення від 18.04.2024 № 6940.pdf 23.04.2024 18:12
- Протокол про скасування рішення.docx 09.05.2024 17:00
- Протокол про скасування рішення.docx 09.05.2024 17:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.04.2024 17:53
Дата розгляду скарги:
18.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.04.2024 17:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.04.2024 18:12
Дата виконання рішення Замовником:
09.05.2024 17:16
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ № 6940-р/пк-пз від 18.04.2024 замовником виконано. Замовник скасував рішення від 02.04.2024 протокол №02.04.2024 та повернув учасника ТОВ "ТОП ФАЄР" до кваліфікації
Пункт скарги
Номер:
ffe0202f58f24f9a93ebc511dcfc0c86
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення
Опис заперечення:
В Протоколі відхилення замовник вказує «Учасником надано файл «Кошторис.р<И», в якому зазначено Середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 170,25 люд.год та розряді робіт 3,8) - 7 000,00 грн.
На 2024 рік ці розміри визначено у ст. 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» від 09.11.2023 № 3460-ІХ. Січень-березень 2024 року, грн - 7100,00.
А також в поданому Учасником Локальному кошторисі не відображено термін виконання технічного обслуговування відповідно до Регламенту 1 та Регламенту 2 технічного завдання.»
На 2024 рік ці розміри визначено у ст. 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» від 09.11.2023 № 3460-ІХ. Січень-березень 2024 року, грн - 7100,00.
А також в поданому Учасником Локальному кошторисі не відображено термін виконання технічного обслуговування відповідно до Регламенту 1 та Регламенту 2 технічного завдання.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
В Протоколі відхилення замовник вказує «Учасником надано файл «Кошторис.р<И», в якому зазначено Середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 170,25 люд.год та розряді робіт 3,8) - 7 000,00 грн.
На 2024 рік ці розміри визначено у ст. 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» від 09.11.2023 № 3460-ІХ. Січень-березень 2024 року, грн - 7100,00.
А також в поданому Учасником Локальному кошторисі не відображено термін виконання технічного обслуговування відповідно до Регламенту 1 та Регламенту 2 технічного завдання.»
Вважаємо, що дане відхилення суперечить умовам тендерної документації.
Тендерною документацією передбачено «… надати кошторисну документацію, складену відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021 р № 281»
В складі пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР» містяться файли:
- Кошторис.pdf
- 79.imd
- 79ДЦ.xls
В даних файлах містяться Кошториси складені відповідно до Кошторисних норм України.
Документація не містила окремих вимог щодо розміру заробітної плати яку необхідно передбачити в кошторисі. Також документація не містила окремих вимог, що кошторисна документація повинна бути розрахована відповідно до ст. 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік»
Що стосується Локальних кошторисів повідомляємо, що дані кошториси, складені відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021 р № 281, та відповідно до Технічного завдання Замовника.
Відповідно до пункту 2.1 Настанови - Локальний кошторис – первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по об’єктах і складається на підставі обсягів робіт, визначених проектною документацією
Відповідно до п. 2.3 Настанови До кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми
(далі – КНУ РЕКН):
1) на будівельні роботи (далі ― КНУ РЕКНб);
2) на монтаж устаткування (далі ― КНУ РЕКНму);
3) на ремонтно-будівельні роботи (далі ― РЕКНр);
4) на реставраційно-відновлювальні роботи (далі ― КНУ РЕКНрв);
5) на пусконалагоджувальні роботи (далі ― КНУ РЕКНпн);
6) експлуатації будівельних машин та механізмів (далі ― КНУ РКНЕМ).
Відповідно до 2.4. Настанови передбачене – При визначенні вартості робіт за відсутності кошторисних норм, затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури можуть застосовуватися галузеві нормативні документи з ціноутворення, що прийняті відповідно до законодавства, кошторисні норми підприємств, індивідуальні кошторисні норми.
Тому при розрахунку даного кошторису ТОВ «ТОП ФАЄР» враховуючи пункт 2.4 Настанови керувався «ТИМЧАСОВИМ ПОРЯДКОМ ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ РОБІТ З ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ, РЕМОНТУ ТА ПУСКОНАЛАДКИ ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ ПОЖЕЖОГАСІННЯ, ОХОРОННОЇ, ПОЖЕЖНОЇ І ОХОРОННО-ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ» затверджений Наказ від 25.06.2003 № 261 "Про затвердження змін та доповнень до відомчих збірників ресурсних елементних кошторисних норм". (далі – Тимчасовий порядок)
Нами в локальному кошторисі передбачені усі необхідні послуги відповідно до Настанови та Тимчасового порядку, щоб здійснити обслуговування систем пожежної сигналізації у відповідності до специфікації, а саме відповідно до адрес, типу обладнання кількості, що вказаний Замовником у Таблиці «Типи встановленого обладнання.».
Тобто в локальному кошторисі, вказані усі об’єкти з зазначенням їх адрес; а також необхідної кількості приладів, димових та ручних сповіщувачів.
Регламент виконання робіт це періодичність даних робіт. Ні Настанова з визначення вартості будівництва ні Тимчасовий порядок, не передбачає що в локальних кошторисах необхідно зазначати періодичність робіт. Також документація не містила окремих вимог що необхідно в локальному кошторисі зазначити періодичність виконання робіт.
Тому ТОВ «ТОП ФАЄР» надав в складі пропозиції Локальний кошторис складений у відповідності до Настанови та Тимчасового порядку, як того і передбачала тендерна документація.
Також в складі пропозиції містяться файли:
- Тезнічне завдання.pdf
- Довідка відповідність тендерної пропозиції.pdf
- Довідка можливість надання послуг.pdf
- Згода з усіма умовами ТД.pdf
Враховуючи все вище зазначене, вбачається, що ТОВ «ТОП ФАЄР» не порушив умов тендерної документації. Та надав усі необхідні документи і відповідності до Настанови, та в відповідності до умов тендерної документації.
На 2024 рік ці розміри визначено у ст. 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» від 09.11.2023 № 3460-ІХ. Січень-березень 2024 року, грн - 7100,00.
А також в поданому Учасником Локальному кошторисі не відображено термін виконання технічного обслуговування відповідно до Регламенту 1 та Регламенту 2 технічного завдання.»
Вважаємо, що дане відхилення суперечить умовам тендерної документації.
Тендерною документацією передбачено «… надати кошторисну документацію, складену відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021 р № 281»
В складі пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР» містяться файли:
- Кошторис.pdf
- 79.imd
- 79ДЦ.xls
В даних файлах містяться Кошториси складені відповідно до Кошторисних норм України.
Документація не містила окремих вимог щодо розміру заробітної плати яку необхідно передбачити в кошторисі. Також документація не містила окремих вимог, що кошторисна документація повинна бути розрахована відповідно до ст. 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік»
Що стосується Локальних кошторисів повідомляємо, що дані кошториси, складені відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021 р № 281, та відповідно до Технічного завдання Замовника.
Відповідно до пункту 2.1 Настанови - Локальний кошторис – первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по об’єктах і складається на підставі обсягів робіт, визначених проектною документацією
Відповідно до п. 2.3 Настанови До кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми
(далі – КНУ РЕКН):
1) на будівельні роботи (далі ― КНУ РЕКНб);
2) на монтаж устаткування (далі ― КНУ РЕКНму);
3) на ремонтно-будівельні роботи (далі ― РЕКНр);
4) на реставраційно-відновлювальні роботи (далі ― КНУ РЕКНрв);
5) на пусконалагоджувальні роботи (далі ― КНУ РЕКНпн);
6) експлуатації будівельних машин та механізмів (далі ― КНУ РКНЕМ).
Відповідно до 2.4. Настанови передбачене – При визначенні вартості робіт за відсутності кошторисних норм, затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури можуть застосовуватися галузеві нормативні документи з ціноутворення, що прийняті відповідно до законодавства, кошторисні норми підприємств, індивідуальні кошторисні норми.
Тому при розрахунку даного кошторису ТОВ «ТОП ФАЄР» враховуючи пункт 2.4 Настанови керувався «ТИМЧАСОВИМ ПОРЯДКОМ ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ РОБІТ З ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ, РЕМОНТУ ТА ПУСКОНАЛАДКИ ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ ПОЖЕЖОГАСІННЯ, ОХОРОННОЇ, ПОЖЕЖНОЇ І ОХОРОННО-ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ» затверджений Наказ від 25.06.2003 № 261 "Про затвердження змін та доповнень до відомчих збірників ресурсних елементних кошторисних норм". (далі – Тимчасовий порядок)
Нами в локальному кошторисі передбачені усі необхідні послуги відповідно до Настанови та Тимчасового порядку, щоб здійснити обслуговування систем пожежної сигналізації у відповідності до специфікації, а саме відповідно до адрес, типу обладнання кількості, що вказаний Замовником у Таблиці «Типи встановленого обладнання.».
Тобто в локальному кошторисі, вказані усі об’єкти з зазначенням їх адрес; а також необхідної кількості приладів, димових та ручних сповіщувачів.
Регламент виконання робіт це періодичність даних робіт. Ні Настанова з визначення вартості будівництва ні Тимчасовий порядок, не передбачає що в локальних кошторисах необхідно зазначати періодичність робіт. Також документація не містила окремих вимог що необхідно в локальному кошторисі зазначити періодичність виконання робіт.
Тому ТОВ «ТОП ФАЄР» надав в складі пропозиції Локальний кошторис складений у відповідності до Настанови та Тимчасового порядку, як того і передбачала тендерна документація.
Також в складі пропозиції містяться файли:
- Тезнічне завдання.pdf
- Довідка відповідність тендерної пропозиції.pdf
- Довідка можливість надання послуг.pdf
- Згода з усіма умовами ТД.pdf
Враховуючи все вище зазначене, вбачається, що ТОВ «ТОП ФАЄР» не порушив умов тендерної документації. Та надав усі необхідні документи і відповідності до Настанови, та в відповідності до умов тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Тимчасовий порядок
-
Опис доказу:
Порядок складання кошторису
-
Повʼязаний документ:
Тимчасовий порядок.rtf
-
-
Назва доказу:
Настанова з визначення вартості будівництва
-
Опис доказу:
Порядок складання Кошторису
-
Повʼязаний документ:
knu-nastanova-z-vyznachennya-vartosti-budivnycztva.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ТОП ФАЄР"
Скарга
Виконана замовником
КЕП
скарга
Номер:
e01c34850be7489e8cd08b4f8314a628
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-20-007356-a.c1
Назва:
скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Атестація вивчення робочих місць ТОП ФАЄР (1).pdf 23.02.2024 14:51
- Скарга на незаконні вимоги Могилянка.docx 23.02.2024 14:51
- (Пожежка Ліцензії) Декларація_про_провадження_господарської_діяльності.pdf 23.02.2024 14:51
- Декларація Склад відповідність пожежній безпеці .pdf 23.02.2024 14:51
- sign.p7s 23.02.2024 14:54
- рішення від 27.02.2024 № 3557.pdf 27.02.2024 17:32
- інформація про резолютивну частину рішення від 07.03.2024 №4275.pdf 08.03.2024 11:44
- рішення від 07.03.2024 № 4275.pdf 11.03.2024 15:50
- Інформація на рішення АМКУ від 27.02.2024.docx 29.02.2024 19:50
- Інформація на рішення АМКУ від 27.02.24 3557-р_пк-пз.pdf 29.02.2024 19:50
- Перелік змін до додатків 2, 3 ТД.docx.pdf 18.03.2024 19:14
- Протокол УО від 18.03.24 на викон. ріш. АМКУ.pdf 18.03.2024 19:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.02.2024 16:37
Дата розгляду скарги:
07.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.02.2024 17:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.03.2024 15:51
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.03.2024 №4275-р/пк-пз Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "50413200-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-20-007356-a
Пункт скарги
Номер:
6cfd0f0af5884d518089a6f2478ffd6f
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога
Опис заперечення:
В Додатку 2 Тендерної документації Замовник встановив таку вимогу: «Надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстровані в ДСНС на складські та офісні приміщення.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
В Додатку 2 Тендерної документації Замовник встановив таку вимогу: «Надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстровані в ДСНС на складські та офісні приміщення.»
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВ «ТОП ФАЄР» в даній закупівлі.
Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які отримали Декларацію відповідності матеріально-технічної бази, що відповідає вимогам законодавства з питань пожежної безпеки після 24 лютого 2022 року а саме відповідно Постанов КМУ від 18.03.2022 р. № 314«Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану».
Причиною чого являється військова агресією Російської Федерації проти України, котра розпочалася 05 години 24 лютого 2022 року.
Згідно з Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022 в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року.
18 березня 2022 року, Кабінетом Міністрів України була прийнята Постанова № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану». В вище зазначеній постанові вказано:
«у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг).Органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); вид господарської діяльності/частина виду господарської діяльності, який провадиться на підставі поданої декларації; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці)».
Керуюсь Постановою від 18 березня 2022 року, Кабінетом Міністрів України була прийнята Постанова № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» нами, як потенційним учасником процедури закупівлі отримано Декларацію про провадження господарської діяльності №011130/20 від 07.10.2022 р.
Згідно даної декларації (а саме згідно інформації вказаній на сторінці 3 Декларації) ми отримали такий дозвільний документ:
Декларація відповідності матеріально технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
Надаємо скриншот даної декларації.
Тобто, дана Декларація про провадження господарської діяльності №011130/20 від 07.10.2022 р. підтверджує, що у нас наявний дозвільний документ: Декларація відповідності матеріально технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
Але ТОВ «ТОП ФАЄР» не може надати саме Декларацію відповідності матеріально технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, що зареєстрована ДСНС , так як вище зазначена Декларація оформлювалася через портал «ДІЯ» (онлайн сервіс державних послуг) та відповідності до Постанови КМУ від 18.03.2022 р. №314.
Постанова КМУ від 18.03.2022 р. №314 передбачає порядок отримання дозвільних документів під час військового, тому вимога що Декларація відповідності матеріально технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, яка повинна бути зареєстрована ДСНС є дискримінаційною по відношенні до ТОВ «ТОП ФАЄР» та до інших учасників закупівлі, котрі отримували дозвільні документи, зокрема Декларацію відповідності матеріально технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки після 24 лютого 2022 року у відповідності до Постанови КМУ від 18.03.2022 р. № 314.
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВ «ТОП ФАЄР» в даній закупівлі.
Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які отримали Декларацію відповідності матеріально-технічної бази, що відповідає вимогам законодавства з питань пожежної безпеки після 24 лютого 2022 року а саме відповідно Постанов КМУ від 18.03.2022 р. № 314«Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану».
Причиною чого являється військова агресією Російської Федерації проти України, котра розпочалася 05 години 24 лютого 2022 року.
Згідно з Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022 в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року.
18 березня 2022 року, Кабінетом Міністрів України була прийнята Постанова № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану». В вище зазначеній постанові вказано:
«у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг).Органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); вид господарської діяльності/частина виду господарської діяльності, який провадиться на підставі поданої декларації; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці)».
Керуюсь Постановою від 18 березня 2022 року, Кабінетом Міністрів України була прийнята Постанова № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» нами, як потенційним учасником процедури закупівлі отримано Декларацію про провадження господарської діяльності №011130/20 від 07.10.2022 р.
Згідно даної декларації (а саме згідно інформації вказаній на сторінці 3 Декларації) ми отримали такий дозвільний документ:
Декларація відповідності матеріально технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
Надаємо скриншот даної декларації.
Тобто, дана Декларація про провадження господарської діяльності №011130/20 від 07.10.2022 р. підтверджує, що у нас наявний дозвільний документ: Декларація відповідності матеріально технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
Але ТОВ «ТОП ФАЄР» не може надати саме Декларацію відповідності матеріально технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, що зареєстрована ДСНС , так як вище зазначена Декларація оформлювалася через портал «ДІЯ» (онлайн сервіс державних послуг) та відповідності до Постанови КМУ від 18.03.2022 р. №314.
Постанова КМУ від 18.03.2022 р. №314 передбачає порядок отримання дозвільних документів під час військового, тому вимога що Декларація відповідності матеріально технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, яка повинна бути зареєстрована ДСНС є дискримінаційною по відношенні до ТОВ «ТОП ФАЄР» та до інших учасників закупівлі, котрі отримували дозвільні документи, зокрема Декларацію відповідності матеріально технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки після 24 лютого 2022 року у відповідності до Постанови КМУ від 18.03.2022 р. № 314.
×
-
Назва доказу:
Декларація
-
Опис доказу:
Декларація наявність декларації
-
Повʼязаний документ:
Декларація Склад відповідність пожежній безпеці .pdf
-
-
Назва доказу:
Декларація
-
Опис доказу:
Наявність декларації
-
Повʼязаний документ:
(Пожежка Ліцензії) Декларація_про_провадження_господарської_діяльності.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Видалити дискримінаційну вимогу
Номер:
a91ee58b1b7946688496775e3b640efe
Заголовок пункту скарги:
Декларація
Опис заперечення:
В додатку 3 Тендерної документації, замовник вказує надати «Сканована копія ліцензії або документа дозвільного характеру, виданих на ім’я Учасника, на провадження господарської діяльності стосовно предмету закупівлі, або документ, що посвідчує видання ліцензії (постанова, наказ про її видання, тощо), або надання відповідної інформації з посиланням на сайт органу ліцензування.
- Діючу ліцензію Державної служби України з надзвичайних ситуацій на провадження учасником господарської діяльності надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень.. Якщо ліцензія оформлена в електронному вигляді, Учасник може надати довідку, складену в довільній формі, де зазначається посилання на відповідний наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій»
- Діючу ліцензію Державної служби України з надзвичайних ситуацій на провадження учасником господарської діяльності надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень.. Якщо ліцензія оформлена в електронному вигляді, Учасник може надати довідку, складену в довільній формі, де зазначається посилання на відповідний наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Ліцензії або документи дозвільного характеру
Тип порушення:
Ліцензії або документи дозвільного характеру
Опис суті пункту скарги:
В додатку 3 Тендерної документації, замовник вказує надати «Сканована копія ліцензії або документа дозвільного характеру, виданих на ім’я Учасника, на провадження господарської діяльності стосовно предмету закупівлі, або документ, що посвідчує видання ліцензії (постанова, наказ про її видання, тощо), або надання відповідної інформації з посиланням на сайт органу ліцензування.
- Діючу ліцензію Державної служби України з надзвичайних ситуацій на провадження учасником господарської діяльності надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень.. Якщо ліцензія оформлена в електронному вигляді, Учасник може надати довідку, складену в довільній формі, де зазначається посилання на відповідний наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій»
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВ «ТОП ФАЄР» в даній закупівлі.
18 березня 2022 року, Кабінетом Міністрів України була прийнята Постанова № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану»
В вище зазначеній постанові вказано:
«у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг).
органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); вид господарської діяльності/частина виду господарської діяльності, який провадиться на підставі поданої декларації; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці)».
Таким чином, ТОВ «ТОП ФАЄР» отримали декларацію №011130/22 про провадження господарської діяльності від 07.10.2022.
Згідно даної декларації (а саме згідно інформації вказаній на сторінці 2 декларації) ТОВ «ТОП ФАЄР», отримав такі дозвільні документи:
- Ліцензія з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяні, пінні, газові, порошкові, аерозольні)
- Ліцензія здійснення діяльності з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту
- Ліцензія з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей, устаткування передавання тривожних сповіщень
- Ліцензія на здійснення робіт з вогнезахисту, вогнезахисне просочування (глибоке та поверхневе), вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнювання
- Ліцензія на здійснення діяльності з технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, пінні, порошкові, газові вогнегасники)
Тобто, дана Декларація підтверджує, що ТОВ «ТОП ФАЄР» має Ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення, і може виконувати роботи передбачені умовами даної закупівлі.
Але не може саме ліцензію ДСНС України на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України.
Частина 2 статті 19 Конституції України вказує «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.»
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати саме ліцензію ДСНС України на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, в тому числі до ТОВ «ТОП ФАЄР»
- Діючу ліцензію Державної служби України з надзвичайних ситуацій на провадження учасником господарської діяльності надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень.. Якщо ліцензія оформлена в електронному вигляді, Учасник може надати довідку, складену в довільній формі, де зазначається посилання на відповідний наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій»
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВ «ТОП ФАЄР» в даній закупівлі.
18 березня 2022 року, Кабінетом Міністрів України була прийнята Постанова № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану»
В вище зазначеній постанові вказано:
«у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг).
органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); вид господарської діяльності/частина виду господарської діяльності, який провадиться на підставі поданої декларації; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці)».
Таким чином, ТОВ «ТОП ФАЄР» отримали декларацію №011130/22 про провадження господарської діяльності від 07.10.2022.
Згідно даної декларації (а саме згідно інформації вказаній на сторінці 2 декларації) ТОВ «ТОП ФАЄР», отримав такі дозвільні документи:
- Ліцензія з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяні, пінні, газові, порошкові, аерозольні)
- Ліцензія здійснення діяльності з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту
- Ліцензія з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей, устаткування передавання тривожних сповіщень
- Ліцензія на здійснення робіт з вогнезахисту, вогнезахисне просочування (глибоке та поверхневе), вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнювання
- Ліцензія на здійснення діяльності з технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, пінні, порошкові, газові вогнегасники)
Тобто, дана Декларація підтверджує, що ТОВ «ТОП ФАЄР» має Ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення, і може виконувати роботи передбачені умовами даної закупівлі.
Але не може саме ліцензію ДСНС України на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України.
Частина 2 статті 19 Конституції України вказує «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.»
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати саме ліцензію ДСНС України на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, в тому числі до ТОВ «ТОП ФАЄР»
×
-
Назва доказу:
Декларація
-
Опис доказу:
Підтверджує Ліцензію
-
Повʼязаний документ:
(Пожежка Ліцензії) Декларація_про_провадження_господарської_діяльності.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Видалити дискримінаційну вимогу
Номер:
0b626973b11642a48cadec273aeb203f
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога
Опис заперечення:
В Додатку 3 Тендерної документації замовник вказує «Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документ (акт, або довідку, або інший документ) щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць Учасника або субпідрядника за умовами праці, виданий територіальним органом управління Держпраці або проектною та науково-дослідною організацією або технічною інспекцією праці профспілок щодо електромонтера, налагоджувальника та електрозварника ручного зварювання ( або газозварника).
Підтвердити факт проведення контролю Держпраці за якістю проведення атестації робочих місць за умовами праці, правильністю застосування списків виробництв, робіт, професій, посад і показників, зайнятість в яких дає право на пенсію за віком на пільгових умовах (461-2016-п), Списків виробництв, робіт, цехів, професій і посад, зайнятість працівників в яких дає право на щорічні додаткові відпустки за роботу із шкідливими і важкими умовами праці та за особливий характер праці (1290-97-п), Переліку виробництв, цехів, професій і посад із шкідливими умовами праці, робота в яких дає право на скорочену тривалість робочого тижня (163-2001-п), Переліків робіт із особливо шкідливими і особливо важкими та шкідливими і важкими умовами праці, на яких встановлюється підвищена оплата праці, та інших нормативно-правових актів, відповідно до яких надаються пільги та компенсації працівникам за роботу із шкідливими умовами праці (шляхом листа від Держпраці, або іншого засвідчення проведення такого контролю). Додатково надати підтвердження атестації лабораторії, яка здійснювала атестацію робочих місць за умовами праці (шляхом надання відповідного документу лабораторії або підтвердженням наявності лабораторії серед Інформаційного переліку лабораторій, атестованих на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу, що оприлюднені на веб-порталі Держпраці»
Підтвердити факт проведення контролю Держпраці за якістю проведення атестації робочих місць за умовами праці, правильністю застосування списків виробництв, робіт, професій, посад і показників, зайнятість в яких дає право на пенсію за віком на пільгових умовах (461-2016-п), Списків виробництв, робіт, цехів, професій і посад, зайнятість працівників в яких дає право на щорічні додаткові відпустки за роботу із шкідливими і важкими умовами праці та за особливий характер праці (1290-97-п), Переліку виробництв, цехів, професій і посад із шкідливими умовами праці, робота в яких дає право на скорочену тривалість робочого тижня (163-2001-п), Переліків робіт із особливо шкідливими і особливо важкими та шкідливими і важкими умовами праці, на яких встановлюється підвищена оплата праці, та інших нормативно-правових актів, відповідно до яких надаються пільги та компенсації працівникам за роботу із шкідливими умовами праці (шляхом листа від Держпраці, або іншого засвідчення проведення такого контролю). Додатково надати підтвердження атестації лабораторії, яка здійснювала атестацію робочих місць за умовами праці (шляхом надання відповідного документу лабораторії або підтвердженням наявності лабораторії серед Інформаційного переліку лабораторій, атестованих на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу, що оприлюднені на веб-порталі Держпраці»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
В Додатку 3 Тендерної документації замовник вказує «Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документ (акт, або довідку, або інший документ) щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць Учасника або субпідрядника за умовами праці, виданий територіальним органом управління Держпраці або проектною та науково-дослідною організацією або технічною інспекцією праці профспілок щодо електромонтера, налагоджувальника та електрозварника ручного зварювання ( або газозварника).
Підтвердити факт проведення контролю Держпраці за якістю проведення атестації робочих місць за умовами праці, правильністю застосування списків виробництв, робіт, професій, посад і показників, зайнятість в яких дає право на пенсію за віком на пільгових умовах (461-2016-п), Списків виробництв, робіт, цехів, професій і посад, зайнятість працівників в яких дає право на щорічні додаткові відпустки за роботу із шкідливими і важкими умовами праці та за особливий характер праці (1290-97-п), Переліку виробництв, цехів, професій і посад із шкідливими умовами праці, робота в яких дає право на скорочену тривалість робочого тижня (163-2001-п), Переліків робіт із особливо шкідливими і особливо важкими та шкідливими і важкими умовами праці, на яких встановлюється підвищена оплата праці, та інших нормативно-правових актів, відповідно до яких надаються пільги та компенсації працівникам за роботу із шкідливими умовами праці (шляхом листа від Держпраці, або іншого засвідчення проведення такого контролю). Додатково надати підтвердження атестації лабораторії, яка здійснювала атестацію робочих місць за умовами праці (шляхом надання відповідного документу лабораторії або підтвердженням наявності лабораторії серед Інформаційного переліку лабораторій, атестованих на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу, що оприлюднені на веб-порталі Держпраці»
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВ «ТОП ФАЄР» в даній закупівлі.
ТОВ «ТОП ФАЄР» проводило атестацію робочих місць за умовами праці та було затверджено Картку умов праці з розрахунком пільг та компенсацій про що складено Атестацію робочих місць за умовами праці від 01.03.2023 р. №01-03-035/10 з Пояснювальною запискою, карткою умов праці з розрахунком пільг та компенсацією з урахування шкідливих наслідків та важких умов праці, з переліком потенційно небезпечних виробничих факторів на робочих місцях, Висновком проведення атестації робочих місць за умовами праці (копія додається до скарги).
Отже, у ТОВ «ТОП ФАЄР» проведена Атестація робочих місць за умовами праці відповідно до Постанови КМУ від 01.08.1992 № 442, але немає Акту, довідки чи картки вивчення матеріалів атестації виданої органом Держпраці, тек як ЦЕ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО Постановою КМУ від 01.08.1992 № 442 та ми не можемо прийняти участь у цій закупівлі через те, що проведена нами Атестація робочих місць не проходила висновок щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці територіальним органом управлінням Держпраці. Отже в поданій нами Інформаційній довідці ми не зможемо зазначити інформацію щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника територіальним органом управлінням Держпраці.
Також повідомляємо, по даній закупівлі ТОВ «ТОП ФАЄР» не планує і не буде залучати до виконання робіт субпідрядників/співвиконаців.
Умовою тендерної документації зазначена Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442, якою передбачений Порядок проведення атестації робочих місць. Отже, на виконання вимог вказаного нормативно-правового документа нашим підприємством було проведено Атестацію робочих місць за умовами праці. Проте, ні Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442, ні будь-яким іншим Законом не передбачено, що територіальний орган управління Держпраці проводить оцінку чи надає висновок/ довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці. Також зазначаємо, що ні вказаною Постановою КМУ чи будь яким іншим нормативно-правовим законодавчим актом взагалі не передбачено, що підприємства мають надавати/подавати чи реєструвати проведену атестацію робочих місць до територільних органів управління Держпраці.
Більше того, навіть немає жодного нормативного документу, який би передбачав повноваження чи обов’язок Державної служби з питань охорони праці (Держпраці) вивчати матеріали атестації робочих місць за умовами праці.
Частина 2 статті 19 Конституції України вказує «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.»
Замовник, своєю умововю намагається НІВЕЛЮВАТИ норми законодавства, які прийняті законодавчим органом.
Відповідно до статті 19 Конституції України «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.»
Замовник змушує нас та інших учасників надати такий документ, який не передбачений законодавством України.
Враховуючи вищевикладене, можна зробити висновок, що наведена вище вимога не узгоджується із вимогами чинного законодавства.
Аналогічна позиція міститься в рішенні АМКУ
- Рішення №20979 –р/рк-пз від 27.12.2023 р.
- Рішення №2011-р/пк-пз від 01.02.2024 р.
- Рішення № 2036-р/пк-пз від 01.02.2024 р.
Підтвердити факт проведення контролю Держпраці за якістю проведення атестації робочих місць за умовами праці, правильністю застосування списків виробництв, робіт, професій, посад і показників, зайнятість в яких дає право на пенсію за віком на пільгових умовах (461-2016-п), Списків виробництв, робіт, цехів, професій і посад, зайнятість працівників в яких дає право на щорічні додаткові відпустки за роботу із шкідливими і важкими умовами праці та за особливий характер праці (1290-97-п), Переліку виробництв, цехів, професій і посад із шкідливими умовами праці, робота в яких дає право на скорочену тривалість робочого тижня (163-2001-п), Переліків робіт із особливо шкідливими і особливо важкими та шкідливими і важкими умовами праці, на яких встановлюється підвищена оплата праці, та інших нормативно-правових актів, відповідно до яких надаються пільги та компенсації працівникам за роботу із шкідливими умовами праці (шляхом листа від Держпраці, або іншого засвідчення проведення такого контролю). Додатково надати підтвердження атестації лабораторії, яка здійснювала атестацію робочих місць за умовами праці (шляхом надання відповідного документу лабораторії або підтвердженням наявності лабораторії серед Інформаційного переліку лабораторій, атестованих на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу, що оприлюднені на веб-порталі Держпраці»
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВ «ТОП ФАЄР» в даній закупівлі.
ТОВ «ТОП ФАЄР» проводило атестацію робочих місць за умовами праці та було затверджено Картку умов праці з розрахунком пільг та компенсацій про що складено Атестацію робочих місць за умовами праці від 01.03.2023 р. №01-03-035/10 з Пояснювальною запискою, карткою умов праці з розрахунком пільг та компенсацією з урахування шкідливих наслідків та важких умов праці, з переліком потенційно небезпечних виробничих факторів на робочих місцях, Висновком проведення атестації робочих місць за умовами праці (копія додається до скарги).
Отже, у ТОВ «ТОП ФАЄР» проведена Атестація робочих місць за умовами праці відповідно до Постанови КМУ від 01.08.1992 № 442, але немає Акту, довідки чи картки вивчення матеріалів атестації виданої органом Держпраці, тек як ЦЕ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО Постановою КМУ від 01.08.1992 № 442 та ми не можемо прийняти участь у цій закупівлі через те, що проведена нами Атестація робочих місць не проходила висновок щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці територіальним органом управлінням Держпраці. Отже в поданій нами Інформаційній довідці ми не зможемо зазначити інформацію щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника територіальним органом управлінням Держпраці.
Також повідомляємо, по даній закупівлі ТОВ «ТОП ФАЄР» не планує і не буде залучати до виконання робіт субпідрядників/співвиконаців.
Умовою тендерної документації зазначена Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442, якою передбачений Порядок проведення атестації робочих місць. Отже, на виконання вимог вказаного нормативно-правового документа нашим підприємством було проведено Атестацію робочих місць за умовами праці. Проте, ні Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442, ні будь-яким іншим Законом не передбачено, що територіальний орган управління Держпраці проводить оцінку чи надає висновок/ довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці. Також зазначаємо, що ні вказаною Постановою КМУ чи будь яким іншим нормативно-правовим законодавчим актом взагалі не передбачено, що підприємства мають надавати/подавати чи реєструвати проведену атестацію робочих місць до територільних органів управління Держпраці.
Більше того, навіть немає жодного нормативного документу, який би передбачав повноваження чи обов’язок Державної служби з питань охорони праці (Держпраці) вивчати матеріали атестації робочих місць за умовами праці.
Частина 2 статті 19 Конституції України вказує «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.»
Замовник, своєю умововю намагається НІВЕЛЮВАТИ норми законодавства, які прийняті законодавчим органом.
Відповідно до статті 19 Конституції України «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.»
Замовник змушує нас та інших учасників надати такий документ, який не передбачений законодавством України.
Враховуючи вищевикладене, можна зробити висновок, що наведена вище вимога не узгоджується із вимогами чинного законодавства.
Аналогічна позиція міститься в рішенні АМКУ
- Рішення №20979 –р/рк-пз від 27.12.2023 р.
- Рішення №2011-р/пк-пз від 01.02.2024 р.
- Рішення № 2036-р/пк-пз від 01.02.2024 р.
×
-
Назва доказу:
Атестація робочих мість
-
Опис доказу:
Проведення атестації
-
Повʼязаний документ:
Атестація вивчення робочих місць ТОП ФАЄР (1).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Видалити оскаржувану вимогу