-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Бойлер з установкою
ARISTON ARI 150 VERT 560 THERMO (або його аналоги), КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування) З установкою за адресою: м. Київ, вул. Клавдіїівська, буд.40, кв.189-190 Тип установки – настінний; Установка – вертикальна; Кількість/потужність – 1*1800 Вт; Об’єм – 150 л; Тип управління – механічний; Матеріал внутрішнього бака – високоякісна емаль без вмісту нікеля; Форма – циліндрична; Габарити – 101*56*57
Завершена
17 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 170.00 UAH
мін. крок: 1% або 170.00 UAH
Період оскарження:
07.09.2016 17:45 - 08.09.2016 18:00
Скарга
Виконана замовником
Дискваліфікація учасника через найнижчу ціну UA-2016-09-07-000814-b
Номер:
7922b36ed6f540cc9342eee22d997351
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-09-07-000814-b.c2
Назва:
Дискваліфікація учасника через найнижчу ціну UA-2016-09-07-000814-b
Скарга:
Згідно Протоколу №17 від 15.09.16 Засідання комісії з конкурсних торгів служби у справах дітей Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації щодо закупівлі «Бойлер» № UA-2016-09-07-000814-b, ТОВ "БОНУС КОНТРАКТ" дискваліфіковано. Підставою дискваліфікації зокрема є те, що кошти на закупівлю бойлера планувалися по КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування». Відповідно до наказу Мінфіну від 28.03.2016 № 394 «Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України з бухгалтерського обліку» вартість необоротних матеріальних активів у рахунку 11 повинна становити 6000 гривень включно без податку на додану вартість. А оскільки ТОВ «Бонус контракт» пропозиція не відповідає вимогам зазначеного наказу Мінфіну, то вона відхилена Замовником. Тобто причиною дискваліфікації стала сама найнижча ціна, яка не "вписується" у заявку замовника по КЕКВ 3110. Водночас, таке рішення Замовника прямо суперечить вимогам Закону України "Про публічні закупівлі", де міститься вичерпний перелік підстав для дискваліфікації Учасника, а також самій тендерній документації, оскільки Учасником надано всі кваліфікаційні документи, які вимагались замовником у п. 5 ДКТ. Крім того, таке рішення Замовника повністю нівелює саму процедуру проведення конкурсних торгів, як таку. Зважаючи на викладене, та у звязку із тим, що Замовником даної закупівлі не здійснено посилання на жодну норму Закону "Про публічні закупівлі" чи, навіть, Регламенту, Просимо: Скасувати рішення Замовника, викладене у Протоколі №17 від 15.09.16 щодо закупівлі UA-2016-09-07-000814-b та визнати ТОВ "БОНУС КОНТРАКТ" переможцем даної закупівлі.
Пов'язані документи:
reviewers
- R_UA-2016-09-07-000814-b.c2.pdf 05.10.2016 12:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.09.2016 12:58
Вирішення:
Пропозицію ТОВ «Бонус-Контракт» було відхилено на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки в пункті 3.1 оголошення про проведення закупівель зазначалось, що закупівля проводиться по КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.10.2016 12:59
Дата виконання рішення Замовником:
23.09.2016 14:42
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Пропозицію ТОВ «Бонус-Контракт» було відхилено на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки в пункті 3.1 оголошення про проведення закупівель зазначалось, що закупівля проводиться по КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування».
Задовільнена:
Ні
Скарга
Відкликано скаржником
UA-2016-09-07-000814-b Дискваліфікація Учасника
Номер:
167a884b0e374a47b30f03e4ea8795b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-09-07-000814-b.c1
Назва:
UA-2016-09-07-000814-b Дискваліфікація Учасника
Скарга:
Згідно Протоколу №17 від 15.09.16 Засідання комісії з конкурсних торгів служби у справах дітей Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації щодо закупівлі «Бойлер» № UA-2016-09-07-000814-b, ТОВ "БОНУС КОНТРАКТ" дискваліфіковано. Підставою дискваліфікації зокрема є те, що кошти на закупівлю бойлера планувалися по КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування». Відповідно до наказу Мінфіну від 28.03.2016 № 394 «Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України з бухгалтерського обліку» вартість необоротних матеріальних активів у рахунку 11 повинна становити 6000 гривень включно без податку на додану вартість. А оскільки ТОВ «Бонус контракт» пропозиція не відповідає вимогам зазначеного наказу Мінфіну, то вона відхилена Замовником. Тобто причиною дискваліфікації стала сама найнижча ціна, яка не "вписується" у заявку замовника по КЕКВ 3110.
Водночас, таке рішення Замовника прямо суперечить вимогам Закону України "Про публічні закупівлі", де міститься вичерпний перелік підстав для дискваліфікації Учасника, а також самій тендерній документації, оскільки Учасником надано всі кваліфікаційні документи, які вимагались замовником у п. 5 ДКТ. Крім того, таке рішення Замовника повністю нівелює саму процедуру проведення конкурсних торгів, як таку.
Зважаючи на викладене, та у звязку із тим, що Замовником даної закупівлі не здійснено посилання на жодну норму Закону "Про публічні закупівлі" чи, навіть, Регламенту, Просимо: Скасувати рішення Замовника, викладене у Протоколі №17 від 15.09.16 щодо закупівлі UA-2016-09-07-000814-b та зобовязати визнати ТОВ "БОНУС КОНТРАКТ" переможцем даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол № 17 від 15.09.2016.docx 19.09.2016 11:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.09.2016 11:14
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
23.09.2016 12:31