-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з обов’язкового та добровільного страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за ДК 021:2015: 66510000-8 - Страхові послуги
Завершена
180 200.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 901.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 901.00 UAH
Період оскарження:
19.02.2024 20:13 - 24.02.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірна дискваліфікація учасника
Номер:
0865826bbbdb49d5b9a3fbe223cd6905
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-19-013970-a.c1
Назва:
Неправомірна дискваліфікація учасника
Вимога:
Замовником оприлюднено протокол відхилення тендерної пропозиції ПрАТ "СК "ВУСО", з якого виплаває що тендерна пропозиція відхилена у зв'язку з:
- у тендерній пропозиції надана Довідка, щодо відповідності запропонованих послуг вимогам, наведеним у Технічних вимогах Додатку 5 тендерної документації № 23 від 24.02.2024, де Учасником при заповненні інформації щодо Правил добровільного страхування цивільної відповідальності власників наземного транспорту Учасника не зазначено номер та дату цього документа відповідно до вимог п. 1.1. Додатку № 3 до Тендерної документації;
Позаяк, дана формальна помилка підпадає під норми п.43 Особливостей, а саме "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.".Отже, не зазначення у довідці в довільній формі дати створення документа являється невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
- у тендерній пропозиції учасника відсутні скрин сайту з зазначеними у довідці по пункту 1.1 Додатку № 3 до Тендерної документації показниками. У складі пропозиції надано довідку файл "25. Кольорова індикація оцінок 2022-2023рр.pdf", який містить інформацію з сайту, а саме скрін конкретної таблиці яку замовник вимагає тендерною документацією. Відтак, будь-які порушення відсутні зі сторони учасника щодо підготовки та завантаження тендерної пропозиції. Також звертаємо увагу, що інформація яку вимагає Замовник відповідно до вищевказаних довідок є публічною та міститься на відповідних сайтах, що у вільному доступі та може бути перевірено Замовником особисто, до того ж згідно ч.5 ст.17 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.Інформація про підстави відхилення є формальною та такою, що порушує законодавство в сфері публічних закупівель зі сторони Замовника. При цьому зауважуємо, що уповноважена особа Замовника несе адміністративну відповідальність у разі порушення ЗУ "Про публічні закупівлі" та Особливостей а також вказує на корупційну складову, оскільки наступний за ціною учасник подав пропозицію на 49 170 грн більше, що порушує принципи публічних закупівель такі як максимальна економія та ефективність, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол відповідь на вимогу ВУСО.pdf 08.03.2024 19:23
Дата подачі:
06.03.2024 11:52
Вирішення:
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника - ПРАТ «СК «ВУСО» було виявлено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації, ухвалено рішення оформлене протоколом № 40/2024 від 02.03.2024.
На вимогу ПРАТ «СК «ВУСО» зазначаю наступне:
1.1. У тендерній пропозиції учасника надана Довідка, щодо відповідності запропонованих послуг вимогам, наведеним у Технічних вимогах Додатку 5 тендерної документації № 23 від 24.02.2024, де Учасником при заповненні інформації щодо Правил добровільного страхування цивільної відповідальності власників наземного транспорту Учасника не зазначено номер та дату цього документа відповідно до вимог Додатку № 3 до Тендерної документації.
Тендерна пропозиція учасника подана по закупівлі предметом, якої є саме послуга з обов’язкового та добровільного страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних. Інформації щодо наявності в учасника Правил добровільного страхування цивільної відповідальності власників наземного транспорту – є якісною характеристикою послуги предмета закупівлі. Також, Учасником на вимогу п. 3.1 Додатку № 1 до Тендерної документації не надано ліцензію на право здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування цивільної відповідальності власників наземного транспорту (включаючи відповідальність перевізника), мабуть, учасником взагалі не розглядалось, не була врахована послуга добровільного страхування у предметі закупівлі, – але дана невідповідність відноситься під пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості).
1.2. У тендерній пропозиції учасника відсутній скрин сайту з зазначеними у довідці по пункту 1.1 Додатку № 3 до Тендерної документації показниками. У складі тендерної пропозиції надано довідку файл "25. Кольорова індикація оцінок 2022-2023рр.pdf", який містить інформацію з сайту, а не скрин сайту. Відповідно до пункту 54 Особливості Учасник не скористався правом звернутися за роз’ясненнями до Замовника через електронну систему закупівель і надав документ на свій розсуд. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, а учасником не надано документ. Нормою пункту 43 Особливостей чітко передбачено, що невідповідністю в інформації та/або документах не вважається відсутність документа.
Таким чином, відповідно до п. 44 Особливостей замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, оскільки тендерна пропозиція учасника ПРАТ «СК «ВУСО» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено