-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ЄЗС ДК 021:2015 15550000-8 Молочні продукти різні (кефір, сметана, йогурт)
Завершена
429 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 145.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 145.00 UAH
Період оскарження:
19.02.2024 19:02 - 24.02.2024 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
e21f0ba095a74e9cadb8a8e4cdc3bdc6
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-19-013723-a.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИНОГРАДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ було оголошено закупівлю ID UA-2024-02-19-013723-a на ЄЗС ДК 021:2015 15550000-8 Молочні продукти різні (кефір, сметана, йогурт).
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
У Додатку 1 висувається наступна вимога : "1.2. У довідці учасник обов'язково повинен зазначити наявність (та підтвердити її документально відповідно до вимог ТД) з метою підтвердження можливості зберігання та поставки товару не пізніше одного робочого дня з моменту одержання відповідної заявки від Замовника, в належних умовах відповідно до вимог чинного законодавства: складського приміщення для зберігання продовольчих товарів, що включає в себе холодильну камеру, що розташовані на території Виноградівської ОТГ Закарпатської області."
Вимога щодо наявності в учасника складського приміщення в конкретному ОТГ України є дискримінація за територіальним принципом. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні обмеження щодо місцезнаходження учасника торгів чи його складських приміщень. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Разом з тим, зазначаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають багаторічний досвід роботи у даній сфері.
Просимо видалити цю дискримінаційну вимогу
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.02.2024 20:22
Вирішення:
Згідно ч. 2. ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" У тендерній документації зазначаються такі відомості:
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону.
Згідно ч. 2. ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі"Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
При цьому Замовники вправі самостійно наповнювати зміст підтвердження відповідного критерію.
Згідно ч. 3. ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Як і вказано в тендерній документації чинні вимоги до матеріально-технічної бази сформульовані з метою підтвердження можливості зберігання та поставки товару не пізніше одного робочого дня з моменту одержання відповідної заявки від Замовника, в належних умовах відповідно до вимог чинного законодавства.
При цьому зазначені вимоги жодним чином не обмежують Учасникив прийняти участь у закупівлі і є рівними для усіх Учасників процедури зупівлі.
В даній вимозі Учасник не довів та документально не підтвердив яким чином дана вимога перешкоджає йому взяти участи в процедурі закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено