• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Персональні комп’ютери

Торги не відбулися

316 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 160 000.00 UAH
Період оскарження: 16.03.2018 18:33 - 13.04.2018 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА на дії Замовника щодо неправомірного та необґрунтованого відхилення тендерних пропозицій учасників згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій Державної фіскальної служби України від 16.05.2018 №330

Номер: 313abf4f8d5047d3924aeb8e97feadbb
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-16-001548-a.a7
Назва: СКАРГА на дії Замовника щодо неправомірного та необґрунтованого відхилення тендерних пропозицій учасників згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій Державної фіскальної служби України від 16.05.2018 №330
Скарга:
Скарга на дії Замовника щодо неправомірного та необґрунтованого відхилення тендерних пропозицій учасників згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій Державної фіскальної служби України від 16.05.2018 №330
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 13.06.2018 20:24
Задовільнена: Так
Автор: ООО "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП", Александр Резвов +380985077070 alr@gigroup.com.ua http://gigroup.com.ua
Скарга
Розгляд припинено

Скарга щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕКОВУДІНВЕСТ", згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 16.05.2018 №330

Номер: d49abd8ebdb140d590dad362f3d71542
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-16-001548-a.a8
Назва: Скарга щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕКОВУДІНВЕСТ", згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 16.05.2018 №330
Скарга:
Скарга щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕКОВУДІНВЕСТ", згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 16.05.2018 №330
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 24.05.2018 18:17
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 24.05.2018 18:17
Автор: ООО "ЕКОВУДІНВЕСТ", Наталя Лактіонова +30577559110 office@ekvud.com
Вимога
Залишено без розгляду

Вимагаємо усунення недоліків тендерної документації та приведення її положень у відповідність до Закону

Номер: b82d7ba5c9ec478e836d745738060d88
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-16-001548-a.c4
Назва: Вимагаємо усунення недоліків тендерної документації та приведення її положень у відповідність до Закону
Вимога:
Шановний замовник! Згідно з рейтингом авторитетного агентства IDC світовими лідерами продаж персональних комп’ютерів в усіх сегментах із долею продаж більше 5% є HP, Lenovo, Dell, Apple, Acer, Asus. Всі інші незгадані тут сумарно виробляють менше третини світового ринку ПК, їх можлива зацікавленість в закупівлі не висвітлюється в цій вимозі (Джерело інформації – IDC Worldwide PC Vendor Unit Shipments за будь-який період останніх років. Агентство Gartner оприлюднює схожі результати). Для суцільної відповідності положенням Закону України “Про публічні закупівлі” щодо створення умов для конкуренції Замовнику належало б сприяти максимальній зацікавленості більшості із перелічених виробників. Однак, Замовник демонструє прихильність іншій меті… Детальний аналіз публічної інформації, доступної на офіційних веб-порталах вказаних виробників переконує, що станом на дату формування цієї вимоги лише одним виробником анонсовані моделі, що відповідають за сукупністю всім вимогам, специфікованим в Технічних вимогах до Персональних комп’ютерів в Додатку 4 ТД. Дійсно, лише компанія HP здійснює постачання моделі моноблоку під назвою HP 200 G3 All-in-One із процесором Intel Core i3-8130u (8-го покоління, 2 ядра, кеш пам’ять 4 МБ), інформація про який розміщена на офіційному корпоративному порталі за адресою http://h20195.www2.hp.com/v2/GetPDF.aspx/c05945475 Процесори яких потребує замовник анонсовані Intel вже в цьому 2018 році (див. https://ark.intel.com/ru/products/137977/Intel-Core-i3-8130U-Processor-4M-Cache-up-to-3_40-GHz ). Жодний інший виробник персональних комп’ютерів не освоїв виробництво моноблоків із вказаними процесорами, про що легко пересвідчитися, ознайомившись із змістом представлених моделей на їх офіційних корпоративних порталах: https://www3.lenovo.com/us/en/desktops-and-all-in-ones/c/DESKTOPS http://www.dell.com/en-us/shop/scc/sc/desktops https://www.apple.com/imac/specs/ https://www.acer.com/ac/en/US/content/group/desktops https://www.asus.com/ua/All-in-One-PCs/All-Series/ С точки зору недобросовісної конкуренції цілком обгрунтовано прагнення компанії НР скористатися тимчасово вдало для неї сформованої кон’юнктури, коли основні конкуренти ще не освоїли виробництво еквівалентних моделей. Але, Замовник своїми діями відстоює інтереси цього виробника та дискримінує інших виробників та учасників закупівлі. Слід відзначити також високу вірогідність відсутності економії бюджетних коштів та завищену ціну, яку заплатить Замовник в разі закупівлі єдиної присутньої на ринку моделі здійсненої в умовах тимчасово відсутньої конкуренції інших виробів. Численні зауваження зацікавлених учасників на сторінці закупівлі в електронній системі закупівель щодо відсутності вказаних процесорів в лінійках продаж виробників, інтереси яких учасники представляють, отримують типову відповідь Замовника: “На сьогоднішній день процесори 8-го покоління анонсовані та доступні у продажу в різних конфігураціях. Також зазначимо, що при складанні технічних вимог до товару, Замовник враховував власні потреби щодо продуктивності Обладнання, та перспективи його використання протягом тривалого часу (не менше 10 років)…” Але, складом наявних публічно доступних матеріалів на які посилаємося вище, ми легко доведемо будь-якому органу при необхідності, що Замовник помиляється, як в частині доступності у продажу в різних конфігураціях, так і в частині виключної продуктивності саме цих свідомо деградованих виробником для зниження енерговипромінювання в нетбуках процесорів 8-го покоління, а також і в нібито унікальних перспективах використання саме цього покоління процесорів. Таким чином, тендерна документація закупівлі не відповідає положенням Частини 4 Статті 23 Закону адже містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників про що доведено вище. Своїми діями Замовник порушує принципи здійснення закупівель, викладені в Статті 3 Закону в частині забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, максимальна економія та ефективності, недискримінації учасників. Для усунення наведених недоліків тендерної документації та приведення її положень у відповідність до Закону вимагаємо: п.2 “Процесор” в Технічних вимогах до Персональних комп’ютерів в Додатку 4 ТД викласти в редакції “Не гірше, за основними показниками продуктивності, ніж Core i3 або еквівалент; кількість ядер не менше ніж 2; кеш пам’ять 3 МБ або більше.” В разі прихильності Замовника саме до процесорів, еквівалентних Core i3 8-го покоління альтернативним варіантом усунення протизаконного одноособного домінування виробника НР та створення Замовником умов для добросовісної конкуренціїї (які зараз відсутні) також може бути викладення п.1 “Формфактор персонального комп’ютера” в редакції “Моноблок All-in-One (монітор та системний блок в одному корпусі, з одним блоком живлення) або монітор із системним блоком MicroFormFactor з фабричним виконанням кріплення за монітором та роздільними блоками живлення”.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Частиною 3 пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. При підготовці технічних вимог до закупівлі обладнання «Персональні комп’ютери», Замовником чітко дотримано зазначених вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Підготовлені технічні вимоги до предмету закупівлі є детальними та не містять посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимагаємо усунути в технічних вимогах закупівлі дискримінаційні вимоги в частині процесора

Номер: 0189fd25a730435a9e47d16930a25bbd
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-16-001548-a.c3
Назва: Вимагаємо усунути в технічних вимогах закупівлі дискримінаційні вимоги в частині процесора
Вимога:
Шановний замовник! На наше запитання щодо надання інформації «які моделі моноблоків (назва, модель) відомі Замовнику, що відповідають встановленим Замовником технічним вимогам, зокрема у частині їх комплектації процесорами Core i3 8-го покоління?», відповідь Замовником по суті надано не було, що є свідченням усвідомлення замовником того факту, що вимога стосовно процесора Core i3 8-го покоління є дискримінаційною. В інших відповідях замовника на питання до закупівлі моноблоків, замовник посилається на відкриті джерела публічної інформації, щодо конфігурації моноблоків від провідних виробників (http://topics-cdn.dell.com/pdf/optiplex-5250-aio_owners-manual_en-us.pdf або http://www8.hp.com/h20195/v2/GetDocument.aspx?docname=4aa7-0279enuc). Однак, замовник ігнорує виключний перелік процесорів якими комплектується обладнання описане у зазначених замовником інформаційних ресурсах. Схоже що замовник використовує офіційну інформацію виробників лише у частині яка йому зручна, безпідставно ігноруючи інформацію щодо комплектації цих же моноблоків процесорами. Така позиція замовника незрозуміла, та явним образом дискримінаційна. Тому вимагаємо усунути в технічних вимогах цієї закупівлі дискримінаційні вимоги в частині процесора. В іншому випадку, ми маємо намір оскаржити зазначені дискримінаційні вимоги вашої тендерної документації в органі оскарження.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Частиною 3 пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. При підготовці технічних вимог до закупівлі обладнання «Персональні комп’ютери», Замовником чітко дотримано зазначених вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Підготовлені технічні вимоги до предмету закупівлі є детальними та не містять посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога до техничних характеристик обладнання

Номер: 89ce8f1c3c1d4ff093e6915f7c93f9d6
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-16-001548-a.c2
Назва: Вимога до техничних характеристик обладнання
Вимога:
Шановний замовник. Просимо внести зміну до вимоги щодо оперативної пам’яті та замінити її на - Не менше одного модуля 4ГБ DDR4, не нижче 2133МГц. Таким чином, зміна двох вимог надасть можливість гарантовано надати пропозицію на комп’ютер-моноблок у конфігурації яка доступна у модельних рядах світових виробників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Пунктом 4 технічних вимог тендерної документації (Додаток 4 до тендерної документації на закупівлю Товару) «Оперативна пам’ять» встановлено вимогу – «Не менше одного модуля 4ГБ DDR4, не нижче 2400МГц; можливість збільшення обсягу оперативної пам’яті не менше ніж до 12 ГБ без заміни встановленої пам’яті; не менше ніж два слоти для оперативної пам’яті, з підтримкою модулів не нижче DDR4 2400МГц». Модулі пам’яті DDR4 з частотою від 1600 до 3200 МГц доступні на ринку з 2014 року (джерело інформації – https://ru.wikipedia.org/wiki/DDR4_SDRAM). Обрана Замовником частота не менше 2400МГц, є середнім показником з числа зазначених. Слід зазначити, що сучасні персональні комп’ютери, у тому числі моноблоки провідних виробників комплектуються модулями пам’яті з частотою 2400МГц, наприклад: http://topics-cdn.dell.com/pdf/optiplex-5250-aio_owners-manual_en-us.pdf або http://www8.hp.com/h20195/v2/GetDocument.aspx?docname=4aa7-0279enuc Враховуючи зазначене, Замовник не вбачає необхідності вносити зміни у вимогу пункту 4 технічних вимог тендерної документації (Додаток 4 до тендерної документації на закупівлю Товару) «Оперативна пам’ять».
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Зміни до технічних вимог

Номер: f0656f6eb3434bbead3ed42c04263aa7
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-16-001548-a.c1
Назва: Зміни до технічних вимог
Вимога:
Проаналізувавши відповідь замовника на наше запитання в частині відомих замовнику серійних персональних комп’ютерів (моноблоків), які на сьогоднішній день (враховуючи, що подання пропозицій до 17 квітня 2018) мають комплектацію з процесором Core i3 8-го покоління і розуміючи відсутність на ринку таких моделей на сьогодні, вимагаємо внести зміни до технічних вимог: змінити вимогу до процесора на «не гірше Core i3 7-го покоління». Таким чином на дату подання пропозицій, учасники зможуть запропонувати персональні комп’ютери (моноблоки), сучасні, як і очікує замовник та доступні у модельному ряду провідних виробників
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Частиною 3 пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники. Крім того, частиною 3 пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. При складанні технічних вимог до товару, Замовник враховував власні потреби щодо продуктивності Обладнання, та перспективи його використання протягом тривалого часу (не менше 10 років). За результатами цієї закупівлі, Замовник має намір придбати технологічно сучасне Обладнання, яке можуть запропонувати виробники таких товарів. При підготовці технічних вимог до закупівлі товару за предметом: «Персональні комп’ютери», Замовник чітко дотримувався зазначених вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Підготовлені технічні вимоги до предмету закупівлі є детальними та не містять посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Розгляд припинено

Виявлені недоліки тендерної документації, що усувають можливості для добросовісної конкуренції серед учасників

Номер: 66f600a2e4894b8bb04229c9e9ab6df0
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-16-001548-a.a5
Назва: Виявлені недоліки тендерної документації, що усувають можливості для добросовісної конкуренції серед учасників
Скарга:
В період надання Замовником роз’яснень щодо тендерної документації ми та інші учасники неодноразово вказували Замовнику на виявлені недоліки тендерної документації, що усувають можливості для добросовісної конкуренції серед учасників, що представляють інтереси різних виробників персональних комп’ютерів та вимагали усунення дискримінаційних вимог, що мають ознаку порушення Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон). Замовник не надав конструктивних роз’яснень та відмовився від усунення дискримінаційних вимог позбавивши нас можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні порушення законодавства у сфері публічних закупівель в Тендерній Документації. Для усунення порушення прав Скаржника і законних інтересів, пов'язаних із участю у Закупівлі вимагаємо внесення змін до тендерної документації Закупівлі про які йдеться в скарзі після детального обгрунтування недоліків.
Опис причини скасування: Компанія прийняла рішення відмовитись від участі в закупівлі.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 02.05.2018 22:24
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 04.05.2018 19:07
Автор: ООО "ІНВЕСТ КОНСТРАКШН", Леонід Мітін +380503301201 l.invest.k@gmail.com
Скарга
Розгляд припинено

Скарга до Антимонопольного комітету України

Номер: e73ddda75bb64711a88dec31fc92dc06
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-16-001548-a.a6
Назва: Скарга до Антимонопольного комітету України
Скарга:
Замовником Державна фіскальна служба України (Код ЄДРПОУ: 39292197) 16 березня 2018 року було здійснено оголошення відкритих торгів з публікацією англійською мовою за номером у ЦБД системи електронних публічних закупівель «ПроЗорро» - UA-2018-03-16-001548-a «Машини для обробки даних (апаратна частина) – за кодом ДК 021:2015 – 30210000-4 (Персональні комп’ютери) на очікувану вартість 316 000 000,00 гривень з ПДВ (далі – Закупівля). Вимоги, встановлені п. 19 «Гарантія» Додатку 4 «Технічні вимоги» до Тендерної документації Закупівлі та п. 2 «Процесор» Додатку 4 «Технічні вимоги» до Тендерної документації Закупівлі порушують права та законні інтереси ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКОВУДІНВЕСТ», 61105, МІСТО ХАРКІВ, ВУЛИЦЯ КИРГИЗЬКА, БУДИНОК 19, код ЄДРПОУ 35350034 (далі Скаржник) на подання тендерної пропозиції у Закупівлю.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: Відсутністт потреби.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 03.05.2018 10:04
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 04.05.2018 18:00
Автор: ООО "ЕКОВУДІНВЕСТ", Наталя Лактіонова +30577559110 office@ekvud.com