-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Персональні комп’ютери
Торги не відбулися
316 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 160 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 160 000.00 UAH
Період оскарження:
16.03.2018 18:33 - 13.04.2018 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА на дії Замовника щодо неправомірного та необґрунтованого відхилення тендерних пропозицій учасників згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій Державної фіскальної служби України від 16.05.2018 №330
Номер:
313abf4f8d5047d3924aeb8e97feadbb
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-16-001548-a.a7
Назва:
СКАРГА на дії Замовника щодо неправомірного та необґрунтованого відхилення тендерних пропозицій учасників згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій Державної фіскальної служби України від 16.05.2018 №330
Скарга:
Скарга на дії Замовника щодо неправомірного та необґрунтованого відхилення тендерних пропозицій учасників згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій Державної фіскальної служби України від 16.05.2018 №330
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 20.05.2018 23:13
- Скан-копія документу про здійснення оплату за подання скарги до органу оскарження.pdf 20.05.2018 23:13
- Офіційне повідомлення ДП «Укрметртестстандарт» про статус на Україні стандартів ISO (копія).pdf 20.05.2018 23:13
- Копія тендерної документація закупівлі (оприлюднена до оголошення оскарженої закупівлі).docx 20.05.2018 23:13
- Копія статуту ТОВ «Делл Україна» затвердженого протоколом №4 від 11.02.2011 рішення загальних зборів учасників.pdf 20.05.2018 23:13
- Копія протоколу розгляду тендерних пропозицій Державною фіскальною службою України від 16.05.2018 №330.pdf 20.05.2018 23:13
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань відносно ТОВ «Делл Україна».rtf 20.05.2018 23:13
- Вибірка документів (копії) із пропозиції ТОВ «Глобал Інтегрейшн Груп», які є предметом розгляду.pdf 20.05.2018 23:13
- Скан-копія документу про здійснення оплату за подання скарги до органу оскарження.pdf 20.05.2018 23:13
- Клопотання щодо використання засобів фото, відео та звукозапису.pdf 01.06.2018 13:23
- Новий статут ТОВ ДЕЛЛ УКРАЇНА 2015.pdf 05.06.2018 11:03
- Протокол №8 ТОВ ДЕЛЛ УКРАЇНА.pdf 05.06.2018 11:03
- Наказ №01 ТОВ ДЕЛЛ УКРАЇНА.pdf 05.06.2018 11:03
- Клопотання про долучення до матеріалів справи від 05.06.2018.pdf 05.06.2018 11:03
- Копія Лист – Відповідь щодо ТОВ «ДЕЛЛ Україна» від 21 травня 20.pdf 07.06.2018 13:46
- Копія Лист – Відповідь №1805-211 від 21.05.2018 р. щодо роз’яснень стосовно ISO 9001 та ISO14001.pdf 07.06.2018 13:46
- Клопотання щодо надання документів від 07.06.2018.pdf 07.06.2018 13:47
- Рішення від 22.05.2018 № 4844.pdf 23.05.2018 12:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.06.2018 № 5505.pdf 11.06.2018 13:58
- Рішення від 08.06.18 №5505.pdf 13.06.2018 20:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.05.2018 23:13
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
13.06.2018 20:24
Задовільнена:
Так
Скарга
Розгляд припинено
Скарга щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕКОВУДІНВЕСТ", згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 16.05.2018 №330
Номер:
d49abd8ebdb140d590dad362f3d71542
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-16-001548-a.a8
Назва:
Скарга щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕКОВУДІНВЕСТ", згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 16.05.2018 №330
Скарга:
Скарга щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕКОВУДІНВЕСТ", згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 16.05.2018 №330
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_ТОВ_Ековудінвест.pdf 21.05.2018 20:31
- Копії_документів_із_тендерної_пропозиції_ТОВ_Ековудінвест_4_1_Техн_част_1_табл_сан_г.pdf 21.05.2018 20:31
- Копії_документів_із_тендерної_пропозиції_ТОВ_Ековудінвест_4_2_Техн_част_2_Інформ_лист_модель.pdf 21.05.2018 20:32
- Копії_документів_із_тендерної_пропозиції_ТОВ_Ековудінвест_4_3_Техн_част_3_Авторизація.pdf 21.05.2018 20:32
- Копії_документів_із_тендерної_пропозиції_ТОВ_Ековудінвест_4_4_Техн_част_4_ISO.pdf 21.05.2018 20:32
- Копії_документів_із_тендерної_пропозиції_ТОВ_Ековудінвест_4_5_Техн_част_5_ISO_інш.pdf 21.05.2018 20:32
- Копії_документів_із_тендерної_пропозиції_ТОВ_Ековудінвест_4_6_Техн_част_6_СЦ.pdf 21.05.2018 20:32
- Протокол розгляду тендерних пропозицій №330 від 16.05.2018..pdf 21.05.2018 20:32
- Тендерна документація закупівлі..docx 21.05.2018 20:32
- Копія документу щодо впровадження ISO 9001 та ISO 14001.pdf 21.05.2018 20:32
- Копія_листа_ТОВ_Делл_Україна_щодо статусу_організації.pdf 21.05.2018 20:32
- Копія документу про здійснення оплати за подання скарги.pdf 21.05.2018 20:32
- Рішення від 23.05.2018 № 4898.pdf 24.05.2018 18:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.05.2018 20:32
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
24.05.2018 18:17
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
24.05.2018 18:17
Вимога
Залишено без розгляду
Вимагаємо усунення недоліків тендерної документації та приведення її положень у відповідність до Закону
Номер:
b82d7ba5c9ec478e836d745738060d88
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-16-001548-a.c4
Назва:
Вимагаємо усунення недоліків тендерної документації та приведення її положень у відповідність до Закону
Вимога:
Шановний замовник! Згідно з рейтингом авторитетного агентства IDC світовими лідерами продаж персональних комп’ютерів в усіх сегментах із долею продаж більше 5% є HP, Lenovo, Dell, Apple, Acer, Asus. Всі інші незгадані тут сумарно виробляють менше третини світового ринку ПК, їх можлива зацікавленість в закупівлі не висвітлюється в цій вимозі (Джерело інформації – IDC Worldwide PC Vendor Unit Shipments за будь-який період останніх років. Агентство Gartner оприлюднює схожі результати).
Для суцільної відповідності положенням Закону України “Про публічні закупівлі” щодо створення умов для конкуренції Замовнику належало б сприяти максимальній зацікавленості більшості із перелічених виробників. Однак, Замовник демонструє прихильність іншій меті…
Детальний аналіз публічної інформації, доступної на офіційних веб-порталах вказаних виробників переконує, що станом на дату формування цієї вимоги лише одним виробником анонсовані моделі, що відповідають за сукупністю всім вимогам, специфікованим в Технічних вимогах до Персональних комп’ютерів в Додатку 4 ТД.
Дійсно, лише компанія HP здійснює постачання моделі моноблоку під назвою HP 200 G3 All-in-One із процесором Intel Core i3-8130u (8-го покоління, 2 ядра, кеш пам’ять 4 МБ), інформація про який розміщена на офіційному корпоративному порталі за адресою http://h20195.www2.hp.com/v2/GetPDF.aspx/c05945475
Процесори яких потребує замовник анонсовані Intel вже в цьому 2018 році (див. https://ark.intel.com/ru/products/137977/Intel-Core-i3-8130U-Processor-4M-Cache-up-to-3_40-GHz ). Жодний інший виробник персональних комп’ютерів не освоїв виробництво моноблоків із вказаними процесорами, про що легко пересвідчитися, ознайомившись із змістом представлених моделей на їх офіційних корпоративних порталах:
https://www3.lenovo.com/us/en/desktops-and-all-in-ones/c/DESKTOPS
http://www.dell.com/en-us/shop/scc/sc/desktops
https://www.apple.com/imac/specs/
https://www.acer.com/ac/en/US/content/group/desktops
https://www.asus.com/ua/All-in-One-PCs/All-Series/
С точки зору недобросовісної конкуренції цілком обгрунтовано прагнення компанії НР скористатися тимчасово вдало для неї сформованої кон’юнктури, коли основні конкуренти ще не освоїли виробництво еквівалентних моделей. Але, Замовник своїми діями відстоює інтереси цього виробника та дискримінує інших виробників та учасників закупівлі.
Слід відзначити також високу вірогідність відсутності економії бюджетних коштів та завищену ціну, яку заплатить Замовник в разі закупівлі єдиної присутньої на ринку моделі здійсненої в умовах тимчасово відсутньої конкуренції інших виробів.
Численні зауваження зацікавлених учасників на сторінці закупівлі в електронній системі закупівель щодо відсутності вказаних процесорів в лінійках продаж виробників, інтереси яких учасники представляють, отримують типову відповідь Замовника:
“На сьогоднішній день процесори 8-го покоління анонсовані та доступні у продажу в різних конфігураціях. Також зазначимо, що при складанні технічних вимог до товару, Замовник враховував власні потреби щодо продуктивності Обладнання, та перспективи його використання протягом тривалого часу (не менше 10 років)…”
Але, складом наявних публічно доступних матеріалів на які посилаємося вище, ми легко доведемо будь-якому органу при необхідності, що Замовник помиляється, як в частині доступності у продажу в різних конфігураціях, так і в частині виключної продуктивності саме цих свідомо деградованих виробником для зниження енерговипромінювання в нетбуках процесорів 8-го покоління, а також і в нібито унікальних перспективах використання саме цього покоління процесорів.
Таким чином, тендерна документація закупівлі не відповідає положенням Частини 4 Статті 23 Закону адже містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників про що доведено вище.
Своїми діями Замовник порушує принципи здійснення закупівель, викладені в Статті 3 Закону в частині забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, максимальна економія та ефективності, недискримінації учасників.
Для усунення наведених недоліків тендерної документації та приведення її положень у відповідність до Закону вимагаємо: п.2 “Процесор” в Технічних вимогах до Персональних комп’ютерів в Додатку 4 ТД викласти в редакції “Не гірше, за основними показниками продуктивності, ніж Core i3 або еквівалент; кількість ядер не менше ніж 2; кеш пам’ять 3 МБ або більше.”
В разі прихильності Замовника саме до процесорів, еквівалентних Core i3 8-го покоління альтернативним варіантом усунення протизаконного одноособного домінування виробника НР та створення Замовником умов для добросовісної конкуренціїї (які зараз відсутні) також може бути викладення п.1 “Формфактор персонального комп’ютера” в редакції “Моноблок All-in-One (монітор та системний блок в одному корпусі, з одним блоком живлення) або монітор із системним блоком MicroFormFactor з фабричним виконанням кріплення за монітором та роздільними блоками живлення”.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.04.2018 12:04
Вирішення:
Частиною 3 пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
При підготовці технічних вимог до закупівлі обладнання «Персональні комп’ютери», Замовником чітко дотримано зазначених вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Підготовлені технічні вимоги до предмету закупівлі є детальними та не містять посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимагаємо усунути в технічних вимогах закупівлі дискримінаційні вимоги в частині процесора
Номер:
0189fd25a730435a9e47d16930a25bbd
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-16-001548-a.c3
Назва:
Вимагаємо усунути в технічних вимогах закупівлі дискримінаційні вимоги в частині процесора
Вимога:
Шановний замовник!
На наше запитання щодо надання інформації «які моделі моноблоків (назва, модель) відомі Замовнику, що відповідають встановленим Замовником технічним вимогам, зокрема у частині їх комплектації процесорами Core i3 8-го покоління?», відповідь Замовником по суті надано не було, що є свідченням усвідомлення замовником того факту, що вимога стосовно процесора Core i3 8-го покоління є дискримінаційною. В інших відповідях замовника на питання до закупівлі моноблоків, замовник посилається на відкриті джерела публічної інформації, щодо конфігурації моноблоків від провідних виробників (http://topics-cdn.dell.com/pdf/optiplex-5250-aio_owners-manual_en-us.pdf або http://www8.hp.com/h20195/v2/GetDocument.aspx?docname=4aa7-0279enuc). Однак, замовник ігнорує виключний перелік процесорів якими комплектується обладнання описане у зазначених замовником інформаційних ресурсах. Схоже що замовник використовує офіційну інформацію виробників лише у частині яка йому зручна, безпідставно ігноруючи інформацію щодо комплектації цих же моноблоків процесорами. Така позиція замовника незрозуміла, та явним образом дискримінаційна. Тому вимагаємо усунути в технічних вимогах цієї закупівлі дискримінаційні вимоги в частині процесора. В іншому випадку, ми маємо намір оскаржити зазначені дискримінаційні вимоги вашої тендерної документації в органі оскарження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.04.2018 11:51
Вирішення:
Частиною 3 пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
При підготовці технічних вимог до закупівлі обладнання «Персональні комп’ютери», Замовником чітко дотримано зазначених вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Підготовлені технічні вимоги до предмету закупівлі є детальними та не містять посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога до техничних характеристик обладнання
Номер:
89ce8f1c3c1d4ff093e6915f7c93f9d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-16-001548-a.c2
Назва:
Вимога до техничних характеристик обладнання
Вимога:
Шановний замовник. Просимо внести зміну до вимоги щодо оперативної пам’яті та замінити її на - Не менше одного модуля 4ГБ DDR4, не нижче 2133МГц. Таким чином, зміна двох вимог надасть можливість гарантовано надати пропозицію на комп’ютер-моноблок у конфігурації яка доступна у модельних рядах світових виробників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.03.2018 12:28
Вирішення:
Пунктом 4 технічних вимог тендерної документації (Додаток 4 до тендерної документації на закупівлю Товару) «Оперативна пам’ять» встановлено вимогу – «Не менше одного модуля 4ГБ DDR4, не нижче 2400МГц; можливість збільшення обсягу оперативної пам’яті не менше ніж до 12 ГБ без заміни встановленої пам’яті; не менше ніж два слоти для оперативної пам’яті, з підтримкою модулів не нижче DDR4 2400МГц». Модулі пам’яті DDR4 з частотою від 1600 до 3200 МГц доступні на ринку з 2014 року (джерело інформації – https://ru.wikipedia.org/wiki/DDR4_SDRAM). Обрана Замовником частота не менше 2400МГц, є середнім показником з числа зазначених.
Слід зазначити, що сучасні персональні комп’ютери, у тому числі моноблоки провідних виробників комплектуються модулями пам’яті з частотою 2400МГц, наприклад: http://topics-cdn.dell.com/pdf/optiplex-5250-aio_owners-manual_en-us.pdf або http://www8.hp.com/h20195/v2/GetDocument.aspx?docname=4aa7-0279enuc
Враховуючи зазначене, Замовник не вбачає необхідності вносити зміни
у вимогу пункту 4 технічних вимог тендерної документації (Додаток 4 до тендерної документації на закупівлю Товару) «Оперативна пам’ять».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Зміни до технічних вимог
Номер:
f0656f6eb3434bbead3ed42c04263aa7
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-16-001548-a.c1
Назва:
Зміни до технічних вимог
Вимога:
Проаналізувавши відповідь замовника на наше запитання в частині відомих замовнику серійних персональних комп’ютерів (моноблоків), які на сьогоднішній день (враховуючи, що подання пропозицій до 17 квітня 2018) мають комплектацію з процесором Core i3 8-го покоління і розуміючи відсутність на ринку таких моделей на сьогодні, вимагаємо внести зміни до технічних вимог: змінити вимогу до процесора на «не гірше Core i3 7-го покоління». Таким чином на дату подання пропозицій, учасники зможуть запропонувати персональні комп’ютери (моноблоки), сучасні, як і очікує замовник та доступні у модельному ряду провідних виробників
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.03.2018 15:04
Вирішення:
Частиною 3 пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники.
Крім того, частиною 3 пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
При складанні технічних вимог до товару, Замовник враховував власні потреби щодо продуктивності Обладнання, та перспективи його використання протягом тривалого часу (не менше 10 років). За результатами цієї закупівлі, Замовник має намір придбати технологічно сучасне Обладнання, яке можуть запропонувати виробники таких товарів.
При підготовці технічних вимог до закупівлі товару за предметом: «Персональні комп’ютери», Замовник чітко дотримувався зазначених вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Підготовлені технічні вимоги до предмету закупівлі є детальними та не містять посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Розгляд припинено
Виявлені недоліки тендерної документації, що усувають можливості для добросовісної конкуренції серед учасників
Номер:
66f600a2e4894b8bb04229c9e9ab6df0
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-16-001548-a.a5
Назва:
Виявлені недоліки тендерної документації, що усувають можливості для добросовісної конкуренції серед учасників
Скарга:
В період надання Замовником роз’яснень щодо тендерної документації ми та інші учасники неодноразово вказували Замовнику на виявлені недоліки тендерної документації, що усувають можливості для добросовісної конкуренції серед учасників, що представляють інтереси різних виробників персональних комп’ютерів та вимагали усунення дискримінаційних вимог, що мають ознаку порушення Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон). Замовник не надав конструктивних роз’яснень та відмовився від усунення дискримінаційних вимог позбавивши нас можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні порушення законодавства у сфері публічних закупівель в Тендерній Документації. Для усунення порушення прав Скаржника і законних інтересів, пов'язаних із участю у Закупівлі вимагаємо внесення змін до тендерної документації Закупівлі про які йдеться в скарзі після детального обгрунтування недоліків.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 12.04.2018 16:24
- Офіційна НР брошура.pdf 12.04.2018 16:24
- Інформаційні матеріали.pdf 12.04.2018 16:24
- Тендерна документація закупівлі ПК.docx 12.04.2018 16:24
- Документ про здійснення оплати.pdf 12.04.2018 16:24
- Документ про здійснення оплати.pdf 12.04.2018 16:24
- Рішення від 16.04.2018 № 3485.pdf 17.04.2018 17:37
- Рішення від 03.05.2018 № 4155.pdf 04.05.2018 19:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.04.2018 16:24
Опис причини скасування:
Компанія прийняла рішення відмовитись від участі в закупівлі.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
02.05.2018 22:24
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
04.05.2018 19:07
Скарга
Розгляд припинено
Скарга до Антимонопольного комітету України
Номер:
e73ddda75bb64711a88dec31fc92dc06
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-16-001548-a.a6
Назва:
Скарга до Антимонопольного комітету України
Скарга:
Замовником Державна фіскальна служба України (Код ЄДРПОУ: 39292197) 16 березня 2018 року було здійснено оголошення відкритих торгів з публікацією англійською мовою за номером у ЦБД системи електронних публічних закупівель «ПроЗорро» - UA-2018-03-16-001548-a «Машини для обробки даних (апаратна частина) – за кодом ДК 021:2015 – 30210000-4 (Персональні комп’ютери) на очікувану вартість 316 000 000,00 гривень з ПДВ (далі – Закупівля). Вимоги, встановлені п. 19 «Гарантія» Додатку 4 «Технічні вимоги» до Тендерної документації Закупівлі та п. 2 «Процесор» Додатку 4 «Технічні вимоги» до Тендерної документації Закупівлі порушують права та законні інтереси ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКОВУДІНВЕСТ», 61105, МІСТО ХАРКІВ, ВУЛИЦЯ КИРГИЗЬКА, БУДИНОК 19, код ЄДРПОУ 35350034 (далі Скаржник) на подання тендерної пропозиції у Закупівлю.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_АМПУ_12.04.18.PDF 12.04.2018 21:55
- Скан копія платіжного доручення.pdf 12.04.2018 21:55
- Рішення від 17.04.2018 № 3565.pdf 17.04.2018 19:36
- Рішення від 03.05.2018 № 4137.pdf 04.05.2018 17:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.04.2018 21:55
Опис причини скасування:
Відсутністт потреби.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
03.05.2018 10:04
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
04.05.2018 18:00