• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фільтроелементи 8 Д2.966.022-1; 8 Д2.966.022-4 або еквівалент.

Оголошено українською мовою. Забезпечення не вимагається.

Торги відмінено

261 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 305.00 UAH
Період оскарження: 19.02.2024 16:07 - 24.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

незгода з рішенням

Номер: 8774101050cf4a8d89de7566dbf0a869
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-19-011399-a.a2
Назва: незгода з рішенням
Скарга:
Антимонопольний комітет України (орган оскарження) Скаржник: Фізична особа-підприємець Макаров Сергій Геннадійович 69071, Україна, м. Запоріжжя, вул. Чарівна 143 кв. 125 Телефон 063 062 50 55, ІПН 2337211953 IBAN UA723133990000026003040202824 в ЗАП РУ АТ КБ «ПРИВАТБАНК» МФО 313399 електронна пошта: fop.makarov.sg@gmail.com Замовник, рішення якого оскаржуються: Спеціальний авіаційний загін Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України, Код ЄДРПОУ: 33965532 16600, м. Ніжин, Чернігівської області, вул. Космонавтів, 90. Уповноважена особа: Корєєв Костянтин, 0674617614, (04631) 7-80-61, факс: (04631) 4-51-60; savia.nizhin@dsns.gov.ua СКАРГА на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП МАКАРОВ С.Г. за закупівлею UA-2024-02-19-011399-a згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.03.2024 Замовником «Спеціальний авіаційний загін Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України», код ЄДРПОУ: 33965532 оголошено закупівлю UA-2024-02-19-011399-a на придбання предмета закупівлі: - Фільтроелементи 8 Д2.966.022-1; 8 Д2.966.022-4 або еквівалент ДК 021:2015 – 34740000-6 — Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі. Участь у даній закупівлі прийняло чотири учасники: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКАРОВ СЕРГІЙ ГЕННАДІЙОВИЧ, ТОВ «Український Капітал Груп», ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІАРЕМПОСТАЧ", ТОВ "АВІАЦІЙНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВІАЛЮКС". Цінова пропозиція ФОП Макаров С.Г. виявилася найкращою, відповідно, Замовник розпочав оцінку тендерних пропозиції саме з пропозиції Скаржника. На стадії оцінки тендерних пропозиції, Замовник розмістив вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих Скаржником на стадії подачі тендерних пропозицій. Замовник, зокрема, зазначив про певні невідповідності у поданих Скаржником документах, а саме вказав, що «У наданій учасником формі «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» № 01/21 від 21.02.24р. учасник не вказав виробника, країна походження». На виконання такої вимоги Замовника, Скаржник на стадії «кваліфікація» розмістив в тому числі документ «Цінова.pdf», де був вказаний виробник і країна походження товару. Отже, Скаржник виконав всі вимоги тендерної документації. Однак, згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.03.2024 за закупівлею № UA-2024-02-19-011399-a, Замовник прийняв рішення про відхилення пропозиції Скаржника з наступним обґрунтуванням: «Переможцем процедури закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКАРОВ СЕРГІЙ ГЕННАДІЙОВИЧ (2337211953) у складі тендерної пропозиції надано форму «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» № 01/01 від 01.03.24р. Переможець вказав виробника, країну походження ТОО БЗпФ, Казахстан. Замовник звернувся за підтвердженням інформації, наданої переможцем процедури закупівлі до ДП «АНТОНОВ». Згідно «Переліку затверджених постачальників на літак типу АН, Б №050-1» ТОО БЗпФ, Казахстан не має дозволу на випуск даного предмета закупівлі. Переможець надав завідомо неправдиву інформацію. Переможець зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, а саме: вказав виробника, країну походження ТОО БЗпФ, Казахстан, яка є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі. Всі підприємства-виробники постачальники авіаційних агрегатів, запасних частин, двигунів, запчастин планера на літак типу АН повинні мати дозвіл на випуск конкретних видів вище перелічених товарів. Встановлення, не затверджених товарів підприємствами-виробниками постачальниками, ДП «АНТОНОВ» заборонена «Переліком затверджених постачальників на літак типу АН, Б №050-1». Відповідно до абзацу 5 підпункту 3 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом 1 пункту 42 цих особливостей. Керуючись абзацом 5 підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКАРОВ СЕРГІЙ ГЕННАДІЙОВИЧ (2337211953). Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та / або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції переможця ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКАРОВ СЕРГІЙ ГЕННАДІЙОВИЧ (2337211953) протягом одного дня з дати ухвалення даного рішення. ВИРІШИВ: 1. Відхилити тендерну пропозицію переможця ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКАРОВ СЕРГІЙ ГЕННАДІЙОВИЧ (2337211953) на підставі абзацу 5 підпункту 3 пункту 44 Особливостей.» Скаржник повністю не погоджується із таким рішенням Замовника, звертається до Антимонопольного комітету України із проханням про скасування такого рішення Замовника у зв’язку із наступним: Згідно з умовами тендерної документації за закупівлею UA-2024-02-19-011399-a, а саме згідно з п.5 Розділу V. «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено наступне: «5.1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей; є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; є такою, строк дії якої закінчився; є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей». Аналогічні підстави для відхилення пропозиції Учасника викладені і в Постанові Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Зокрема, п.44. вказаних Особливостей передбачає наступне: «44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей; є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176); {Абзац восьмий підпункту 1 пункту 44 в редакції Постанови КМ № 131 від 09.02.2024} 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; є такою, строк дії якої закінчився; є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.» Як вбачається із оскаржуваного рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, Замовник, приймаючи таке рішення, в якості підстави відхилення пропозиції, послався саме на абзацу 5 підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Однак, дана підстава (абзац 5 підпункту 3 пункту 44 Особливостей) не могла бути застосована для відхилення пропозиції Скаржника, так як він не набув статусу «переможця закупівлі», відсутнє рішення замовника про обрання його переможцем за результатами оскаржуваної закупівлі, відповідно, таке рішення про відхилення пропозиції Скаржника саме на підставі абзацу 5 підпункту 3 пункту 44 Особливостей підлягає скасуванню. По суті мотивування, викладеного в оскаржуваному рішенні, зазначаю наступне: Як вбачається із оскаржуваного рішення, Замовник відхилив пропозицію Скаржника з підстав того, що начебто «Переможцем процедури закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКАРОВ СЕРГІЙ ГЕННАДІЙОВИЧ (2337211953) у складі тендерної пропозиції надано форму «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» № 01/01 від 01.03.24р. Переможець вказав виробника, країну походження ТОО БЗпФ, Казахстан. Замовник звернувся за підтвердженням інформації, наданої переможцем процедури закупівлі до ДП «АНТОНОВ». Згідно «Переліку затверджених постачальників на літак типу АН, Б №050-1» ТОО БЗпФ, Казахстан не має дозволу на випуск даного предмета закупівлі. Переможець надав завідомо неправдиву інформацію. Переможець зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, а саме: вказав виробника, країну походження ТОО БЗпФ, Казахстан, яка є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі. Всі підприємства-виробники постачальники авіаційних агрегатів, запасних частин, двигунів, запчастин планера на літак типу АН повинні мати дозвіл на випуск конкретних видів вище перелічених товарів. Встановлення, не затверджених товарів підприємствами-виробниками постачальниками, ДП «АНТОНОВ» заборонена «Переліком затверджених постачальників на літак типу АН, Б №050-1». Згідно з положенням Постанови Пленуму Верховного Суду України «Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи» від 27.02.2009 № 1. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v_001700-09, недостовірною вважається інформація, яка не відповідає дійсності або викладена неправдиво, тобто містить відомості про події та явища, яких не існувало взагалі або які існували, але відомості про них не відповідають дійсності. Жодної недостовірної інформації Скаржником не було подано/не було зазначено у складі своєї тендерної пропозиції за оскаржуваною закупівлею. Замовник не обґрунтував і не зазначив, яка саме інформація, вказана у тендерній пропозиції Скаржника, є недостовірною, з яких підстав він вважає, що таке інформація є недостовірною, чим підтверджується факт того, що вказана інформація є недостовірною. Саме по собі зазначення того, що начебто ДП «Антонов» вказало, що начебто ТОО БЗпФ, не має дозволу на випуск даного предмета закупівлі, згідно «Переліку затверджених постачальників на літак типу АН, Б №050-1» , не свідчить про недостовірність такої інформації. Скаржник звертає увагу, що Замовником у складі тендерної документації не було висунуто жодної вимоги про конкретного виробника товару, який повинен бути виробником предмета закупівлі, а також не було вказано у тендерній документації жодних вимог про те, що товар повинен бути вироблений лише тим виробником, який вказаний у Переліку затверджених постачальників на літак типу АН, Б №050-1. Вважаю, що єдиною підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника є саме ОТРИМАННЯ ДОСТОВІРНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ПРО НАЯВНІСТЬ ФАКТУ зазначення у тендерній пропозиції будь-якої НЕДОСТОВІРНОЇ інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. Однак, Замовником зроблено висновок про надання скаржником недостовірної інформації лише на підставі необґрунтованих припущень без жодного належного і допустимого доказу. Отже, жодних підстав для відхилення пропозиції Скаржника у Замовника не було, відповідно, оскаржуване рішення повинно бути скасоване. З усіх вищезазначених підстав Скаржник вважає, що рішення Замовника не відповідає вимогам чинного законодавства. Скаржник вважає, що Замовник дискваліфікував Скаржника з надуманих, необґрунтованих, непередбачених ні Законом, ні тендерною документацію підстав, допустив порушення ЗУ «Про публічні закупівлі», чим порушив основні принципи закупівель, визначені у ст..5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. ФОП Макаров С.Г. не повинен зазнавати дискримінації, порушення його права на об’єктивний розгляд поданої тендерної пропозиції внаслідок неправомірних дій, безпідставних висновків Замовника. Підсумовуючи все вищенаведене, слід дійти до наступних висновків: У складі тендерної пропозиції Скаржника надано всі необхідні документи, які вимагались тендерною документацією та додатками до неї від Замовника, і у Замовника не було жодних беззаперечних доказів, навіть просто доказів подання Скаржником недостовірної інформації у складі своєї тендерної пропозиції, відповідно, рішення про «дискваліфікацію» тендерної пропозиції Скаржника є необґрунтованим, неправомірним, таким, що ухвалене всупереч ЗУ «Про публічні закупівлі». Оскаржуване рішення беззаперечно порушує права Скаржника, який, виконавши всі вимоги тендерної документації Замовника, надавши всі необхідні документи, оформивши належним чином свою тендерну пропозицію, очікував визнання його переможцем торгів, очікував на укладення договору на закупівлю товару, в результаті чого Скаржник правомірно очікував отримати прибуток, що є основною метою діяльності ФОП Макаров С.Г. Однак, внаслідок неправомірного рішення Замовника, сплативши грошові кошти за участь у спірній закупівлі, Скаржник необґрунтовано позбавлений можливості бути визнаним переможцем та отримати прибуток. На підставі викладеного, керуючись ст.. 18, 28, 29,31 ЗУ «Про публічні закупівлі», СКАРЖНИК ПРОСИТЬ: 1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ФОП Макаров С.Г. за закупівлею №UA-2024-02-19-011399-a згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.03.2024 р. 2. Зобов’язати Замовника повторно розглянути пропозицію ФОП Макаров С.Г. за закупівлею № UA-2024-02-19-011399-a згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.03.2024 р. Додатки: 1. Протокол розкриття тендерних пропозицій у закупівлі № UA-2024-02-19-011399-a . 2. Скріншот з майданчику «вимоги про усунення невідповідностей» Замовника Скаржнику. 3. Завантажений Скаржником документ «Цінова.pdf » на стадії «кваліфікація». 4. Тендерна документація за закупівлею №UA-2024-02-19-011399-a 5. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.03.2024 про відхилення пропозиції Скаржника 6. Копія паспорту та ідентифікаційного коду Скаржника. 28.03.2024 ФОП Макаров С.Г.
Дата розгляду скарги: 09.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.04.2024 18:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.04.2024 12:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: Повернено на кваліфікацію.
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКАРОВ СЕРГІЙ ГЕННАДІЙОВИЧ, Сергій Макаров 380984514292 fop.makarov.sg@gmail.com

Пункт скарги

Номер: acd07ed0eaf34eecbe33341324039857
Заголовок пункту скарги: відсутність підстав для дискваліфікації
Опис заперечення: Як вбачається із оскаржуваного рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, Замовник, приймаючи таке рішення, в якості підстави відхилення пропозиції, послався саме на абзацу 5 підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Однак, дана підстава (абзац 5 підпункту 3 пункту 44 Особливостей) не могла бути застосована для відхилення пропозиції Скаржника, так як він не набув статусу «переможця закупівлі», відсутнє рішення замовника про обрання його переможцем за результатами оскаржуваної закупівлі, відповідно, таке рішення про відхилення пропозиції Скаржника саме на підставі абзацу 5 підпункту 3 пункту 44 Особливостей підлягає скасуванню.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги: Як вбачається із оскаржуваного рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, Замовник, приймаючи таке рішення, в якості підстави відхилення пропозиції, послався саме на абзацу 5 підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Однак, дана підстава (абзац 5 підпункту 3 пункту 44 Особливостей) не могла бути застосована для відхилення пропозиції Скаржника, так як він не набув статусу «переможця закупівлі», відсутнє рішення замовника про обрання його переможцем за результатами оскаржуваної закупівлі, відповідно, таке рішення про відхилення пропозиції Скаржника саме на підставі абзацу 5 підпункту 3 пункту 44 Особливостей підлягає скасуванню.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: 27d518cabee54d2489ff69eec6d7a242
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-19-011399-a.b1
Назва: вимога
Вимога:
Відповідно до вимог статті 22 та 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та пункту 29 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 У тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Враховуючи зазначене вище, просимо надати технічну специфікацію, паспорти та креслення на фільтроелементи 8Д2.966.022-1
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до вимог ТД, а саме Додатку 3.
Статус вимоги: Відхилено